У 333 Шумицька, Галина. Особливості української телевізійної полвтичної реклами: основні прийоми впливу на цільову аудиторію (на прикладі рекламних сюжетів 2006-2007 років) [Текст] / Галина Шумицька, Наталя Терневська> // Науковий вісник Ужгородського університету. Сер. Філологія. - Ужгород, 2008. - Вип. 19. - С. 111-120. - Бібліогр. в кінці ст.
Журналістика--Техніка комунікативного курування Прийом інформаційно-психологічного впливу Кл.слова (ненормовані): Політична кумунікація -- Цільова аудиторія Дод.точки доступу: Терневська, Наталя Є примірники у відділах: 1 Інв.В 71731 - Б.ц. (вільний) |
Ч-492 Бойко, І. (Викладач ЧНУ). Посткризові тенденції у туристичній рекламі [Текст] / І. Бойко, А. Антал, О. Івасютин> // Науковий вісник Чернівецького університету : зб. наук. пр. - Чернівці : ЧНУ, 2011. - Вип. 553/554: Географія. - С. 127-130. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова (ненормовані): прихована реклама -- просування -- цільова аудиторія Дод.точки доступу: Антал, А.; Івасютин, О.; чернівецький автор, але не про Чернівці (Чернівецьку область) Є примірники у відділах: 1 Інв.В 72862 - Б.ц. (вільний) |