Горяна, Л. Г. Індивідуалізація начально- виховного процесу з ОБЖД - показник педагогічної культури вчителя [Текст] / Л.Г. Горяна> // Безпека життєдіяльності. - 2005. - № 4. - С. 34-37. - Библиогр.: 6 назв Рубрики: Безпека життєдіяльності--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): Індивідуалізація -- Навчально-виховний процес -- Педагогічна культура -- НВЧАННЯ -- Суб'єкт -- Об'єкт Анотація: Суттєвою складовою успіху сучасної гуманістичної педагогіки є індивідуалізація начання |
Завертана, Н. Індивідуалізація навчання - шлях до успіху [Текст] / Н. Завертана> // Рідна школа. - 2005. - № 5. - С. 56-57. - Бібліогр.: 4 назв. Рубрики: Навчання--Індивідуальний підхід Анотація: Творча індивідуальність кожного учня - вищий ідеал педагогіки |
Ладивір, С. Індивідуалізація виховання дитини в дитячому садку [Текст] / С.Ладивір> // Дошкільне виховання. - 2002. - № 1. - С. 14-15 Рубрики: Дошкільне виховання--Індивідуалізація виховання |
Ткаченко, Л. Впровадження принципу індивідуалізації в навчально-виховний процес початкової школи [Текст] / Л. Ткаченко> // Початкова школа. - 2003. - № 11. - С. 13-15. - Бібліогр.: 10 назв Рубрики: Початкова освіта--Індивідуалізація Анотація: Індивідуалзація навчально-виховного процесу як складова особистісно орієнтованої моделі освіти. |
Шестопалова, І. Індивідуалізація мовної підготовки у світлі теорії "Навчання,спрямованого на студента" у педагогічній науці Великої Британії [Текст] / І. Шестопалова> // Рідна школа. - 2004. - №1. - С. 72-74 : портр. - Бібліографія 9 назв Рубрики: Освіта країн Європи--Велика Британія Великобританія--освіта |
Кузьменко, Віра. Індивідуальність в освітньому процесі ДНЗ: Концептуальні принципи та умови їх реалізації [Текст] / В. Кузьменко> // Дошкільне виховання. - 2005. - № 8. - С. 5-7. - Бібліогр.: 3 назви. Рубрики: Педагогіка--Теорія виховання--Дошкільне виховання--Індивідуалізація виховання Кл.слова (ненормовані): гуманістичне виховання -- гармонійний розвиток -- індивідуально-диференційований підхід Дескриптори: ДОШКІЛЬНЕ ВИХОВАННЯ Анотація: Забезпечення послідовного ставлення до дитини як свідомої та відповідальної особистості, яка має право на власний вибір, прояви нестандартності у діях, поведінці. |
Логачевська, С. Індивідуалізація завдань для шестиліток на уроках навчання грамоти [Текст] / С. Логачевська> // Початкова школа. - 2006. - № 2. - С. 9-11. Рубрики: Українська мова--Вивчення і викладання--Початкове навчання Кл.слова (ненормовані): текст -- грамота -- читання Дескриптори: ПОЧАТКОВА ОСВІТА -- ОСВІТА -- ВИВЧЕННЯ І ВИКЛАДАННЯ МОВИ -- УКРАЇНСЬКА МОВА Анотація: Представлені завдання спрямовані на формування уміння першокласників читати за букварем М.С. Вашуленка та Н.Ф. Скрипченка (К.: Освіта, 2002). Є примірники у відділах: (13.02.2006р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1 |
Єрмоленко, Валентин . Економічна теорія: час парадигмальних змін [Текст] / В. Єрмоленко > // Регіональна економіка. - 2005. - № 4. - С. 7-12. - Бібліогр.:12 назв. Рубрики: Політична економія Суспільне виробництво Кл.слова (ненормовані): Індивідуалізація людини -- Виробничі відносини -- Людська діяльність Анотація: В дискусійній формі через призму людини в її економічному аспекті, як предмета дослідження політичної економії, обгрунтовується необхідність розподілу суспільного виробництва на три основні сфери: а)процес взаємодії людини і природи; б)процес взаємодії людини і людини; в)процес взаємодії із самим собою - самопізнання, самореалізація тощо. |
Йосипенко, Оксана Миколаївна. Сенс соціального зв'язку: аналіз Венсана Декомба [Текст] / О.М. Йосипенко> // Філософська думка. - 2006. - № 1. - С. 71-81. - Бібліогр. в підрядк. прим. Рубрики: Соціальна філософія--Соціальний зв'язок Вчені--Філософи--Франція Політична філософія--Індивідуалізація Історія філософії--Філософська думка--Франція, ХХ-ХХІ ст. Анотація: Предметом даної статті є розгляд специфіки підходу Декомба до проблеми соціального зв'язку, його генези, можливостей та місця в сучасному філософському пейзажі. Його позиція цікава передусім тому, що вона, з одного боку, є спробою підсумувати традицію французької політичної філософії та соціальної науки, що йде від теорії суспільної угоди Русо та соціальної фізики Огюста Конта, а з іншого - він намагається, спираючись на епістемологічний арсенал різних філософських традицій, дати своїй концепції соціальної філософії адекватний метод. Дод.точки доступу: Декомб, Венсан \про нього\ |
Декомб, Венсан. Індивідуація та індивідуалізація [Текст] / В. Декомб; Пер. з фр. О. М. Йосипенко> // Філософська думка. - 2006. - № 1. - С. 82-109. - Бібліогр. в підрядк. прим. Рубрики: Соціальна філософія--Соціальний зв'язок Політична філософія--Індивідуалізація Кл.слова (ненормовані): голізм -- спільнота -- індивід -- індивідуалістський постулат -- природна діяльність -- діяльність соціальна -- індивідуалістська редукція -- соціальність ментального стану -- соціальність порядку Анотація: Автор пропонує обговорити проблему соціальної філософії. Чи є соціальна філософія тим, що називають також філософією соціальних наук? Останню назву можна розуміти у подвійний спосіб, оскільки є два запитання, які постають перед будь-якою соціальною наукою: що дозволяє цій дисципліні бути наукою? Чому ця наука є соціальною? Дод.точки доступу: Йосипенко, Оксана Миколаївна \пер. з фр.\; Дюркгайм; Вінгенштайн, Л. |
Базилевич , Віктор. Інтелектуалізація та індивідуалізація-основа формування нової парадигми класичної університетської освіти в галузі економіки і управління в контексті Болонського процесу [Текст] / В. Базилевич > // Вища школа. - 2005. - № 6. - С. 28-43. - Бібліогр.: 22 назв. Рубрики: Освіта--Класичний університет--Навчальні дисципліни |
Освітньо-професійна програма підготовки бакалаврів напрямів 0501 "Економіка і підприємництво" ТА 0502 "Менеджмент" класичними університетами України [Текст] : додаток Б до статті Базилевича В. "Інтелектуалізація та індивідуалізація..." > // Вища школа. - 2005. - № 6. - С. 48-76 |
Освітньо професійна програма підготовки магістрів напрямів 0501 "Економіка і підприємництво" Та 0502 "Менеджмент" класичними університетами України [Текст] : додаток В до статті Базилевича В. "Інтелектуалізація та індивідуалізація..."> // Вища школа. - 2005. - № 6. - С. 77-86. |
Положення про оцінювання знань студентів економічного факультету Київського національного університету іменні Тараса Шевченка [Текст] : додаток Г до статті Базилевича В. "Інтелектуалізація та індивідуалізація..."> // Вища школа. - 2005. - № 6. - С. 87-91 |
Положення про самостійну роботу студентів економічного факультету Київського національног університету іменні Тараса Шевченка [Текст] : додаток Д до статті Базилевича В. "Інтелектуалізація та індивідуалізація..."> // Вища школа. - 2005. - № 6. - С. 92-96. |
Колот, Анатолій. Фундаменталізація та індивідуалізація економічної освіти як провідні тенденції її розвитку [Текст] / А. Колот> // Вища школа. - 2006. - № 1. - С. 59-71. Рубрики: Економічна освіта--Підготовка фахівців--Самостійна робота студентів--Методи навчання |
К89 Кузьменко, Віра. Індивідуальний підхід: десять кроків [Текст] / В. Кузьменко> // Дошкільне виховання. - 2006. - № 7. - С. 10-12. Рубрики: Педагогіка--Дошкільне виховання--Індивідуалізація виховання Дескриптори: ОСВІТА. ПЕДАГОГІЧНА НАУКА -- ДОШКІЛЬНЕ ВИХОВАННЯ. ДОШКІЛЬНА ПЕДАГОГІКА -- ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ДОШКІЛЬНОГО ВИХОВАННЯ -- ВРАХУВАННЯ СТАТЕВИХ ТА ІНДИВІДУАЛЬНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ (ДВ) -- ІНДИВІДУАЛЬНІ ОСОБЛИВОСТІ ДОШКІЛЬНИКІВ Анотація: Стратегія індивідуалізації виховання: від виявлення індивідуальних особливостей дитини до прогнозування тактики навчання і виховання. Є примірники у відділах: (07.09.2006р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1 |
Подольська, Єлизавета. Освіта в контекстіглобалізації: напрямки та механізми реалізації реформ в Україні [Текст] : научно-популярная литература / Є. Подольська> // Вища школа . - 2007. - № 1. - С. 48-55. Рубрики: Вища школа--Гглобалізація освіти--Індивідуалізація навчання |
Співак, Марина Вікторівна. Момент виникнення та припинення особистих немайнових прав [Текст] : общественно-политическая литература / М.В. Співак> // Держава і право. - 2007. - Вип. 35. - С. 336-342. - Бібліогр.: 10 назв. Рубрики: Права людини--Захист прав--Констиуційне право--Цивільне право Кл.слова (ненормовані): немайнові блага, немайнові права, індивідуалізація особистості, духовні, моральні потреби. Анотація: Метою даної статті є аналіз законодавства та відповідних наукових досягнень з питань визначення моменту виникнення та припинення особистих немайнових прав, а також вироблення на основі цього чіткої позиції в їх праворозумінні. |