Головна
Місце
зберігання
примірників

Бази даних


Систематична картотека статей- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Маркетингові технології -- Дослідження -- Україна<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Кузьминчук, Н. В.
    Стан та тенденції розвитку вітчизняного ринку beauty-інструменту [Текст] / Н. В. Кузьминчук, Т. М. Куценко, О. Ю. Терованесова // Маркетинг в Українi. - 2019. - № 2. - С. 28-39 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 38-39
УДК
Рубрики: Маркетингові технології--Дослідження--Україна
Кл.слова (ненормовані):
товарний ринок -- кон'юктура ринку -- інноваційні сервіси -- асортимент товарів -- канали розподілу
Анотація: У статті досліджено стан та тенденції розвитку вітчизняного ринку beauty-інструменту за визначеними параметрами, зокрема, встановлено основних гравців ринку, проаналізовано асортимент продукції, рівень цін та канали розповсюдження продукції. Визначено рівень сприйняття споживачами виробників beauty-інструменту, перспективні ніші ринку для вітчизняних компаній. Обґрунтовано можливі альтернативні напрями діяльності вітчизняних підприємств.


Дод.точки доступу:
Куценко, Т. М.; Терованесова, О. Ю.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Бухалова, Наталия.
    "Zверьки" неизвестной породы: украинское поколение Z [Текст] / Наталия Бухалова // Маркетинг в Українi. - 2019. - № 1. - С. 12-24 : рис.
Рубрики: Маркетингові технології--Дослідження--Україна
Кл.слова (ненормовані):
зовнішнє середовище -- внутрішній конфлікт -- програмування
Анотація: Автор статьи рассказывает о том, как много лет назад с командой Украинской Маркетинговой Группы (UMG), одними из первых в Украине глубинно изучили тинейджеров. А в этом году, когда миллениалы стали значительно понятнее, погрузились в следующее поколение - поколение Z - все те, кому сейчас от 14 до 22 лет. Премьера данного исследования состоялась на одном из наиболее ярких маркетинг - событий страны - Украинском Маркетинговом Форуме, результаты которого представлены в этой статье.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


   
    Чи допомагають українські контакт-центри вирішувати проблеми користувачів? 4Service надає дані дослідження, де з’ясовує думку українців про турботу з боку бізнесу [Текст] // Маркетинг в Українi. - 2021. - № 4. - С. 18-22 : рис.
Рубрики: Маркетингові технології--Дослідження--Україна
Кл.слова (ненормовані):
контакт-центри
Анотація: Контакт-центри – важливий інгредієнт в рецепті успіху будь-якого бізнесу. Контакт-центр допомагає підприємцям зібрати зворотний зв'язок, споживачам вирішити свої проблеми і разом далі рухатись, покращуючи життя один одному.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі