П 781 Ашиток, Надія. Моделі формування багатозначного слова у східнослов'янських мовах [Текст] / Надія Ашиток> // Проблеми слов'янознавства: Зб. наук. пр. - Львів : Львів. нац. ун-т ім. Івана Франка, Ін-т славістики, 2007. - Вип. 56. - С. 183-193. - Бібліогр. в прим. Рубрики: Мовознавство--Східнослов'янські мови--Просодія. Віршування Кл.слова (ненормированные): Лексико-семантична деривація -- Лексико-семантичні варіанти -- Багатозначні слова Є примірники у відділах: 1 Інв.Б 518516 - Б.ц. (вільний) |
Мельник, Р. Осмислити та систематизувати : розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів при вивченні "Лексикології" у 5 класі [Текст] / Р. Мельник> // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2009. - № 12. - С. 68-74. Рубрики: Українська мова--Методика--Лексикологія Українська мова--Методика--Урок Кл.слова (ненормированные): однозначні слова -- багатозначні слова -- переносне значення -- омонімія -- алгоритм розрізнення слів Анотація: В статті зосереджено увагу на цікавій і водночас досить непростій темі "Лексикологія української мови", яку учні повинні засвоїти на теоретичному, комунікативному й діяльнісному рівні. Надано методичні поради, розроблено систему завдань та дидактичних матеріалів (зокрема таблиці, алгоритм розрізнення мовних одиниць тощо), з метою активізації інтелектуальної діяльності учнів та розвитку їх логічного і асоціативного мислення. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Новосьолова, В. Використання стилістичних засобів лексикології і фразеології на уроках української мови в старшій школі в умовах профільного навчання [Текст] / Валентина Новосьолова> // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 5. - С. 16-21. - Бібліогр.: 8 назв. Рубрики: Українська мова--Стилістика Кл.слова (ненормированные): стилістичні особливості -- лексикологія -- фразеологія -- багатозначні слова -- багатозначність -- синоніми -- антоніми -- пароніми -- запозичені слова -- термінологічна лексика Анотація: У статті зосереджено увагу на лексичних і фразеологічних засобах стилістики, уміщено різноманітні прктичні завдання і вправи, які за змістом і формою виконання активізують пізнавальну діяльність десятикласників, орієнтують на глибше осмислення змістової і стилістичної структури текстів, сприяють виробленню вмінь використовувати мовні засоби відповідно до теми, мети та сфери спілкування. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Зенченко, Т. Вивчення теми "Прикметник" у 4 класі як пропедевтика комунікативної діяльності в основній школі [Текст] / Тетяна Зенченко> // Українська мова і література в школі. - 2014. - № 3. - С. 8-14 Рубрики: Українська мова--Морфологія--Методика Кл.слова (ненормированные): компетентнісний підхід -- мовленнєва діяльність -- розвиток мовлення учнів -- прикметник -- збагачення активного словника -- багатозначні слова -- прикметники-синоніми -- прикметники-антоніми -- вправи -- мовний матеріал Анотація: У статті розглянуто доцільність створення конкретних навчальних ситуацій, введення комплексу мовленнєвих, комунікативних завдань різного ступеня складності у структуру кожного уроку з метою створення відповідного мовного середовища, що зумовлено потребою у забезпеченні інтенсивного мовленнєвого й інтелектуального розвитку учнів. Зосередження уваги вчителя на мовленнєвій діяльності учнів у процесі засвоєння мовного матеріалу, зокрема під час вивчення теми "Прикметник", грунтується на засадах компетентнісного підходу до навчання мови в початковій школі, сприяє усвідомленню і засвоєнню функціональної ролі прикметників у мовленні, правильній побудові учнями зв'язних монологічних висловлювань. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Гулій, Т. Розвиток потенційного словникового запасу при вивченні англійської мови / Т. Гулій> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2015. - № 9/10. - С. 29-31 Рубрики: Англійська мова--Методика викладання Кл.слова (ненормированные): інтернаціональні слова -- багатозначні слова -- конвертовані слова -- фразеологічні одиниці Анотація: Подано методичні рекомендації з навчання розуміння невивчених інтернаціональних слів, складних слів, невивчених значень багатозначних слів, конвертованих слів, фразеологічних одиниць англійської мови. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Козіцька, Марина. Урок української мови, 2 клас [Текст] : за Типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом Р. Б. Шияна / Марина Козіцька> // Початкова школа. - 2020. - № 7. - С. 40-42. Рубрики: Українська мова--Урок Кл.слова (ненормированные): уроки української мови -- синоніми -- однозначні слова -- багатозначні слова -- творення нових слів -- початкова школа -- 2 клас Анотація: У статті подано розробку уроку з української мови за темою "Читання/слухання тексту. Вибіркове читання. Робота з синонімами. Визначення теми і головної (основної) думки тексту. Однозначні й багатозначні слова. Творення нових слів. Робота з орфографічним словником" для учнів початкової школи. |