Л69 Логачевська, С. Учень про вчителя [Текст] / С. Логачевська> // Початкова школа. - 2007. - № 5. - С. 3-4. Рубрики: Педагогіка--Персоналії--Савченко О. Я. Кл.слова (ненормовані): зміст освіти -- вчений-педагог Анотація: Стаття присвячена ювілею видатного українського вченого, педагогоа, академіка, віце-призедента АПН України Олександри Яківни Савченко. Дод.точки доступу: Савченко, О.Я. Є примірники у відділах: (22.05.2007р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1 |
Методичні рекомендації щодо вивчення української мови в загальноосвітніх навчальних закладах з українською мовою навчання у 2008-2009 навчальному році [Текст]> // Українська мова і література в школі. - 2008. - № 4. - С. 2-8. Рубрики: Українська мова--Методичні рекомендації Кл.слова (ненормовані): зміст освіти -- допрофільне навчання -- аудіювання -- оцінювання -- інформаційні технології Анотація: Про вивчення української мови у 2008-2009 навчальному році (методичні рекомендації) |
Пасмор, Надія. Деякі питання формування і розвитку електронного навчального середовища ВНЗ [Текст] / Надія Пасмор> // Вища школа. - 2008. - № 8. - С. 49-59 : фото. - Бібліогр.: 10 назв Рубрики: Вища школа--Інформаційне забезпечення ВНЗ Вища школа--Методичне забезпечення Вища школа--Бібліотеки ВНЗ Кл.слова (ненормовані): ресурсні проекти -- освітній простір -- зміст освіти -- інформатизація Анотація: Висвітлюються питання вдосконалення і розвитку системи інформаційного забезпечення вищої освіти. Розглядаються особливості діяльності вузівської бібліотеки у взаємодії з навчальними інформаційними комунікаціями. Визначено загальні тенденції і проблеми формування ресурсної бази інформаційно-освітнього середовища. |
Бобало, Юрій. Майбутнє "Лбвівської політехніки" - дослідницький університет" [Текст] : інтерв'ю / Юрій Бобало> // Вища школа. - 2008. - № 10. - С. 8-23 : фото. Рубрики: Вища школа--Окремі університети Вища школа--Діяльність кафедр Вища школа--Діяльність викладчів Кл.слова (ненормовані): абітурієнти -- структура університету -- профорієнтаційна робота -- зміст освіти -- організація навчання -- інформатизація освіти -- працевлаштування випускників -- науково-педагогічна діяльність -- військові кафедри -- пріоритети освіти Анотація: Ректор найстарішого в Україні та Східній Європі технічного університету "Львівська політехніка" розповідає, які кроки здійснює та планує ВНЗ в найближчому майбутньому на шляху до набуття статусу дослідницького університету. |
Камбалова , Я. Використання робочих зошитів у процесі навчання історії: історико-методичні аспекти [Текст] / Я. Камбалова > // Історія в школах України. - 2008. - № 11-12 . - С. 21-25. - Бібліогр.: 14 назв. Рубрики: Суспільствознавча освіта--Зміст, форми, методи Кл.слова (ненормовані): зміст освіти -- робочий зошит -- навчання історії -- диференціація навчання -- індивідуалізація навчання Анотація: Завдання статті: визначити основні етапи процесу створення робочих зошитів з історії в Україні та характерних особливостей кожного з них; визначити роль та функції робочого зошита в процесі навчання шкільних курсів історії; проаналізувати чинну практику створення та використання робочих зошитів з історії в Україні та зарубіжних країнах; здійснити огляд класифікацій робочих зошитів, створених сучасними методистами; визначити системи вимог до робочого зошита нового покоління |
Пушкарьова, Т. Система освіти країн-членів Ради Європи [Текст] / Тамара Пушкарьова, Емілія Воронцова, Оксана Войтко> // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2011. - № 5. - С. 15-44. - Зміст: Албанія, Бельгія, Боснія і Герцеговина, Вірменія, Греція, Естонія, Ісландія, Іспанія, Італія, Республіка Кіпр, Латвія, Литва, Люксенбург, Сербія, Словенія, Угорщина, Молдова, Російська Федерація, Україна. - Закінчення. Початок у № 4 за 2011 р. Рубрики: Освіта--Система--Країни-члени Ради Європи, XXI ст. Кл.слова (ненормовані): структурність -- неупередженість -- системність -- науковість -- гуманітарна спрямованість -- зміст освіти -- інформатизація Анотація: Автори статті знайомлять читачів з системою освіти країн-учасниць Ради Європи. Дод.точки доступу: Воронцова, Е.; Войтко, О. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Національна стратегія розвитку освіти в Україні на 2012-2021 роки [Текст]> // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2011. - № 6. - С. 25-44. - Зміст: Вступ ; Сучасний стан розвитку освіти ; Механізми реалізації Національної стратегії розвитку освіти Рубрики: Освіта--Державна політика--Національна стратегія--Україна, 2012-2021 роки Кл.слова (ненормовані): система освіти -- зміст освіти -- структура освіти -- дошкільна -- загальна середня -- пріоритетні напрями -- сучасний стан -- професійно-технічна -- освіта дітей з особливими потребами -- вища -- післядипломна -- нормативно-правова база системи освіти -- модернізація -- інформатизація -- інноваційна діяльність -- учні -- студенти -- реформи Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Чирчик, Сергій. Структурні складові професійної компетентності дизайнера інтер'єру [Текст] / С. Чирчик> // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2012. - № 7. - С. 83-104 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Вища освіта--Дизайн-освіта Кл.слова (ненормовані): компетентнісний підхід -- професійна компетентність -- зміст освіти -- навчальні технології Анотація: У роботі представлено результати наукових розробок у визначенні та змістовому наповненні компетентісного підходу у вищій дизайн-освіті. Формулюються сучасні вимоги до випускників вищих навчальних закладів за напрямом "дизайн". Наведено структуру професійної компетентності дизайнера інтер'єру. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Скулиш, Євген. Національна академія Служби безпеки України: сьогодення та перспективи [Текст] / Є. Скулиш> // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2012. - № 9. - С. 7-13 . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Вища освіта--Юридична Вища освіта--ВНЗ--Україна Кл.слова (ненормовані): модернізація -- освітня галузь -- зміст освіти -- академічна підготовка -- кадри -- компетентісний підхід -- конкурентоспроможність -- спецслужба Анотація: Проаналізовані шляхи оновлення змісту підготовки кадрів Національної академії Служби безпеки України у контексті навчально-методичної, науково-дослідної та виховної роботи ВНЗ. Окреслено інноваційні підходи з огляду на специфіку вищого навчального закладу. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Виговська, О. Міністерство стало працювати цікавіше [Текст] : реферат.-аналіт. огляд / Ольга Виговська ; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту> // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2012. - № 4. - С. 4-12 Рубрики: Якість освіти--Міністерство освіти і науки, молоді та спорту Кл.слова (ненормовані): зміст освіти -- позашкільні заклади -- дитячі садки -- підручники -- методики -- вчителі -- електронна школа -- шкільні автобуси -- щорічні профілактичні огляди учнів Анотація: Якість освіти - в епіцентрі уваги Міністерства освіти і науки, молоді та спорту. Зроблено багато корисного. Держстандарт, програми, підручники. Початок покладено. Втримати і вести - набагато складніше, але ця команда довела свою дієздатність. Саме за роботою Міністерства Уряд оцінює всю галузь загалом. В освітній сфері, особливо там, де обласні управління освіти активно підтримують ініціативи Міністерства, вже відчутні "хвилі" позитиву. Дод.точки доступу: \про нього\ Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Артюх, Станіслав. Один зі шляхів суттєвого підвищення ефективності системи вищої освіти України [Текст] / С. Артюх, О. Лазуренко, К. Махотіло> // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2012. - № 11. - С. 44-48 . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Вища освіта--Інженерна Кл.слова (ненормовані): вища освіта -- якість освіти -- зміст освіти -- виробництво -- наука -- вимоги ринку праці -- практична підготовка Анотація: Розглянуті деякі важливі складові вищої освіти України, підвищення ефективності яких дасть змогу суттєво покращити підготовку фахівців і дієвість вищої освіти нашої держави, зміцнити зв'язок вищих навчальних закладів із підприємствами та роботодавцями. Дод.точки доступу: Лазуренко, Олександр; Махотіло, Костянтин Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Буркова, Людмила Содержание образования как фактор развития способностей субъекта учебной деятельности [Текст] / Людмила Буркова> // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2013. - № 2. - С. 57-63. - Бібліогр.: с. 63 Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--Навчання--Зміст Кл.слова (ненормовані): зміст освіти -- зміст навчання -- здібності Анотація: В статье раскрывается понимание автором категории содержания образования, в часности содержания школьного образования и содержания обучения. Сделана попытка представить концептуальный подход к определению содержания образования и содержания обучения. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Нехомяж, О. С. Країнознавча компетенція в змісті географічної освіти [Текст] / О. С. Нехомяж> // Географія та економіка в сучасній школі. - 2013. - № 5. - С. 34-37. - Бібліогр.: 16 назв. Рубрики: Географія--Країнознавство Кл.слова (ненормовані): шкільна географія -- основна школа -- учні основної школи -- країнознавча компетенція -- зміст освіти Анотація: У статті розглядається проблема наукового обгрунтування країнознавчої компетенції. Дається аналіз наукового поняття "країнознавча компетенція" та розкривається процес формування країнознавчої компетенції в учнів основної школи під час вивчення географії. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Уварова, Г. Ш. Зміст шкільної географічної освіти: тенденції та перспективи розвитку [Текст] / Г. Ш. Уварова> // Географія та економіка в сучасній школі. - 2013. - № 10. - С. 2-4. Рубрики: Географія--Зміст освіти Кл.слова (ненормовані): географія -- шкільна географія -- зміст освіти -- учні -- тест з географії -- результати тестування Анотація: У статті йдеться про одну з центральних, комплексних науково-методичних проблем - зміст шкільної освіти, зокрема географії. Саме з зі змістом освіти пов'язують стратегію розвитку школи, вищого навчального закладу, держави, суспільства. Зміст освіти виступає провідним чинником, який за певних умов формує у школярів загальну і функціональну грамотність, впливає на їхній навчальний та життєвий досвід. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Яценко, Т. Шкільна літературна освіта за новими стандартами [Текст] / Таміла Яценко> // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 8. - С. 20-23. - Бібліогр.: 7 назв. Рубрики: Українська література--Шкільна літературна освіта Кл.слова (ненормовані): тенденція -- стандартизація -- зміст освіти -- шкільна літературна освіта -- компетентнісний підхід Анотація: У статті актуалізовано проблему стандартизації змісту шкільної літературної освіти, що є однією із ключових тенденцій розвитку сучасного етапу методики викладання літератури, акцентовано на компетентнісному підході в розробленні освітнього стандарту в галузі "Мови і літератури". Десять мовних заповідей свідомого громадянина (І. Огієнко). Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Зимульдінова, А. Підготовка майбутніх учителів до впровадження нетрадиційних методик навчання української мови в початкових класах [Текст] / Алла Зимульдінова> // Початкова школа. - 2014. - № 10. - С. 43-46. - Бібліогр.: 13 назв. Рубрики: Вища освіта--Підготовка вчителів початкових класів Кл.слова (ненормовані): зміст освіти -- методи навчання -- майбутній учитель -- нетрадиційні методики -- українська мова -- кейс -- портфоліо Анотація: У статті розглядається підготовка майбутніх учителів до використання нетрадиційних методик навчання української мови в початкових класах. Зосереджується увага на таких методиках, як "Кейс" і "Портфоліо". Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Барановська, Ольга. Модернізація змісту профільного навчання в світлі міжпредметної інтеграції [Текст] / О. Барановська> // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2015. - № 4/5. - С. 94-99. - Бібліогр. в кінці ст. - Зміст: Аналіз останніх досліджень Рубрики: Профільне навчання--Україна Наукові дослідження--Інновації--Україна Кл.слова (ненормовані): інтеграція -- навчальні предмети -- зміст освіти -- міжпредметні зв'язки Анотація: Зміни в якості освіти мають забезпечити випереджувальний розвиток людини, відповідальність природному середовищу, культурі, духовності, суспільству, економіці, технологіям, професійній діяльності з урахуванням змін, що відбуваються. Одним з напрямків таких змін є інтеграція змісту предметів в профільній школі, яка стає життєвою необхідністю, складовою фундаменталізації змісту навчання. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Піскорська, Лідія. Гештальт-завдання на уроках української мови та літератури [Текст] / Лідія Піскорська, Тетяна Любчич> // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2016. - № 3. - С. 8-10. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Шкільна педагогіка--Гештальт-метод--Всеукраїнський семінар Кл.слова (ненормовані): зміст освіти -- соціальна адаптація -- компетентність -- гештальтпедагогіка -- гештальтпсихологія -- гештальт-метод -- гештальт-завдання -- патерн -- соціалізація особистості -- ціннісні орієнтації -- патріотизм -- національна свідомість Анотація: Схарактеризовано поняття гештальту. Окреслено проблемне коло гештальт-завдання соціальної адаптації шкільної молоді. Обґрунтовано актуальність, важливість виконання гештальт-завдань на уроках української мови і літератури, позакласних заняттях. Дод.точки доступу: Любчич, Тетяна Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Романенко, Юлія. Нові програми – це важливо [Текст] : до проблеми навчально-методичного забезпечення нової української школи / Юлія Романенко> // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2016. - № 12. - С. 2-4 Рубрики: Середня освіта--Нові навчальні програми Кл.слова (ненормовані): зміст освіти -- нова українська школа -- реформування освіти Анотація: Окреслено дискусійні питання, пов'язані зі змінами державних вимог до розробки, змісту та структури нових навчальних програм. Зазначено позитивні результати процесу реформування та вказано на можливі ризики у процедурі створення, апробації та реалізації шкільних програм. Запропоновано альтернативні ідеї щодо вдосконалення структури та змісту цих освітніх документів на прикладі програм з української мови та літератури. Зроблено акцент на потребі ширшого фахового обговорення заявленої проблеми. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Бондаренко, Г. Змістове забезпечення підготовки вчителя до мовленнєво-риторичної діяльності в США та європейських країнах (Болгарія, Франція, Польща) [Текст] / Геннадій Бондаренко> // Початкова школа. - 2017. - № 11. - С. 53-56. - Бібліогр.: 10 назв. Рубрики: Педагогіка--Підготовка вчителя --США--Європа Кл.слова (ненормовані): мовленнєво-риторична діяльність -- учитель початкової школи -- зміст освіти -- мовленнєво-риторична компетентність -- європейський досвід Анотація: Досліджено змістове забезпечення підготовки вчителя початкової школи до мовленнєво-риторичної діяльності. Проаналізовано риторичнк підготовку вчителя в коледжах та університетах США, європейських країнах (Болгарія, Франція, Польща). Схарактеризовано змістове наповнення навчальних планів, навчальних програм із точки зору формування готовності вчителя до мовленнєво-риторичної діяльності. Розкрито зміст понять "мовленнєво-риторична діяльність учителя початкової школи", "мовленнєво-риторична компетентність учителя початкової школи". Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |