Пошуковий запит: <.>K=Професійна діяльність<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 25
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
|
Карпенко, О. Професійно-статусна характеристика соціального працівника [Текст] / О. Карпенко> // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2005. - № 2. - С. 54-59. - Бібліогр.:18 назв.
Рубрики: Соціальний працівник--Професійна компетентність Соціальний статус--Критерії Кл.слова (ненормовані): Престиж -- Соціальна система -- Професійна діяльність
Знайти схожі
|
>2.
|
Малиновський , А. С. Відродження кадрового потенціалу в контексті аграрної освіти (регіон радіоактивного забруднення) [Текст] / А.С. Малиновський > // Економіка АПК. - 2006. - № 11. - С. 107-112. - Бібліогр. у прим.
Рубрики: Сільське господарство--Кадрове забезпечення Людські ресурси--Сучасний стан--Україна Кл.слова (ненормовані): Управлінці -- Керівники -- Спеціалісти -- Професійна діяльність Анотація: Досліджується питання кадрово-управлінського потенціалу сільського населення України. Автор зупинився на деяких аспектах діяльності Державного агроекологічного університету м. Житомира.
Знайти схожі
|
>3.
|
Бойченко, Е. Б. До питання визначення та обгрунтування ознак форм трудової мобільності [Текст] / Е.Б. Бойченко> // Регіональна економіка. - 2007. - № 4. - С. 69-79. - Бібліогр.: 6 назв.
Рубрики: Ринок праці--Робоча сила--Міграція Зайнятість населення--Донецька область Кл.слова (ненормовані): Робоче місце -- Професійна діяльність -- Міжпрофесійна мобільність Анотація: Проаналізовані потоки трудової мобільності, які складаються із сукупності одиничних актів трудових переміщень прицівників. Запропонована класифікація форм трудової мобільності. Досліджені чинники, які впливають на інтенсивність і напрям потоків трудової мобільності.
Знайти схожі
|
>4.
|
Пабат , В. В. Індивідуалізація процесу підготовки фахівців-економістів світового рівня на заняттях з української словесності [Текст] / В.В. Пабат > // Економіка АПК. - 2008. - № 5. - С. 134-137. - Бібліогр. у прим.
Рубрики: Навчальний процес--Методичні прийоми Освіта--Методика навчання--Україна Кл.слова (ненормовані): Здібності -- Мова -- Професійна діяльність Анотація: Розкрито принцип індивідуалізації навчального процесу під час опанування курсу української словесності. Проаналізовано ставлення студентів до навчання при застосуванні даного принципу.
Знайти схожі
|
>5.
|
Кузнєцова, Галина. Педагогічна практика у професійному становленні вчителя-словесника [Текст] / Г. Кузнєцова> // Українська мова і література в школі. - 2008. - № 5. - С. 59-62.
РУБ CUKK-VDPU Рубрики: Вища освіта--Педагогічна практика Кл.слова (ненормовані): вчитель-словесник -- професійна діяльність -- семінар Анотація: 17-18 квітня2008 р. в Глухівському державному педагогічному університеті відбувся Всеукраїнський науково-практичний семінар"Формування професійної компетенції майбутніх учителів-словесників у процесі неперервної педагогічної практики"
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД
Знайти схожі
|
>6.
|
Шугай, Т. Й. Професійне становлення соціального педагога [Текст] / Т. Й. Шугай> // Виховна робота в школі. - 2009. - № 5. - С. 10-13.
Рубрики: Соціальна педагогіка--Соціальний педагог Кл.слова (ненормовані): професіоналізм -- професійна діяльність Анотація: Автор розкриває особливості сфери, напрямів та функцій професійної діяльності соціального педагога.
Знайти схожі
|
>7.
|
Вовчук, І. Що робити з підвищенням кваліфікації вчителів? [Текст] / І. Вовчук> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2010. - № 2. - С. 10-11.
Рубрики: Особистість педагога--Професія вчителя Педагогіка--Педагогічна майстерність Кл.слова (ненормовані): ефективність навчання -- кваліфікаційні вимоги до вчителя -- професійна діяльність -- підвищення кваліфікації Анотація: Автор піднімає проблему професійної підготовки вчителя.
Знайти схожі
|
>8.
|
Надвинична, Т. Соціальний менеджмент: перспектива технологізації / Т. Надвинична> // Психологія і суспільство. - 2011. - № 1. - С. 114-121. - Бібліогр.: 16 назв.
Рубрики: Психологія управління Кл.слова (ненормовані): соціогуманітарна сфера -- соціальна робота -- менеджмент -- професійна діяльність Анотація: У статті обгрунтована нагальна потреба технологізації як соціального менеджменту в цілому, так і менеджменту соціальної роботи зокрема, змістом якого є повноцінна професійна діяльність соціального працівника, що гарантує її повноцінний результат, а можливість здійснення якої міститься у структурі самої людської діяльності.
Утримувачі документа: КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1 Є примірники у відділах: (18.05.2011р. - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
|
>9.
|
Кравчук, Г. Т. Формування готовності до використання інформаційних технологій - важлива складова професійної підготовки фахівців банківської справи [Текст] / Г. Т. Кравчук> // Регіональна економіка. - 2011. - № 3. - С. 181-185. - Бібліогр.: с. 185-186
Рубрики: Освіта економічна--Україна Економіка освіти--Підготовка фахівців--Україна Освіта--Інформаційні технології Кл.слова (ненормовані): Професійна діяльність -- Інноваційні процеси -- Банківська діяльність Анотація: Проаналізовано сутність професійної підготовки фахівців банківської справи, запропоновано підходи до формування майбутніх фахівців до праці в умовах інформатизації фінансово-кредитної системи.
Знайти схожі
|
>10.
|
Панасюк, Олег Терентійович. "А судді хто?": методологічне есе щодо трудо-правового статусу [Текст] / О. Т. Панасюк> // Держава і право. - 2013. - Вип. 61. - С. 215-225. - Бібліогр. наприкінці ст.
Рубрики: Трудове право Кл.слова (ненормовані): професійна діяльність -- статус суддів -- зловживання трудовими правами Анотація: На прикладі професійних суддів як спеціального суб’єкта розглянута тенденція формування особливого способу встановлення та захисту трудових прав.
Знайти схожі
|
>11.
|
Фурман, Анатолій. Психологічна служба університету: від моделі до технології / А. Фурман, Т. Надвинична> // Психологія і суспільство : укр. теорет.-метод. соціогуманіт. часоп. - 2013. - № 2. - С. 80
. - ISSN 1810-2131 Рубрики: Психологія вищої школи Кл.слова (ненормовані): ВНЗ -- психологічна служба університету -- професійна діяльність -- інноваційна модель діяльності -- психологічне практикування -- психологізація педагогічної свідомості -- інноваційно-психологічний клімат Анотація: Дослідження презентує теоретичні та емпіричні напрацювання авторів в осмисленні і повсякденному пошуковому зреалізуванні мети, завдань, функцій, напрямів, узмістовлення, форм, способів, прийомів і засобів діяльності психологічної служби як важливого підрозділу сучасного університету.
Дод.точки доступу: Надвинична, Тетяна Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>12.
|
Філатова, Н. Поняття та ознаки саморегулівних організацій [Текст] / Н. Філатова> // Вісник Академії правових наук України. - 2013. - № 1. - С. 280-290. - Бібліогр.:14 назв.
Рубрики: Саморегулівні організації--Правовий аспект--Україна Кл.слова (ненормовані): саморегулювання -- делеговане саморегулювання -- підприємницька діяльність -- професійна діяльність Анотація: У статті розглядаються особливості правового регулювання саморегулівних організацій у чинному законодавстві України і зарубіжних країн. Автором досліджено специфічні ознаки саморегулівних організацій , які дають можливість виокремити їх з-поміж інших подібних їм організацій у системі непідприємницьких товариств. На основі проведеного аналізу запропоновано шляхи вдосконалення законодавчого унормування діяльності саморегулівних організацій в Україні.
Знайти схожі
|
>13.
|
Потай, Инна. Оценка качества подготовки специалистов в вузе [Текст] / Инна Потай> // Економіст. - 2014. - № 5. - С. 23-27. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: Вища освіта--Підготовка спеціалістів--Оцінка якості--Україна Кл.слова (ненормовані): цільові орієнтири -- професійна діяльність -- необхідні ресурси -- організація учбового процесу -- контроль якості -- математичні моделі Анотація: Проаналізовано механізми управління якістю освіти у ВНЗ, що дозволяють оцінювати складність і неоднорідність всіх структурних компонентів Системи управління якістю підготовки фахівців, що дало можливість розробити узагальнену математичну модель оцінки якості підготовки випускників ВНЗ, що дозволяє формалізувати систему оцінки знань, умінь, навичок студентів з метою забезпечення необхідного рівня їх підготовки.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>14.
|
Коруля, І. Роль керівника як організатора управління в ОВС [Текст] / І. Коруля> // Юридичний вісник. - 2014. - № 2. - С. 69-74. - Бібліогр.: 11 назв.
Рубрики: Органи внутрішніх справ--Управління Кл.слова (ненормовані): керівна робота -- професійна діяльність -- принципи управління Анотація: Стаття присвячена дослідженню ролі керівника в органах внутрішніх справ як організатора управління. Виділено основні вимоги та принципи діяльності керівника органів внутрішніх справ. Розкрито форми управління персоналом.
Знайти схожі
|
>15.
|
Діордіца, Ігор. Кваліфікаційні вимоги до компетенцій фахівців із кібербезпеки [Текст] / Ігор Діордіца> // Підприємництво, господарство і право. - 2017. - № 2. - С. 215-219. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Інформаційна безпека--Професійна діяльність--Кваліфікаційні вимоги Кл.слова (ненормовані): підготовка і відбір кадрів -- професійна діяльність -- стандарти Анотація: Стаття присвячена визначенню сутності поняття «кваліфікаційні вимоги» та встановленню характеру репрезентації цих вимог до компетенцій фахівців із кібернетичної безпеки. Семантичний аналіз ключового поняття виявив чотири його складника: науковий концепт, елемент стандартів професійної діяльності, елемент стандартів освіти, компетентнісні умови для претендентів на посади. Відстежено алгоритм розроблення кваліфікаційних вимог в аспекті освітньої діяльності. На підставі досвіду кадрової роботи Національної поліції України виділені кваліметричні індикатори вимог, визначені шляхи вдосконалення роботи з підбору персоналу.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>16.
|
Shebanin, V. S. Dual form of education in the training of hiqhly gualified specialists for the aqrarian sphere of Ukraine [Text] / V. S. Shebanin> // Економіка АПК. - 2018. - № 3. - С. 13-23 : табл. - англ. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Аграрна освіта--Підготовка спеціалістів--Україна Дуальна освіта Кл.слова (ненормовані): дуальна форма здобуття освіти -- агропромисловий комплекс -- університет -- інтеграція -- соціалізація -- професійна діяльність -- консорціум -- кадровий потенціал Анотація: Мета статті - розкрити сутність і значення дуальної форми здобуття освіти у професійній підготовці висококваліфікованих фахівців з урахуванням досвіду його впровадження у Миколаївському національному аграрному університеті.
Знайти схожі
|
>17.
|
Шебанін, В. С. Дуальна форма освітньої підготовки висококваліфікованих фахівців для аграрної сфери України [Текст] / В. С. Шебанін> // Економіка АПК. - 2018. - № 7. - С. 5-15 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Вища аграрна освіта--Інтеграційні процеси Дуальна освіта Кл.слова (ненормовані): дуальна форма здобуття освіти -- агропромисловий комплекс -- університет -- інтеграція -- соціалізація -- професійна діяльність -- консорціум -- кадровий потенціал Анотація: Мета статті - розкрити сутність і значення дуальної форми здобуття освіти у професійній підготовці висококваліфікованих фахівців з урахуванням досвіду його впровадження у Миколаївському аграрному університеті.
Знайти схожі
|
>18.
|
Буяджи, Ганна. Особливості управління цінними паперами в Україні [Текст] / Ганна Буяджи> // Підприємництво, господарство і право. - 2018. - № 5. - С. 9-12. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Цінні папери--Управління--Правове регулювання--Україна Кл.слова (ненормовані): управління майном -- довірча власність -- емісійні та неемісійні цінні папери -- професійна діяльність -- ринок -- торговець Анотація: Стаття присвячена дослідженню специфіки управління емісійними та неемісійними цінними паперами в Україні. Виходячи з положень чинного законодавства України, автор аналізує характерні риси договорів управління цінними паперами та доводить, що ці договори є алеаторними, а відносини, що виникають на їх підставі, – фідуціарними правовідносинами.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>19.
|
Савош, Валентин. Дитячо-юнацька освіта в системі неперервної освіти [Текст] / Валентин Савош> // Початкова школа. - 2018. - № 10. - С. 45-47.
Рубрики: Освіта--Неперервна освіта Кл.слова (ненормовані): неперервна освіта -- дитячо-юнацька освіта -- освіта дорослих -- професійне становлення -- освіта впродовж життя -- професійна діяльність -- самореалізація Анотація: У статті розглянуто два підходи реалізації системи неперервної освіти, які позначаються лексемами "освіта впродовж життя" та "дитячо-юнацька освіта" й "освіта дорослих". Розкриття ґенези дитячо-юнацької освіти здійснено на основі виокремлення віх її становлення й розвитку. Сучасний етап розвитку дитячо-юнацької освіти розглянуто в контексті законодавчої та нормативно-інструктивної бази. Також проаналізовано дані анкет, у яких старшокласники засвідчили: власне розуміння феномена "система неперевної освіти"; мотиви, які спонукають їх навчатися тепер і в майбутньому.
Знайти схожі
|
>20.
|
Гекало, Любов. Розвиток творчого потенціалу педагога [Текст] / Любов Гекало> // Початкова школа. - 2018. - № 12. - С. 1-3. - Бібліогр.: 5 назв.
РУБ CUKK-VDPU Рубрики: Педагогіка--Вчитель Кл.слова (ненормовані): творчість вчителя -- творчий потенціал -- професійна діяльність -- педагог-професіонал -- творча особистість -- педагогічна креативність -- професійне зростання Анотація: У статті розровідається про формування висококваліфікованого творчого вчителя школи. Творчий вчитель – це особистість, яка характеризується високим рівнем педагогічної креативності, неабияким рівнем знань предмета, який він викладає, набутими психолого-педагогічними знаннями, вміннями та навичками.
Знайти схожі
|
|
|