Пошуковий запит: <.>K=діалог<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 514
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| 061 Ч-492
Бродська, О. Діалог як умова організації особистісно орієнтованої підготовки студентів до професійно-педагогічної діяльності [Текст] : сборник научных трудов / О. Бродська> // Наук. вісник Чернівец. ун-ту. - Чернівці, 2003. - Вип.183: Педагогіка та психологія: Зб. наук. пр. - С. 14-19.
Рубрики: Вчителі--Підготовка
Є примірники у відділах: 1 Інв.А 406833 - 8.58 р. (вільний)
Знайти схожі
|
>2.
|
Кеба, Олександр. Діалог національно-культурних просторів у повісті А. Платонова "Єпіфанські шлюзи" [Текст] / О. Кеба> // Наук. вісн. Чернівец. торг.-екон. ін-ту КНТЕУ. - Чернівці : Зелена Буковина, 2004. - Вип .1: Гуманітарні науки. - С. 9-14. - Бібліогр.: 16 назв.
Рубрики: Літературознавство Анотація: Досліджується повість Андрія Платонова "Єпіфанські шлюзи" на основі культурних ідей його часу ( Н. Данилевський, О. Шпенглер, Ф. Ніцше і т. д.)
Дод.точки доступу: Платонов, А.; чернівецький автор, але не про Чернівці (Чернівецьку область) Є примірники у відділах:
всього 1 Вільні: 1
Знайти схожі
|
>3.
|
Скобельська, О. І. Творчий діалог? [Текст] : урок компаративного аналізу поезії Михайла Лермонтова та Ісікава Такубоку / О.І. Скобельська> // Зарубіжна література в школах України. - 2005. - № 1. - С. 31-34 : порт; Іл.
Рубрики: Російські письменники, 19 ст. Японські письменники, 19 ст. Зарубіжна література--Методика викладання Анотація: Методичні рекомендації проведення уроку компаративного аналізу поезій російського поета М.Лермонтова та японського поета Ісікава Такубоку. Мета уроку створити ситуацію "творчого діалогу" двох поетів,розвивати логічне і образне мислення,виховувати любов до культури інших країн. В рекомендаціях представлені вірші школярів,в яких висвітлені їх розуміння щастя, краси природи. До віршів подані ілюстрації.
Дод.точки доступу: Лермонтов, Михайло Юрійович-письменник російський 19 ст. \про нього\; Такубоку, Ісікава -японський письменник \про нього\ Знайти схожі
|
>4.
|
Кирилішина, Н. Не говори все, що знаєш, але завжди знай, що говориш [Текст] : з досвіду навчання діалогічного мовлення:Система вправ (5 клас) / Н. Кирилішина> // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2005. - № 1. - С. 79-81.
Рубрики: Українська мова--Вивчення і викладання--Урок у 5 класі Кл.слова (ненормовані): текст -- тема -- стиль -- діалог Дескриптори: УКРАЇНСЬКА МОВА,МЕТОДИКА Анотація: Ознайомлення з діалогічним мовленням учнів 5 класу
Є примірники у відділах: (21.03.2005р. Інв.1109 (1 прим.) - Б.ц.)
Знайти схожі
|
>5.
|
Темченко, Андрій. Діалог як інформаційна модель [] : на матеріалах традиційної культури / А. Темченко> // Народна творчість та етнографія. - 2005. - №1. - С. 48-59. - Бібліогр.: 57 назв
Рубрики: Діалоги (лінгв.) Фольклор український Анотація: Діалог як міфопоетичний засіб передачі інформації
Знайти схожі
|
>6.
|
Колотілова, Н. Діалог та дискурс (логіко-когнитівний аналіз) [Текст] / Н.Колотілова> // Філософська думка. - 2000. - № 2. - С. 16-26
Рубрики: Філософія науки Кл.слова (ненормовані): ДІАЛОГ -- ТЕКСТ
Знайти схожі
|
>7.
|
Янчук, О. Мистець і суспільство: естетико - літературний діалог [Текст] : ( На иатеріалі есеїстики Юрія Липи) / О. Янчук> // Сучасність. - 2000. - N: 11. - С. 129 - 134.
Рубрики: Українські письменники 20 століття--Липа Юрій--Творчість--Мистець і суспільство
Знайти схожі
|
>8.
|
Таланчук, П. Не згадуйте - пам'ятайте [Текст] : діалог / П. Таланчук, Г. Онкович> // Вітчизна. - 2000. - N: 5/6. - С. 120-127.
Рубрики: Вища освіта України Кл.слова (ненормовані): Відкритий міжнародний університет розвитку людини "Україна"
Дод.точки доступу: Онкович, Г. Знайти схожі
|
>9.
|
Жила, С. Особливості розгляду п'єси Миколи Куліша "Патетична соната"] [Текст] : [Діалог літератури й музики] / С.Жила> // Дивослово. - 2001. - № 7. - С. 47-51
Рубрики: Українська література 20 століття--Куліш М.--Творчість
Знайти схожі
|
>10.
|
Навроцький, В. Логічні теорії діалогу і дискурсу: когнитівний підхід [Текст] / В.Навроцький> // Філософська думка. - 2001. - № 3. - С. 17-28
Рубрики: Логічні теорії--Діалог--Дискурс
Знайти схожі
|
|
|