9сл
П 781


    Ашиток, Надія.
    Моделі формування багатозначного слова у східнослов'янських мовах [Текст] / Надія Ашиток // Проблеми слов'янознавства: Зб. наук. пр. - Львів : Львів. нац. ун-т ім. Івана Франка, Ін-т славістики, 2007. - Вип. 56. - С. 183-193. - Бібліогр. в прим.
РУБ 9сл
Рубрики: Мовознавство--Східнослов'янські мови--Просодія. Віршування
Кл.слова (ненормированные):
Лексико-семантична деривація -- Лексико-семантичні варіанти -- Багатозначні слова

Є примірники у відділах:
1 Інв.Б 518516 - Б.ц. (вільний)




    Мельник, Р.
    Осмислити та систематизувати : розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів при вивченні "Лексикології" у 5 класі [Текст] / Р. Мельник // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2009. - № 12. - С. 68-74.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Методика--Лексикологія
   Українська мова--Методика--Урок

Кл.слова (ненормированные):
однозначні слова -- багатозначні слова -- переносне значення -- омонімія -- алгоритм розрізнення слів
Анотація: В статті зосереджено увагу на цікавій і водночас досить непростій темі "Лексикологія української мови", яку учні повинні засвоїти на теоретичному, комунікативному й діяльнісному рівні. Надано методичні поради, розроблено систему завдань та дидактичних матеріалів (зокрема таблиці, алгоритм розрізнення мовних одиниць тощо), з метою активізації інтелектуальної діяльності учнів та розвитку їх логічного і асоціативного мислення.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Новосьолова, В.
    Використання стилістичних засобів лексикології і фразеології на уроках української мови в старшій школі в умовах профільного навчання [Текст] / Валентина Новосьолова // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 5. - С. 16-21. - Бібліогр.: 8 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Стилістика
Кл.слова (ненормированные):
стилістичні особливості -- лексикологія -- фразеологія -- багатозначні слова -- багатозначність -- синоніми -- антоніми -- пароніми -- запозичені слова -- термінологічна лексика
Анотація: У статті зосереджено увагу на лексичних і фразеологічних засобах стилістики, уміщено різноманітні прктичні завдання і вправи, які за змістом і формою виконання активізують пізнавальну діяльність десятикласників, орієнтують на глибше осмислення змістової і стилістичної структури текстів, сприяють виробленню вмінь використовувати мовні засоби відповідно до теми, мети та сфери спілкування.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Зенченко, Т.
    Вивчення теми "Прикметник" у 4 класі як пропедевтика комунікативної діяльності в основній школі [Текст] / Тетяна Зенченко // Українська мова і література в школі. - 2014. - № 3. - С. 8-14
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Морфологія--Методика
Кл.слова (ненормированные):
компетентнісний підхід -- мовленнєва діяльність -- розвиток мовлення учнів -- прикметник -- збагачення активного словника -- багатозначні слова -- прикметники-синоніми -- прикметники-антоніми -- вправи -- мовний матеріал
Анотація: У статті розглянуто доцільність створення конкретних навчальних ситуацій, введення комплексу мовленнєвих, комунікативних завдань різного ступеня складності у структуру кожного уроку з метою створення відповідного мовного середовища, що зумовлено потребою у забезпеченні інтенсивного мовленнєвого й інтелектуального розвитку учнів. Зосередження уваги вчителя на мовленнєвій діяльності учнів у процесі засвоєння мовного матеріалу, зокрема під час вивчення теми "Прикметник", грунтується на засадах компетентнісного підходу до навчання мови в початковій школі, сприяє усвідомленню і засвоєнню функціональної ролі прикметників у мовленні, правильній побудові учнями зв'язних монологічних висловлювань.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Гулій, Т.
    Розвиток потенційного словникового запасу при вивченні англійської мови / Т. Гулій // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2015. - № 9/10. - С. 29-31
Рубрики: Англійська мова--Методика викладання
Кл.слова (ненормированные):
інтернаціональні слова -- багатозначні слова -- конвертовані слова -- фразеологічні одиниці
Анотація: Подано методичні рекомендації з навчання розуміння невивчених інтернаціональних слів, складних слів, невивчених значень багатозначних слів, конвертованих слів, фразеологічних одиниць англійської мови.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Козіцька, Марина.
    Урок української мови, 2 клас [Текст] : за Типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом Р. Б. Шияна / Марина Козіцька // Початкова школа. - 2020. - № 7. - С. 40-42.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Урок
Кл.слова (ненормированные):
уроки української мови -- синоніми -- однозначні слова -- багатозначні слова -- творення нових слів -- початкова школа -- 2 клас
Анотація: У статті подано розробку уроку з української мови за темою "Читання/слухання тексту. Вибіркове читання. Робота з синонімами. Визначення теми і головної (основної) думки тексту. Однозначні й багатозначні слова. Творення нових слів. Робота з орфографічним словником" для учнів початкової школи.