061
У 333


    Шумицька, Галина.
    Особливості української телевізійної полвтичної реклами: основні прийоми впливу на цільову аудиторію (на прикладі рекламних сюжетів 2006-2007 років) [Текст] / Галина Шумицька, Наталя Терневська // Науковий вісник Ужгородського університету. Сер. Філологія. - Ужгород, 2008. - Вип. 19. - С. 111-120. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Засоби масової інформації--Телевізійна політична реклама
   Журналістика--Техніка комунікативного курування

   Прийом інформаційно-психологічного впливу

Кл.слова (ненормовані):
Політична кумунікація -- Цільова аудиторія


Дод.точки доступу:
Терневська, Наталя
Є примірники у відділах:
1 Інв.В 71731 - Б.ц. (вільний)


061
Ч-492


    Бойко, І. (Викладач ЧНУ).
    Посткризові тенденції у туристичній рекламі [Текст] / І. Бойко, А. Антал, О. Івасютин // Науковий вісник Чернівецького університету : зб. наук. пр. - Чернівці : ЧНУ, 2011. - Вип. 553/554: Географія. - С. 127-130. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Рекламна діяльність--Маркетингове дослідження
Кл.слова (ненормовані):
прихована реклама -- просування -- цільова аудиторія


Дод.точки доступу:
Антал, А.; Івасютин, О.; чернівецький автор, але не про Чернівці (Чернівецьку область)
Є примірники у відділах:
1 Інв.В 72862 - Б.ц. (вільний)