Пошуковий запит: <.>S=Освіта -- Інформаційні технології<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 35
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| 004:37 А 152
Абишов, Н. А. Перевага використання новітніх інформаційних технологій у навчальному процесі [Текст] / Н. А. Абишов> // Вісник Вінницького політехнічного інституту. - 2009. - № 1. - С. 116-120. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Освіта--Інформаційні технології
Знайти схожі
|
>2.
| 004.8 А 224
Автоматизація процесу формування розкладу сесії [Текст] / С. В. Бевз [и др.]> // Оптико-електронні інформаційно-енергетичні технології. - 2009. - № 2 (18). - С. 5-12. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Комп'ютерна наука і технологія--Штучний інтелект--Прикладні системи штучного інтелекту Освіта--Інформаційні технології
Дод.точки доступу: Бевз, С. В.; Войтенко, В. В.; Бурбело, С. М.; Куба, Т. О.; Сухоносов, О. О. Знайти схожі
|
>3.
| 681.5:519.7 Б 241
Баранов, Н. А. Модель процесса тестирования обучаемого автоматизированной системой [Текст] / Н. А. Баранов, И. Н. Маслякова> // Информационно-измерительные и управляющие системы. - 2010. - Т. 8, № 6. - С. 40-44. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: Автоматика, техніка автоматичного керування і контролю--Інформаційні системи в автоматичному керуванні Освіта--Інформаційні технології Педагогіка--Інновації--Моніторинг Математика--Математична кібернетика--Моделі
Дод.точки доступу: Маслякова, И. Н. Знайти схожі
|
>4.
|
Бекетов, Николай Викторович. Дистанционное образование: современные элементы инфраструктуры и новые технологии [Текст] / Н. В. Бекетов> // Информационные ресурсы России. - 2010. - № 4 (116). - С. 29-35. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: Дистанційні технології навчання Освіта--Інформаційні технології
Знайти схожі
|
>5.
|
Бутурлим, Т. І. Відеоуроки патріотичного виховання старшокласників [Текст] : (на прикладі завдань з української мови) / Т. І. Бутурлим, В. В. Нечипоренко> // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2017. - № 16-18. - С. 5-14.
Рубрики: Освіта--Інформаційні технології Українська мова--Нестандартні уроки--Патріотичне виховання Анотація: Одним із різновидів ІКТ є відеоурок. Це візуальний образ інтерактивного діалогу учителя та учня, що полягає в переданні та засвоєнні певної інформації. Стаття пропонує відеоурок на прикладі завдань з української мови, мета якого виховати в старшокласників патріотизм.
Дод.точки доступу: Нечипоренко, В. В. Знайти схожі
|
>6.
| 004:377.44(047.53) В 190
Василик, Олег. Вызовы и ответы [Текст] / О. Василик > // Сети и телекоммуникации. - 2008. - № 11. - С. . 28-31
Рубрики: Освіта--Інформаційні технології Кл.слова (ненормовані): ІТ-спеціалісти -- Центр Знань -- Навчальний центр -- Освітні програми -- Тренінги CISCO Анотація: Інтерв"ю з директором Центру Знань компанії Інком Ігорем Закаловим про плани компанії та щодо стратегії збереження ринкових позицій одного з лідерів ІТ-освіти в Україні.
Знайти схожі
|
>7.
|
Вернидуб, Роман. Інформаційно-освітнє середовище як чинник забезпечення якості професійної підготовки педагогічних кадрів [Текст] / Р. Вернидуб> // Вища освіта України. - 2012. - № 2. - С. 75-79. - Библиогр.: с. 79 (10 назв.)
Рубрики: Педагогічна освіта--Комп'ютерізація Гуманізація освіти Освіта--Інформаційні технології Анотація: У статті аналізується природа і значення інформаційно-освітнього середовища, яке визначається як системно організована сукупність сучасних електронних освітніх і інших інформаційних ресурсів, орієнтованих на задоволення потреб учасників освітнього процесу і його науково- і навчально-методичний супровід, а також комплекс технічних і програмних засобів користування навчальними матеріалами, що забезпечують оперативний доступ до інформації, телекомунікаційну взаємодію студентів і викладачів задля досягнення цілей навчання.
Знайти схожі
|
>8.
|
Вишневська, Н. М. Використання інтерактивних форм проведення занять для підвищення якості підготовки фахівців [Текст] / Н. М. Вишневська> // Вісник Київського інституту бізнесу та технологій. - 2018. - № 2. - С. 44-45. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Освіта--Інформаційні технології Інтерактивні технології--Навчально-пізнавальна діяльність
Знайти схожі
|
>9.
| 655.3 Г 555
Глушков, Денис. Инвестиции в ВуЗы - задел на будущее [Текст] / Д. Глушков> // Print plus. Бумага и полиграфия. - 2010. - № 10 (74). - С. 20-21
Рубрики: Поліграфія--Видавнича справа в Україні Освіта--Інформаційні технології
Знайти схожі
|
>10.
| 004 Д 679
Дончев, І. Н. Оперіції з об'єктами й комунікаціями між об'єктами у навчанні об'єкто-орієнтованому програмуванню [Текст] / І. Н. Дончев, Е. С. Тодорова> // Вісник Вінницького політехнічного інституту. - 2009. - № 1. - С. 98-101. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Комп'ютерна наука і технологія--Програмне забезпечення--Мови програмування Освіта--Інформаційні технології
Дод.точки доступу: Тодорова, Е. С. Знайти схожі
|
>11.
|
Думанський, Н. О. Формування оцінки навчальних матеріалів у системах електронної освіти [Текст] / Н. О. Думанський> // Стандартизація. Сертифікація. Якість. - 2019. - № 2. - С. 80-85. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Освіта--Інформаційні технології
Знайти схожі
|
>12.
|
Кірик, Тамара. У пошуках нових освітніх парадигм для України ХХІ століття [Текст] / Тамара Кірик> // Вища освіта України. - 2016. - № 3. - С. 30-36 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Освіта--Інформаційні технології Вища школа--Інноваційна діяльність
Знайти схожі
|
>13.
|
Капуста, Л. В. ПІдвищення ефективності засобів навчання шляхом впровадження в навчальний процес інформаційних технологій [Текст] / Л. В. Капуста> // Вісник Східноукраїнського національного університету ім. Володимира Даля : наук. журнал. - 2008. - № 9(127), Ч. 1. - С. 67-68. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Освіта--Інформаційні технології Технічні засоби навчання
Знайти схожі
|
>14.
|
Карпусь, І. В. Практична реалізація методики зворотного навчання за допомогою засобів TechSmith Camtasia Studio [Текст] / І. В. Карпусь> // Науковий вісник Волинського національного університету імені Лесі Українки. - 2011. - № 7 : Педагогічні науки. - С. 27-33 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Вища освіта--Комп’ютеризація освіти Освіта--Інформаційні технології
Знайти схожі
|
>15.
| 004:37 К 509
Клочко, В. І. Інформаційно-комунікаційні технології як засіб формування досдідницьких умінь студентів технічних університетів [Текст] / В. І. Клочко, З. В. Бондаренко> // Вісник Вінницького політехнічного інституту. - 2009. - № 1. - С. 102-106. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Комп'ютерна наука і технологія--Комп'ютерний зв'язок, мережі комп'ютерів Освіта--Інформаційні технології
Дод.точки доступу: Бондаренко, З. В. Знайти схожі
|
>16.
|
Книш, Інна. Комунікаційні та інформаційні аспекти розвитку сучасної освіти та виховання [Текст] / Інна Книш> // Вища освіта України. - 2016. - № 2. - С. 18-23 : табл.
Рубрики: Освіта--Інформаційні технології Освіта--Діалоговий континуум
Знайти схожі
|
>17.
|
Книш, Інна. Становлення нової вітчизняної парадигми освіти : off-line освіта як система vs on-line освіта як мережа [Текст] / Інна Книш> // Вища освіта України. - 2016. - № 3. - С. 42-49. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Освіта--Інформаційні технології Вища освіта--Філософія освіти
Знайти схожі
|
>18.
| 372.8 К 703
Корчевський, Б. Б. Мультимедійні технології в навчанні. Створення навчальних відеофільмів [Текст] / Б. Б. Корчевський, В. В. Дякова> // Вісник Вінницького політехнічного інституту. - 2010. - № 3. - С. 118-123. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Освіта--Інформаційні технології Технічні засоби навчання
Дод.точки доступу: Дякова, В. В. Знайти схожі
|
>19.
|
Кравец, Наталья. Проблемы выбора решений Cloud computing для реализации образовательных проектов [Текст] / Наталья Кравец> // Новий Колегіум. - 2013. - № 1. - С. 47-51. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Освіта--Інформаційні технології
Знайти схожі
|
>20.
|
Кравчук, Г. Т. Формування готовності до використання інформаційних технологій - важлива складова професійної підготовки фахівців банківської справи [Текст] / Г. Т. Кравчук> // Регіональна економіка. - 2011. - № 3. - С. 181-185. - Бібліогр.: с. 185-186
Рубрики: Освіта економічна--Україна Економіка освіти--Підготовка фахівців--Україна Освіта--Інформаційні технології Кл.слова (ненормовані): Професійна діяльність -- Інноваційні процеси -- Банківська діяльність Анотація: Проаналізовано сутність професійної підготовки фахівців банківської справи, запропоновано підходи до формування майбутніх фахівців до праці в умовах інформатизації фінансово-кредитної системи.
Знайти схожі
|
|
|