332.1
С-833


    Гуменюк , М. С.
    Особливості формування комунікаційної концепції маркетингу в Україні [Текст] / М.С. Гуменюк // Стратегія регіонального розвитку: методологія формування, муніципальна специфіка, механізм реалізації: Матер. ХV міжнар. наук.-практ. конф., 27 січ. 2004 р. - Чернівці : Рута, 2004. - С. 207-214. - Бібліогр.: 2 назви.
УДК
Рубрики: Підприємницька діяльність --Україна
   Товар--Просування на ринок



Дод.точки доступу:
чернівецький автор, але не про Чернівці (Буковину)
Є примірники у відділах:
1 Інв.Б 494748 - Б.ц. (вільний)


33 (с2)
Н 350


    Глинська, К. В.
    Моделі просування продукції на вітчизняному ринку легкових авто [Текст] / К. В. Глинська // Національна економіка України у світовому інтеграційному процесі : матеріали VII Всеукр. наук. конф. молодих учених і студентів, м. Чернівці, 11 квітня 2008 р. : присвяч. 125-річчю з дня народження Й. А. Шумпетера. - Чернівці : Рута, 2008. - С. 59-62. - Бібліогр. в кінці ст.
РУБ 33 (с2)
Рубрики: Автомобільний ринок--Продаж--Україна


Дод.точки доступу:
чернівецький автор, але не про Чернівці (Чернівецьку область)
Є примірники у відділах:
ВРК Інв.Б 512061 - Б.ц. (вільний)


327
А 437


    Шевченко, Г. В.
    Просування і захист національних інтересів через бренди національних корпорацій: практика України [Текст] / Г. В. Шевченко // Актуальні проблеми міжнародних відносин : [зб. наук. пр]. - К., 2006. - Вип. 65, ч. 1. - С. 199-205. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Брендинг політичний--Україна

Є примірники у відділах:
1 Інв.В 71652 - Б.ц. (вільний)


061
Н 355


    Сухорська, У. Р.
    Місце стратегії просування у маркетинговій діяльності підприємства будівельної галузі [Текст] / У. Р. Сухорська // Науковий вісник Національного лісотехнічного університету України : зб. наук.-техн. пр. - Львів : НЛТУ, 2009. - Вип. 19.2. - С. 265-268. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Маркетинг будівництва
   Регіональна економіка--Львівська область


Є примірники у відділах:
1 Інв.А 414713 - Б.ц. (вільний)


33
П 781


    Погоняєва, Н. Л.
    Просування нового товару на ринок [Текст] / Н. Л. Погоняєва, В. Є. Загинайло // Проблеми реалізації науково-творчого потенціалу молоді: пошуки, перспективи : зб. матеріалів Х наук.-практ. конф. молодих науковців, 21 берез. 2008 р. - Павлоград : Асоц. навч. закл. України приват. форми власності, Західнодонбас. приват. ін-т економіки і упр., 2008
УДК
Рубрики: Маркетинг стратегічний--Збут продукції


Дод.точки доступу:
Загинайло, В. Є.
Є примірники у відділах:
1 Інв.В 71688 - Б.ц. (вільний)


061
Л 890


    Примак, Т. О.
    Маркетингові аспекти просування послуг [Текст] / Т. О. Примак, А. М. Костюченко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - Львів : Львівська політехніка, 2008. - № 633: Логістика. - С. 585-589. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Логістика--Послуги


Дод.точки доступу:
Костюченко, А. М.
Є примірники у відділах:
1 Інв.В 71707 - Б.ц. (вільний)


061
Л 890


    Косар, Н. С.
    Особливості просування банківських продуктів [Текст] / Н. С. Косар, Ю. В. Огерчук, Ю. Т. Савченко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - Львів : Львівська політехніка, 2008. - № 635: Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Маркетинг банківський
   Інтернет--Інтернет-маркетинг



Дод.точки доступу:
Огерчук, Ю. В.; Савченко, Ю. Т.
Є примірники у відділах:
1 Інв.В 71708 - Б.ц. (вільний)


061
Ч-492


    Венгер, Є. І. (Викладач ЧНУ).
    Місце маркетингових комунікацій у системі комплексу просування продукції [Текст] / Є. І. Венгер // Науковий вісник Чернівецького університету : зб. наук. пр. - Чернівці : ЧНУ, 2009. - Вип. 494: Економіка. - С. 122-124. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Міжнародні економічні відносини--Продаж
   Маркетинг--Ринок комунікацій

Кл.слова (ненормовані):
Комунікатор -- Реципєнт -- Комунікаційний процес -- Комунікаційна система -- Прямий маркетинг -- Персональні продажі -- Виставки


Дод.точки доступу:
чернівецький автор, але не про Чернівці (Чернівецьку область)
Є примірники у відділах:
1 Інв.В 71960 - Б.ц. (вільний)


658
Е457


    Пономарчук, Наталія.
    Використання SWOT-аналізу для просування освітніх послуг на регіональному ринку [Текст] / Наталія Пономарчук // Економічний аналіз : зб. наук. пр. - Тернопіль : ТНЕУ, 2009. - Вип. 4. - С. 62-64 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Економіка освіти--Освітні послуги
   Маркетинг--Споживання продукції--Аналіз


Є примірники у відділах:
1 Інв.В 71774 - Б.ц. (вільний)


658
Е 457


    Гузь, Марина.
    Формування цільових комунікаційних програм просування банківських операцій [Текст] / Марина Гузь // Економічний аналіз : зб. наук. пр. - Тернопіль : ТНЕУ, 2009. - Вип. 4. - С. 116-119 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Маркетинг банківський
   Банківська діяльність--Банківські послуги


Є примірники у відділах:
1 Інв.В 71774 - Б.ц. (вільний)


061
У 333


    Карпіщенко, М. Ю.
    Складання програми просування освітніх послуг вищих навчальних закладів на основі дослідження абітурієнтів Сумської області [Текст] / М. Ю. Карпіщенко, В. В. Мілютіна // Науковий вісник Ужгородського університету. Сер. Економіка. - Ужгород : УНУ, 2010. - Вип. 31. - С. 113-119. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Економіка освіти--Вища освіта


Дод.точки доступу:
Мілютіна, В. В.
Є примірники у відділах:
1 Інв.В 72244 - Б.ц. (вільний)


061
Ч-492


    Гольцман, Кирило.
    Генеза політики "просування демократії" крізь призму неограмшианської теорії міжнародних відносин [Текст] / Кирило Гольцман // Науковий вісник Чернівецького університету : зб. наук. пр. - Чернівці : ЧНУ, 2010. - Вип. 514-515: Історія. Політичні науки. Міжнародні відносини. - С. 199-202. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Форми політичної організації--Демократія
   Міжнародні відносини--Теорія


Є примірники у відділах:
1 Інв.В 71965 - Б.ц. (вільний)


061
Ч-492


    Бойко, І. (Викладач ЧНУ).
    Посткризові тенденції у туристичній рекламі [Текст] / І. Бойко, А. Антал, О. Івасютин // Науковий вісник Чернівецького університету : зб. наук. пр. - Чернівці : ЧНУ, 2011. - Вип. 553/554: Географія. - С. 127-130. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Рекламна діяльність--Маркетингове дослідження
Кл.слова (ненормовані):
прихована реклама -- просування -- цільова аудиторія


Дод.точки доступу:
Антал, А.; Івасютин, О.; чернівецький автор, але не про Чернівці (Чернівецьку область)
Є примірники у відділах:
1 Інв.В 72862 - Б.ц. (вільний)


001
Н 340


    Дмитрів, Л. Й.
    Технології підготовки і просування наукових публікацій в мережі Інтернет [Текст] / Л. Й. Дмитрів // Наука України у світовому інформаційному просторі. - К. : Видавничий дім "Академперіодика", 2011. - Вип. 5. - С. 16-19. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Інтернет--Електронні видавництва

Є примірники у відділах:
1 (04.05.2012р. Інв.Б 537080 - Б.ц.) (вільний)


061
Л 890


    Косар, Н. С.
    Просування банківських продуктів у сучасних умовах та у перспективі [Текст] / Н. С. Косар, Є. О. Угольков // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - Львів : Львівська політехніка, 2011. - № 714: Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. - С. 213-219. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Маркетинг банківський


Дод.точки доступу:
Угольков, Є. О.
Є примірники у відділах:
1 Інв.В 73329 (вільний)


061
Л 890


    Кісь, Я. П.
    Інтелектуальна система аналізу результатів пошуку та просування сайтів у пошукових системах [Текст] / Я. П. Кісь, І. Б. Кушнірчук // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - Львів : Львівська політехніка, 2011. - № 715: Інформаційні системи та мережі. - С. 273-283 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Комп'ютерна наука та технологія--Комп'ютерний зв'язок, мережі комп'ютерів


Дод.точки доступу:
Кушнірчук, І. Б.
Є примірники у відділах:
1 (18.10.2012р. Інв.В 73330 - Б.ц.) (вільний)


061
Н 354


    Аврамчук, Л. А.
    Банківський маркетинг як стратегія і тактика просування і збуту банківських продуктів [Текст] / Л. А. Аврамчук // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія: Економіка, аграрний менеджмент, бізнес. - К., 2011. - Вип. 163, ч. 2. - С. 22-28. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Банківська діяльність--Маркетинг
   Маркетинг--Ринок послуг

Кл.слова (ненормовані):
Маркетингові інструменти -- Банківськи продукти -- Маркетинговий контроль

Є примірники у відділах:
1 Інв.А 417537 (вільний)


061
Л 890


    Мандюк, Назарій.
    Маркетингові дослідження попиту на туристичні послуги музею-заповідника "Олеський замок" та особливості їх просування [Текст] / Назарій Мандюк // Вісник Львівського університету. Серія міжнародні відносини. - Львів : Львів. нац. ун-т ім. І. Франка, 2012. - Вип. 29, ч. 1. - С. 80-89 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Туристична індустрія--Організація--Просування на ринок
   Маркетинг підприємства--Маркетингове дослідження

Кл.слова (ненормовані):
туристичні послуги -- попитоформуючі території -- маркетингове управління -- маркетингові засоби

Є примірники у відділах:
1 (16.05.2013р. Інв.В 73483 - Б.ц.) (вільний)


061
Л 890


    Манько, Андрій.
    Поняття та напрямки рекламної діяльності туристичного підприємства [Текст] / Андрій Манько, Тарас Завадовський // Вісник Львівського університету. Серія міжнародні відносини. - Львів : Львів. нац. ун-т ім. І. Франка, 2012. - Вип. 29, ч. 1. - С. 90-99. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Туризм--Інформаційні технології--Реклама турпродукту
   Організація туристичної діяльності--Туристичні підприємства--Просування на ринок



Дод.точки доступу:
Завадовський, Тарас
Є примірники у відділах:
1 (16.05.2013р. Інв.В 73483 - Б.ц.) (вільний)


061
Л 890


    Басюк, Т.
    Принципи побудови системи аналізу та просування Інтернет-ресурсів [Текст] / Т. Басюк // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - Львів : Львівська політехніка, 2012. - № 732: Комп'ютерні науки та інформаційні технології. - С. 120-124. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Комп'ютерна наука та технологія--Комп'ютерний зв'язок, мережі комп'ютерів

Є примірники у відділах:
1 Інв.В 73652 (вільний)