Головна
Місце
зберігання
примірників

Бази даних


Систематична картотека статей- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Українська мова -- Морфологія -- Методика<.>
Загальна кількість знайдених документів : 14
Показані документи с 1 за 14
1.


    Омельчук, С.
    Сучасний стан навчання морфології української мови в основній школі на засадах дослідницького підходу [Текст] / Сергій Омельчук // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 7. - С. 2-5. - Бібліогр.: 4 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Морфологія--Методика
Кл.слова (ненормовані):
рівні сформованості дослідницьких умінь і навичок учнів -- інтенсивна мисленнєва активність учнів -- шляхи підвищення рівня сформованості дослідницьких умінь і навичок -- види дослідницьких завдань -- основні чинники розвитку в учнів дослідницьких здібностей під час вивчення морфології
Анотація: У статті проаналізовано стан розробки проблеми навчання морфології в сучасній основній школі на засадах дослідницького підходу за результатами анкетного опитування вчителів української мови й літератури шкіл з навчанням українською мовою.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

2.


    Омельчук, С.
    Дослідницькі завдання в системі навчання морфології української мови [Текст] / Сергій Омельчук // Українська мова і література в школі. - 2012. - № 4. - С. 2-6. - Бібліогр.: 19 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Морфологія--Методика
Кл.слова (ненормовані):
навчальна задача -- навчальне завдання -- дослідницьке завдання -- етапи виконання дослідницького завдання -- класифікація дослідницьких завдань з морфології -- функції дослідницьких завдань
Анотація: У статті визначено сутнісні характеристики дослідницьких завдань з морфології української мови, запропоновано класифікацію їх за основними параметрами, розкрито особливості функцій, які виконують дослідницькі завдання в процесі навчання української мови в основній школі.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Нечипоренко, К.
    Розвиток інтелектуально-творчих умінь учнів у навчально-виховному процесі початкової школи [Текст] / Катерина Нечипоренко // Початкова школа. - 2012. - № 11. - С. 55-57. - Бібліогр.: 5 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Початкове навчання
   Українська мова--Морфологія--Методика

Кл.слова (ненормовані):
інтелектуально-творчі уміння молодших школярів -- фактори власної активної особистості -- іменник -- 3 клас
Анотація: У статті проаналізовано зміст поняття "інтелектуально-творчі уміння молодшого школяра"; визначено чинники, які впливають на розвиток зазначених умінь; охарактеризовано фактори активності особистості як провідні у розвитку інтелектуально-творчих умінь; наведено приклади завдань, які сприятимуть розвитку інтелектуально-творчих умінь на уроках української мови у 3 класі.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

4.


    Комнацька, В.
    Урок української мови з елементами інтеграції в 4 класі [Текст] / Валентина Комнацька // Початкова школа. - 2013. - № 4. - С. 3-5.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Урок
   Українська мова--Морфологія--Методика

Кл.слова (ненормовані):
дієслова -- дієслова-антоніми -- дієслова-синоніми
Анотація: Запропоновано розробку уроку з української мови для 4 класу за темою "Дієслова, що означають завершину і незавершину дію. Вживання дієслів-синонімів і дієслів-антонімів у мовленні. Т. Шевченко - співець краси рідного краю".

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

5.


    Медведєва, Н.
    Узагальнення і систематизація вивченого про дієслово : українська мова : 7 клас [Текст] / Ніна Медведєва // Українська мова й література в сучасній школі. - 2013. - № 5. - С. 39-40.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Морфологія--Методика
   Українська мова--Комп'ютерне і програмоване навчання

   Українська мова--Урок

Кл.слова (ненормовані):
дієслово як частина мови
Анотація: Мета запропонованого уроку - узагальнити знання про дієслово як частину мови, формувати правописні вміння, розвивати усне й писемне мовлення учнів.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

6.


    Омельчук, С.
    Дослідницькі завдання з морфології за провідним логічним прийомом як засіб формування в учнів загальнопізнавальних умінь [Текст] : на матеріалі вивчення прикметника / Сергій Омельчук // Українська мова й література у сучасній школі. - 2013. - № 10. - С. 7-11. - Бібліогр.: 5 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Морфологія--Методика
Кл.слова (ненормовані):
дослідження -- дослідницький підхід до навчання -- види вправ
Анотація: У статті запропоновано зразки дослідницьких завдань з морфології, спрямованих на формування в учнів основних загальнопізнавальних умінь, зокрема інформаційних, інтелектуальних, дослідницьких. Розроблені автором завдання, дидактичним наповненням яких є поетичні таори Ліни Костенко, можна використовувати на аспектних уроках української мови в основній і старшій школі в процесі вивчення прикметника, його лексичних особливостей, граматичних ознак, стилістичних функцій у мовленні тощо.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

7.


    Старинець, Г.
    Ступені порівняння якісних прикметників, їх творення [Текст] : повні і короткі форми, стягнені і нестягнені форми повних прикметників. Стилістична роль повних і коротких прикметників : українська мова : 10 клас / Галина Старинець // Українська мова і література в школах України. - 2014. - № 1. - С. 35-38. - Зміст: Уривок з поеми "Сон": "Якби зустрілися ми знову" / Т. Шевченко.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Морфологія--Методика
   Українська мова--Урок

Кл.слова (ненормовані):
прикметник як частина мови -- проектна робота в групах -- робота з поезією Т. Шевченка
Анотація: Надано конспект уроку з української мови, який має на меті: узагальнити знання учнів про прикметник як частину мови, його граматичні ознаки та використання у сучасній літературній мові; розвивати навички самостійної роботи та уміння висловлювати думку; виховувати в учнів любов і повагу до краси слова, глибокої мудрості, вираженої у творах Т. Шевченка.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

8.


    Сидоренко, М.
    Узагальнення й систематизація вивченого. Частини мови [Текст] : українська мова : 11 клас / Марія Сидоренко // Українська мова і література в школах України. - 2014. - № 4. - С. 44-45.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Морфологія--Методика
   Українська мова--Урок

Кл.слова (ненормовані):
робота з текстом -- орфографічний практикум -- робота з картками
Анотація: Запропоновано розробку уроку, мета якого - систематизувати й узагальнити вивчене про частини мови. удосконалювати орфографічні й творчі навички учнів, розвивати в них логічне мислення, а також виховувати любов до своєї землі.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

9.


    Аношкіна, Г.
    Морфологія. Повторення, систематизація, узагальнення вивченого [Текст] : українська мова : 7 клас / Галина Аношкіна // Українська мова і література в школах України. - 2014. - № 7/8. - С. 52-53.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Морфологія--Методика
   Українська мова--Урок

Кл.слова (ненормовані):
дослідницько-пошукова робота -- картки
Анотація: Надано розробку уроку, який має на меті поглибити й систематизувати знання з теми "Морфологія", формувати в учнів почуття милосердя, шляхетність, виховувати морально-етичні норми життя.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

10.


    Зенченко, Т.
    Вивчення теми "Прикметник" у 4 класі як пропедевтика комунікативної діяльності в основній школі [Текст] / Тетяна Зенченко // Українська мова і література в школі. - 2014. - № 3. - С. 8-14
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Морфологія--Методика
Кл.слова (ненормовані):
компетентнісний підхід -- мовленнєва діяльність -- розвиток мовлення учнів -- прикметник -- збагачення активного словника -- багатозначні слова -- прикметники-синоніми -- прикметники-антоніми -- вправи -- мовний матеріал
Анотація: У статті розглянуто доцільність створення конкретних навчальних ситуацій, введення комплексу мовленнєвих, комунікативних завдань різного ступеня складності у структуру кожного уроку з метою створення відповідного мовного середовища, що зумовлено потребою у забезпеченні інтенсивного мовленнєвого й інтелектуального розвитку учнів. Зосередження уваги вчителя на мовленнєвій діяльності учнів у процесі засвоєння мовного матеріалу, зокрема під час вивчення теми "Прикметник", грунтується на засадах компетентнісного підходу до навчання мови в початковій школі, сприяє усвідомленню і засвоєнню функціональної ролі прикметників у мовленні, правильній побудові учнями зв'язних монологічних висловлювань.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

11.


    Дика, Н.
    Формування лінгвістичних понять в учнів загальноосвітніх навчальних закладів під час вивчення морфології (іменні частини мови) [Текст] / Наталія Дика // Українська мова і література в школах України. - 2014. - № 10. - С. 20-25. - Бібліогр.: 7 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Морфологія--Методика
Кл.слова (ненормовані):
граматика -- морфологічні категорії -- мовна система -- лінгвістичні поняття -- етапи формування лінгвістичних понять -- методи і прийоми -- вправи
Анотація: У статті висвітлено проблему вивчення лінгвістичних понять з морфології, охарактеризовано етапи їх формування, а також подано систему вправ, спрямовану на формування мовних понять в учнів загальноосвітніх навчальних закладів під час вивчення іменних частин мови.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

12.


    Зінченко, Н.
    Дієслово як частина мови (3 клас) [Текст] / Наталія Зінченко, Наталія Коваленко // Початкова школа. - 2015. - № 4. - С. 16-18.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Початкове навчання--Урок
   Українська мова--Морфологія--Методика

Кл.слова (ненормовані):
урок української мови -- початкова школа -- дієслово
Анотація: Надано план-конспект уроку з української мови для учнів 3 класу, мета якого - повторити та розширити знання учнів про дієслово; формувати вміння розпізнавати дієслово у мовленні; формувати конунікативну компетентність; виховувати дбайливе ставлення до тварин.


Дод.точки доступу:
Коваленко, Наталія
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

13.


   
    До розділу Морфологія" [Текст] / Олена Горошкіна, Ольга Караман, Наталія Мордовцева, Людмила Попова // Українська мова і література в школах України. - 2015. - № 9. - С. 53.
Рубрики: Українська мова--Морфологія--Методика
Кл.слова (ненормовані):
лінгвістичні мініатюри -- дієвідміни -- вигук
Анотація: На допомогу вчителю української мови запропоновано зразки лінгвістичних мініатюр за певними мовними темами, із завданнями для учнів.


Дод.точки доступу:
Горошкіна, О.; Караман, О.; Мордовцева, Н.; Попова, Л.
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

14.


    Логвиненко, Н.
    Підсумковий урок з теми "Правопис прикметників" [Текст] : українська мова : 6 клас / Наталія Логвиненко // Українська мова і література в школах України. - 2015. - № 12. - С. 29-35.
Рубрики: Українська мова--Морфологія--Методика
   Українська мова--Урок

Кл.слова (ненормовані):
узагальнення і систематизація знань -- прикметникові форми -- складні прикметники -- художник С. І. Васильківський
Анотація: Подано розробку уроку, мета якого наступна: узагальнити й систематизувати знання учнів з теми "Правопис прикметника"; повторити правопис прикметникових суфіксів, прізвищ прикметникової форми; розвивати мислення та мовлення учнів; виховувати любов до природи рідного краю, формувати естетичні почуття.


Дод.точки доступу:
Васильківський, Сергій Іванович (український живописець, пейзажист ; 1854-1917) \о нем\
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі