CUKK-VDPU
К82


    Кривутенко, Тамара.
    "А я люблю, а я люблю, люблю як в юності...": Урок високого кохання за інтимною лірикою Дмитра Луценка. 11 клас [Текст] / Т. Кривутенко // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2006. - № 4-5. - С. 58-63.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська література--Персоналії--Луценко Д.
   Українська література--Методика--Класно-урочна система

Кл.слова (ненормовані):
урок-вечір -- драматизація -- 11 клас
Анотація: Конспект уроку за поезією Д.Луценка з елементами драматизації.

Є примірники у відділах:
(20.09.2006р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1




    Єсауленко, Т.
    Найкраща домівка: Казка-драматизація для старших дошкільнят [Текст] / Т. Єсауленко // Дошкільне виховання. - 2006. - № 10. - С. 27.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Дошкільне виховання--Громадянське виховання
Кл.слова (ненормовані):
Батьківщина -- родина -- казка-драматизація
Анотація: Сценарій-виховного заходу для старших дошкільнят, мета якого виховувати любов до родини, домівки, України.

Є примірники у відділах:
(30.10.2006р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1




    Шкльода, В.
    Розігрування казок для розвитку дитячого мовлення [Текст] / В. Шкльода // Дошкільне виховання. - 2007. - № 2. - С. 21-22.
Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Розвиток мови
Кл.слова (ненормовані):
Виразне мовлення -- Гра-драматизація -- Інсценівка за казкою
Анотація: Збагаченню словника дошкільнят, розвитку виразного мовлення сприяє гра-драматизація.Основою для інсценування слугують народні казки. Пропонується інсценівка за казкою "Лисиця та Журавель."

Є примірники у відділах:
(26.02.2007р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1


CUKK-VDPU
В61


    Вовк, Л.
    Завітала казка до малят: Заняття-драматизація за творами В.Сухомлинського: Для старших дошкільнят [Текст] / Л. Вовк // Дошкільне виховання. - 2008. - № 2. - С. 28-29.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне виховання--Гра
Кл.слова (ненормовані):
Театралізована казка
Анотація: Розробка заняття-драматизації, мета якого продовжувати вчити дітей розігрувати дії за змістом художніх творів, розвивати емоційність, формувати вміння оцінювати певну моральну ситуацію, виховувати доброту, ввічливість та ін.





    Ночнюк, Н.
    Як врятувати Сніговика, або "Чарівні" добрі вчинки [Текст] : комплексне заняття для старших дошкільнт за творами В. Сухомлинського (драматизація та образотворчість) / Н. Ночнюк // Дошкільне виховання. - 2010. - № 1. - С. 20-22.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне виховання--Моральне
Кл.слова (ненормовані):
Доброта -- Театралізована казка
Анотація: Розробка заняття, мета якого - продовжити вчити дітей розігрувати дії за смістом художніх творів, використовуючи вербальні й невербальні виражальні засоби (міміку, жести, відповідні рухи); розвивати виразність мовлення; формувати вміння оцінювати певну моральну ситуацію; спонукати передавати в малюнку різні ситуації; розвивати пам'ять, мислення; виховути гуманність ввічливість, щирість.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Малютіна, Наталя.
    Драматизація риторичних стратегій тексту у драматичних поемах Лесі Українки (до проблеми художнього мімезису) [Текст] / Наталя Малютіна // Слово і час. - 2010. - № 8. - С. 71-78. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Українська драматична поема--Українка Леся
Анотація: У статті проаналізовано форми і способи драматизації поетичних стратегій у драматичних поемах Лесі Українки "Одержима", "Адвокат Мартіан".


Дод.точки доступу:
Українка, Леся (українська письменниця, громадсько-культурна діячка, перекладач ; 1871-1913)




    Пасічник, Алла
    Торкнутися струн дитячої душі : мультисенсорна технологія розвитку етичних уявлень дітей [Текст] / Алла Пасічник // Дошкільне виховання. - 2012. - № 8. - С. 7-10. . - ISSN 0321-1401
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Моральне виховання
Кл.слова (ненормовані):
етичні уявлення дітей -- мультисенсорний підхід -- гра-драматизація -- метод проектування
Анотація: В статті висвітлені головні принципи, методи і прийоми мультисенсорної технології розвитку етичних уявлень дітей, за якої здійснюються виховні впливи на всі почуття дитини, що забезпечує цілісне сприймання і глибоке усвідомлення нею морально-етичних норм.





    Шипіло, Любов
    Грі-драматизації - належну увагу [Текст] / Любов Шипіло // Дошкільне виховання. - 2013. - № 1. - С. 14-17. . - ISSN 0321-1401
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне виховання--Гра
Кл.слова (ненормовані):
театралізована казка -- гра-драматизація -- театрально-ігрова діяльність
Анотація: В статті подано фахову консультацію з питань ефективної організації ігор-драматизацій у дитячому садку.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Калошин, В. Ф.
    Чому щастя стає примарою? [Текст] / В. Ф. Калошин // Фізичне виховання в школах України. - 2014. - № 9. - С. 35-39.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Психологія--Консультативна
   Психологія--Особистості

Кл.слова (ненормовані):
Щастя -- досягнення щастя -- прагнення досконалості -- драматизм життя -- драматизація -- катастрофа
Анотація: В рубриці "Поради психолога" розглядається поняття "щастя" в різних аспектах. Досягнення щастя є для кожної людини головним проектом усього життя, головною справою особистої долі, головним, центральним змістом усього індивідуального та соціального існування.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Ковалишина, С.
    Гра-драматизація як форма позакласної роботи з англійської мови [Текст] / С. Ковалишина // Рідна школа. - 2014. - № 10. - С. 64-68. - Бібліогр.:3 назв.
Рубрики: Іноземні мови--Вивчення--Засіб навчання--Драматизація
Анотація: У статті досліджено питання ролі драматизації як засобу навчання говоріння молодших школярів на уроках іноземної мови. Проаналізовано її особливості та технологію впровадження в навчальний процес; виявлено основні передумови мотивації дітей до вивчення іноземної мови. З'ясовано, що гра-драматизація розвиває комунікативні вміння і допомагає реалізувати творчий потенціал учнів середніх шкіл.





    Еманова, Людмила
    Про дівчинку Наталочку та сріблясту рибку : музично-логопедична гра-драматизація за мотивами однойменної казки М. Трублаїні для дітей середньої групи [Текст] / Людмила Еманова, Наталія Юдіна // Дошкільне виховання. - 2015. - № 4. - С. 33-37 . - ISSN 0321-1401
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне виховання--Гра
   Педагогіка--Дошкільна--Естетичне виховання

Кл.слова (ненормовані):
театралізована казка -- логопедичний розвиток -- розвиток мовлення -- моральне виховання
Анотація: Подано сценарій музично-логопедичної гри-драматизації. Цей вид діяльності допоможе ефективно роз'язати розвивальні, морально-виховні, логопедичні завдання, створити можливості для практичного застосування дітьми знань і вмінь з різних галузей.

Утримувачі документа:
ВДПУ : м. Вінниця, вул. Острозького, 32

Дод.точки доступу:
Юдіна, Наталія
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Кожухар, О. О.
    Art in your heart [Текст] : [сценарій заходу] / О. О. Кожухар // Англійська мова та література. - 2015. - № 28/29. - С. 78-79
Рубрики: Англійська мова--Позакласний захід
   Іноземні мови--Вивчення--Засіб навчання--Драматизація






    Габінська, Ольга
    Осінній борщик : гра-драматизація англійською мовою для дітей старшої групи [Текст] / Ольга Габінська, Ірина Губар // Дошкільне виховання. - 2016. - № 10. - С. 32-34 . - ISSN 0321-1401
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне виховання--Гра
Кл.слова (ненормовані):
вивчення англійської мови -- сценарій осіннього свята англійською мовою
Анотація: Подано сценарій гри-драматизації англійською мовою для старших дошкільнят. Український варіант сценарію можна запропонувати молодшим вихованцям.


Дод.точки доступу:
Губар, Ірина
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Литвиненко, Валентина
    Про вовка, в якого заболіли зуби : гра-драматизація для дітей старшої групи [Текст] / Валентина Литвиненко // Дошкільне виховання. - 2016. - № 11. - С. 34-37 . - ISSN 0321-1401
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Екологічне виховання--Гра
   Педагогіка--Дошкільна--Валеологічне виховання

Кл.слова (ненормовані):
догляд за зубами
Анотація: Подано сценарій гри-драматизації для дітей старшої групи. Вистава допоможе закріпити уявлення дітей про правильний догляд за зубами.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Тарасенко, Галина
    Театр природи : естетико-екологічне виховання засобами театралізованої діяльності [Текст] / Галина Тарасенко, Ніна Уманська // Дошкільне виховання. - 2016. - № 12. - С. 2-5 . - ISSN 0321-1401
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Естетичне виховання
   Педагогіка--Дошкільна--Екологічне виховання

Кл.слова (ненормовані):
екологічне виховання засобами театру -- створення вистави -- гра-драматизація
Анотація: Колектив кафедри дошкільної та початкової освіти Вінницького державного педагогічного університету ім. М. Коцюбинського творчо співпрацює з Іллінецьким дошкільним навчальним закладом № 2 "Пролісок". Пріоритетний напрям освітньої роботи закладу впродовж останнього десятиліття - естетико-екологічне виховання дошкільнят. Його методичну основу складає авторська технологія Галини Тарасенко "Дивосвіт". Засобами реалізації поставлених еколого-виховних завдань педагогічний колектив обрав театральне мистецтво. Як варіант організації театру природи пропонується авторська казка, що допомагає закріплювати уявлення малят про зимові явища та відкривати їм красу й гармонію природи.


Дод.точки доступу:
Уманська, Ніна
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Шурхал, Оксана
    Три мрії : драматизація за мотивами притчі "Про любов, багатство і успіх" [Текст] / Оксана Шурхал // Дошкільне виховання. - 2017. - № 5. - С. 30-31 . - ISSN 0321-1401
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне виховання--Гра
Кл.слова (ненормовані):
моральне виховання -- театралізована діяльність -- художня культура
Анотація: Подано сценарій театралізованої вистави за мотивами притчі "Про любов, багатство і успіх". Приміряючи на себе різні ролі, характери, діти не лише переживають широкий спектр почуттів, а й починають розуміти їх.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Юхіна, І. М.
    Драматизація як ефективний засіб поглибленого вивчення іноземної мови [Текст] / І. М. Юхіна // Англійська мова та література. - 2018. - № 4-5. - С. 61-64. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Методика навчання--Іноземні мови--Англійська





    Перекрест, І. В.
    "Коза - Дереза" на сучасний лад [Текст] : драматизація казки / І. В. Перекрест // Розкажіть онуку. - 2019. - N 7(липень). - С. 42-43 : ілюстр.
Рубрики: Читання --Робота з книгою--Казки дитячі
Кл.слова (ненормовані):
Робота над казкою -- Казка "Коза-Дереза№
Анотація: Народну казку "Коза - Дереза" при прочитанні дошкільникам можна осучаснити на новий лад.





    Ковбаса, Т. М.
    Зайчикова хатка [Текст] : гра- драматизація (старша група) / Т. М. Ковбаса // Розкажіть онуку. - 2020. - N 1(січень). - С. 22-23 : ілюстр.
Рубрики: Казкотерапія--Моделювання казки--Дошкільне виховання
Кл.слова (ненормовані):
Робота над казкою
Анотація: Конспект заняття у вигляді гри- драматизації для дошкільників. Діти вчаться сприймати і передавати зміст казки, характери образів героїв. Виховуються також дружні, товаристські стосунки між дітьми.