Головна
Місце
зберігання
примірників

Бази даних


Систематична картотека статей- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Волинський, В. П.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 13
Показані документи с 1 за 13
1.


    Волинський, В. П.
    Конструювання і змістове наповнення електронних підручників пізнавальним і операційно-діяльнісним матеріалом / В. П. Волинський, О. С. Красовський, О. В. Чорноус, Т. В. Якушина // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2011. - № 2. - С. 44-49. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Інформатика--Комп’ютерні технології, засоби
Анотація: У статті описано методика і технологій конструювання електронного підручника, наповнення навчально-пізнавальною і операційно-діяльністною інформацією.

Утримувачі документа:
КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1

Дод.точки доступу:
Красовський, О. С.; Чорноус, О. В.; Якушина, Т. В.
Є примірники у відділах:
(27.04.2011р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

2.


    Волинський, В. П.
    Проектування і створення аудіовізуальних електронних засобів (проблеми, завдання, шляхи розв'язання) [Текст] / В. П. Волинський, О. С. Красовський, О. В. Чорноус, Т. В. Якушина // Педагогіка і психологія. - 2011. - № 1. - С. 79-86. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: Освіта--Аудіовізуальні електронні засоби
Анотація: Проектування та створення АВЕЗ і практичне забезпечення ними шкіл, учнів- це складна проблема як з теоретичного, науково-педагогічного та організаційного боку її розв'язання, тому потребує державної комплексної галузевої програми.


Дод.точки доступу:
Красовський, О.С.; Чорноус, О.В.; Якушина, Т.В.

Знайти схожі

3.


    Волинський, В. П.
    Методологічні основи визначення педагогічних можливостей і технології проектування й створення аудіовізуальних електронних засобів [Текст] / В. П. Волинський, О. С. Красовський, О. В. Чорноус, Т. В. Якушина // Педагогіка і психологія. - 2011. - № 2. - С. 90-97
Рубрики: Засоби навчання--Аудіовізуальні
Анотація: Проаналізовано наукові пошуки й перспективи в галузі проектування і створення аудіовізуальних електронних засобів. Наголошено на важливості визначення методологічних основ з'ясування педагогічних можливостей.


Дод.точки доступу:
Красовський, О.С.; Чорноус, О.В.; Якушина, Т.В.

Знайти схожі

4.


    Волинський, В. П.
    Конструювання і змістове наповнення електронних підручників навчально-пізнавальною і операційно-діяльнісною інформацією [Текст] / В. П. Волинський, О. С. Красовський, О. В. Чорноус, Т. В. Якушина // Педагогіка і психологія. - 2011. - № 3. - С. 60-75
Рубрики: Підручники--Електронні--Наповнення
Анотація: Описано методику і технологію конструювання електронного підручника, наповнення навчально-пізнавальною і операційно-діяльнісною інформацією.


Дод.точки доступу:
Красовський, О.С.; Чорноус, О.В.; Якушина, Т.В.

Знайти схожі

5.


    Волинський, В. П.
    Визначення змістових ознак поняття "аудіовізуальні електронні засоби навчання" [Текст] / В. П. Волинський, О. С. Красовський, О. В. Чорноус, Т. В. Якушина // Педагогіка і психологія. - 2011. - № 4. - С. 97-106. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Засоби навчання--Аудіовізуальні
Анотація: На основі аналізу інформаційних і техніко-комунікативних можливостей аудіовізуальних електронних засобів у подачі навчального матеріалу та організації діяльності учнів визначено перелік змістових ознак, які потрібно враховувати у формулюванні поняття "аудіовізуальні електронні засоби навчання".


Дод.точки доступу:
Красовський, О.С.; Чорноус, О.В.; Якушина, Т.В.

Знайти схожі

6.


    Гуржій, А. М.
    Дослідження ефективності використання динамічних аудіовізуальних електронних засобів [Текст] / А. М. Гуржій, В. П. Волинський, Л. П. Ткачова // Педагогіка і психологія. - 2013. - № 1. - С. 82-87. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Засоби навчання--Мультимедійні
Анотація: Подано результати проведених експериментально-емпіричних досліджень про змістове наповнення, структуризацію навчального матеріалу динамічних аудіовізуальних електронних засобів та технологію їх використання для повнішої реалізації наочності навчання, його інтенсифікації та раціоналізації.


Дод.точки доступу:
Волинський, В.П.; Ткачова, Л.П.

Знайти схожі

7.


    Гуржій, А. М.
    Технологія створення аудіовізуальних електронних засобів [Текст] / А. М. Гуржій, В. П. Волинський, Л. П. Ткачова // Педагогіка і психологія. - 2013. - № 2. - С. 66-72. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Аудіовізуальні електронні засоби
Анотація: Визначено змістові ознаки організаційних, педагогічних вимог, які потрібно реалізувати в процесі створення аудіовізуальних електронних засобів як автономних мультимедійних засобів навчання, а також технологію практичної реалізації вимог.


Дод.точки доступу:
Волинський, В.П.; Ткачова, Л.П.

Знайти схожі

8.


    Гуржій, А. М.
    Дизайн-проектування статичних аудіовізуальних електронних засобів умовнографічної наочності [Текст] / А. М. Гуржій, В. П. Волинський, Л. П. Ткачова // Педагогіка і психологія. - 2013. - № 3. - С. 24-31. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Засоби навчання--Статистичні аудіовізуальні електронні засоби умовної наочності
Анотація: Описано технологію дизайн-проектування статистичних аудіовізуальних електронних засобів умовнографічної наочності як автономних мультимедійних засобів навчання. Подано рекомендації їх змістового наповнення й структуризації.


Дод.точки доступу:
Волинський, В.П.; Ткачова, Л.П.

Знайти схожі

9.


    Гуржій, А. М.
    Створення електронних підручників: проблеми і завдання [Текст] / А. М. Гуржій, О. М. Топузов, В. П. Волинський // Педагогіка і психологія. - 2014. - № 2. - С. 52-57. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Підручники--Електронні--Проблеми і завдання
Анотація: Виписано змістові ознаки проблем і завдань створення електронних підручників. Визначено систему заходів, які потрібно практично реалізувати для розроблення, створення й забезпечення закладів освіти нормативними та якісними електронними підручниками.


Дод.точки доступу:
Топузов, О.М.; Волинський, В.П.

Знайти схожі

10.


    Гуржій, А. М.
    Елетронні підручники, аудіовізуальні електронні засоби і охорона здоров’я учнів [Текст] / А. М. Гуржій // Педагогіка і психологія. - 2014. - № 1. - С. 44-50. - Бібліогр.: 12 назв.
Рубрики: Аудіовізуальні електронні засоби--Здоров'я учнів
Анотація: На основі аналізу результатів дослідження визначено вплив аудіовізуальних електронних засобів як автономних мультимедійних засобів навчання із використанням комп’ютерної техніки на здоров’я учнів. Наведено рекомендації з оптимізації динаміки розумової працездатності учнів.


Дод.точки доступу:
Топузов, В. П.; Волинський, В. П.; Дідковський, І. В.

Знайти схожі

11.


    Гуржій, А. М.
    Концептуальні основи побудови моделі технології і методики застосування аудіовізуальних електронних засобів як автономних мультимедійних засобів навчання [Текст] / А. М. Гуржій, В. П. Волинський, О. В. Чорноус, О. С. Красовський // Педагогіка і психологія. - 2015. - № 2. - С. 18-26. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Засоби навчання--Аудіовізуальні--Електронні
Анотація: Виписано змістові ознаки і актуальність проблеми побудови моделі технології та методики застосування аудіовізуальних електронних засобів як автономних мультимедійних засобів навчання та визначено концептуальні основи її вирішення.


Дод.точки доступу:
Волинський, В. П.; Чорноус, О. В.; Красовський, О. С.

Знайти схожі

12.


    Гуржій, А. М.
    Модель технології і методики застосування аудіовізуальних електронних засобів як автономних мультимедійних засобів навчання [Текст] / А. М. Гуржій // Педагогіка і психологія. - 2015. - № 3. - С. 29-36. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Засоби навчання--Мультимедійні
Анотація: У статті виписано зміст та актуальність проблеми побудови технології і методики застосування аудіовізуальних електронних засобів. На основі аналізу завдань освіти, теорії і практики процесу навчання встановлено, що для отримання позитивно прогнозованого результату застосування аудіовізуальних електронних засобів їх потрібно використовувати як автономні мультимедійні засоби навчання. При цьому модель технології і методики їх застосування має передбачати поетапне виконання таких навчальних дій у формі пізнавальних впливів на учнів: мотивація навчальної діяльності учнів; організація (керівництво) діяльністю учнів; котроль якості отриманих результатів; раціоналізація діяльності учнів; повторення і систематизація знань; реалізація в комплексі пізнавально-репродуктивних, наслідувальних, пошуково-творчих видів діяльності.


Дод.точки доступу:
Волинський, В. П.; Чорноус, О. В.; Красовський, О. С.; Ткачова, Л. П.

Знайти схожі

13.


    Гуржій, А. М.
    Дидактичне призначення і роль аудіовізуальних електронних засобів як автономних мультимедійних засобів навчання [Текст] / А. М. Гуржій, В. П. Волинський [и др.] // Педагогіка і психологія. - 2015. - № 4. - С. 54-60. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Засоби навчання--Аудіовізуальні--Електронні
Анотація: На основі аналізу теорії і практики використання аудіовізуальних електронних засобів та результатів експериментальних досліджень визначено зміст і актуальність проблеми визначення їх інформаційно-педагогічних можливостей, зокрема дидактичної ролі і призначення.


Дод.точки доступу:
Волинський, В. П.; Чорноус, О. В.; Красовський, О. С.; Топузов, М. О.

Знайти схожі