Приходько, В. М.
    Факторно-критеріальна модель моніторингу якості та продуктивності громадянського виховання учнів [Текст] / В.М. Приходько // Виховна робота в школі. - 2010. - № 4. - С. 2-15. - Бібліогр.: 12 назв.
Рубрики: Виховання--Громадянське виховання
Кл.слова (ненормовані):
громадянськість -- продукт -- продукт громадянського виховання -- педагогічна технологія -- продуктивна педагогіка -- продуктивне навчання -- продуктивна педагогічна технологія -- зміст громадянського виховання -- громадянська цінність -- громадянська зрілість -- мета громадянського виховання -- завдання громадянського виховання -- принципи громадянського виховання -- форми та методи громадянського виховання -- результативність громадянського виховання -- шляхи реалізації мети і завдань громадянського виховання
Анотація: В статті розкривається суть поняття "продуктивна педагогічна технологія", її переваги, представдено моніторинг як одну з продуктивних технологій систематичної педагогічної діяльності та громадянського виховання, наведено основні поняття обсягу моніторингу, узгодженого з вимогами концепції громадянського виховання особистості в умовах розвитку української державності.





    Диба, Михайло.
    Продуктивне навчання і його роль у підготовці фахівців / Михайло Диба // Вища школа. - 2011. - № 12. - С. 60-65 : рис.
Рубрики: Вища освіта--Організаційна структура
Кл.слова (ненормовані):
лекції -- круглі столи -- семінари -- класно-урочна система -- продуктивне навчання -- ринок праці -- самостійна робота -- індивідуальний розвиток
Анотація: У статті розкриваються проблеми та недоліки класно-урочної системи організації навчання. Запропоновано шляхи вдосконалення технології та організації навчання у ВНЗ України через запровадження методів активного навчання у процес підготовки майбутніх фахівців.

Утримувачі документа:
КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1
Є примірники у відділах:
(19.12.2011р. - Б.ц.) (вільний)




    Косяк, Н.
    Інтерактивне навчання як інноваційне педагогічне явище / Н. Косяк // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2013. - № 7/8. - С. 34-40
Рубрики: Педтехнології--Інтерактивне навчання
Кл.слова (ненормовані):
інновація -- педагогічні інновації -- компетенція -- компетентність -- компетентний -- продуктивне навчання -- метод проектів -- інноваційні технології -- класифікація педагогічних інновацій -- інноваційний урок -- діалог -- технологія інтерактивного навчання -- диспут -- дискусія -- комунікативно-ситуативні вправи
Анотація: В статті автор наводить порівняльну характеристику основним групам педагогічних технологій, висвітлює особливості використання продуктивних технологій навчання, розкриває зміст понять "інноваційний урок", "інноваційні технології", наводить приклади методик інтерактивного навчання.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Чайка, О.
    Розвиток творчої особистості як актуальна проблема методики викладання літератури / О. Чайка // Українська література в загальноосвітній школі. - 2013. - № 7/8. - С. 21-23. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Українська література--Методика викладання
Кл.слова (ненормовані):
творча особистість -- творча діяльність -- творча активність -- самостійна робота -- продуктивне навчання -- творчі завдання
Анотація: У статті розглянуто основні теоретичні положення та практичні рекомендації сучасної методичної науки з проблеми розвитку творчої особистості.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Коваль, Людмила.
    Теоретико-методологічні аспекти впровадження ідеї продуктивного навчання: від загальноосвітньої до вищої школи / Л. Коваль, В. Церклевич // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2017. - № 11. - С. 21-36 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-2366
Рубрики: Вища освіта--Освітні технології
Кл.слова (ненормовані):
продуктивне навчання -- продуктивність -- компетентність -- діяльнісний підхід -- продуктивна компетентність -- продуктивна освіта
Анотація: Статтю присвячено обгрунтуванню меж і можливостей упровадження продуктивного навчання як альтернативи традиційним освітнім технологіям у вищій школі або доповнення їх. Методика представленого дослідження включає філософські концепції єдності та взаємозумовленості культурно-освітніх явищ і процесів, теорію наукового пізнання, провідні ідеї методологічних підходів до підготовки фахівців у ХХІ ст. Охаракетризовано принцип "навчання через діяльність" та висвітлено складові продуктивної освіти. Змістово розмежовано сутність репродуктивних і продуктивних технологій навчання; з’ясовано принципові відмінності в організації освітнього процесу у традиційному форматі та за технологією продуктивного навчання. Представлено основні підходи до розуміння сутності дефініції "продуктивність", визначено головні компоненти продуктивного навчання. Виокремлено змістові відмінності розуміння педагогічної освіти на рівні закладу вищої світи; з’ясовано психолого-педагогічні аспекти упровадження технології продуктивного навчання. Наукова новизна полягає в узагальненні світового досвіду у сфері діяльнності продуктивних шкіл; висвітленні складових продуктивної освіти та напрямів реалізації технології продуктивного навчання на рівні вищої школи; визначенні сутності дефініції "продуктивна компетентність". Практична значимість полягає в обгрунтуванні актуальності упровадження продуктивного навчання як альтернативи (або доповнення) до традиційних освітніх технологій у вищій школі.


Дод.точки доступу:
Церклевич, Вікторія
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)