Головна
Місце
зберігання
примірників

Бази даних


Систематична картотека статей- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Конференції і вісники (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=Професійна діяльність<.>
Загальна кількість знайдених документів : 25
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-25 
1.


    Карпенко, О.
    Професійно-статусна характеристика соціального працівника [Текст] / О. Карпенко // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2005. - № 2. - С. 54-59. - Бібліогр.:18 назв.
Рубрики: Соціальний працівник--Професійна компетентність
   Соціальний статус--Критерії

Кл.слова (ненормовані):
Престиж -- Соціальна система -- Професійна діяльність


Знайти схожі

2.


    Малиновський , А. С.
    Відродження кадрового потенціалу в контексті аграрної освіти (регіон радіоактивного забруднення) [Текст] / А.С. Малиновський // Економіка АПК. - 2006. - № 11. - С. 107-112. - Бібліогр. у прим.
Рубрики: Сільське господарство--Кадрове забезпечення
   Людські ресурси--Сучасний стан--Україна

Кл.слова (ненормовані):
Управлінці -- Керівники -- Спеціалісти -- Професійна діяльність
Анотація: Досліджується питання кадрово-управлінського потенціалу сільського населення України. Автор зупинився на деяких аспектах діяльності Державного агроекологічного університету м. Житомира.


Знайти схожі

3.


    Бойченко, Е. Б.
    До питання визначення та обгрунтування ознак форм трудової мобільності [Текст] / Е.Б. Бойченко // Регіональна економіка. - 2007. - № 4. - С. 69-79. - Бібліогр.: 6 назв.
Рубрики: Ринок праці--Робоча сила--Міграція
   Зайнятість населення--Донецька область

Кл.слова (ненормовані):
Робоче місце -- Професійна діяльність -- Міжпрофесійна мобільність
Анотація: Проаналізовані потоки трудової мобільності, які складаються із сукупності одиничних актів трудових переміщень прицівників. Запропонована класифікація форм трудової мобільності. Досліджені чинники, які впливають на інтенсивність і напрям потоків трудової мобільності.


Знайти схожі

4.


    Пабат , В. В.
    Індивідуалізація процесу підготовки фахівців-економістів світового рівня на заняттях з української словесності [Текст] / В.В. Пабат // Економіка АПК. - 2008. - № 5. - С. 134-137. - Бібліогр. у прим.
Рубрики: Навчальний процес--Методичні прийоми
   Освіта--Методика навчання--Україна

Кл.слова (ненормовані):
Здібності -- Мова -- Професійна діяльність
Анотація: Розкрито принцип індивідуалізації навчального процесу під час опанування курсу української словесності. Проаналізовано ставлення студентів до навчання при застосуванні даного принципу.


Знайти схожі

5.


    Кузнєцова, Галина.
    Педагогічна практика у професійному становленні вчителя-словесника [Текст] / Г. Кузнєцова // Українська мова і література в школі. - 2008. - № 5. - С. 59-62.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Вища освіта--Педагогічна практика
Кл.слова (ненормовані):
вчитель-словесник -- професійна діяльність -- семінар
Анотація: 17-18 квітня2008 р. в Глухівському державному педагогічному університеті відбувся Всеукраїнський науково-практичний семінар"Формування професійної компетенції майбутніх учителів-словесників у процесі неперервної педагогічної практики"

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

6.


    Шугай, Т. Й.
    Професійне становлення соціального педагога [Текст] / Т. Й. Шугай // Виховна робота в школі. - 2009. - № 5. - С. 10-13.
Рубрики: Соціальна педагогіка--Соціальний педагог
Кл.слова (ненормовані):
професіоналізм -- професійна діяльність
Анотація: Автор розкриває особливості сфери, напрямів та функцій професійної діяльності соціального педагога.


Знайти схожі

7.


    Вовчук, І.
    Що робити з підвищенням кваліфікації вчителів? [Текст] / І. Вовчук // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2010. - № 2. - С. 10-11.
Рубрики: Особистість педагога--Професія вчителя
   Педагогіка--Педагогічна майстерність

Кл.слова (ненормовані):
ефективність навчання -- кваліфікаційні вимоги до вчителя -- професійна діяльність -- підвищення кваліфікації
Анотація: Автор піднімає проблему професійної підготовки вчителя.


Знайти схожі

8.


    Надвинична, Т.
    Соціальний менеджмент: перспектива технологізації / Т. Надвинична // Психологія і суспільство. - 2011. - № 1. - С. 114-121. - Бібліогр.: 16 назв.
Рубрики: Психологія управління
Кл.слова (ненормовані):
соціогуманітарна сфера -- соціальна робота -- менеджмент -- професійна діяльність
Анотація: У статті обгрунтована нагальна потреба технологізації як соціального менеджменту в цілому, так і менеджменту соціальної роботи зокрема, змістом якого є повноцінна професійна діяльність соціального працівника, що гарантує її повноцінний результат, а можливість здійснення якої міститься у структурі самої людської діяльності.

Утримувачі документа:
КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1
Є примірники у відділах:
(18.05.2011р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

9.


    Кравчук, Г. Т.
    Формування готовності до використання інформаційних технологій - важлива складова професійної підготовки фахівців банківської справи [Текст] / Г. Т. Кравчук // Регіональна економіка. - 2011. - № 3. - С. 181-185. - Бібліогр.: с. 185-186
Рубрики: Освіта економічна--Україна
   Економіка освіти--Підготовка фахівців--Україна

   Освіта--Інформаційні технології

Кл.слова (ненормовані):
Професійна діяльність -- Інноваційні процеси -- Банківська діяльність
Анотація: Проаналізовано сутність професійної підготовки фахівців банківської справи, запропоновано підходи до формування майбутніх фахівців до праці в умовах інформатизації фінансово-кредитної системи.


Знайти схожі

10.


    Панасюк, Олег Терентійович.
    "А судді хто?": методологічне есе щодо трудо-правового статусу [Текст] / О. Т. Панасюк // Держава і право. - 2013. - Вип. 61. - С. 215-225. - Бібліогр. наприкінці ст.
Рубрики: Трудове право
Кл.слова (ненормовані):
професійна діяльність -- статус суддів -- зловживання трудовими правами
Анотація: На прикладі професійних суддів як спеціального суб’єкта розглянута тенденція формування особливого способу встановлення та захисту трудових прав.


Знайти схожі

11.


    Фурман, Анатолій.
    Психологічна служба університету: від моделі до технології / А. Фурман, Т. Надвинична // Психологія і суспільство : укр. теорет.-метод. соціогуманіт. часоп. - 2013. - № 2. - С. 80 . - ISSN 1810-2131
Рубрики: Психологія вищої школи
Кл.слова (ненормовані):
ВНЗ -- психологічна служба університету -- професійна діяльність -- інноваційна модель діяльності -- психологічне практикування -- психологізація педагогічної свідомості -- інноваційно-психологічний клімат
Анотація: Дослідження презентує теоретичні та емпіричні напрацювання авторів в осмисленні і повсякденному пошуковому зреалізуванні мети, завдань, функцій, напрямів, узмістовлення, форм, способів, прийомів і засобів діяльності психологічної служби як важливого підрозділу сучасного університету.


Дод.точки доступу:
Надвинична, Тетяна
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

12.


    Філатова, Н.
    Поняття та ознаки саморегулівних організацій [Текст] / Н. Філатова // Вісник Академії правових наук України. - 2013. - № 1. - С. 280-290. - Бібліогр.:14 назв.
Рубрики: Саморегулівні організації--Правовий аспект--Україна
Кл.слова (ненормовані):
саморегулювання -- делеговане саморегулювання -- підприємницька діяльність -- професійна діяльність
Анотація: У статті розглядаються особливості правового регулювання саморегулівних організацій у чинному законодавстві України і зарубіжних країн. Автором досліджено специфічні ознаки саморегулівних організацій , які дають можливість виокремити їх з-поміж інших подібних їм організацій у системі непідприємницьких товариств. На основі проведеного аналізу запропоновано шляхи вдосконалення законодавчого унормування діяльності саморегулівних організацій в Україні.


Знайти схожі

13.


    Потай, Инна.
    Оценка качества подготовки специалистов в вузе [Текст] / Инна Потай // Економіст. - 2014. - № 5. - С. 23-27. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: Вища освіта--Підготовка спеціалістів--Оцінка якості--Україна
Кл.слова (ненормовані):
цільові орієнтири -- професійна діяльність -- необхідні ресурси -- організація учбового процесу -- контроль якості -- математичні моделі
Анотація: Проаналізовано механізми управління якістю освіти у ВНЗ, що дозволяють оцінювати складність і неоднорідність всіх структурних компонентів Системи управління якістю підготовки фахівців, що дало можливість розробити узагальнену математичну модель оцінки якості підготовки випускників ВНЗ, що дозволяє формалізувати систему оцінки знань, умінь, навичок студентів з метою забезпечення необхідного рівня їх підготовки.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

14.


    Коруля, І.
    Роль керівника як організатора управління в ОВС [Текст] / І. Коруля // Юридичний вісник. - 2014. - № 2. - С. 69-74. - Бібліогр.: 11 назв.
Рубрики: Органи внутрішніх справ--Управління
Кл.слова (ненормовані):
керівна робота -- професійна діяльність -- принципи управління
Анотація: Стаття присвячена дослідженню ролі керівника в органах внутрішніх справ як організатора управління. Виділено основні вимоги та принципи діяльності керівника органів внутрішніх справ. Розкрито форми управління персоналом.


Знайти схожі

15.


    Діордіца, Ігор.
    Кваліфікаційні вимоги до компетенцій фахівців із кібербезпеки [Текст] / Ігор Діордіца // Підприємництво, господарство і право. - 2017. - № 2. - С. 215-219. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Інформаційна безпека--Професійна діяльність--Кваліфікаційні вимоги
Кл.слова (ненормовані):
підготовка і відбір кадрів -- професійна діяльність -- стандарти
Анотація: Стаття присвячена визначенню сутності поняття «кваліфікаційні вимоги» та встановленню характеру репрезентації цих вимог до компетенцій фахівців із кібернетичної безпеки. Семантичний аналіз ключового поняття виявив чотири його складника: науковий концепт, елемент стандартів професійної діяльності, елемент стандартів освіти, компетентнісні умови для претендентів на посади. Відстежено алгоритм розроблення кваліфікаційних вимог в аспекті освітньої діяльності. На підставі досвіду кадрової роботи Національної поліції України виділені кваліметричні індикатори вимог, визначені шляхи вдосконалення роботи з підбору персоналу.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

16.


    Shebanin, V. S.
    Dual form of education in the training of hiqhly gualified specialists for the aqrarian sphere of Ukraine [Text] / V. S. Shebanin // Економіка АПК. - 2018. - № 3. - С. 13-23 : табл. - англ. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Аграрна освіта--Підготовка спеціалістів--Україна
   Дуальна освіта

Кл.слова (ненормовані):
дуальна форма здобуття освіти -- агропромисловий комплекс -- університет -- інтеграція -- соціалізація -- професійна діяльність -- консорціум -- кадровий потенціал
Анотація: Мета статті - розкрити сутність і значення дуальної форми здобуття освіти у професійній підготовці висококваліфікованих фахівців з урахуванням досвіду його впровадження у Миколаївському національному аграрному університеті.


Знайти схожі

17.


    Шебанін, В. С.
    Дуальна форма освітньої підготовки висококваліфікованих фахівців для аграрної сфери України [Текст] / В. С. Шебанін // Економіка АПК. - 2018. - № 7. - С. 5-15 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Вища аграрна освіта--Інтеграційні процеси
   Дуальна освіта

Кл.слова (ненормовані):
дуальна форма здобуття освіти -- агропромисловий комплекс -- університет -- інтеграція -- соціалізація -- професійна діяльність -- консорціум -- кадровий потенціал
Анотація: Мета статті - розкрити сутність і значення дуальної форми здобуття освіти у професійній підготовці висококваліфікованих фахівців з урахуванням досвіду його впровадження у Миколаївському аграрному університеті.


Знайти схожі

18.


    Буяджи, Ганна.
    Особливості управління цінними паперами в Україні [Текст] / Ганна Буяджи // Підприємництво, господарство і право. - 2018. - № 5. - С. 9-12. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Цінні папери--Управління--Правове регулювання--Україна
Кл.слова (ненормовані):
управління майном -- довірча власність -- емісійні та неемісійні цінні папери -- професійна діяльність -- ринок -- торговець
Анотація: Стаття присвячена дослідженню специфіки управління емісійними та неемісійними цінними паперами в Україні. Виходячи з положень чинного законодавства України, автор аналізує характерні риси договорів управління цінними паперами та доводить, що ці договори є алеаторними, а відносини, що виникають на їх підставі, – фідуціарними правовідносинами.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

19.


    Савош, Валентин.
    Дитячо-юнацька освіта в системі неперервної освіти [Текст] / Валентин Савош // Початкова школа. - 2018. - № 10. - С. 45-47.
Рубрики: Освіта--Неперервна освіта
Кл.слова (ненормовані):
неперервна освіта -- дитячо-юнацька освіта -- освіта дорослих -- професійне становлення -- освіта впродовж життя -- професійна діяльність -- самореалізація
Анотація: У статті розглянуто два підходи реалізації системи неперервної освіти, які позначаються лексемами "освіта впродовж життя" та "дитячо-юнацька освіта" й "освіта дорослих". Розкриття ґенези дитячо-юнацької освіти здійснено на основі виокремлення віх її становлення й розвитку. Сучасний етап розвитку дитячо-юнацької освіти розглянуто в контексті законодавчої та нормативно-інструктивної бази. Також проаналізовано дані анкет, у яких старшокласники засвідчили: власне розуміння феномена "система неперевної освіти"; мотиви, які спонукають їх навчатися тепер і в майбутньому.


Знайти схожі

20.


    Гекало, Любов.
    Розвиток творчого потенціалу педагога [Текст] / Любов Гекало // Початкова школа. - 2018. - № 12. - С. 1-3. - Бібліогр.: 5 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Вчитель
Кл.слова (ненормовані):
творчість вчителя -- творчий потенціал -- професійна діяльність -- педагог-професіонал -- творча особистість -- педагогічна креативність -- професійне зростання
Анотація: У статті розровідається про формування висококваліфікованого творчого вчителя школи. Творчий вчитель – це особистість, яка характеризується високим рівнем педагогічної креативності, неабияким рівнем знань предмета, який він викладає, набутими психолого-педагогічними знаннями, вміннями та навичками.


Знайти схожі

 1-20    21-25