Горяна, Л. Г.
    Індивідуалізація начально- виховного процесу з ОБЖД - показник педагогічної культури вчителя [Текст] / Л.Г. Горяна // Безпека життєдіяльності. - 2005. - № 4. - С. 34-37. - Библиогр.: 6 назв
Рубрики: Безпека життєдіяльності--Методика викладання
Кл.слова (ненормовані):
Індивідуалізація -- Навчально-виховний процес -- Педагогічна культура -- НВЧАННЯ -- Суб'єкт -- Об'єкт
Анотація: Суттєвою складовою успіху сучасної гуманістичної педагогіки є індивідуалізація начання





    Завертана, Н.
    Індивідуалізація навчання - шлях до успіху [Текст] / Н. Завертана // Рідна школа. - 2005. - № 5. - С. 56-57. - Бібліогр.: 4 назв.
Рубрики: Навчання--Індивідуальний підхід
Анотація: Творча індивідуальність кожного учня - вищий ідеал педагогіки





    Ладивір, С.
    Індивідуалізація виховання дитини в дитячому садку [Текст] / С.Ладивір // Дошкільне виховання. - 2002. - № 1. - С. 14-15
Рубрики: Дошкільне виховання--Індивідуалізація виховання





    Ткаченко, Л.
    Впровадження принципу індивідуалізації в навчально-виховний процес початкової школи [Текст] / Л. Ткаченко // Початкова школа. - 2003. - № 11. - С. 13-15. - Бібліогр.: 10 назв
Рубрики: Початкова освіта--Індивідуалізація
Анотація: Індивідуалзація навчально-виховного процесу як складова особистісно орієнтованої моделі освіти.





    Шестопалова, І.
    Індивідуалізація мовної підготовки у світлі теорії "Навчання,спрямованого на студента" у педагогічній науці Великої Британії [Текст] / І. Шестопалова // Рідна школа. - 2004. - №1. - С. 72-74 : портр. - Бібліографія 9 назв
Рубрики: Освіта країн Європи--Велика Британія
   Великобританія--освіта






    Кузьменко, Віра.
    Індивідуальність в освітньому процесі ДНЗ: Концептуальні принципи та умови їх реалізації [Текст] / В. Кузьменко // Дошкільне виховання. - 2005. - № 8. - С. 5-7. - Бібліогр.: 3 назви.
Рубрики: Педагогіка--Теорія виховання--Дошкільне виховання--Індивідуалізація виховання
Кл.слова (ненормовані):
гуманістичне виховання -- гармонійний розвиток -- індивідуально-диференційований підхід
Дескриптори: ДОШКІЛЬНЕ ВИХОВАННЯ
Анотація: Забезпечення послідовного ставлення до дитини як свідомої та відповідальної особистості, яка має право на власний вибір, прояви нестандартності у діях, поведінці.





    Логачевська, С.
    Індивідуалізація завдань для шестиліток на уроках навчання грамоти [Текст] / С. Логачевська // Початкова школа. - 2006. - № 2. - С. 9-11.
Рубрики: Українська мова--Вивчення і викладання--Початкове навчання
Кл.слова (ненормовані):
текст -- грамота -- читання
Дескриптори: ПОЧАТКОВА ОСВІТА -- ОСВІТА -- ВИВЧЕННЯ І ВИКЛАДАННЯ МОВИ -- УКРАЇНСЬКА МОВА
Анотація: Представлені завдання спрямовані на формування уміння першокласників читати за букварем М.С. Вашуленка та Н.Ф. Скрипченка (К.: Освіта, 2002).

Є примірники у відділах:
(13.02.2006р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1




    Єрмоленко, Валентин .
    Економічна теорія: час парадигмальних змін [Текст] / В. Єрмоленко // Регіональна економіка. - 2005. - № 4. - С. 7-12. - Бібліогр.:12 назв.
Рубрики: Політична економія
   Суспільне виробництво

Кл.слова (ненормовані):
Індивідуалізація людини -- Виробничі відносини -- Людська діяльність
Анотація: В дискусійній формі через призму людини в її економічному аспекті, як предмета дослідження політичної економії, обгрунтовується необхідність розподілу суспільного виробництва на три основні сфери: а)процес взаємодії людини і природи; б)процес взаємодії людини і людини; в)процес взаємодії із самим собою - самопізнання, самореалізація тощо.





    Йосипенко, Оксана Миколаївна.
    Сенс соціального зв'язку: аналіз Венсана Декомба [Текст] / О.М. Йосипенко // Філософська думка. - 2006. - № 1. - С. 71-81. - Бібліогр. в підрядк. прим.
Рубрики: Соціальна філософія--Соціальний зв'язок
   Вчені--Філософи--Франція

   Політична філософія--Індивідуалізація

   Історія філософії--Філософська думка--Франція, ХХ-ХХІ ст.

Анотація: Предметом даної статті є розгляд специфіки підходу Декомба до проблеми соціального зв'язку, його генези, можливостей та місця в сучасному філософському пейзажі. Його позиція цікава передусім тому, що вона, з одного боку, є спробою підсумувати традицію французької політичної філософії та соціальної науки, що йде від теорії суспільної угоди Русо та соціальної фізики Огюста Конта, а з іншого - він намагається, спираючись на епістемологічний арсенал різних філософських традицій, дати своїй концепції соціальної філософії адекватний метод.


Дод.точки доступу:
Декомб, Венсан \про нього\




    Декомб, Венсан.
    Індивідуація та індивідуалізація [Текст] / В. Декомб; Пер. з фр. О. М. Йосипенко // Філософська думка. - 2006. - № 1. - С. 82-109. - Бібліогр. в підрядк. прим.
Рубрики: Соціальна філософія--Соціальний зв'язок
   Політична філософія--Індивідуалізація

Кл.слова (ненормовані):
голізм -- спільнота -- індивід -- індивідуалістський постулат -- природна діяльність -- діяльність соціальна -- індивідуалістська редукція -- соціальність ментального стану -- соціальність порядку
Анотація: Автор пропонує обговорити проблему соціальної філософії. Чи є соціальна філософія тим, що називають також філософією соціальних наук? Останню назву можна розуміти у подвійний спосіб, оскільки є два запитання, які постають перед будь-якою соціальною наукою: що дозволяє цій дисципліні бути наукою? Чому ця наука є соціальною?


Дод.точки доступу:
Йосипенко, Оксана Миколаївна \пер. з фр.\; Дюркгайм; Вінгенштайн, Л.




    Базилевич , Віктор.
    Інтелектуалізація та індивідуалізація-основа формування нової парадигми класичної університетської освіти в галузі економіки і управління в контексті Болонського процесу [Текст] / В. Базилевич // Вища школа. - 2005. - № 6. - С. 28-43. - Бібліогр.: 22 назв.
Рубрики: Освіта--Класичний університет--Навчальні дисципліни





   
    Концепція вдосконалення освітнього процесу на економічних факультетах класичних університетів України в контексті Болонського процесу [Текст] : додаток А до статті Базилевича В. "Інтелектуалізація та індивідуалізація..." // Вища школа. - 2005. - № 6. - С. 44-47





   
    Освітньо-професійна програма підготовки бакалаврів напрямів 0501 "Економіка і підприємництво" ТА 0502 "Менеджмент" класичними університетами України [Текст] : додаток Б до статті Базилевича В. "Інтелектуалізація та індивідуалізація..." // Вища школа. - 2005. - № 6. - С. 48-76





   
    Освітньо професійна програма підготовки магістрів напрямів 0501 "Економіка і підприємництво" Та 0502 "Менеджмент" класичними університетами України [Текст] : додаток В до статті Базилевича В. "Інтелектуалізація та індивідуалізація..." // Вища школа. - 2005. - № 6. - С. 77-86.





   
    Положення про оцінювання знань студентів економічного факультету Київського національного університету іменні Тараса Шевченка [Текст] : додаток Г до статті Базилевича В. "Інтелектуалізація та індивідуалізація..." // Вища школа. - 2005. - № 6. - С. 87-91





   
    Положення про самостійну роботу студентів економічного факультету Київського національног університету іменні Тараса Шевченка [Текст] : додаток Д до статті Базилевича В. "Інтелектуалізація та індивідуалізація..." // Вища школа. - 2005. - № 6. - С. 92-96.





    Колот, Анатолій.
    Фундаменталізація та індивідуалізація економічної освіти як провідні тенденції її розвитку [Текст] / А. Колот // Вища школа. - 2006. - № 1. - С. 59-71.
Рубрики: Економічна освіта--Підготовка фахівців--Самостійна робота студентів--Методи навчання



CUKK-VDPU
К89


    Кузьменко, Віра.
    Індивідуальний підхід: десять кроків [Текст] / В. Кузьменко // Дошкільне виховання. - 2006. - № 7. - С. 10-12.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне виховання--Індивідуалізація виховання
Дескриптори: ОСВІТА. ПЕДАГОГІЧНА НАУКА -- ДОШКІЛЬНЕ ВИХОВАННЯ. ДОШКІЛЬНА ПЕДАГОГІКА -- ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ДОШКІЛЬНОГО ВИХОВАННЯ -- ВРАХУВАННЯ СТАТЕВИХ ТА ІНДИВІДУАЛЬНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ (ДВ) -- ІНДИВІДУАЛЬНІ ОСОБЛИВОСТІ ДОШКІЛЬНИКІВ
Анотація: Стратегія індивідуалізації виховання: від виявлення індивідуальних особливостей дитини до прогнозування тактики навчання і виховання.

Є примірники у відділах:
(07.09.2006р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1




    Подольська, Єлизавета.
    Освіта в контекстіглобалізації: напрямки та механізми реалізації реформ в Україні [Текст] : научно-популярная литература / Є. Подольська // Вища школа . - 2007. - № 1. - С. 48-55.
Рубрики: Вища школа--Гглобалізація освіти--Індивідуалізація навчання





    Співак, Марина Вікторівна.
    Момент виникнення та припинення особистих немайнових прав [Текст] : общественно-политическая литература / М.В. Співак // Держава і право. - 2007. - Вип. 35. - С. 336-342. - Бібліогр.: 10 назв.
Рубрики: Права людини--Захист прав--Констиуційне право--Цивільне право
Кл.слова (ненормовані):
немайнові блага, немайнові права, індивідуалізація особистості, духовні, моральні потреби.
Анотація: Метою даної статті є аналіз законодавства та відповідних наукових досягнень з питань визначення моменту виникнення та припинення особистих немайнових прав, а також вироблення на основі цього чіткої позиції в їх праворозумінні.