Головна
Місце
зберігання
примірників

Бази даних


Систематична картотека статей- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Книги (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Бондаренко, Ю. І.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.


    Бондаренко, Ю. І.
    Художній конфлікт як предмет вивчення в процесі шкільного аналізу літературного твору [Текст] / Ю. І. Бондаренко // Українська література в загальноосвітній школі. - 2011. - № 6. - С. 12-15. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Українська література--Методика викладання
   Уроки--Українська література--Конфлікти

Анотація: Якісне опрацювання літературного твору неможливе без осмислення учнями конфлікту як рушія розвитку сюжету. У статті накреслені основні етапи шкільного вивчення поняття "конфлікт" та його застосування в процесі аналізу художнього тексту,, розкриті методичні механізми виявлення суперечностей як на рівні окремих сюжетних епізодів, так і твору в цілому, залучені окремі філософські підходи для вирішення поставленої проблеми

Є примірники у відділах:
(29.06.2011р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

2.


    Бондаренко, Ю. І.
    Концептуально-жанровий аналіз літературного твору в школі (на матеріалі комедії М. Куліша "Мина Мазайло") / Ю. І. Бондаренко // Українська література в загальноосвітній школі. - 2012. - № 3. - С. 13-16. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Українська література--Методика викладання, 20 ст.
   П'єси--Українська література--Методика викладання, 20 ст.

   Драми (літ.)--Українська література--Методика викладання, 20 ст.

   Комедії українські--Методика викладання, 20 ст.

   Письменники українські--Персоналії, 20 ст.

   Уроки--Світова література--Письменники французькі, 17 ст.

Кл.слова (ненормовані):
компетентності -- система уроків -- етапи впровадження -- методичний алгоритм -- сюжетно-концептуальний аналіз
Анотація: У статті запропонована методика опрацювання літературного твору на основі концептуально-жанрового аналізу. Автор розкриває основні етапи підготовки учнів до такої діяльності, окреслює необхідні компетентності, демонструє процес утворення системи уроків з вивчення конкретного твору, загальний алгоритм проведення, ілюструє свої роздуми методичним матеріалом, присвяченим аналізу сатиричної комедії М. Куліша "Мина Мазайло".


Знайти схожі

3.


    Бондаренко, Ю. І.
    Концептуально-образний аналіз літературногог твору в школі / Ю. І. Бондаренко // Українська література в загальноосвітній школі. - 2011. - № 11. - С. 11-14. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Українська література--Методика викладання
Кл.слова (ненормовані):
концептуально-образний аналіз -- пообразний аналіз -- проблемно-тематичний аналіз -- індивідуальна характеристика -- групова характеристика -- порівняльна характеристика -- компетентності -- система уроків
Анотація: У статті розкриті теоретичні основи концептуально-образного аналізу літературного твору, вироблено алгоритм його проведення і систему необхідних компетентностей, здійснено опис застосування на матеріалі конкретних творів, продемонстровано відповідне планування тематики уроків, психологічно обґрунтована діяльність школярів.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Бондаренко, Ю. І.
    Аналіз образів-персонажів на засадах психології вчинку / Ю. І. Бондаренко // Українська література в загальноосвітній школі. - 2013. - № 1. - С. 11-14. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Українська література--Методика викладання, 20 ст.
   Романи українські--Методика викладання, 20 ст.

   Письменники українські--Персоналії, 20 ст.

   Уроки--Українська література, 20 ст.

Анотація: У статті сформульовано систему компетентностей та окреслено методичне забезпечення процесу вивчення образів- персонажів на основі психології вчинку. Автор пропонує можливі способи опрацювання поведінки літературного героя, виявлення його духовного потенціалу через осмислення учнями зображених дій.


Дод.точки доступу:
Ткач, Дмитро Васильович (1912-1993) \про твір\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


    Бондаренко, Ю. І.
    Дослідження ціннісних та цільових пріоритетів персонажів у процесі шкільного аналізу літературного твору / Ю. І. Бондаренко // Українська література в загальноосвітній школі. - 2013. - № 7/8. - С. 28-31. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Українська література--Методика викладання
   Літературні персонажі--Українська література--Аналіз

Кл.слова (ненормовані):
образ-персонаж -- ціннісно-цільова програма
Анотація: У статті запропоновано окремий шлях аналізу образів-персонажів на основі їхньої ціннісно-цільової програми. Автор наукового матеріалу стверджує: названий підхід допомагає учням осмислити концептуальне значення літературного героя, усвідомити підпорядкованість його внутрішніх властивостей ціннісним пріоритетам, які визначив письменник.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

6.


    Бондаренко, Ю. І.
    Шкільний аналіз образів-персонажів за філософсько-історичною системою "виклик - відгук" / Ю. І. Бондаренко // Українська література в загальноосвітній школі. - 2014. - № 5(травень). - С. 11-12 : табл
Рубрики: Українська література--Методика викладання
   Літературні персонажі--Українська література--Методика викладання

Анотація: У статті запропоновано новаційний підхід до шкільного аналізу образів-персонажів із використанням філософсько-історичної системи "виклик - відгук". Автор наукового матеріалу доводить: ефективність такого виду діяльності полягає в тому, що школярі осмислюють особливості літературних героїв у їх зв'язках із конфліктними зонами художнього твору. Це посилює усвідомлення учнями як внутрішнього змісту образів-персонажів, так і їх ролі в структурі тексту.


Знайти схожі

7.


    Бондаренко, Ю. І.
    Мовна практика у процесі шкільного вивчення образів-персонажів літературного твору [Текст] / Ю. І. Бондаренко // Українська література в загальноосвітній школі. - 2015. - N 3(березень). - С. 25-27. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Українська література--Методика викладання
   Літературні персонажі--Методика аналізу

   Мовна практика--Уроки--Українська література

Кл.слова (ненормовані):
образ-персонаж -- мовна практика -- художня деталь
Анотація: Автор статті розкриває особливості мовної практики школярів під час вивчення образів-персонажів, яка полягає у використанні словесних засобів різного походження як «точки опертя» для аналітичної діяльності. У зв’язку з цим він демонструє види роботи, підпорядковані завданню формувати в учнів спеціальні знання та уміння для опрацювання художніх образів.


Знайти схожі

8.


    Бондаренко, Ю. І.
    Вивчення образів-персонажів на основі стандартної літературознавчої схеми [Текст] / Ю. І. Бондаренко // Українська література в загальноосвітній школі. - 2015. - N 4(квітень). - С. 19-22. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Українська література--Методика викладання
   Літературні персонажі--Українська література--Методика викладання

Кл.слова (ненормовані):
літературознавча схема аналізу образів-персонажів -- позасюжетні елементи -- авторська оцінка
Анотація: Статтю присвячено методиці аналізу образів-персонажів із допомогою стандартної літературознавчої схеми. У ній подано саму схему, а також систему знань і вмінь, які можна формувати з її допомогою, розглянуто різні аспекти здійснення зазначеної роботи.


Знайти схожі

9.


    Демкович, А. Є.
    Зміни клітинного імунного захисту організму в процесі хронізації експериментального бактеріально-імунного пародонтиту [Текст] / А. Є. Демкович, Ю. І. Бондаренко, М. М. Якимчук // Український стоматологічний альманах. - 2018. - № 1. - С. 5-8. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Стоматологія--Пародонт


Дод.точки доступу:
Бондаренко, Ю. І.; Якимчук, М. М.

Знайти схожі