Регідайло Н. Назви (вживання великих літер, лапок, написання разом, через дефіс, окремо) [Текст] / Регідайло Н.> // Вісник Книжкової палати. - 2005. - № 8. - С. 11 - 15. - Бібліогр. с. 15 (4 назви). - Продовж. Поч. див. у № 1 - 7 2005 р. Рубрики: Сучасна українська мова--Український правопис |
Регідайло Н. Назва ( вживання великих літер, лапок, написання разом, через дефіс, окремо ) [Текст] / Регідайло Н.> // Вісник Книжкової палати. - 2005. - № 9. - С. 16 - 19 Рубрики: Мовознавство--Український правопис |
Регідайло Н. Назви (вживання великих літер, лапок, написання разом, через дефіс, окремо) [Текст] / Регідайло Н.> // Вісник Книжкової палати. - 2005. - № 10. - С. 16 - 20 Рубрики: Видавнича справа--Друкована продукція--Складові частини тексту--Назви |
П16 Панчук, О. Як викликати на урок української мови "невідкладну ігрову допомогу" [Текст] / О. Панчук> // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2007. - № 4. - С. 10-19. Рубрики: Українська мова--Навчання методами гри Кл.слова (ненормовані): ігрова допомога -- дефіс -- прислівники -- режисура уроку Анотація: Формування орфографічних умінь і навичок шляхом поєднання інноваційних ідей з образно-асоціативним методом Є примірники у відділах: (19.06.2007р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1 |
Панчук, О. "Ігрова допомога" на уроках української мови [Текст] / О. Панчук> // Українська мова і література в школі. - 2007. - № 3. - С. 27-29. Рубрики: Українська мова--Навчання ігровими методами Кл.слова (ненормовані): Дефіс -- педагогічний досвід -- прислівники -- ігрові прийоми Анотація: Ігрові форми вивчення навчального матеріалу Є примірники у відділах: (12.06.2007р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1 |
Сосницька, О. І. Написання прислівників разом і через дефіс [Текст] / О. І. Сосницька> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2010. - № 3. - С. 45-48 Рубрики: Прислівники--Українська мова Уроки--Українська мова--Прислівники Анотація: План-конспект уроку |
Касьяненко, Н. Написання складних прикметників через дефіс або разом [Текст] : 6 кл. / Н. Касьяненко> // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2011. - № 27. - С. 12-16. Рубрики: Українська мова--Методика викладання--Прикметники Анотація: План-конспект уроку, мета якого навчити правильно писати складні прикметники, пояснювати орфограми за допомогою правил, виробляти орфографічну грамотність, розвивати вміння запобігати помилкам у написанні прикметників. |
Троян, О. П. Написання прислівників через дефіс. 6 клас (на українознавчому матеріалі) [Текст] / О. П. Троян> // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2012. - № 3. - С. 8-11. Рубрики: Прислівники--Правопис український--Методика викладання Анотація: Мета уроку поглибити знання про способи творення прислівників, сприяти зміцненню навичок правопису складних прислівників через дефіс та позначати відповідні орфограми, пояснювати їх за допомогою орфографічних правил. |
Фесай, Н. І. Написання прислівників разом і через дефіс [Текст] : 7 клас / Н. І. Фесай> // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2012. - № 34-36. - С. 30-35. Рубрики: Прислівники--Правопис--Українська мова Українська мова --Прислівники --Методика викладання |
Іванова, Г. В. Написання складних прикметників разом і через дефіс [Текст] : 6 клас / Г. В. Іванова> // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2015. - № 1-2. - С. 12-15. Рубрики: Прикметники--Українська мова--Уроки--Україна Анотація: План проведення уроку з української мови в 6-му класі, на якому в учнів формуються знання про правила написання складних прикметників разом і через дефіс, вміння правильно писати такі слова, пояснювати орфограми, удосконалювати правописні навички. |
Вальтер, Л. І. Написання складних прикметників разом і через дефіс [Текст] : 6 клас / Л. І. Вальтер> // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2016. - № 30. - С. 12-13. Рубрики: Прикметники--Орфографія--Уроки--Методика викладання Анотація: План проведення уроку з української мови в 6-му класі, мета якого формувати мовні компетенції школярів, знати теоретичні відомості про написання складних прикметників разом і через дефіс. |
Симоненко, Г. І. Правопис прислівників. Написання прислівників через дефіс та разом [Текст] : 7 клас / Г. І. Симоненко> // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2016. - № 31-32. - С. 16-20. Рубрики: Прислівники--Українська мова--Уроки--Методика викладання Анотація: Конспект уроку з української мови в 7-му класі, мета якого ознайомити учнів з правилами написання прислівників через дефіс і разом, домогтися практичного засвоєння ними цих правил. |
Гайван, Вікторія. Правопис складних прислівників : 7 клас / Вікторія Гайван> // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2018. - № 5. - С. 20-23. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Прислівники--Складні прислівники--Правопис Кл.слова (ненормовані): написання разом -- написання окремо -- написання через дефіс -- утворення складних прислівників -- робота з опорною таблицею Анотація: Подано план-конспект уроку української мови з морфологічної та орфографічної теми. На цьому уроці представлено різноманітні форми, методи і прийоми роботи, спрямовані на засвоєння учнями правил правопису складних прислівників. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Акинина, Виктория. Дефис в наречиях. Урок русского языка. 7 клас [Текст] / Виктория Акинина> // Всесвітня література в сучасній школі. - 2018. - № 1. - С. 48-50 Рубрики: Російська мова--Вивчення в школах України Російська мова--Дефіс Анотація: Предлагается разработка урока русского языка, 7 класс, в школах Украины. Є примірники у відділах: (30.11.2018р. - Б.ц.) (вільний) |
Радченко, Ю. В. Написання прийменників разом, окремо й через дефіс [Текст] : 7 клас / Ю. В. Радченко> // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2020. - № 16-18. - С. 12-15. - Бібліогр. наприкінці ст. Рубрики: Прийменники--Правопис український--Уроки--Методика викладання Анотація: Конспект уроку з української мови в 7-му класі, мета якого поглибити знання учнів про словотвір, похідні та непохідні слова, про прийменник як службову частину мови, навчити правильно писати прийменники - разом, окремо й через дефіс. |