Україна. М-во освіти і науки.
    Про затвердження Базового переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для навчальних кабінетів початкової освіти [Текст] : наказ МОН України від 05.04.2006 № 264 / Україна. М-во освіти і науки // Інформаційний збірник Міністерства освіти і науки України. - 2006. - № 15. - С. 11-32. - Зміст: Базовий перелік засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для навчальних кабінетів початкової освіти
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Організація освіти в Україні--Законодавчі і директивні матеріали про освіту
Кл.слова (ненормовані):
навчальне обладнання -- наочні посібники -- засоби навчання
Дескриптори: ОСВІТА. ПЕДАГОГІЧНА НАУКА -- ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТИ -- ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТИ В ОКРЕМИХ КРАЇНАХ -- ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТИ В КРАЇНАХ ЄВРОПИ -- ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТИ В УКРАЇНІ -- КЕРІВНИЦТВО І УПРАВЛІННЯ ОСВІТОЮ -- ЗАКОНОДАВЧІ І ДИРЕКТИВНІ МАТЕРІАЛИ УКРАЇНИ ПРО ОСВІТУ

Є примірники у відділах:
(26.06.2006р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1


CUKK-VDPU
У45


    Україна. М-во освіти і науки.
    Про затвердження Базового переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для навчальних кабінетів початкової освіти [Текст] : наказ МОН України від 05.04.2006 № 264 / Україна. М-во освіти і науки // Початкова школа. - 2006. - № 6. - С. 6-10. - Зміст: Базовий перелік засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для навчальних кабінетів початкової освіти / МОН України.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Організація освіти в Україні--Законодавчі і директивні матеріали про освіту
Кл.слова (ненормовані):
навчальне обладнання -- наочні посібники -- засоби навчання
Дескриптори: ОСВІТА. ПЕДАГОГІЧНА НАУКА -- ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТИ В УКРАЇНІ -- ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТИ В ОКРЕМИХ КРАЇНАХ -- ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТИ -- ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТИ В КРАЇНАХ ЄВРОПИ -- КЕРІВНИЦТВО І УПРАВЛІННЯ ОСВІТОЮ -- ЗАКОНОДАВЧІ І ДИРЕКТИВНІ МАТЕРІАЛИ УКРАЇНИ ПРО ОСВІТУ

Є примірники у відділах:
(06.07.2006р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1


CUKK-VDPU
У45


    Україна. Міністерство освіти і науки .
    Базовий перелік засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів початкової освіти [Текст] / Україна. Міністерство освіти і науки // Початкова школа. - 2006. - № 7. - С. 5-7 . - Продовження. Початок в № 6, 2006 р.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Організація освіти в Україні--Законодавчі і директивні матеріали про освіту
Кл.слова (ненормовані):
засоби навчання -- приладдя
Дескриптори: ОСВІТА. ПЕДАГОГІЧНА НАУКА -- ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА. ШКІЛЬНА ПЕДАГОГІКА -- ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТИ -- ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТИ В ОКРЕМИХ КРАЇНАХ -- ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТИ В КРАЇНАХ ЄВРОПИ -- ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТИ В УКРАЇНІ -- КЕРІВНИЦТВО І УПРАВЛІННЯ ОСВІТОЮ -- ЗАКОНОДАВЧІ І ДИРЕКТИВНІ МАТЕРІАЛИ УКРАЇНИ ПРО ОСВІТУ
Анотація: Перелік засобів навчання для шкільних предметів "Я і Україна", "Фізична культура", "Основи здоров'я".

Є примірники у відділах:
(19.07.2006р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1


CUKK-VDPU
М11


    Україна.Міністерство освіти і науки.
    Перелік навчально-наочних посібників, електронних засобів навчального і загального призначення, обов'язкової документації, допоміжних засобів навчання та шкільного обладнання, рекомендованих Міністерством освіти і науки України для використання у загальноосвітніх навчальних закладах у 2006/07 навчальному році [Текст] : законы и законодательные акты / Міністерство освіти і науки // Інформаційний збірник Міністерства освіти і науки України. - 2006. - № 31-32. - С. 25-64.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Освіта--Законодавчі матеріали--Україна, 2006/07 н/р.
   Україна--Освіта, 2006/07 н/р.
Кл.слова (ненормовані):
засоби навчання -- наочні посібники -- комп'ютерне навчання
Дескриптори: ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТИ -- ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТИ В УКРАЇНІ -- КЕРІВНИЦТВО І УПРАВЛІННЯ ОСВІТОЮ -- ОСВІТА УКРАЇНИ - ЗАКОНОДАВЧІ І ДИРЕКТИВНІ МАТЕРІАЛИ

Є примірники у відділах:
(04.12.2006р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1




    Гуць, В. С.
    Методичні аспекти використання електронних навчальних матеріалів [Текст] / В.С. Гуць; О.П. Слободян, Л.П. Нещадим, О.О. Солдатенко // Безпека життєдіяльності. - 2007. - № 6. - С. 36 - 37
Рубрики: Викладання БЖД--Електронні засоби навчання
Кл.слова (ненормовані):
Засоби навчання
Анотація: Використання інформаційних технологій дозволяє: зробити більш прозорою та краще контрольованою методичну роботу, і тим самим підвищити її якість; використовувати електронні навчально - методичні матеріали, котрі допомагають самостійно опановувати матеріал; упровадити зручну й ефективну систему тестування.



CUKK-VDPU
Р88


    Рускуліс, Лілія.
    Технологія навчання української мови (з використанням схем) [Текст] / Л. Рускуліс // Українська мова і література в школі. - 2008. - № 2. - С. 15-20. - Бібліогр.: 12 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Технологія навчання
Кл.слова (ненормовані):
схеми -- засоби навчання -- розвиток мовлення -- класифікація переказів
Анотація: На допомогу вчителю-словеснику запропоновані схеми з навчання української мови.





    Лікарчук, Алла.
    Алгоритм проектування технології навчання хімії [Текст] / А. Лікарчук // Біологія і хімія в школі. - 2008. - № 4. - С. 18-19. - Бібліогр.: 3 назв.
Рубрики: Хімія--педагогична праця - технологія--професійні вимоги
Кл.слова (ненормовані):
педагогіка -- засоби навчання
Анотація: Педагогічна наука нині досліджує та переосмислює низку проблем, що стосуються технології педагогичної праці.Професійна культура педагогічной праіці зв'язана з передовими педагогічними технологиями. Проектування технологічного ланцюжка прийомів, форм взаємодії вчителя й учнів забезпечуєгарантовані освітні результати. В статті зосередженно увагу на процесуально-описовому аспекті педагогічних технологій.





    Плахотник, Василь.
    Мова як основний засіб навчання [Текст] / В. Плахотник // Українська мова і література в школі. - 2008. - № 7/8. - С. 50-52. - Бібліогр.: 8 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Дидактичні засоби
Кл.слова (ненормовані):
мова -- засоби навчання -- домінантна мова -- білінгви
Анотація: Визначення поняття: чому мова є основним засобом навчання?

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Чернецкая, Е.
    Изучение биографии Льва Толстого [Текст] / Е. Чернецкая // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2009. - № 4. - С. 25-28.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Література російська--Персоналії
Кл.слова (ненормовані):
опорний конспект -- засоби навчання
Анотація: Стаття пропонує використання опорних тезисів під час вивчення біографії Л. Толстого.


Дод.точки доступу:
Толстой, Лев Миколайович
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Мисан, В.
    Багатоперспективність як засіб та метод у навчанні шкільного курсу історії України [Текст] / В. Мисан // Історія в школах України. - 2009. - № 9. - С. 3-7. - Бібліогр.: 20 назв.
Рубрики: Суспільствознавча освіта--Зміст, форми, методи
Кл.слова (ненормовані):
ПРОЦЕС НАВЧАННЯ -- ЗАСОБИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДИ НАВЧАННЯ
Анотація: Багатоперспективність як засіб і метод у навчанні історії варто розглядати в двох площинах: змістовій і технологічній. Змістова складова багатоперспективності пов"язана з навчальним матеріалом. Йдеться про використання багатоперспективного підходу до формування навчального змісту. Подібне проявляється як у подачі історичних фактів, так і в їх інтерпретації.





    Гурняк, Ірина.
    Реалізація компетентнісного підходу в навчанні хімії [Текст] / Ірина Гурняк // Біологія і хімія в школі. - 2009. - № 5. - С. 35-37. - Бібліогр. : с. 37.
Рубрики: Методика навчання--Компетентнісний підхід
   Методи навчання--Хімія

Кл.слова (ненормовані):
Форми навчання -- Рівні компетентності -- Засоби навчання
Анотація: В статті розглядається компетентнісний підхід як можливість практичного використання здобутих знань і вмінь з метою розв'язання життєвих і соціальних завдань. Упровадження компетентнісного підходу передбачає, що знання і вміння, одержані в навчальному закладі, можуть бути використанні людиною в її професійній діяльності, повсякденному житті, різноманітних ситуаціях, у тому числі проблемних, з якими вона стикається.





    Кудирко, Василь
    Впровадження електронних топографічних карт у шкільну географію - один із шляхів удосконалення картографічної культури учня [Текст] / Василь Кудирко // Географія та основи економіки в школі. - 2011. - № 6. - С. 41-43. - Бібліогр.: 6 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Географія--Методика--Засоби навчання
   Географія--Картографія

Кл.слова (ненормовані):
картографія -- географічний образ -- топографічна карта -- засоби навчання -- інформаційно-телекомунікаційні технології -- електронні карти
Анотація: Про необхідність створення і впровадження топографічних карт нового типу в навчально-виховний процес загальноосвітньої школи. Застосування таких карт автором статті розглядається як якісно новий підхід у методиці географії до формування картографічних понять та загальної картографічної культури учнів.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Сергиєнко, Татьяна.
    Компьютерные технологии как средство формирования профессионально-адаптационных способностей инвалидов по зрению [Текст] / Т. Г. Сергиєнко // Вища освіта України. - 2011. - № 2. - С. 66-72. - Библиогр.: с. 72 (4 назв.)
Рубрики: Трансформаційні процеси--Сучасне сусупільство--Білорусь
   Інформаційне суспільство

   Інформаційна культура

Кл.слова (ненормовані):
Методика навчання -- Засоби навчання
Анотація: На основі матеріалів дослідження, що було проведено в рамках Державної програми з попередження інвалідності й реабілітації інвалідів на 2006 - 2010 рр. на базі Республіканського інституту підвищення кваліфікації Міністерства праці та соціального захисту Республіки Білорусь, обгрунтовується значення комп`ютерних технологій для формування професійно-адаптаційних здібностей у інвалідів зору.





    Хом'як, І.
    Лінгвістично-педагогічні задачі як засіб навчання студентів-філологів [Текст] / Іван Хом'як // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 5. - С. 38-41. - Бібліогр.: 6 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Вища школа--Студенти-філологи
Кл.слова (ненормовані):
засоби навчання -- навчальний матеріал -- студенти-філологи -- лінгвістично-педагогічні задачі
Анотація: У статті обгрунтовано важливість застосування лінгвістично-педагогічних задач у навчальному процесі вищої школи, проілюстровано їх зміст на прикладі вивчення структурного рівня "Загальні відомості про мову".

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Гнаткович, Тетяна.
    Формування мовної компетентності п'ятикласників у процесі вивчення синтаксичних одиниць [Текст] / Тетяна Гнаткович // Українська мова і література в школі. - 2014. - № 1. - С. 14-18. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Українська мова--Методика викладання--Синтаксис
Кл.слова (ненормовані):
система вправ -- текст -- синтаксична компетентність -- мовні вправи -- комунікативні завдання -- засоби навчання
Анотація: У статті висвітлюється розвиток синтаксичних умінь і навичок п'ятикласників, який досягається низкою завдань на вдосконалення мовно-комунікативної діяльності, у процесі якої особлива увага приділяється роботі з текстом з опорою на лінгвістичну теорію.





    Мокіна, А.
    Наочність у навчанні старших дошкільників усного англійського мовлення [Текст] / Анна Мокіна // Початкова школа. - 2014. - № 8. - С. 25-28. - Бібліогр.: 9 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Навчання мов
Кл.слова (ненормовані):
наочність -- засоби навчання -- мультимедійна презентація -- аудіювання -- метод повної фізичної реакції -- навчання англійської мови
Анотація: У статті визначено психофізіологічні передумови і методичну доцільність використання унаочнення для навчання старших дошкільників англійської мови. Виділено критерії класифікації наочності. Проаналізовано поняття "наочність", "засоби навчання". Проілюстровано використання різних видів унаочнення, зокрема мультимедійної презентації, для навчання розуміння на слух старшими дошкільниками англомовної розповіді.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Новосьолова, В.
    Методи, прийоми й засоби навчання в процесі формування лексичної компетентності учнів 5-7 класів [Текст] / Валентина Новосьолова // Українська мова і література в школі. - 2014. - № 3. - С. 19-23. - Бібліогр.: 21 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Методи
Кл.слова (ненормовані):
компетентнісний підхід -- лексична компетентність -- комунікативна компетентність -- методи -- прийоми -- засоби навчання
Анотація: У статті розглядається й обгрунтовується ефективність традиційних й інноваційних методів, прийомів і засобів навчання в роботі над формуванням лексичної компетентності учнів 5-7 класів на уроках української мови. Використання методів, прийомів і засобів у процесі становлення лексичної компетентності , як складника комунікативної компетентності розглядаються на засадах компетентнісного, особистіно орієнтованого й діяльнісного підходів до організації навчання.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Нестерук, Наталія
    Веселий ґудзичок : заняття для дітей середньої групи [Текст] / Наталія Нестерук // Дошкільне виховання. - 2017. - № 1. - С. 30-31 . - ISSN 0321-1401
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток математичних уявлень
Кл.слова (ненормовані):
математичне заняття -- засоби навчання -- пальчикова гра -- фізкультхвилинка
Анотація: Подано розробку заняття для дітей середньої групи, мета якого - продовжувати ознайомлювати дітей з предметами найближчого побутового оточення - ґудзиками, їх видами, фукціональним призначенням; закріплювати навички кількісної і порядкової лічби, вміння співвідносити число з цифрою; вправляти в орієнтуванні у просторі; вдосконалювати вміння добирати дієслова з протилежним значенням; розвивати мислення, пам'ять, зосередженість, дрібну моторику; виховувати уважність, самостійність та ін.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Зарецька, Олена
    Артбук - книжка власноруч : майстер-клас для дітей середньої/старшої групи [Текст] / Олена Зарецька // Дошкільне виховання. - 2018. - № 2. - С. 20-21 . - ISSN 0321-1401
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Образотворчість
Кл.слова (ненормовані):
трудове виховання -- створення книжки -- артбук -- засоби навчання
Анотація: Представлено майстер-клас для дітей середньої групи зі створення книжки. Виготовлений власноруч творчий продукт - артбук, з продуманим сюжетом та зображеними персонажами, посилить інтерес малюків до книги та читання.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Стеценко, Ірина
    Відкрита медіатека журналу "Джміль" [Текст] / Ірина Стеценко // Дошкільне виховання. - 2018. - № 5. - С. 20-21 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Засоби навчання--Інформаційно-комунікаційні технології
   Преса--Журнал "Джміль"

Кл.слова (ненормовані):
медіатека -- засоби навчання -- комп'ютерне навчання -- електронний додаток -- інтерактивні завдання -- ІКТ -- тематична добірка -- інтегрована освіта
Анотація: "Кожен сучасний педагог розмірковує над тим, як збагатити свої заняття використанням ІКТ. Підготовка якісних мультимедійних матеріалів власними силами - справа непроста. Тому редакція ділиться з читачами багатою медіатекою, створеною за публікаціями журналу "Джміль". Доступ до електронних матеріалів безоплатний, варто лише завітати на сайт JMIL.COM.UA

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)