Буринська, Ніна.
    Як зробити навчання хімії цікавим [Текст] / Н. Буринська // Біологія і хімія в школі. - 2006. - № 5. - С. 6-7.
Рубрики: Дидактика --Організація навчального процесу
   Методика викладання--Хімія

Кл.слова (ненормовані):
Навчальний матеріал -- Емоційність викладання -- Позакласна робота -- Процес навчання
Анотація: Досліджується проблема формування в учнів інтересу до вивчення хімії. Велике значення має зміст та процес навчального матеріалу. У старших класах для пробудження інтересу до предмета великого значення набуває ознайомлення із сучасними досягненнями хімічної науки і виробництва.





    Власов, В.
    Яким має бути сучасний урок історії (До Всеукраїнського конкурсу "Вчитель року") [Текст] : методичний матеріал / В. Власов // Історія в школах України. - 2008. - : 1. - С. 15-18.
Рубрики: Викладання історії в школі--Урок історії
Кл.слова (ненормовані):
Процес навчання -- Історик-методист
Анотація: Напередодні обласних (міських) та загальнонаціонального етапів конкурсу "Вчитель року -2008 з історії" набуває актуальності питання про найважливіші чинники успішної підготовки до відкритих уроків, оскільки відомо, що саме проведення уроків - "родзинка" конкурсу. Якою є оптимальна схема плану-конспекту уроку? Чи варто враховувати сучасні тенденції в навчанні історії? Як , плануючи урок, передбачити втілення компетентнісного підходу? Всі ці питання розкриває дана стаття.





    Фрейман, Г.
    Розв'язання навчальних конфліктних ситуацій на уроках правознавства шляхом застосування технології "медіація" [] : методичний матеріал / Г. Фрейман, Т. Головань // Історія в школах України. - 2008. - № 5. - С. 7-9. - бібліограф.: 10 назв.
Рубрики: Правознавство--Інноваційні технології
Кл.слова (ненормовані):
процес навчання -- загальнолюдські цінності -- конфлікти, способи їх врегулювання -- "практичне право"
Анотація: Публікація присвячена розв"язанню навчальних конфліктних ситуацій на уроках правознавства шляхом застосування технології "медіація". Методичний прийом "медіація" застосовувався під час реалізації програми "Практичне право". Цю програму було засновано в Україні американською освітньою організацією. Програма включає цикли занять з правознавства для школярів, які допомагають їм набути досвіду застосування законодавства в повсякденному житті.


Дод.точки доступу:
Головань, Т.
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1




    Сотниченко, В.
    Навчальна дія як базова складова технології навчання [] : методичний матеріал / В. Сотниченко // Історія в школах України. - 2008. - № 5. - С. 10-12. - бібліограф.: 16 назв.
Рубрики: Суспільствознавча освіта--Зміст, форми, методи
Кл.слова (ненормовані):
процес навчання -- "меритократія" -- освіта -- навчальна дія
Анотація: В статті стверджується, що основною активною структурною складовою процесу навчання є навчальна дія. Вона є основним способом виконання навчальних завдань; предметом застосування особливих принципів та підходів; інструментом розробки теорії й практичних рекомендацій щодо оптимального вирішення питань формування результатів навчання історії та суспільствознавчих дисциплін на сучасному етапі розвитку цієї галузі знань.

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1




    Терно, С.
    Як знайти виважений спосіб викладання національної ідентичності та культурної різноманітності в шкільному курсі історії? [Текст] / С. Терно // Історія в школах України. - 2009. - № 1-2 . - С. 4-8. - Бібліогр.: 10 назв.
Рубрики: Суспільствознавча освіта--Зміст, форми, методи
Кл.слова (ненормовані):
національна ідентичність -- культурна різноманітність -- оцінювання знань -- процес навчання -- самоідентичність
Анотація: В публікації йдеться про поєднання викладання національної ідентичності та культурної різноманітності. На перший погляд це неможливо, оскільки вони начебто виключають одне одного. Прищеплення національної ідентичності не повинно сприяти недооцінюванню інших націй, а для цього слід висвітлювати співпрацю різних націй, демонструвати розвиток власної нації шляхом взаємодії з іншими, показувати приклади мирного співжиття та взаємодопомоги представників різних націй.





    Скавронський , П.
    Психолого-педагогічна характеристика процесу засвоєння знань на уроках географії під час формування картознавчої компетенції учнів основної школі [Текст] / П. Скавронський // Географія та основи економіки в школі. - 2009. - № 4. - С. 26-30. - Бібліогр.:11 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Географія--Методика--Класно-урочна система
Кл.слова (ненормовані):
Процес навчання -- завдання -- урок -- система уроку
Анотація: Компетентісний підхід в організації навчально-виховного процесу є одним з найперспективніших напрямів модернізаці загальної середньої освіти, базовою ідеєю реформування осіти в країнах Європейського Союзу і стрижневою конструктивною ідеєю неперервної освіти.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Мисан, В.
    Багатоперспективність як засіб та метод у навчанні шкільного курсу історії України [Текст] / В. Мисан // Історія в школах України. - 2009. - № 9. - С. 3-7. - Бібліогр.: 20 назв.
Рубрики: Суспільствознавча освіта--Зміст, форми, методи
Кл.слова (ненормовані):
ПРОЦЕС НАВЧАННЯ -- ЗАСОБИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДИ НАВЧАННЯ
Анотація: Багатоперспективність як засіб і метод у навчанні історії варто розглядати в двох площинах: змістовій і технологічній. Змістова складова багатоперспективності пов"язана з навчальним матеріалом. Йдеться про використання багатоперспективного підходу до формування навчального змісту. Подібне проявляється як у подачі історичних фактів, так і в їх інтерпретації.





    Морозова, О. І.
    Процес навчання [Текст] / О.І. Морозова; І.Й. Павко // Безпека життєдіяльності. - 2010. - № 2. - С. 29.
Рубрики: Безпека життєдіяльності--НА ДОПОМОГУ ВЧИТЕЛЮ
Кл.слова (ненормовані):
ПРОЦЕС НАВЧАННЯ
Анотація: Процес навчання - це динамічна взаємодія учителя та учнів, у ході якої здійснюється стимулювання і організація активної навчально-пізнавальної діяльності школярів з метою засвоєння системи наукових знань, умінь, навичок, розвитку ц і всебічної вихованості особистості.





    Морозова, О. І.
    Процес навчання [Текст] / О.І. Морозова; І.Й. Павко // Безпека життєдіяльності. - 2010. - № 2. - С. 29.
Рубрики: Безпека життєдіяльності--НА ДОПОМОГУ ВЧИТЕЛЮ
Кл.слова (ненормовані):
ПРОЦЕС НАВЧАННЯ
Анотація: Процес навчання - це динамічна взаємодія учителя та учнів, у ході якої здійснюється стимулювання і організація активної навчально-пізнавальної діяльності школярів з метою засвоєння системи наукових знань, умінь, навичок, розвитку ц і всебічної вихованості особистості.





    Попова, О.
    Когнітивно-комунікативний підхід до роботи над граматичними нормами української мови [Текст] / О. Попова // Українська мова й література в сучасній школі. - 2012. - № 1. - С. 72-75. - Бібліогр.: 10 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Мовознавство--Когнітивна лінгвістика
   Українська мова--Методи навчання

Кл.слова (ненормовані):
лінгводидактика -- когнітологія -- процес навчання -- комунікативно-діяльнісний підхід -- функціонально-стилістичний підхід -- білінгвальне середовище -- граматична будова мови
Анотація: Метою цієї публікації є визначення наукових засад когнітивно-комунікативного підходу до вивчення граматики української мови. Цей підхід дає змогу спрямувати навчання на розвиток мовної особистості, виробляти граматичні уміння, спираючись у мовленнєвій діяльності на розвиток когнітивних здібностей учнів.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Бородюк, Володимир.
    Науково-дослідний інститут економічного розвитку: вектор діяльності та розвитку / Володимир Бородюк, Ганна Фролова // Вища школа. - 2012. - № 3. - С. 59-64
Рубрики: Вища освіта--Наукові дослідження
Кл.слова (ненормовані):
науково-дослідна робота -- фундаментальні та прикладні дослідження -- економічний розвиток -- процес навчання -- наукові результати -- науково-педагогічні працівники
Анотація: Визначені мета, завдання і напрями діяльності Інституту економічного розвитку, роль і місце науково-дослідної роботи в освітньому процесі КНЕУ, обгрунтована необхідність залучення до наукових досліджень студентів, аспірантів та докторантів для здійснення їх поглибленої наукової підготовки, виховання національних висококваліфікованих кадрів.

Утримувачі документа:
КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1

Дод.точки доступу:
Фролова, Ганна
Є примірники у відділах:
(30.03.2012р. - Б.ц.) (вільний)




    Дружененко, Р.
    Перспективи актуалізації комунікативно-прагматичної основи навчання української мови [Текст] / Раїса Дружененко // Українська мова і література в школах України. - 2014. - № 1. - С. 15-18. - Бібліогр.: 8 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Методологія
   Українська мова--Методика

Кл.слова (ненормовані):
прагматика -- прагматичний компонент -- комунікативно-прагматичні уміння -- суб'єкт навчання -- процес навчання
Анотація: У статті розглянуто проблему перспектив реалізації комунікативно-прагматичної основи навчання української мови, окреслено умови формування комунікативно-прагматичних умінь і навичок суб'єкта навчання.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Прибильська, Наталія
    Сенсорне виховання в педагогіці Монтессорі [Текст] / Наталія Прибильська, Наталія Проценко // Дошкільне виховання. - 2014. - № 8. - С. 9-11 . - ISSN 0321-1401
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Сенсорне виховання
Кл.слова (ненормовані):
процес навчання -- сенсорний розвиток -- розвиток відчуттів -- сенсорні матеріали -- дидактичний матеріал
Анотація: Виховання відчуттів - один з базових принципів системи Марії Монтессорі, що ґрунтується на засадах антропологіїї, фізіології, анатомії та психології. Для задоволення потреб дитини в розвитку відчуттів і для дослідження навколишнього середовища педагог створила унікальні сенсорні матеріали - своєрідні еталони тих чи інших ознак предметів навколишнього світу. Фахівці з Монтессорі-педагогіки розповідають про особливості цієї методики.



Дод.точки доступу:
Проценко, Наталія
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Лещук, Світлана Олексіївна.
    Вивчення графічних редакторів: змістові аспекти / С. О. Лещук // Комп’ютер у школі та сім’ї : наук.-метод. журн. - 2016. - № 6. - С. 33-39
Рубрики: Інформатика--Комп’ютерна графіка
Кл.слова (ненормовані):
графічні редактори -- процес навчання -- практичні завдання -- робота школяра за комп’ютером -- інформаційно-комунікаційні технології
Анотація: У даній статті підібрано розроблені матеріали та практичні завдання для вивчення основних функцій і можливостей використання растрових та векторних графічних редакторів (Paint, CorelDRAW, Photoshop). Оволодіння школярами графічним інструментарієм сприяє творчій самореалізації, підвищенню мотивації, знайомству з інформаційно-комунікаційними технологіями. Запропоновано доповнити вивчення графічних редакторів таким ресурсом хмарних технологій, як Google Picasa.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Малихіна, Катерина.
    Основи методики викладання у вищій школі крізь призму працевлаштування [Текст] / К. Малихіна // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2017. - № 1. - С. 25-36. - Бібліогр.: с. 35-36 . - ISSN 1682-2366
Рубрики: Вища освіта--Магістратура
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- процес навчання -- спеціалізація -- компетенція -- методика -- чинники впливу -- практика -- ринок праці -- працевлаштування -- демократизація вищої освіти -- споживач -- послуга -- магістр економічної спеціалізації
Анотація: З огляду на необхідність удосконалення практичної орієнтації у напрямі демократизації вищої освіти і на основі авторського досвіду викладання магістрам економічної спеціалізації у статті наведені основні положення методики викладання вищої освіти, які, на думку автора, мають бути враховані вже на початковому курсі навчання у виші або навіть заздалегідь для підвищення рівня інформованості слухачів щодо цінності знань про загальну методику викладання.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Удовиченко, Ірина Віталіївна.
    Використання освітніх інтернет-сервісів в організації процесу навчання географії в закладах загальної середньої освіти / І. В. Удовиченко, М. Р. Солотвінський // Комп’ютер у школі та сім’ї : наук.-метод. журн. - 2018. - № 7. - С. 23-29
Рубрики: Інформаційні технології--На уроках географії
Кл.слова (ненормовані):
ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ -- ЕЛЕКТРОННІ ОСВІТНІ РЕСУРСИ -- ОСВІТНІ ІНТЕРНЕТ-РЕСУРСИ -- ПРОЦЕС НАВЧАННЯ -- ГЕОГРАФІЯ -- ЗАКЛАДИ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ
Анотація: У статті висвітлено питання актуальності використання інформаційно-комунікаційних технологій, освітніх інтернет-сервісів на уроках географії в закладах загальної середньої освіти. Відображено окремі аспекти створення електронних освітніх ресурсів з географії за допомогою використання сервісу LearningApps та технології Web 2.0 - на різних етапах уроків географії, у поза навчальній роботі з предмета та з метою пропедевтики профілізації.


Дод.точки доступу:
Солотвінський, Михайло Романович

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч/З№1(Універсальний) (1)
Вільні: Ч/З№1(Універсальний) (1)