Шелехова, Г. Особливості технології уроків в розвитку мовлення в 6 класі (за новою програмою) [Текст] / Г. Шелехова> // Українська мова і література в школі. - 2006. - № 7. - С. 13-18. Рубрики: Українська мова--Методика Кл.слова (ненормовані): сучасні підходи -- особистісний -- комунікативно-діяльнісний -- соціокультурний -- розвиток зв'язного мовлення Анотація: Мета статті - розкрити особливості технології уроків з розвитку мовлення учнів 6 класу за новою програмою Є примірники у відділах: (15.12.2006р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1 |
Кокош, І. Музика народу: Інсценізація уривків з п‘єси-казки С.Маршака "Дванадцять місяців" : [5 клас] / І. Кокош> // Зарубіжна література в школах України. - 2008. - № 11. - С. 50-51. - Зміст: "Дванадцять місяців" Рубрики: Письменники російські, 20 ст.--Дитячі Російська література--Методика викладання Театральна педагогіка Кл.слова (ненормовані): розвиток зв'язного мовлення Анотація: Сценарій уроку. Дод.точки доступу: Маршак, Самуїл \про нього\ |
Мамчур, Л. Погляди В. Сухомлинського на розвиток комунікативної здатності та зв'язного мовлення молодших школярів [Текст] / Л. Мамчур> // Початкова школа. - 2010. - № 9. - С. 53-55. - Бібліогр.: 6 назв. Рубрики: Освіта--Історія--Персоналії--Сухомлинський В. О.--Україна Кл.слова (ненормовані): комунікативна здатність -- розвиток зв'язного мовлення -- пропедевтична комунікативна компетентність Анотація: У статті охарактеризовано лінгводидактичну спадщину В.О. Сухомлинського у призмі сучасної мовної освіти, визначено основні методичні положення вченого щодо розвитку комунікативної здатності та зв'язного мовлення учнів початкової школи; виокремлено шляхи реалізації методики вченого для формування пропедевтичних комунікативних умінь молодших школярів. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Гузь, О. О. Література Давнього Риму : два уроки з вивчення поеми Вергілія "Енеїда" [Текст] / О. О. Гузь> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2012. - № 10. - С. 25-40. Рубрики: Література антична--Давньоримська--Публій Вергілій Марон (70-19 рр. до н.е.) Кл.слова (ненормовані): давньоримська цивілізація -- Давній Рим (історія, політика, культура) -- світоглядно-естетичні позиції Вергілія -- дослідження фрагментів поеми -- композиційно-смислова схема поеми Вергілія -- двньоримський божественний пантеон -- образ Енея -- творчість Вергілія -- розвиток зв'язного мовлення Анотація: Запропоновано два уроки за темами: "Публій Вергілій Марон - творець давньоримського героїчного епосу" та "Еней - людина Долі "(урок розвитку зв'язного мовлення). Заняття мають на меті: розкрити історичні умови та особливості розвитку літератури і культури Давнього Риму; показати специфіку поеми "Енеїда" та сенс зображення шляху головного героя як художнього втілення ідей слугування інтересам держави і народу та її обов'язків у виконанні волі богів. Дод.точки доступу: Вергілій (Публій Марон ; давньогрецький поет, автор поеми "Енеїда" ; 70-19 рр. до н.е.) \про нього\ Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Бондаренко, Н. Формування правописної компетентності учнів 5-7 класів на уроках розвитку зв'язного мовлення [Текст] / Неллі Бондаренко> // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 8. - С. 2-6. - Бібліогр.: 8 назв. Рубрики: Українська мова--Методика--Зв'язне мовлення Кл.слова (ненормовані): орфографічні -- пунктуаційні вміння і навички -- розвиток зв'язного мовлення -- взаємозв'язок -- відтворення -- створення -- вдосконалення писемного мовлення Анотація: У статті обгрунтовується природність і необхідність формування орфографічних та пунктуаційних умінь і навичок учнів 5-7 класів у процесі мовленнєвої діяльності. Проблеми становлення правописної компетентності розглядаються в аспекті основних напрямів методики розвитку мовлення. Автор дає рекомендації щодо закріплення правописних навичок під час роботи над переказами і творами та вдосконалення написаного. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
"Філософія для школярів" від геніального українського письменника-педагога Василя Сухомлинського. Жанрове розмаїття літературної спадщини письменника : урок, 6 клас [Текст]> // Українська мова і література в школах України. - 2018. - № 7/8. - С. 60-62. Рубрики: Українська література--Урок--6-й клас Кл.слова (ненормовані): розвиток зв'язного мовлення -- вивчення творчості В. Сухомлинського Анотація: Подано розробку уроку, мета якого - розвиток предметних, комунікативних та ключових компетентностей, а саме - уміння визначати теми, проблеми, жанр творів В. Сухомлинського; розвиток зв'язного мовлення та навичок словесно оформлювати результати досліджень, аргументовано і грамотно висловлювати свою думку та презентувати її; розвиток критичного мислення та читацького досвіду, навичок пошукової діяльності. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Ткаліч, Р. Урок української мови у 2 класі. Розвиток зв'язного мовлення [Текст] / Р. Ткаліч> // Початкова школа. - 2017. - № 10. - С. 19-20. Рубрики: Українська мова--Методика початкового навчання--Розвиток мовлення--Урок Кл.слова (ненормовані): розвиток зв'язного мовлення -- текст Анотація: Тема уроку: Турбота зігріває в холодну пору. Побудова тексту за поданим початком. Мета уроку: формувати в учнів уміння будувати текст за поданим початком, добираючи до нього заголовок, ділити текст на частини; активізувати словниковий запас учнів; розвивати вміння складати усну розповідь за малюнком; виховувати турботливе ставлення до птахів. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Рик, Орися. Розвиток зв'язного мовлення. Практичні вправи на визначення граматичних основ та другорядних членів речення : [урок] [Текст] / Орися Рик> // Українська мова і література в школах України. - 2018. - № 11. - С. 33-35. Рубрики: Українська мова--Урок Кл.слова (ненормовані): Яцик П. -- розвиток зв'язного мовлення -- урок систематизації знань Анотація: Подано розробку уроку, мета якого - навчальна: розвивати зв'язне мовлення учнів; систематизувати знання учнів про головні та другорядні члени речення; розвивальна: розвивати культуру зв'язного мовлення, уміння грамотно висловлювати власну думку; виховна: на прикладі основних відомостей про Петра Яцика виховувати в учнів любов до рідної мови, прагнення оволодіти нею якомога краще. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Білошицька, Алла. Лірична драма І. Франка "Зів'яле листя" - шедевр інтимної лірики : [урок], 10 клас [Текст] / Алла Білошицька> // Українська мова і література в школах України. - 2018. - № 11. - С. 29-31. Рубрики: Українська література--Урок Кл.слова (ненормовані): вивчення творчості І. Франка -- комбінований урок -- розвиток зв'язного мовлення -- комунікативна компетентність -- моральне виховання -- кохання Анотація: Подано розробку уроку, мета якого - створити умови для ознайомлення учнів зі збіркою поезій І. Франка "Зів'яле листя", її композицією та жанром, для розкриття світу почуттів і пристрастей, створеного поетичним словом великого майстра; сприяти формуванню в учнів уміння аналізувати поезії у єдності змісту і форми, поглибленню знань з теорії літератури; виховувати усвідомлення того,що кохання - найвеличніше із людських почуттів. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Маслюк, Наталя Завзята праця і веселий сміх врятують хлопчика від чарів злих : комплесне заняття з розвитку мовлення для дітей старшої групри за змістом оповідання В. Сухомлинського "Сніговий дідусь із крижаним серцем" [Текст] / Наталя Маслюк> // Дошкільне виховання. - 2019. - № 10. - С. 27-29 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна педагогіка--Розвиток мовлення Кл.слова (ненормовані): моральне виховання -- переказування тесту -- ігрова діяльність -- розвиток зв'язного мовлення Анотація: Подано розробку заняття, мета якого - навчити дітей самостійно, зв'язно, послідовно переказувати близько до тексту знайомий твір за серією ілюстрацій (малюнків); висловлювати свої міркування, почуття, використовуючи різні типи речень; розвивати артикуляційний апарат, інтонаційну виразність речень; виховувати доброзичливість, бажання допомагати іншим та ін. Утримувачі документа: ВДПУ : м. Вінниця, вул. Острозького, 32 Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗПЕРІОД (1) Вільні: ЧЗПЕРІОД (1) |
Молчанова, Альона В гості Зайчика запросимо - горобиною пригостимо : комплексне заняття з розвитку мовлення для дітей середньої групи за змістом казки В. Сухомлинського "Зайчик і горобина" [Текст] / Альона Молчанова> // Дошкільне виховання. - 2019. - № 10. - С. 24-26 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна педагогіка--Розвиток мовлення Кл.слова (ненормовані): розвиток зв'язного мовлення -- переказування тексту -- виховання засобами казки -- ввічливість Анотація: Подано розробку заняття, мета якого - вчити дітей переказувати казку ланцюжком та за серією ілюстрацій, використовуючи пряму мову; вправляти у творенні складносурядних речень зі сполучником "але", доборі дієслів до іменника, узгодженні їх у роді, числі; виховувати ввічливість та ін. Утримувачі документа: ВДПУ : м. Вінниця, вул. Острозького, 32 Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗПЕРІОД (1) Вільні: ЧЗПЕРІОД (1) |
Стадник, Альона Казку ми пригадаємо й про тваринок подбаємо : комплексне заняття з розвитку мовлення для дітей молодшої групи за змістом української народної казки "Рукавичка" [Текст] / Альона Стадник> // Дошкільне виховання. - 2019. - № 10. - С. 22-23 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна педагогіка--Розвиток мовлення Кл.слова (ненормовані): розвиток зв'язного мовлення -- моральне виховання -- чуйність -- виховання засобами казки Анотація: Подано приклад заняття з переказом літературних творів. Мета заняття - вчити дітей відтворювати зміст казки "Рукавичка" засобами драматизації її уривків; продовжувати вчити передавати повтори, образні звертання; відпрацьовувати навички інтонаційної виразності мовлення; збагачувати словник образно-поетичними художніми висловами; розвивати здатність емоційно сприймати зміст казки, виховувати чуйність та ін. Утримувачі документа: ВДПУ : м. Вінниця, вул. Острозького, 32 Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗПЕРІОД (1) Вільні: ЧЗПЕРІОД (1) |