061
Ч-492


    Гудима, Ольга.
    Аналіз основних підходів до модульної організації навчального процесу [Текст] : научное издание / О. Гудима // Наук. вісн. Чернів. ун-ту: Зб. наук. праць. - Чернівці : Рута, 2004. - Вип. 211: Педагогіка та психологія. - С. 49-55. - Бібліогр.: 5 назв.
УДК
Рубрики: Процес навчання--Модульне навчання--Організація
   Освіта України--Модульно-розвивальна система


Є примірники у відділах: всього 1 : 1 (1)
Вільні: 1 (1)




    Гудима, Ольга.
    Шляхи активізації самостійної пізнавальної діяльності школярів в умовах технологічного підходу до навчання [Текст] : научное издание / О. Гудима // Наук. вісн. Чернів. ун-ту: Зб. наук. праць. - Чернівці, 2004. - Вип.208: Педагогіка та психологія. - С. 62-65. - Бібліогр. : 5 назв
УДК
Рубрики: Шкільна педагогіка--Дидактика
   Організаційні форми навчання--Самостійна робота учнів--Технологічні підходи



Дод.точки доступу:
чернівецький автор, але не про Чернівці (Буковину)
Є примірники у відділах: всього 1 : 1 (1)
Вільні: 1 (1)


061
Ч 492


    Гудима, Ольга.
    Порівняльний аналіз організації модульного і традиційного навчання [Текст] : научное издание / О. Гудима // Наук. вісн. Чернів. ун-ту: Зб. наук. праць. - Чернівці, 2004. - Вип. 222: Педагогіка та психологія. - С. 102-111. - Бібліогр.: 8 назв
УДК
Рубрики: Загальна педагогіка--Процес навчання--Нові технології


Дод.точки доступу:
чернівецький автор, але не про Чернівці (Буковину)
Є примірники у відділах: всього 1 : 1 (1)
Вільні: 1 (1)




    Гудима, Ольга.
    Суть, особливості і структура самостійної пізнавальної діяльності учнів основної школи [] : научное издание / О. Гудима // Наук. вісн. Чернів. ун-ту: Зб. наук. праць. - 2005. - Вип. 262: Педагогіка та психологія. - С. 44-51. - Бібліогр.: 8 назв.
УДК
Рубрики: Освіта шкільна--Самостійна діяльність школяра--Формування


Дод.точки доступу:
чернівецький автор, але не про Чернівці (Буковину)
Є примірники у відділах: всього 1 : 1 (1)
Вільні: 1 (1)


061
Ч-492


    Гудима, Ольга.
    Модульна технологія навчання як логічний етап удосконалення системи освіті [] : научное издание / О. Гудима // Наук. вісн. Чернів. ун-ту: Зб. наук. праць. - Чернівці : Рута, 2005. - Вип. 258: Педагогіка та психологія. - С. 32-44. - Бібліогр.: 10 назв.
УДК
Рубрики: Технології навчання--Модульне


Дод.точки доступу:
чернівецький автор, але не про Чернівці (Буковину)
Є примірники у відділах: всього 1 : 1 (1)
Вільні: 1 (1)


061
Ч-492


    Гудима, Ольга.
    Педагогічні передумови формування продуктивної пізнавальної самостійності школярів [] : научное издание / О. Гудима // Наук. вісн. Чернів. ун-ту: Зб. наук. праць. - Чернівці : Рута, 2005. - Вип. 256: Педагогіка та психологія. - С. 43-53. - Бібліогр.: 12 назв.
УДК
Рубрики: Шкільна педагогіка--Технології навчання--Самостійна діяльність школяра


Дод.точки доступу:
чернівецький автор, але не про Чернівці (Буковину)
Є примірники у відділах: всього 1 : 1 (1)
Вільні: 1 (1)


061
Ч-492


    Гудима, Ольга.
    Суть і принципи модульної організації навчального процесу [] : научное издание / О. Гудима // Наук. вісн. Чернів. ун-ту: Зб. наук. праць. - 2006. - Вип. 287: Педагогіка та психологія. - С. 39-51. - Бібліогр.: 9 назв.
УДК
Рубрики: Освіта --Процес навчання--Модульне


Дод.точки доступу:
чернівецький автор, але не про Чернівці (Буковину)
Є примірники у відділах: всього 1 : 1 (1)
Вільні: 1 (1)


061
Ч-492


    Гудима, Ольга.
    Забезпечення самостійності учнів в умовах модульного навчання [] : научное издание / О. Гудима // Наук. вісн. Чернів. ун-ту: Зб. наук. праць. - Чернівці : Рута, 2007. - Вип. 342: Педагогіка та психологія. - С. 13-17. - Бібліогр.: 4 назв
УДК
Рубрики: Шкільна педагогіка--Методи навчання--Самостійна діяльність школяра


Дод.точки доступу:
чернівецький автор, але не про Чернівці (Буковину)
Є примірники у відділах: всього 1 : 1 (1)
Вільні: 1 (1)


061
Ч-492


    Гудима, Ольга.
    Педагогічні та психологічні основи модульно-рейтингового навчання [] / О. Гудима // Наук. вісн. Чернів. ун-ту : зб. наук. праць. - Чернівці : Рута, 2008. - Вип. 362: Педагогіка та психологія. - С. 24-32. - Бібліогр. : с. 32.
УДК
Рубрики: Вища освіта--Технології навчання--Модульно-рейтингова


Дод.точки доступу:
Фурман, А. \о нем\; Сікорський, П.І. \о нем\


061
Ч 492


    Гудима, Ольга.
    Індивідуалізація процесу модульного навчання [Текст] / Ольга Гудима // Науковий вісник Чернівецького університету : зб. наук. пр. - Чернівці : Рута, 2008. - Вип. 419: Педагогіка та психологія. - С. 47-55. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Навчальний процес--Індивідуалізація


Дод.точки доступу:
чернівецький автор, але не про Чернівці (Чернівецьку область)
Є примірники у відділах:
1 Інв.Б 514056 - Б.ц. (вільний)


37
Г 512


    Гудима, Ольга.
    Аналіз результатів формування пізнавальної самостійності учнів основної сільської школи [Текст] / Ольга Гудима // Гірська школа Українських Карпат. - Івано-Франківськ, 2013. - № 10. - С. 69-71. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Методика викладання математики--Перевірка знань--Анкетування
   Математика--Пізнавальна самостійність


Є примірники у відділах:
1 (24.02.2016р. Інв.В 74661 - Б.ц.) (вільний)