Головна
Місце
зберігання
примірників

Бази даних


Систематична картотека статей- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Конференції і вісники (6)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Педагогіка -- Педагогічна майстерність<.>
Загальна кількість знайдених документів : 131
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.


    Богуславський С.Р.
    Хай живе молодий учитель!Десять порад молодому вчителю [Текст] / Богуславський С.Р. // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2008. - № 1 . - С. 30-31
Рубрики: Педагогіка--Педагогічна майстерність
Анотація: Пропонються поради для молодих вчителів.

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі

2.


    Травін, Є.
    Урок під рентгеном [Текст] / Є. Травін // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2008. - № 1. - С. 38-39
Рубрики: Педагогіка--Педагогічна майстерність
   Педагогіка--Дидактика--Форми організації навчання--Урок

Кл.слова (ненормовані):
відкритий урок
Анотація: В статті пропонуються кілька неформальних принципів побудови відкритого уроку.

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі

3.


   
    Якщо мобільник заважає навчанню... [Текст] // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2008. - № 1. - С. 42-43
Рубрики: Педагогіка--Педагогічна майстерність
   Педагогіка--Школознавство

   Педагогіка--Дидактика--Процес навчання

Анотація: Стаття присвячена використанню мобільних телефонів школярами під час уроківта як знаходити вихід в таких ситуаціях.

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі

4.


    Пєтухова, Л. Є.
    Інформатична компетентність майбутнього фахівця як педагогічна проблема [Текст] / Л. Є. Пєтухова // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2008. - № 1. - С. 3-5. - Бібліогр.: 14 назв
Рубрики: Особистість педагога--Професія вчителя
   Педагогіка--Педагогічна майстерність

   Професіоналізм викладача

   Інформатика--Теорія навчання

Кл.слова (ненормовані):
"епоха біфуркації" -- компетенція -- професійна компетентність -- комунікабельність
Анотація: Метою цієї статті є обгрунтування структури компетентності професіонала, у якій принциповим є виділення фундаментальних сутностей і сутностей, що базуються на здібностях і задатках особистості, а також необхідності створення відповідного освітнього середовища, що вимагає адекватної і своєчасної реакції у віжповідних сферах діяльності.

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі

5.


    Попова, Л.
    Імідж сучасного педагога [Текст] / Л. Попова // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2008. - № 3. - С. 41
Рубрики: Педагогіка--Педагогічна майстерність
Анотація: Професія "педагог" - особлива. Учителі - це ті люди, які завжди на виду, поруч із ними завждт знаходяться батьки, учні, колеги. Але часто-густо молодий педагог не може працювати з людьми, у тому числі з учнями. Часто педагог утрачає авторитет сеедсвоїх підопічних тому, що нецікавий як особистість. Часто педагог утрачає авторитетсеред своїх підопічних тому, що нецікавий як особюистість. А без інтересу до особистості вчителя немає інтересу до предмета.

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі

6.


    Абросімова, Н.
    Випробування часом: він керує нами чи ми ним? [Текст] / Н. Абросімова // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2008. - № 3. - С. 56-57
Рубрики: Педагогіка--Педагогічна майстерність
   Психологія управління--Організація робочої діяльності

   Психологія--Особистість--Самоменеджмент

Анотація: В статті йдеться про час, про визначені характеристи, що дозволяють людині відчувати час та управляти ним.

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі

7.


    Дибський, С.
    Педагогічна культура вчителя [Текст] / С. Дибський // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2008. - № 3. - С. 59-61
Рубрики: Педагогіка--Педагогічна майстерність
   Моніторинг--Педагогічна майстерність

Анотація: Стаття містить перелік презентацій практичного педагогічного досвіду, діагностичних анкет, які пропонуються для того, щоб показати все те хороше, що є в роботі кожного педагога.

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі

8.


   
    Памятка для молодого учителя [Текст] // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2008. - № 4. - С. 20
Рубрики: Педагогіка--Педагогічна майстерність
Анотація: Перелік корисних правил для вчителя

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі

9.


   
    Памятка для наставника [Текст] // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2008. - № 4. - С. 21
Рубрики: Педагогіка--Педагогічна майстерність
Анотація: Перелік правил для вчителя-наставника

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі

10.


    Зінченко, В.
    Імідж учителя, або психологія одягу [Текст] / В. Зінченко // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2008. - № 4. - С. 85-86
Рубрики: Особистість педагога--Професія вчителя
   Педагогіка--Педагогічна майстерність

Кл.слова (ненормовані):
зовнішність
Анотація: Питання зовнішнього вигляду вчителя не нове, проте його актуальність з роками не зникає.

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі

11.


    Холявінська, М.
    Перші кроки молодого педагога [Текст] / М. Холявінська // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2008. - № 10. - С. 14-15.
Рубрики: Педагогіка--Педагогічна майстерність
   Особистість педагога--Професія вчителя

Кл.слова (ненормовані):
адаптація -- викладання
Анотація: В статті автор робить спробу дати відповіді на запитання: що відчуває молодий учитель, уперше прийшовши до школи в новій для себе ролі; як сприйняв його колектив; наскільки теорія й життєва практика вчителювання є ідентичними.


Знайти схожі

12.


    Пинка, Н.
    Клуб педагогічної майстерності "Творчий неспокій" [Текст] / Н. Пинка // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2008. - № 10. - С. 27.
Рубрики: Педагогіка--Педагогічна майстерність
Кл.слова (ненормовані):
педагогічна майстерність
Анотація: Автор пропонує статут і план засідання клубу педагогічної майстерності


Знайти схожі

13.


    Кобзарєва, Т.
    Компетенція учня - компетенція вчителя [Текст] / Т. Кобзарєва // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2008. - № 10. - С. 72-77. : фото
Рубрики: Інформаційна культура--Педагогіка
   Педагогіка--Педагогічна майстерність

   Педагогіка--Компетентнісне навчання

Кл.слова (ненормовані):
інформаційна компетентність -- інтелектуальна культура -- компетентність
Анотація: Автор ділиться досвідом роботи щодо формувння інформативної та комунікативної компетентностей особистості педагога.


Знайти схожі

14.


   
    Майстерність сучасного вчителя [Текст] // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2009. - № 1. - С. 19.
Рубрики: Педагогіка--Педагогічна майстерність
Анотація: Опитування серед вчителі, учнів, батьків щодо оцінки педагогічної майстерності сучасного вчителя.


Знайти схожі

15.


    Фоменко, І.
    Індивідуальний стиль педагогічної діяльності [Текст] / І. Фоменко // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2009. - № 1. - С. 55-60 : фото
Рубрики: Моніторинг--Педагогічна майстерність
   Педагогіка--Педагогічна майстерність

Кл.слова (ненормовані):
професійна майстерність -- самоосвіта -- саморозвиток -- компетентності педагога -- педагогічна рефлексія -- технологічний компонент культури -- рівні сформованості індивідуального стилю педагогічної діяльності
Анотація: Як основний фактор відновлення системи освіти сьогодні виступає особистість учителя. Високої якості освітніх послуг можна досягти тільки за наявності висококласних педагогів, які постійно вдосконалюють свою майстерність, мобільно реагують на зміни, що відбуваються в освітньому просторі. В статті наведена програма багаторівневої системи випереджального підвищення педагогічної майстерності, умови створення, принципи і шляхи реалізації. Центральною ідеєю програми є формування індивідуального стилю педагогічної діяльності вчителя на основі реалізації індивідуальної освітньої траєкторії підвищення кваліфікації в умовах накопичувальної системи підвищення кваліфікації.


Знайти схожі

16.


    Боровіков, Л.
    Що таке майстер-клас [Текст] / Л. Боровіков // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2009. - № 2. - С. 53-54 : фото
Рубрики: Педагогіка--Педагогічна майстерність
Кл.слова (ненормовані):
педагогічний досвід -- професіоналізм
Анотація: Про методику підготовки і проведення майстер-класу як однієї з форм обміну педагогічного досвіду.


Знайти схожі

17.


    Пелагейченко, В.
    Ключові компоненти компетентності вчителя [Текст] / В. Пелагейченко // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2009. - № 2. - С. 55-56 : фото
Рубрики: Педагогіка--Педагогічна майстерність
   Особистість педагога--Професія вчителя

Кл.слова (ненормовані):
пдагогічна компетентність
Анотація: В статті автор розкриває зміст поняття "педагогічна компетентність" та визначає і характеризує ключові компоненти професійної компетентності вчителя.


Знайти схожі

18.


   
    Творчість і технологічність сучасного вчителя [Текст] // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2009. - № 3. - С. 49-50 : фото.
Рубрики: Особистість педагога--Професія вчителя
   Педагогіка--Педагогічна майстерність

Кл.слова (ненормовані):
професіоналізм -- педагогічна технологія
Анотація: У даний час найвищою планкою професіоналізму прийнято вважати технологічність у роботі вчителя.


Знайти схожі

19.


   
    Успішними не народжуються? [Текст] // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2009. - № 4. - С. 51-53.
Рубрики: Психологія--Особистість
   Педагогіка--Педагогічна майстерність

Кл.слова (ненормовані):
успіх
Анотація: Успішними людьми не народжуються, ними стають! В статті розглянуто сім кроків до успіху.


Знайти схожі

20.


    Ткачук, О.
    Ще раз про інтеракцію [Текст] / О. Ткачук // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2009. - № 12. - С. 22-25.
Рубрики: Педтехнології--Інтерактивне навчання
   Педагогічне спілкування

   Педагогіка--Педагогічна майстерність

Кл.слова (ненормовані):
інтерактивність -- інтерактивне навчання -- методи інтерактивного навчання
Анотація: Процес навчання складається з діяльності вчителя (викладання) та діяльності учня чи колективу учнів і має двобічний характер, тобто неможливий без їх дидактичної єдності. Автор розкриває сутність понять "інтерактивність", "інтерактивне навчання", правила організації інтерактивного начання з використанням методів: "мозкового штурму", "навчаючи - учусь", "ажурна пилка", "вирішення проблем".


Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120