Головна
Місце
зберігання
примірників

Бази даних


Систематична картотека статей- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (1)Конференції і вісники (22)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Освіта -- Інформаційні технології<.>
Загальна кількість знайдених документів : 35
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-35 
1.


    Кравец, Наталья.
    Проблемы выбора решений Cloud computing для реализации образовательных проектов [Текст] / Наталья Кравец // Новий Колегіум. - 2013. - № 1. - С. 47-51. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Освіта--Інформаційні технології


Знайти схожі

2.


   
    Навіщо мені ці вебінари?!... [Текст] // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2013. - № 31. - С. 2-3.
Рубрики: Освіта--Інформаційні технології
Кл.слова (ненормовані):
вебінари
Анотація: В статті йдеться про сучасні технології навчання, зокрема, про вебінари, які допомагають бути в курсі освітянських проблем.


Знайти схожі

3.


    Книш, Інна.
    Комунікаційні та інформаційні аспекти розвитку сучасної освіти та виховання [Текст] / Інна Книш // Вища освіта України. - 2016. - № 2. - С. 18-23 : табл.
Рубрики: Освіта--Інформаційні технології
   Освіта--Діалоговий континуум



Знайти схожі

4.


    Шовш, Катерина.
    Інформатизація освіти як теоретична і практична проблема [Текст] / Катерина Шовш // Вища освіта України. - 2015. - № 4 . - С. 32-37. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Освіта--Інформаційні технології
   Інформація



Знайти схожі

5.


    Кравчук, Г. Т.
    Формування готовності до використання інформаційних технологій - важлива складова професійної підготовки фахівців банківської справи [Текст] / Г. Т. Кравчук // Регіональна економіка. - 2011. - № 3. - С. 181-185. - Бібліогр.: с. 185-186
Рубрики: Освіта економічна--Україна
   Економіка освіти--Підготовка фахівців--Україна

   Освіта--Інформаційні технології

Кл.слова (ненормовані):
Професійна діяльність -- Інноваційні процеси -- Банківська діяльність
Анотація: Проаналізовано сутність професійної підготовки фахівців банківської справи, запропоновано підходи до формування майбутніх фахівців до праці в умовах інформатизації фінансово-кредитної системи.


Знайти схожі

6.
655.3
О-833


   
    Открыт центр НР во МГУПе [Текст] // Полиграфия. - 2010. - № 10. - С. 66-67
УДК
Рубрики: Поліграфічне виробництво--Технології--Інформаційні
   Освіта--Інформаційні технології



Знайти схожі

7.
519.85
М 920


    Муха, В. С.
    Задача учебного расписания: постановка и решение [Текст] / В. С. Муха // Проблемы управления и информатики. - 2012. - № 6. - С. 125-136. - Библиогр. в конце ст.
УДК
Рубрики: Математика--Дослідження операцій--Математичне програмування
   Освіта--Інформаційні технології



Знайти схожі

8.


    Вернидуб, Роман.
    Інформаційно-освітнє середовище як чинник забезпечення якості професійної підготовки педагогічних кадрів [Текст] / Р. Вернидуб // Вища освіта України. - 2012. - № 2. - С. 75-79. - Библиогр.: с. 79 (10 назв.)
Рубрики: Педагогічна освіта--Комп'ютерізація
   Гуманізація освіти

   Освіта--Інформаційні технології

Анотація: У статті аналізується природа і значення інформаційно-освітнього середовища, яке визначається як системно організована сукупність сучасних електронних освітніх і інших інформаційних ресурсів, орієнтованих на задоволення потреб учасників освітнього процесу і його науково- і навчально-методичний супровід, а також комплекс технічних і програмних засобів користування навчальними матеріалами, що забезпечують оперативний доступ до інформації, телекомунікаційну взаємодію студентів і викладачів задля досягнення цілей навчання.


Знайти схожі

9.


    Карпусь, І. В.
    Практична реалізація методики зворотного навчання за допомогою засобів TechSmith Camtasia Studio [Текст] / І. В. Карпусь // Науковий вісник Волинського національного університету імені Лесі Українки. - 2011. - № 7 : Педагогічні науки. - С. 27-33 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Вища освіта--Комп’ютеризація освіти
   Освіта--Інформаційні технології



Знайти схожі

10.


    Вишневська, Н. М.
    Використання інтерактивних форм проведення занять для підвищення якості підготовки фахівців [Текст] / Н. М. Вишневська // Вісник Київського інституту бізнесу та технологій. - 2018. - № 2. - С. 44-45. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Освіта--Інформаційні технології
   Інтерактивні технології--Навчально-пізнавальна діяльність



Знайти схожі

11.


    Бутурлим, Т. І.
    Відеоуроки патріотичного виховання старшокласників [Текст] : (на прикладі завдань з української мови) / Т. І. Бутурлим, В. В. Нечипоренко // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2017. - № 16-18. - С. 5-14.
Рубрики: Освіта--Інформаційні технології
   Українська мова--Нестандартні уроки--Патріотичне виховання

Анотація: Одним із різновидів ІКТ є відеоурок. Це візуальний образ інтерактивного діалогу учителя та учня, що полягає в переданні та засвоєнні певної інформації. Стаття пропонує відеоурок на прикладі завдань з української мови, мета якого виховати в старшокласників патріотизм.


Дод.точки доступу:
Нечипоренко, В. В.

Знайти схожі

12.


    Шабранська, Н. І.
    Аналіз найбільш перспективних технологічних напрямів у сфері освіти з використанням інструментів платформ Web of Science та Derwent Innovation [Текст] / Н. І. Шабранська // Формування ринкових відносин в Україні. - 2021. - № 6. - С. 18-29. - Бібліогр. с. 28-29 (5 назв)
Рубрики: Освіта--Інформаційні технології
Анотація: Предметом дослідження є систематизація та виділення перспективних технологічних напрямів для побудови прогнозів на 2022-2030рр. з метою досягнення Україною Цілей сталого розвитку [ЦСР]. Мета дослідження - визначення найбільш перспективних технологічних напрямів у освітній сфері за допомогою аналітичних даних платформи Web of Science і Derwent Innovation. Дослідження спрямоване на встановлення найбільш перспективних технологічних напрямів для побудови прогнозів на 2022-2030 рр. з метою досягнення Україною ЦСР, зокрема, цілі "Якісна освіта" та її національних завдань. Робота проведена із використанням міжнародних платформ "Web of Science" [WoS] і "Derwent Innovation" за період 2011 -2020 рр.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

13.


    Думанський, Н. О.
    Формування оцінки навчальних матеріалів у системах електронної освіти [Текст] / Н. О. Думанський // Стандартизація. Сертифікація. Якість. - 2019. - № 2. - С. 80-85. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Освіта--Інформаційні технології


Знайти схожі

14.


    Книш, Інна.
    Становлення нової вітчизняної парадигми освіти : off-line освіта як система vs on-line освіта як мережа [Текст] / Інна Книш // Вища освіта України. - 2016. - № 3. - С. 42-49. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Освіта--Інформаційні технології
   Вища освіта--Філософія освіти



Знайти схожі

15.


    Кірик, Тамара.
    У пошуках нових освітніх парадигм для України ХХІ століття [Текст] / Тамара Кірик // Вища освіта України. - 2016. - № 3. - С. 30-36 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Освіта--Інформаційні технології
   Вища школа--Інноваційна діяльність



Знайти схожі

16.


    Мерзлякова, Олена.
    Використання ІКТ для професійного саморозвитку вчителів [Текст] / О. Мерзлякова // Територія успіху. - 2016. - № 1. - С. 45-47
Рубрики: Педагогіка--Професійна компетентність педагога
   Освіта--Інформаційні технології



Знайти схожі

17.


    Любарець, Владислава.
    Створення електронної освітньої платформи ACCENT - шлях до якісної освіти [Текст] / Владислава Любарець // Вища освіта України. - 2016. - № 3. - С. 58-63. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Освіта--Інформаційні технології
   Вища школа--Електронне навчання



Знайти схожі

18.
372.8
К 703


    Корчевський, Б. Б.
    Мультимедійні технології в навчанні. Створення навчальних відеофільмів [Текст] / Б. Б. Корчевський, В. В. Дякова // Вісник Вінницького політехнічного інституту. - 2010. - № 3. - С. 118-123. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Освіта--Інформаційні технології
   Технічні засоби навчання



Дод.точки доступу:
Дякова, В. В.

Знайти схожі

19.
004:37
К 509


    Клочко, В. І.
    Інформаційно-комунікаційні технології як засіб формування досдідницьких умінь студентів технічних університетів [Текст] / В. І. Клочко, З. В. Бондаренко // Вісник Вінницького політехнічного інституту. - 2009. - № 1. - С. 102-106. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Комп'ютерна наука і технологія--Комп'ютерний зв'язок, мережі комп'ютерів
   Освіта--Інформаційні технології



Дод.точки доступу:
Бондаренко, З. В.

Знайти схожі

20.
004
Д 679


    Дончев, І. Н.
    Оперіції з об'єктами й комунікаціями між об'єктами у навчанні об'єкто-орієнтованому програмуванню [Текст] / І. Н. Дончев, Е. С. Тодорова // Вісник Вінницького політехнічного інституту. - 2009. - № 1. - С. 98-101. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Комп'ютерна наука і технологія--Програмне забезпечення--Мови програмування
   Освіта--Інформаційні технології



Дод.точки доступу:
Тодорова, Е. С.

Знайти схожі

 1-20    21-35