Рябова, Зоя. Моніторинг і контроль в освітніх системах [Текст] / З. Рябова> // Дошкільне виховання. - 2005. - № 9. - С. 11. Рубрики: Педагогіка--Дошкільне виховання Педагогіка--Організація освіти вУкраїні Кл.слова (ненормовані): інформаційна система -- якість освіти Дескриптори: ЗАГАЛЬНІ ПИТАННЯ -- ДОШКІЛЬНЕ ВИХОВАННЯ Анотація: Аналізується, що дієвіше при оцінюванні якості освіти - моніторинг чи контроль. Досліджується структура цих понять. Є примірники у відділах: (07.11.2005р. Інв.5890 (1 прим.) - Б.ц.) |
Кононко, Олена. Сучасний дитсадок: який він? [Текст] / О. Кононко> // Дошкільне виховання. - 2006. - № 7. - С. 3-6. Рубрики: Педагогіка--Дошкільне виховання--Організація роботи дошкільних закладів Кл.слова (ненормовані): дошкільна освіта -- дитячий садок - імідж -- якість освіти Дескриптори: ОСВІТА. ПЕДАГОГІЧНА НАУКА -- ДОШКІЛЬНЕ ВИХОВАННЯ. ДОШКІЛЬНА ПЕДАГОГІКА -- ОРГАНІЗАЦІЯ ДОШКІЛЬНОГО ВИХОВАННЯ -- ОРГАНІЗАЦІЯ ДОШКІЛЬНОГО ВИХОВАННЯ В УКРАЇНІ Анотація: Розглядаються питання іміджу дитсадка, якісної освіти, оцінки розвитку дитини, а отже - діяльності дошкільного закладу. Є примірники у відділах: (07.09.2006р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1 |
С32 Середницька , А. Національні пріоритети розвитку дошкільної освіти [Текст] / А. Середницька > // Дошкільне виховання. - 2006. - № 9. - С. 3-5. Рубрики: Дошкільна педагогіка--Теорія виховання і навчання Кл.слова (ненормовані): Якість освіти -- доступність освіти Анотація: Про пріоритети розвитку дошкільної освіти в Україні: якість, доступність, підготовку педагогічних кадрів Є примірники у відділах: (24.10.2006р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1 |
Сліпчук, Ірина. Дидактичні можливості інформаційних технологій у навчанні біології [Текст] / І. Сліпчук> // Біологія і хімія в школі. - 2006. - № 5. - С. 32-34. - Бібліогр.: 7 назв. Рубрики: Методика викладання--Біологія Навчальний процес--Школа--Організація Кл.слова (ненормовані): Комп'ютер -- Якість освіти -- Бази даних -- Інформаційна культура Анотація: У статті досліджується проблема впровадження і розвитку комп'ютерно-орієнтованого навчального середовища на основі інформаційних систем, мереж, ресурсів та технологій, побудованих на грунті застосування сучасної обчислювальної й телекомунікаційної техніки. |
Міністерство освіти і науки України. Про проведення міжнародних моніторингових досліджень якості природничо-математичної освіти (TIMSS) та моніторингового дослідження якості математичної освіти учнів 4 класів початкової школи [Текст] : наказ МОН України від 10.04.2007 № 294 / Міністерство освіти і науки України> // Інформаційний збірник Міністерства освіти і науки України. - 2007. - № 12. - С. 18-19. Рубрики: Освіта--Організація--Початкова школа Україна--Освіта Кл.слова (ненормовані): якість освіти -- експеримент -- контроль знань |
Міністерство освіти і науки України. Забезпечення якості вищої освіти - важлива умова інноваційного розвитку держави і суспільства [Текст] : рішення колегії МОН України від 02.03.07 № 3/1-4 / Міністерство освіти і науки України> // Інформаційний збірник Міністерства освіти і науки України. - 2007. - № 12. - С. 3-17. - Зміст: Склад робочої групи для підготовки пропозицій з питань законодавчого врегулювання діяльності вищої школи Рубрики: Освіта--Організація--Вища освіта Україна--Освіта Кл.слова (ненормовані): якість освіти Анотація: Подано рішення колегії МОН, яким ухвалено комплекс заходів щодо поліпшення якості вищої освіти. Документ стосується вступу до ВНЗ, демократизації університетів, виховної роботи, самоврядування у вузах, організації навчання тощо. |
Захаріяш , Лілія. Соціально-психологічні особливості успішного підприємця / Лілія Захаріяш > // Соціальна психологія. - 2007. - № 5. - С. 74-81 : табл. - Бібліогр.: 17 назв. Рубрики: Економічна психологія--Підприємці Підприємництво--Жінки Кл.слова (ненормовані): професіоналізм -- мотивація досягнення -- цінності -- Психологічна гнучкість -- Позитивне мислення -- ризики -- якість освіти Анотація: У статті зроблено спробу дослідити й виокремити соціально-психологічні характеристики, притаманні багатогранній особистості успішного підприємця Подано основні результати дослідження, одержані шляхом опитування групи експертів з числа успішних підприємців. Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
Борисова, З. Алгоритмізація керівника та контролю якості [Текст] / З. Борисова> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2008. - № 11. - С. 58-59 : фото Рубрики: Особистість педагога--Професія вчителя Вища освіта--Науково-дослідницька діяльність--Україна Кл.слова (ненормовані): компетентність -- якість освіти -- фахівець-професіонал -- успіх Анотація: В статті пропонується алгоритм системи керівництва, контролю й оцінки самостійного наукового дослідження студента. |
Орлова, Валентина. ДонНУЕТ: на шляху пізнання професійних таємниць [Текст] / Валентина Орлова> // Вища школа. - 2008. - № 11. - С. 10-13 Рубрики: Вища школа--Окремі університети Вища школа--Економічна освіта Вища школа--Наукова діяльність--Україна Вища школа--Навчальний процес Кл.слова (ненормовані): Болонський процес -- якість освіти Анотація: Розкриваються досягнення Інституту обліку і фінансів на шляху підготовки економістів найвищого рівня. Це стало можливим завдяки цілеспрямованиій модернізації навчальної і наукової діяльності, які здійснює Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського. |
Петрухін, В. Акмеологія та підвищення якості освіти [Текст] / В. Петрухін> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2009. - № 1. - С. 29-31 : іл. Рубрики: Освіта--Акмеологія Акмеологія--Освіта Кл.слова (ненормовані): якість освіти -- акмеологія -- акмеологічний підхід Анотація: В статті досліджуються поняття "акмеологія", "якість освіти" в їх взаємозв'язку та можливості їх використання у практиці загальноосвітньої школи. |
Федорищева, А. Моніторинг якості навчання [Текст] / А. Федорищева> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2009. - № 3. - С. 57-59 : фото. Рубрики: Моніторинг--Освіта--Якість навчання Кл.слова (ненормовані): якість освіти Анотація: Якість освіти автор розглядає з позиції її соціальної цінності. |
Україна. М-во освіти і науки. Про результати участі школярів України у міжнародному порівняльному дослідженні якості природничо-математичної освіти ТІМSS-2007 : рішення № 2/2-2 від 26.02.09 р. [Текст] / Україна. М-во освіти і науки> // Інформаційний збірник Міністерства освіти і науки України. - 2009. - № 9. - С. 3-16. Рубрики: Освіта--Організація--Законодавчі і директивні матеріали Кл.слова (ненормовані): Математика -- Природознавство -- Якість освіти -- Середній міжнародний бал Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
С 463 Скуйбіда, О. Ю. Метод імітаторів інтерфейсів програмного забезпечення в дистанційній освіті [Текст] / О. Ю. Скуйбіда> // Вісник державного університету інформаційно-телекомунікаційних технологій. - 2005. - Т. 3, № 1. - С. 45-50. - Бібліогр.: с. 50 (3 назв.)
Дистанційне навчання--Засоби Кл.слова (ненормовані): Автоматизація -- Освіта -- Якість освіти Є примірники у відділах: Зал період. - Б.ц. (вільний) |
В 364 Верхоглядова, Н. І. Виявлення чинників конкурентоспроможності вищого навчального закладу [Текст] / Н. І. Верхоглядова> // Вісник державного університету інформаційно-телекомунікаційних технологій. - 2005. - Т. 3, № 1. - С. 60-64. - Бібліогр.: с. 64 (4 назв.)
Навчальні заклади--Вища освіта--Конкурентоспроможність--Україна Кл.слова (ненормовані): Якість освіти -- ВНЗ -- Діяльність -- Форма власності Є примірники у відділах: Зал період. - Б.ц. (вільний) |
Клименко, І. Яка вона - сучасна школа? [Текст] / І. Клименко> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2010. - № 4. - С. 12-13. Рубрики: Педагогіка--ЗНЗ--Проблеми Кл.слова (ненормовані): якість освіти -- виховання -- самовизначення Анотація: Автор порушує проблеми сучасної школи, що стосуються якості навчання, перенасичення шкільної програми навчальними предметами, процесу виховання. |
Трофімчук, Т. М. Проблеми формування людського капіталу в галузях охорони здоров'я та освіти [Текст] / Т. М. Трофімчук> // Статистика України. - 2010. - № 1 (48). - С. 73-80. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Статистика--Формування освітнього потенціалу--Здоров'я населення Кл.слова (ненормовані): людський капітал -- формування людського капіталу -- охорона здоров'я -- якість освіти -- підготовка кадрів -- підвищення кваліфікації працівників |
Україна. Кабінет Міністрів. Про схвалення Концепції Державної цільової соціальної програми підвищення якості шкільної природничо-математичної освіти на період до 2015 року [Текст] : розпорядження від 27 серпня 2010 р. № 1720-р> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2010. - № 10. - С. 7. Рубрики: Освіта--Організація--Законодавчі і директивні матеріали Кл.слова (ненормовані): природничо-математична освіта -- якість освіти |
Грищенко, Г. Мотиваційні аспекти якості освіти майбутніх учителів фізики [Текст] / Г. Грищенко; В. Ніжегородцев> // Фізика та астрономія в школі. - 2010. - № 7-8. - С. 21-24. - бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Фізика--Вивчення--ПІДГОТОВКА ВЧИТЕЛІВ Кл.слова (ненормовані): ЯКІСТЬ ОСВІТИ Анотація: Готовність до педагогічної діяльності передбачає формування таких якостей особистості, що забезпечать майбутньому педагогу можливість усвідомлено і компетентно здійснювати професійну діяльність. |
Суліма, Євген. Невідкладні завдання системи вищої освіти на новому етапі Болонського процесу [Текст] / Євген Суліма> // Вища школа. - 2010. - № 11. - С. 5-13. - Библиогр. в конце ст. Рубрики: Вища освіта--Болонський процес Вища освіта--Освіта і суспільство Кл.слова (ненормовані): Будапештно-Віденська декларація -- Європейський простір -- співпраця -- якість освіти Анотація: Наводяться першочергові завдання, які стоять перед системою вищої освіти України у межах Болонського процесу. Серед них основні - створення національної рамки кваліфікацій, проектування стандартів вищої освіти, цілісне впровадження в освітню практику системи забезпечення якості вищої освіти, ЕКТС і додатка до диплома європейського зразка. |
Внукова, Наталія. Інноваційний потенціал вищої школи у глобальних викликах ХХІ століття [Текст] / Наталія Внукова> // Вища школа. - 2010. - № 12. - С. 26-36. - Библиогр. в конце ст. Рубрики: Вища освіта--Інноваційні технології навчання Вища освіта--Аспірантура Вища освіта--Докторантура Кл.слова (ненормовані): ринок -- освіта -- якість освіти -- реформування -- модернізація освіти -- науковий потенціал -- інноваційна діяльність -- економічне зростання вузів Анотація: Оцінюється інноваційний потенціал вищої школи на прикладі вищих навчальних закладів Харкова шляхом визначення можливостей для інноваційної діяльності через підготовку фахівців в аспірантурі та докторантурі. Доведено важливість застосування компетентісного підходу для забезпечення формування нових напрямів державної інноваційної політики. |