37
   С 916


    Голуб, Ніна.
    Інноваційні технології у навчанні риторики майбутніх учителів [Текст] / Н. Голуб // Сучасна педагогічна риторика: теорія, практика, міжпредметні зв'язки: Зб. наук. пр. за матер. наук. семінару. - Львів : ПАІС, 2007. - С. 145-155. - Бібліогр.: 6 назв.
УДК
Рубрики: Риторика--Методика викладання--Методи навчання
   Вища педагогічна освіта--Педагогічна риторика--Викладання


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1




    Голуб, Ніна.
    Типологія жанрів педагогічного морвлення [Текст] / Н. Голуб // Українська мова і література в школі. - 2008. - № 3. - С. 48-52. - Бібліогр.: 11назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Вивчення та викладання в вузі
Кл.слова (ненормовані):
жанри мовлення -- говоріння
Анотація: Проаналізовано наявні підходи до класифікації жанрів педагогічного мовлення





    Голуб, Ніна.
    Робота з текстами на заняттях з риторики [Текст] / Н. Голуб // Українська мова і література в школі. - 2009. - № 1. - С. 44-51.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Риторика--Методика викладання у вузі
Кл.слова (ненормовані):
текст -- передмова -- анотації (зразки) -- листи -- притчі -- "День Народження"-текст
Анотація: Мета статті - запропонувати зразки завдань, що сприяють формуванню навичок створення первинних і вторинних текстів і їх аналізу на заняттях у процесі самостійної роботи студентів з риторики.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Голуб, Ніна.
    Інтерактивні методи у навчанні риторики майбутніх учителів [Текст] / Н. Голуб // Українська мова і література в школі. - 2009. - № 2. - С. 36-43. - Бібліогр.: 16 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Риторика--Методи навчання у вищих навчальних закладах
Кл.слова (ненормовані):
інтерактивність -- ситуативність -- мозковий штурм -- дидактичні ігри -- тренінги -- дискусії -- дебати -- проективний метод
Анотація: Представлені доцільності добору інтерактивних методів навчання риторики у вищих навчальних закладах.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Голуб, Ніна.
    Мовленнєвий репертуар для вчителя (З практики ознайомлення студентів із жанрами педагогічного мовлення) [Текст] / Н, Голуб // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2009. - № 5. - С. 107-117. - Бібліогр.: 15 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Вища школа--Підготовка вчителів
   Педагогіка--Вчитель

   Українська мова--Методика--Викладання в вищі школі

Кл.слова (ненормовані):
мовленнєва діяльність -- діалог -- жанри педагогічного мовлення
Анотація: Мета цієї статті - визначити необхідний мінімум теоретичного матеріалу з проблем жанрової специфіки мовлення вчителя й ефективні методики навчання студентів результативного використання знань і вмінь у практичній діяльності.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Голуб, Ніна
    Навчання риторики учнів старших класів (матеріали для вчителя) [Текст] / Ніна Голуб // Українська мова і література в школі. - 2012. - № 3. - С. 2-8. - Бібліогр.: 5 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Риторика--Методика
Кл.слова (ненормовані):
риторика -- роди і види ораторського мистецтва -- академічне красномовство -- особливості академічного красномовства -- оратор -- уміння оратора -- риси оратора -- аудиторія
Анотація: У статті представлено теоретичний матеріал для вчителів, що навчають риторики учнів старших класів. Дібрана автором інформація виходить за межі програмових питань, що дасть змогу вчителеві обирати, варіювати і мати додатковий матеріал для планування самостійної роботи з риторики.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Голуб, Ніна.
    Компетентнісне навчання - це актуально / Н. Голуб // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах) : науково-методичний журнал. - 2012. - № 6. - С. 60-62
Рубрики: Українська мова--Компетентнісне навчання--Круглий стіл--Звіт, 19 березня 2012 р.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Голуб, Ніна
    Рецензія на посібник "Українська мова. Сучасний довідник. Орфографія, стилістика, граматика, пунктуація" (Л. І. Мацько, О. М. Мацько, О. М. Сидоренко.- Х: Клуб сімейного дозвілля, 2012.-656 с.) [Текст] : рецензия / Ніна Голуб // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 1. - С. 61
Рец. на Мацько Л. І. Українська мова. Сучасний довідник. Орфографія, стилістика, граматика, пунктуація / Л. І. Мацько, О. М. Мацько, О. М. Сидоренко. - Х: Клуб сімейного дозвілля, 2012.- 656с.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Рецензія
Кл.слова (ненормовані):
рецензія посібника -- довідник -- мова в житті людини -- ознаки засвоєння слова -- запозиченні слова -- фразеологізми -- лексикографічна практика -- конфесійний стиль -- епістолярний стиль -- ономастика
Анотація: Рецензований посібник "Українська мова. Сучасний довідник. Орфографія, стилістика, граматика, пунктуація". Це видання підготували Л. І. Мацько, О. М. Мацько, О. М. Сидоренко допоможе студентам і абітурієнтам систематизувати свої знання, обрати правильні й раціональні методи вдосконалення своїх знань і вмінь з української мови, сприятиме рефлексії на всіх етапах підготовки. структура довідника визначається 12 розділами "Українська мова в її соціальному та історичному вимірах", "Фонетика", "Орфографія", "Орфоепія", "Лексикологія", "Ономастика", "Фразеологія", "Лексикографія", "Граматика", "Пунктуація", "Стилістика", Культура мовлення".

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Голуб, Ніна.
    Категорійний апарат сучасної української лінгводидактики: проблеми і перспективи / Ніна Голуб // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2013. - № 6. - С. 14-18. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Лінгводидактика--Ключові терміни--Вживання
Кл.слова (ненормовані):
метод -- прийом -- форма -- технологія
Анотація: Розглядається проблема трактування і вживання ключових термінів у царині української лінгводидактики, зокрема між термінами "метод" і "прийом", "метод" і "форма", "технологія" і "метод".

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Голуб, Ніна
    Категорійний апарат сучасної української лінгводидактики: проблеми і перспективи (виступ на засіданні круглого столу з проблем методів навчання української мови) [Текст] / Ніна Голуб // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 3. - С. 2-6. - Бібліогр.: 10 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
метод -- прийом -- форма -- засіб -- технологія -- методика
Анотація: Автор привертає увагу до проблеми трактування і вживання ключових термінів у царині української лінгводидактики, розглядає відношення між термінами "метод" і "прийом", "метод" і "форма", "технологія" і "метод". Пропонує шляхи розв'язання порушених прблем і визначає наукові перспективи.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Голуб, Ніна.
    Методичні рекомендації щодо навчання української мови в умовах компетентнісного підходу / Ніна Голуб // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2013. - № 9. - С. 2-7. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Українська мова--Компетентнісне навчання--Методичні рекомендації

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Голуб, Ніна.
    Урок української мови у системі компетентнісної освіти / Ніна Голуб // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2014. - № 6. - С. 61-62
Рубрики: Освіта--Компетентнісна
Кл.слова (ненормовані):
тип уроку -- вид уроку -- завдання уроку -- мотивація учнів -- цілетворення -- цілевизначення -- цілереалізація
Анотація: Звіт про засідання "круглого столу" на тему "Урок української мови у системі компетентнісної освіти" що відбувся у березні 2014 р. в Інституті педагогіки.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Голуб, Ніна
    Компетентнісне навчання української мови в загальноосвітній школі: проблеми й перспективи [Текст] / Ніна Голуб // Українська мова і література в школі. - 2014. - № 7. - С. 2-6. - Бібліогр.: 6 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Процес навчання--Компетентнісне навчання
Кл.слова (ненормовані):
категорійний апарат -- компетенція -- компетентність -- ієрархія компетентностей -- ключові компетентності -- комунікативна компетентність -- оцінювання компетентності
Анотація: У статті зосереджено увагу на проблемах компетентнісного навчання, що потребують узгодження позицій і ретельної уваги дослідників. Такими, зокрема, є визначення категорійного апарату, різне тлумачення ключових термінів, питання структури компетентності, ієрархії компетентностей, питання рівноцінності ключових компетентностей і градації їх з урахуванням різних періодів життя людини, визначення рівнів компетентності, удосконалення комунікативної компетентності в процесі самоосвіти, компетентнісний компонент у системі оцінювання навчальних досягнень школярів, найсуттєвіших характеристик компетентної мовної особистості, реалізація компетентнісної ідеї у змісті підручників.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Голуб, Ніна
    Навчання діалогічного мовлення учнів 5-7 класів на уроках української мови (методичні рекомендації) [Текст] / Ніна Голуб, Людмила Галаєвська // Українська мова і література в школі. - 2015. - № 3. - С. 51-57. - Бібліогр.: 8 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Розвиток мови
Кл.слова (ненормовані):
діалогічне мовлення -- комунікативна компетентність -- позитивне діалогування
Анотація: Стаття містить узагальнений теоретичний матеріал, що допоможе вчителю розібратися в окремих нових аспектах роботи, а також практичні поради й матеріал, корисний і цікавий для роботи з розвитку мовлення на різних уроках.


Дод.точки доступу:
Галаєвська, Людмила
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Голуб, Ніна
    Підходи до навчання української мови в основній школі [Текст] / Ніна Голуб // Українська мова і література в школі. - 2015. - № 3. - С. 2-10. - Бібліогр.: 15 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Процес навчання
Кл.слова (ненормовані):
особистісно-орієнтоване навчання -- підхід до навчання -- мотивація навчання української мови -- компетентнісний підхід -- діяльнісний підхід
Анотація: У статті проаналізовано суть поняття "підхід до навчання", визначено функції суб'єктів навчально-виховного процесу (учителя і учня). Виділено характерні ознаки особистісно орієнтованого, діяльнісного і компетентнісного підходів. Обгрунтовано доцільність визначення цих підходів як основних.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Голуб, Ніна
    Навчання діалогічного мовлення учнів 5-7 класів на уроках української мови (методичні рекомендації) [Текст] / Ніна Голуб, Людмила Галаєвська // Українська мова і література в школі. - 2016. - № 1. - С. 45-52 (Продовження. Початок див. № 3, № 5/6 2015). - Бібліогр.: 17 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Зміст і методика викладання в середній школі
Кл.слова (ненормовані):
ровиток мови -- діалогічне мовлення -- комунікативна компетентність
Анотація: Автори привертають увагу до одного з найважливіших аспектів навчання української мови - формування навичок діалогічного мовлення. Методичні рекомендації містять теоретичний матеріал, що допоможе вчителю розібратися в окремих нових аспектах роботи, а також практичні поради і матеріал, корисний і цікавий для роботи з розвитку мовлення на різних уроках.

Утримувачі документа:
ВДПУ : м. Вінниця, вул. Острозького, 32

Дод.точки доступу:
Галаєвська, Людмила

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗПЕРІОД (1)
Вільні: ЧЗПЕРІОД (1)




    Голуб, Ніна
    До проблеми експертизи підручників української мови [Текст] / Ніна Голуб // Українська мова і література в школі. - 2016. - № 1. - С. 2-8.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Підручники для середньої школи
Кл.слова (ненормовані):
експертиза -- експертний висновок -- підходи до навчання -- підручник з української мови
Анотація: Порушено проблему якісної підготовки шкільних підручників, зокрема привернуто увагу до одного із етапів її - проведення експертизи. У статті проаналізовано висновки експертів про поданий на конкурс підручник "Українська мова" для учнів 7 класу (автори - Н. Голуб, Г. Шелехова, В. Новосьолова, А. Ярмолюк). Автор статті називає суттєві недоліки у змісті експертних висновків і вносить пропозиції щодо поліпшення якості підготовки підручників.

Утримувачі документа:
ВДПУ : м. Вінниця, вул. Острозького, 32

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗПЕРІОД (1)
Вільні: ЧЗПЕРІОД (1)




    Голуб, Ніна
    Орієнтовне календарне планування уроків української мови в 9-ому класі [Текст] / Ніна Голуб // Українська мова і література в школі. - 2016. - № 2. - С. 55-62.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Плани і програми
Кл.слова (ненормовані):
планування з української мови -- плани уроків для 9 класу
Анотація: Пропоноване для розгляду календарне планування розроблено відповідно до змісту й завдань чинної програми та Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти. Загальна кількість годин - 70; кількість уроків на тиждень - 2.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Голуб, Ніна
    Синтаксис простого і складного речення: тренувальні вправи [Текст] / Ніна Голуб // Українська мова і література в школі. - 2016. - № 2. - С. 15-20.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Синтаксис
Кл.слова (ненормовані):
просте неускладнене речення -- просте ускладнене речення -- складносурядне речення -- складнопідрядне речення -- безсполучникове речення -- складне речення
Анотація: Стаття практичного спрямування, не містить теоретичного компонента; підготовлена з урахуванням побажань учителів, які готують учнів до складання ЗНО. Речення згруповано таким чином: прості неускладнені, прості ускладнені, складносурядні, складнопідрядні речення з кількома підрядними, безсполучникові, складні речення з різними видами сполучникового й безсполучникового зв'язку.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Голуб, Ніна
    Навчання діалогічного мовлення учнів 5-7 класів на уроках української мови (методичні рекомендації) [Текст] / Ніна Голуб, Людмила Галаєвська // Українська мова і література в школі. - 2015. - № 5/6. - С. 57-62. - Бібліогр.: 6 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Урок
Кл.слова (ненормовані):
урок української мови -- діалогічне спілкування -- позитивне діалогування
Анотація: Методичні рекомендації містять теоретичний узагальнений матеріал, що допоможе вчителю розібратися в окремих нових аспектах роботи, а також практичні поради корисні для роботи з розвитку мовлення на різних уроках.


Дод.точки доступу:
Галаєвська, Людмила
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)