Соснін, О. Неодмінна складова суверенітету [Текст] : інформаційна культура суспільства в контексті інформаційної безпеки України / О.Соснін> // Політика і час. - 2002. - № 7. - С. 33-40 Рубрики: Інформаційна безпека України Кл.слова (ненормовані): ІНФОРМАЦІЙНА КУЛЬТУРА |
Головко, Б. Програма курсу "Інформаційна соціологія" [Текст] / Б. Головко> // Соціологія : теорія, методи, маркетинг. - 2003. - № 1. - С. 152-166 Рубрики: Інформаційна соціологія--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): ІНФОРМАЦІЙНА КУЛЬТУРА -- ІНФОРМАЦІЙНЕ СУСПІЛЬСТВО -- ІНФОРМАЦІЙНІ МЕРЕЖІ -- ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ -- ІНФОРМАЦІЙНІ ВІЙНИ -- ІНФОРМАЦІЙНЕ ПРАВО |
Сліпчук, Ірина. Дидактичні можливості інформаційних технологій у навчанні біології [Текст] / І. Сліпчук> // Біологія і хімія в школі. - 2006. - № 5. - С. 32-34. - Бібліогр.: 7 назв. Рубрики: Методика викладання--Біологія Навчальний процес--Школа--Організація Кл.слова (ненормовані): Комп'ютер -- Якість освіти -- Бази даних -- Інформаційна культура Анотація: У статті досліджується проблема впровадження і розвитку комп'ютерно-орієнтованого навчального середовища на основі інформаційних систем, мереж, ресурсів та технологій, побудованих на грунті застосування сучасної обчислювальної й телекомунікаційної техніки. |
М48 Мельничук, О. Уроки інформатики у 1 класі [Текст] / О. Мельничук> // Початкова школа. - 2007. - № 7. - С. 15-16. Рубрики: Інформатика--Методика початкового навчання--Класно-урочна система Кл.слова (ненормовані): інформаційна культура -- комп'ютерна азбука -- модем Анотація: Розробка уроку з теми "Модем - спілкування на відстані" у 1 класі. Є примірники у відділах: (11.07.2007р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1 |
Свобода, А. Бібліотеки інформаційного суспільства: ціннісні орієнтири діяльності [Текст] / А. Свобода> // Бібліотечний вісник. - 2008. - № 6. - С. 29-33 Кл.слова (ненормовані): інформаційне суспільство -- інформаційна революція -- цифрова інформація -- електронна бібліотека -- ціннісно-орієнтуюча функція бібліотеки -- комп'ютерна грамотність -- інформаційна культура Анотація: У статті розглядаються процеси становлення публічних бібліотек як центрів міжкультурних зв`язків і соціальної діяльності. Саме в такій якості вони, в умовах інформаційного суспільства, здатні справляти вплив на інтелектуальний, творчий потенціал особистості, на формування її світогляду, екологічної свідомості, відповідних професійних та морально-етичних орієнтацій. |
Квітко, Т. Інтернет для самовираження та самопізнання [Текст] / Т. Квітко> // Початкова школа. - 2009. - № 1. - С. 55. Рубрики: Педагогіка--Школознавство--Вчитель Кл.слова (ненормовані): інформаційна культура -- інтерактивний метод -- учитель-професіонал Анотація: Про створення вчителем початкової школи діючого персонального сайту. Сайт допомагає вчителю вирішити організаційні та інформаційні питання, навчає "вчитися дистанційно". Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Іваницька, Тамара. Інформаційний простір бібліотеки: нові технології - нові можливості : Одеському державному економічному університету 90 років / Тамара Іваницька, Наталя Фадєєва> // Вища школа. - 2011. - № 4. - С. 113-122. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Вища освіта--Окремі університети--Наукова бібліотека Кл.слова (ненормовані): реформування -- інформаційна культура -- автоматизація -- інформаційний простір -- обслуговування користувачів -- болонський процес -- електронний каталог -- інформаційна підтримка -- електронні інформаційні ресурси Анотація: Формування інформаційного поля бібліотеки ОДЕУ розглядається з позицій місії та функцій вузівської бібліотеки. Утримувачі документа: КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1 Дод.точки доступу: Фадєєва, Наталя Є примірники у відділах: (08.06.2011р. - Б.ц.) (вільний) |
Пушкарьова, Т. О. Електронний контент: особливості застосування і нові можливості пізнання світу / Т. О. Пушкарьова> // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2011. - № 4. - С. 7-10. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Інформатика--Інформатизація освіти Кл.слова (ненормовані): навчальна інформація -- інтерактивність -- електронні освітні ресурси -- навчальні модулі -- інформаційні технології навчання -- інформаційна культура Анотація: У статті розглядаються педагогічні можливості використання електронного навчального контенту для розвитку учнів і формування їх світосприйняття, що допоможе учителеві у підготовці до уроків використовувати сучасні інформаційні технології і сприятиме розширенню і збагаченню уявлень учнів про навколишній світ, формуванню їх інформаційної культури. Утримувачі документа: КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1 Є примірники у відділах: (09.08.2011р. - Б.ц.) (вільний) |
Клименко, О. Основні напрями дільності бібліотек вишів Міністерства культури України на сучасному етапі [Текст] / О. Клименко, Н. Бачинська> // Бібліотечний вісник. - 2011. - №4. - С. 38-45 : рис.; діаграми Рубрики: Діяльність бібліотек--ВНЗ Кл.слова (ненормовані): Бібліотека вишу -- Київський національний університет культури і мистецтв (КНУКіМ) -- Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв (НАКККіМ) -- Харківська державна академія культури (ХДАК) -- Луганський державний інститут культури і мистецтв (ЛДІКМ) -- Інформаційна культура -- Бібліотечні послуги -- Інформаційні ресурси -- Електронна бібліотека -- Фонд Анотація: У статті розглянуто традиційні та інноваційні напрями діяльності бібліотек вищих навчальних закладів III - IV р. а. Міністерства культури України в умовах реформування системи вищої освіти держави, зокрема книгозбірень Київського національного університету культури і мистецтв, Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв, Харківської державної академії культури, Луганського державного інституту ккультури і мистецтв. Дод.точки доступу: Бачинська, Н. |
Андрущенко, О. Англомовне професійне спілкування з використанням ІТ / О. Андрущенко> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2012. - № 1. - С. 56-60 Рубрики: Педтехнології--Інформаційно-комунікативні технології Іноземні мови--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): інформаційні технології -- інформаційна культура -- Інтернет-ресурси -- напрями застосування інформаційних технологій -- електронний підручник -- Інтернет-проекти Анотація: В статті розкрито сутність поняття "інформаційні технології", висвітлено напрями їх застосування, розкрито роль сучасних ІТ на заняттях з іноземної мови. Утримувачі документа: КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1 Є примірники у відділах: (24.01.2012р. - Б.ц.) (вільний) |
Ільніцька, Л. ІКТ з метою формування профільних компетентностей / Л. Ільніцька> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2012. - № 3. - С. 22-23 Рубрики: Педтехнології--Інформаційно-комунікативні технології Математична освіта в школі--Технології і методи навчання Кл.слова (ненормовані): інформаційна компетентність -- інформаційна культура Анотація: Автор розкриває питання інформаційної культури вчителя, ділиться досвідом впровадження ІКТ на уроках математики. Утримувачі документа: КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1 Є примірники у відділах: (28.03.2012р. - Б.ц.) (вільний) |
Денисенко, Б. В. Інформаційні технології у навчанні географії [Текст] / Б. В. Денисенко> // Географія та економіка в сучасній школі. - 2012. - № 9. - С. 28-31. Рубрики: Географія--Методи навчання Кл.слова (ненормовані): інформаційні технології навчання -- інформаційна культура -- ікт Анотація: Розглянуто інформаційно-комунікаційні технології та їх специфічні можливості під час вивчення географії, які допомагають учителеві в його практичній діяльності. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Лев, А. Електронні засоби навчання [Текст] / А. Лев> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2012. - № 7/8. - С. 40-45 Рубрики: Педтехнології--Інформаційно-комунікативні технології Математика--Методика навчання і викладання Кл.слова (ненормовані): інформаційна культура -- ТЗН -- мультимедійні засоби Анотація: Автор розглядає питання про способи використання комп'ютера в навчанні. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Кулик, Є. Бібліотечні засоби формування інформаційно-мережевої культури в юнацькому середовищі [Текст] / Є. Кулик> // Бібл. вісн. . - 2014. - №2. - С. 17-23 Рубрики: Інформаційна культура Кл.слова (ненормовані): інформаційна культура -- інформаційно-мережева культура -- інформаційно-мережева компетентність -- інформаційно-комунікаційні технології -- мережеві знання -- бібліотеки для юнацтва -- нетикет -- культура віртуального спілкування Анотація: На основі визначення інформаційно-мережевої культури виокремлено комплекс важливих знань, навичок, умінь, що становлять основу мережевої компетентності юнацтва та бібліотечних фахівців, які обслуговують цю категорію користувачів. |
Колісниченко, С. ІТ-компетентність учителя історії / С. Колісниченко> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2014. - № 7/8. - С. 51-55 Рубрики: Історична освіта в школі--Методика викладання Педагогіка--Педагогічна майстерність Кл.слова (ненормовані): інформаційно-комунікативна компетентність вчителя -- інформаційна культура Анотація: В статті розкрито сутність поняття інформаційно-комунікативної компетентності вчителя, окреслено принципи застосування комп’ютера у процесі навчання, ознайомлено з досвідом використання інформаційних технологій на уроках історії. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Пензай, С. Медіа-освіта та сучасний школяр / С. Пензай> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2015. - № 1. - С. 27-28 Рубрики: Освіта--Медіаосвіта Кл.слова (ненормовані): медіа-освіта -- медіа-грамотність -- інформаційна культура -- медіатворчість -- медіа-тека -- медіа-центр Анотація: В статті висвітлено можливості медіаосвіти та завдання учителя щодо формування інформаційної культури учня. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Стеценко, Ірина Комп'ютерна грамота? Інформаційна культура! [Текст] / Ірина Стеценко> // Дошкільне виховання. - 2015. - № 2. - С. 13-17 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Клмп'ютерне і програмоване навчання Кл.слова (ненормовані): інформаційна культура -- комп'ютерна грамотність -- критичне мислення Анотація: Ірина Стеценко, науковий співробітник Міжнародного науково-навчального центру інформаційних технологій та систем НАН України та МОН України, надає консультації щодо застосування комп'ютерів під час навчання дошкільників і виховання у них нформаційної культури. В статті йдеться про те, як правильно організувати "знайомство дитини з комп'ютером, як викоритсовувати нові технічні засоби в освітньому процесі дитсадка, яким формам роботи з дітьми варто надавати перевагу та ін. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Собакар, Олена Олександрівна. Використання сервісів Веб 2.0 та хмарних технологій на уроках інформатики / О. О. Собакар> // Комп’ютер у школі та сім’ї : наук.-метод. журн. - 2016. - № 7. - С. 28-31 Рубрики: Інформатика--Хмарні технології Кл.слова (ненормовані): НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС -- ВЕБ-ТЕХНОЛОГІЇ У БІБЛІОТЕКАХ -- ІНФОРМАЦІЙНА КУЛЬТУРА -- ІНТЕРАКТИВНІ ВПРАВИ -- ІНФОРМАЦІЙНЕ СЕРЕДОВИЩЕ -- ХМАРНІ ТЕХНОЛОГІЇ -- ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ -- МЕРЕЖЕВІ ТЕХНОЛОГІЇ Анотація: У статті розглянуто сучасні веб-технології, які дають змогу педагогам вирішувати найрізноманітніші освітні завдання, сприяти розвитку розвитку педагогічної творчості, професійної майстерності, підвищувати якість навчання і виховання учнів, ефективно застосовувати сучасні форми і методи навчання щодо впровадження інформаційних технологій під час навчального процесу засобами веб 2.0 та хмарних технологій на уроках інформатики. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Реферативний обзор статей номера [Текст]> // Вища освіта України. - 2017. - № 1. - С. 86-93. Рубрики: Вища освіта--Бібліографічний покажчик статей Кл.слова (ненормовані): актуальні проблеми -- філософія освіти -- наука в університетах -- інформаційна культура -- український освітній простір Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Галаєвська, Людмила. Формування інформаційної компетентності старшокласників на уроках української мови [Текст] / Людмила Галаєвська> // Українська мова і література в школі. - 2018. - № 3. - С. 26-29. - Бібліогр.: 13 назв. Рубрики: Українська мова--Інформаційно-комунікаційні технології Кл.слова (ненормовані): методика навчання -- інформаційна компетентність -- інформаційно-комунікаційні технології навчання -- функції інформаційної комунікації -- інформаційна культура -- ІКТ Анотація: У статті висвітлено актуальні питання формування інформаційно-комунікативної компетентності на уроках української мови. Проаналізовано сучасні погляди науковців щодо означеної проблеми. Подано визначення інформаційно-комунікаційної компетентності; визначено складники інформаційно-комунікативної компетентності та можливості їх застосування у процесі вивчення української мови. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |