Україна. М-во освіти і науки.
    Про порядок закінчення навчального року та проведення державної підсумкової атестації у загальноосвітніх навчальних закладах у 2005/2006 навчальному році [Текст] : наказ МОН України від 02.03.06 № 1/9-128 / Україна. М-во освіти і науки // Початкова школа. - 2006. - № 4. - С. 1-2.
Рубрики: Педагогіка--Організація освіти в Україні--Законодавчі і директивні матеріали про освіту
Кл.слова (ненормовані):
державна підсумкова атестація -- контроль знань
Дескриптори: КЕРІВНИЦТВО І УПРАВЛІННЯ ОСВІТОЮ -- ЗАКОНОДАВЧІ І ДИРЕКТИВНІ МАТЕРІАЛИ УКРАЇНИ ПРО ОСВІТУ
Анотація: Документ подається скорочено - лише та частина, що стосується початкової ланки освіти.

Є примірники у відділах:
(25.04.2006р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1




    Манзюк, С.
    Підготувати до реального самостійного життя [Текст] : розробляємо технологію осмислювально-концентрованого навчання / С. Манзюк // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2007. - № 1. - С. 18-24.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Процес навчання--Технології навчання
   Література українська

Кл.слова (ненормовані):
Лекція -- самозаглиблення -- контроль знань -- підмет -- присудок -- додаток -- означення -- обставина
Анотація: Впровадження інноваційних технологій осмислювально-концентрованого навчання (ОКН) під час вивчення української мови та літератури

Є примірники у відділах:
(27.03.2007р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1




    Міністерство освіти і науки України.
    Про проведення міжнародних моніторингових досліджень якості природничо-математичної освіти (TIMSS) та моніторингового дослідження якості математичної освіти учнів 4 класів початкової школи [Текст] : наказ МОН України від 10.04.2007 № 294 / Міністерство освіти і науки України // Інформаційний збірник Міністерства освіти і науки України. - 2007. - № 12. - С. 18-19.
Рубрики: Освіта--Організація--Початкова школа
   Україна--Освіта
Кл.слова (ненормовані):
якість освіти -- експеримент -- контроль знань





    Пометун, О.
    Тематичне оцінювання навчальних досягнень учнів: формальне виставлення тематичного бала чи система контрольних процедур з теми? [Текст] / О. Пометун, В. Власов // Історія в школах України. - 2009. - № 1-2 . - С. 3.
Рубрики: Суспільствознавча освіта--Зміст, форми, методи
Кл.слова (ненормовані):
тематичне оцінювання -- навчальні досягнення -- контроль знань
Анотація: Методисти обласних інститутів післядипломної освіти під час Всеукраїнської наради "Проблеми змісту сучасної історичної освіти та шляхи їх вирішення", яка відбулася 5 грудня 2008 року, зверталися з проханням роз"яснити деякі положення наказу МОН УКраїни від 03.06.2008 № 496 "Про затвердження іструкції з ведення класного журналу учнів 5-11 (12) класів загальноосвітніх навчальних закладів", зокрема в тій частині, яка стосується тематичного оцінювання/тематичної атестації. В представленій статті надаються роз"яснення з поданих питань.


Дод.точки доступу:
Власов, В.




    Терно, С.
    Пробне незалежне оцінювання з історії України -2009 [Текст] : (як готувати учнів до ЗНО) / С. Терно // Історія в школах України. - 2009. - № 3 . - С. 14-17. - Бібліогр.: 5 назв.
Рубрики: Методика викладання історії в школі
   ЗНО

Кл.слова (ненормовані):
ЗНО -- контроль знань
Анотація: В статті вказується на необхідність змін у методиці підготовки до незалежного зовнішнього оцінювання. Результати попередніх років вказують, що традиційні методи підготовки не спрацьовують. Це відбувається через невідповідність новим умовам контролю. Постає актуальне запитання: якою мусить бути нова методика підготовки? Саме на це питання автор намагається відповісти, спираючись на досвід пробного незалежного оцінювання.





   
    Українська наукова мова [Текст] : типова програма кандидатського іспиту з української мови (за професійним спрямуванням) // Дивослово. - 2010. - № 8. - С. 34-35. - Бібліогр.: 26 назв.
Рубрики: Іспити і заліки--Типова програма--Проект--Зміст навчального матеріалу--Україна
Кл.слова (ненормовані):
контроль знань
Анотація: Пропонована программа відтворює основні складники курсу, що належить до циклу гуманітарних дисциплін і розрахований на аспірантів різних галузей наукового знання.

Є примірники у відділах:
(.2010р. - Б.ц.) (вільний)




    Кривульська, Людмила
    Завдання для перевірки вивченого з розділу "Регіони та країни світу", 10 клас [Текст] / Людмила Кривульська // Географія та основи економіки в школі. - 2011. - № 6. - С. 27-31. - Бібліогр.: 6 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Географія--Методика--Перевірка і оцінка знань
Кл.слова (ненормовані):
контроль знань -- географічні диктанти -- таблиці
Анотація: Про контроль за якістю засвоєння знань та вмінь, що є важливою складовою вивчення географії. Контроль знань сприяє своєчасному виявленню прогалин у знаннях учнів, повторенню та систематизації навчального матеріалу.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД


CUKK-VDPU-161035

   
    Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення шкільних дисциплін у основній та старшій школі у 2011/12 навчальному році : світова література [Текст] : инструкции // Інформаційний збірник Міністерства освіти і науки України. - 2011. - № 19/20/21. - С. 3-24.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Зарубіжна література--Плани і програми--Підручники і посібники
   Освіта--Керівні матеріали

   Педагогіка--Плани і програми--Підручники і посібники

Кл.слова (ненормовані):
календарно-тематичне планування -- 11 клас -- 10 клас -- контроль знань -- рівень стандарту -- академічний рівень





    Кобернік С. Г.
    Приклади завдань підсумкових контрольних робіт з географії для 6-10 класів на I семестр [Текст] / Кобернік С. Г., Р. Р. Коваленко // Географія та економіка в сучасній школі. - 2013. - № 7/8. - С. 13-23.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Географія--Перевірка і оцінка знань
Кл.слова (ненормовані):
географія -- контроль знань -- контрольні завдання
Анотація: У статті надані приклади завдань підсумкових контрольних робіт з географії для 6-10 класів на перший семестр навчання. Прикдади складені за авторською методикою.


Дод.точки доступу:
Коваленко, Р. Р.
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Голуб, Ніна
    Контроль як важлива ланка процесу навчання української мови в школі [Текст] / Ніна Голуб // Українська мова і література в школі. - 2017. - № 3. - С. 2-6. - Бібліогр.: 8 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Перевірка і оцінка знань
Кл.слова (ненормовані):
контроль знань -- підходи до навчання -- особистісні характеристики
Анотація: У статті висвітлено різні аспекти проблеми контролю й оцінювання навчальних досягнень учнів з української мови як важливої ланки навчально-виховного процесу. Зокрема, наголошено на причинах, що визначають злободенність порушених питань. Автор пропонує привести у відповідність усі ланки навчального процесу, щоб уникнути перешкод на шляху реалізації поставлених освітніх завдань.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Україна. М-во освіти і науки.
    Щодо методичних рекомендацій про викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2019/2020 навчальному році : [методичні рекоменндації] № 1/11-5966 від 01 липня 2019 року [Текст] / Україна. М-во освіти і науки // Українська мова і література в школах України. - 2019. - № 7/8. - С. 3-10.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Законодавчі і директивні матеріали
   Українська література--Законодавчі матеріали

Кл.слова (ненормовані):
оцінювання -- контроль знань -- методичні рекомендації

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД