С-833 Гуменюк , М. С. Особливості формування комунікаційної концепції маркетингу в Україні [Текст] / М.С. Гуменюк > // Стратегія регіонального розвитку: методологія формування, муніципальна специфіка, механізм реалізації: Матер. ХV міжнар. наук.-практ. конф., 27 січ. 2004 р. - Чернівці : Рута, 2004. - С. 207-214. - Бібліогр.: 2 назви.
Товар--Просування на ринок Дод.точки доступу: чернівецький автор, але не про Чернівці (Буковину) Є примірники у відділах: 1 Інв.Б 494748 - Б.ц. (вільний) |
Н 350 Глинська, К. В. Моделі просування продукції на вітчизняному ринку легкових авто [Текст] / К. В. Глинська> // Національна економіка України у світовому інтеграційному процесі : матеріали VII Всеукр. наук. конф. молодих учених і студентів, м. Чернівці, 11 квітня 2008 р. : присвяч. 125-річчю з дня народження Й. А. Шумпетера. - Чернівці : Рута, 2008. - С. 59-62. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Автомобільний ринок--Продаж--Україна Дод.точки доступу: чернівецький автор, але не про Чернівці (Чернівецьку область) Є примірники у відділах: ВРК Інв.Б 512061 - Б.ц. (вільний) |
А 437 Шевченко, Г. В. Просування і захист національних інтересів через бренди національних корпорацій: практика України [Текст] / Г. В. Шевченко> // Актуальні проблеми міжнародних відносин : [зб. наук. пр]. - К., 2006. - Вип. 65, ч. 1. - С. 199-205. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: 1 Інв.В 71652 - Б.ц. (вільний) |
Н 355 Сухорська, У. Р. Місце стратегії просування у маркетинговій діяльності підприємства будівельної галузі [Текст] / У. Р. Сухорська> // Науковий вісник Національного лісотехнічного університету України : зб. наук.-техн. пр. - Львів : НЛТУ, 2009. - Вип. 19.2. - С. 265-268. - Бібліогр. в кінці ст.
Регіональна економіка--Львівська область Є примірники у відділах: 1 Інв.А 414713 - Б.ц. (вільний) |
П 781 Погоняєва, Н. Л. Просування нового товару на ринок [Текст] / Н. Л. Погоняєва, В. Є. Загинайло> // Проблеми реалізації науково-творчого потенціалу молоді: пошуки, перспективи : зб. матеріалів Х наук.-практ. конф. молодих науковців, 21 берез. 2008 р. - Павлоград : Асоц. навч. закл. України приват. форми власності, Західнодонбас. приват. ін-т економіки і упр., 2008
Дод.точки доступу: Загинайло, В. Є. Є примірники у відділах: 1 Інв.В 71688 - Б.ц. (вільний) |
Л 890 Примак, Т. О. Маркетингові аспекти просування послуг [Текст] / Т. О. Примак, А. М. Костюченко> // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - Львів : Львівська політехніка, 2008. - № 633: Логістика. - С. 585-589. - Бібліогр. в кінці ст.
Дод.точки доступу: Костюченко, А. М. Є примірники у відділах: 1 Інв.В 71707 - Б.ц. (вільний) |
Л 890 Косар, Н. С. Особливості просування банківських продуктів [Текст] / Н. С. Косар, Ю. В. Огерчук, Ю. Т. Савченко> // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - Львів : Львівська політехніка, 2008. - № 635: Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. - Бібліогр. в кінці ст.
Інтернет--Інтернет-маркетинг Дод.точки доступу: Огерчук, Ю. В.; Савченко, Ю. Т. Є примірники у відділах: 1 Інв.В 71708 - Б.ц. (вільний) |
Ч-492 Венгер, Є. І. (Викладач ЧНУ). Місце маркетингових комунікацій у системі комплексу просування продукції [Текст] / Є. І. Венгер> // Науковий вісник Чернівецького університету : зб. наук. пр. - Чернівці : ЧНУ, 2009. - Вип. 494: Економіка. - С. 122-124. - Бібліогр. в кінці ст.
Маркетинг--Ринок комунікацій Кл.слова (ненормовані): Комунікатор -- Реципєнт -- Комунікаційний процес -- Комунікаційна система -- Прямий маркетинг -- Персональні продажі -- Виставки Дод.точки доступу: чернівецький автор, але не про Чернівці (Чернівецьку область) Є примірники у відділах: 1 Інв.В 71960 - Б.ц. (вільний) |
Е457 Пономарчук, Наталія. Використання SWOT-аналізу для просування освітніх послуг на регіональному ринку [Текст] / Наталія Пономарчук> // Економічний аналіз : зб. наук. пр. - Тернопіль : ТНЕУ, 2009. - Вип. 4. - С. 62-64 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
Маркетинг--Споживання продукції--Аналіз Є примірники у відділах: 1 Інв.В 71774 - Б.ц. (вільний) |
Е 457 Гузь, Марина. Формування цільових комунікаційних програм просування банківських операцій [Текст] / Марина Гузь> // Економічний аналіз : зб. наук. пр. - Тернопіль : ТНЕУ, 2009. - Вип. 4. - С. 116-119 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
Банківська діяльність--Банківські послуги Є примірники у відділах: 1 Інв.В 71774 - Б.ц. (вільний) |
У 333 Карпіщенко, М. Ю. Складання програми просування освітніх послуг вищих навчальних закладів на основі дослідження абітурієнтів Сумської області [Текст] / М. Ю. Карпіщенко, В. В. Мілютіна> // Науковий вісник Ужгородського університету. Сер. Економіка. - Ужгород : УНУ, 2010. - Вип. 31. - С. 113-119. - Бібліогр. в кінці ст.
Дод.точки доступу: Мілютіна, В. В. Є примірники у відділах: 1 Інв.В 72244 - Б.ц. (вільний) |
Ч-492 Гольцман, Кирило. Генеза політики "просування демократії" крізь призму неограмшианської теорії міжнародних відносин [Текст] / Кирило Гольцман> // Науковий вісник Чернівецького університету : зб. наук. пр. - Чернівці : ЧНУ, 2010. - Вип. 514-515: Історія. Політичні науки. Міжнародні відносини. - С. 199-202. - Бібліогр. в кінці ст.
Міжнародні відносини--Теорія Є примірники у відділах: 1 Інв.В 71965 - Б.ц. (вільний) |
Ч-492 Бойко, І. (Викладач ЧНУ). Посткризові тенденції у туристичній рекламі [Текст] / І. Бойко, А. Антал, О. Івасютин> // Науковий вісник Чернівецького університету : зб. наук. пр. - Чернівці : ЧНУ, 2011. - Вип. 553/554: Географія. - С. 127-130. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова (ненормовані): прихована реклама -- просування -- цільова аудиторія Дод.точки доступу: Антал, А.; Івасютин, О.; чернівецький автор, але не про Чернівці (Чернівецьку область) Є примірники у відділах: 1 Інв.В 72862 - Б.ц. (вільний) |
Н 340 Дмитрів, Л. Й. Технології підготовки і просування наукових публікацій в мережі Інтернет [Текст] / Л. Й. Дмитрів> // Наука України у світовому інформаційному просторі. - К. : Видавничий дім "Академперіодика", 2011. - Вип. 5. - С. 16-19. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: 1 (04.05.2012р. Інв.Б 537080 - Б.ц.) (вільний) |
Л 890 Косар, Н. С. Просування банківських продуктів у сучасних умовах та у перспективі [Текст] / Н. С. Косар, Є. О. Угольков> // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - Львів : Львівська політехніка, 2011. - № 714: Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. - С. 213-219. - Бібліогр. в кінці ст.
Дод.точки доступу: Угольков, Є. О. Є примірники у відділах: 1 Інв.В 73329 (вільний) |
Л 890 Кісь, Я. П. Інтелектуальна система аналізу результатів пошуку та просування сайтів у пошукових системах [Текст] / Я. П. Кісь, І. Б. Кушнірчук> // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - Львів : Львівська політехніка, 2011. - № 715: Інформаційні системи та мережі. - С. 273-283 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
Дод.точки доступу: Кушнірчук, І. Б. Є примірники у відділах: 1 (18.10.2012р. Інв.В 73330 - Б.ц.) (вільний) |
Н 354 Аврамчук, Л. А. Банківський маркетинг як стратегія і тактика просування і збуту банківських продуктів [Текст] / Л. А. Аврамчук> // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія: Економіка, аграрний менеджмент, бізнес. - К., 2011. - Вип. 163, ч. 2. - С. 22-28. - Бібліогр. в кінці ст.
Маркетинг--Ринок послуг Кл.слова (ненормовані): Маркетингові інструменти -- Банківськи продукти -- Маркетинговий контроль Є примірники у відділах: 1 Інв.А 417537 (вільний) |
Л 890 Мандюк, Назарій. Маркетингові дослідження попиту на туристичні послуги музею-заповідника "Олеський замок" та особливості їх просування [Текст] / Назарій Мандюк> // Вісник Львівського університету. Серія міжнародні відносини. - Львів : Львів. нац. ун-т ім. І. Франка, 2012. - Вип. 29, ч. 1. - С. 80-89 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
Маркетинг підприємства--Маркетингове дослідження Кл.слова (ненормовані): туристичні послуги -- попитоформуючі території -- маркетингове управління -- маркетингові засоби Є примірники у відділах: 1 (16.05.2013р. Інв.В 73483 - Б.ц.) (вільний) |
Л 890 Манько, Андрій. Поняття та напрямки рекламної діяльності туристичного підприємства [Текст] / Андрій Манько, Тарас Завадовський> // Вісник Львівського університету. Серія міжнародні відносини. - Львів : Львів. нац. ун-т ім. І. Франка, 2012. - Вип. 29, ч. 1. - С. 90-99. - Бібліогр. в кінці ст.
Організація туристичної діяльності--Туристичні підприємства--Просування на ринок Дод.точки доступу: Завадовський, Тарас Є примірники у відділах: 1 (16.05.2013р. Інв.В 73483 - Б.ц.) (вільний) |
Л 890 Басюк, Т. Принципи побудови системи аналізу та просування Інтернет-ресурсів [Текст] / Т. Басюк> // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - Львів : Львівська політехніка, 2012. - № 732: Комп'ютерні науки та інформаційні технології. - С. 120-124. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: 1 Інв.В 73652 (вільний) |