Регідайло Н.
    Назви (вживання великих літер, лапок, написання разом, через дефіс, окремо) [Текст] / Регідайло Н. // Вісник Книжкової палати. - 2005. - № 8. - С. 11 - 15. - Бібліогр. с. 15 (4 назви). - Продовж. Поч. див. у № 1 - 7 2005 р.
Рубрики: Сучасна українська мова--Український правопис





    Регідайло Н.
    Назва ( вживання великих літер, лапок, написання разом, через дефіс, окремо ) [Текст] / Регідайло Н. // Вісник Книжкової палати. - 2005. - № 9. - С. 16 - 19
Рубрики: Мовознавство--Український правопис





    Регідайло Н.
    Назви (вживання великих літер, лапок, написання разом, через дефіс, окремо) [Текст] / Регідайло Н. // Вісник Книжкової палати. - 2005. - № 10. - С. 16 - 20
Рубрики: Видавнича справа--Друкована продукція--Складові частини тексту--Назви



CUKK-VDPU
П16


    Панчук, О.
    Як викликати на урок української мови "невідкладну ігрову допомогу" [Текст] / О. Панчук // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2007. - № 4. - С. 10-19.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Навчання методами гри
Кл.слова (ненормовані):
ігрова допомога -- дефіс -- прислівники -- режисура уроку
Анотація: Формування орфографічних умінь і навичок шляхом поєднання інноваційних ідей з образно-асоціативним методом

Є примірники у відділах:
(19.06.2007р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1




    Панчук, О.
    "Ігрова допомога" на уроках української мови [Текст] / О. Панчук // Українська мова і література в школі. - 2007. - № 3. - С. 27-29.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Навчання ігровими методами
Кл.слова (ненормовані):
Дефіс -- педагогічний досвід -- прислівники -- ігрові прийоми
Анотація: Ігрові форми вивчення навчального матеріалу

Є примірники у відділах:
(12.06.2007р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1




    Сосницька, О. І.
    Написання прислівників разом і через дефіс [Текст] / О. І. Сосницька // Українська література в загальноосвітній школі. - 2010. - № 3. - С. 45-48
Рубрики: Прислівники--Українська мова
   Уроки--Українська мова--Прислівники

Анотація: План-конспект уроку





    Касьяненко, Н.
    Написання складних прикметників через дефіс або разом [Текст] : 6 кл. / Н. Касьяненко // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2011. - № 27. - С. 12-16.
Рубрики: Українська мова--Методика викладання--Прикметники
Анотація: План-конспект уроку, мета якого навчити правильно писати складні прикметники, пояснювати орфограми за допомогою правил, виробляти орфографічну грамотність, розвивати вміння запобігати помилкам у написанні прикметників.





    Троян, О. П.
    Написання прислівників через дефіс. 6 клас (на українознавчому матеріалі) [Текст] / О. П. Троян // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2012. - № 3. - С. 8-11.
Рубрики: Прислівники--Правопис український--Методика викладання
Анотація: Мета уроку поглибити знання про способи творення прислівників, сприяти зміцненню навичок правопису складних прислівників через дефіс та позначати відповідні орфограми, пояснювати їх за допомогою орфографічних правил.





    Фесай, Н. І.
    Написання прислівників разом і через дефіс [Текст] : 7 клас / Н. І. Фесай // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2012. - № 34-36. - С. 30-35.
Рубрики: Прислівники--Правопис--Українська мова
   Українська мова --Прислівники --Методика викладання






    Іванова, Г. В.
    Написання складних прикметників разом і через дефіс [Текст] : 6 клас / Г. В. Іванова // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2015. - № 1-2. - С. 12-15.
Рубрики: Прикметники--Українська мова--Уроки--Україна
Анотація: План проведення уроку з української мови в 6-му класі, на якому в учнів формуються знання про правила написання складних прикметників разом і через дефіс, вміння правильно писати такі слова, пояснювати орфограми, удосконалювати правописні навички.





    Вальтер, Л. І.
    Написання складних прикметників разом і через дефіс [Текст] : 6 клас / Л. І. Вальтер // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2016. - № 30. - С. 12-13.
Рубрики: Прикметники--Орфографія--Уроки--Методика викладання
Анотація: План проведення уроку з української мови в 6-му класі, мета якого формувати мовні компетенції школярів, знати теоретичні відомості про написання складних прикметників разом і через дефіс.





    Симоненко, Г. І.
    Правопис прислівників. Написання прислівників через дефіс та разом [Текст] : 7 клас / Г. І. Симоненко // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2016. - № 31-32. - С. 16-20.
Рубрики: Прислівники--Українська мова--Уроки--Методика викладання
Анотація: Конспект уроку з української мови в 7-му класі, мета якого ознайомити учнів з правилами написання прислівників через дефіс і разом, домогтися практичного засвоєння ними цих правил.





    Гайван, Вікторія.
    Правопис складних прислівників : 7 клас / Вікторія Гайван // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2018. - № 5. - С. 20-23. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Прислівники--Складні прислівники--Правопис
Кл.слова (ненормовані):
написання разом -- написання окремо -- написання через дефіс -- утворення складних прислівників -- робота з опорною таблицею
Анотація: Подано план-конспект уроку української мови з морфологічної та орфографічної теми. На цьому уроці представлено різноманітні форми, методи і прийоми роботи, спрямовані на засвоєння учнями правил правопису складних прислівників.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Акинина, Виктория.
    Дефис в наречиях. Урок русского языка. 7 клас [Текст] / Виктория Акинина // Всесвітня література в сучасній школі. - 2018. - № 1. - С. 48-50
Рубрики: Російська мова--Вивчення в школах України
   Російська мова--Дефіс

Анотація: Предлагается разработка урока русского языка, 7 класс, в школах Украины.

Є примірники у відділах:
(30.11.2018р. - Б.ц.) (вільний)




    Радченко, Ю. В.
    Написання прийменників разом, окремо й через дефіс [Текст] : 7 клас / Ю. В. Радченко // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2020. - № 16-18. - С. 12-15. - Бібліогр. наприкінці ст.
Рубрики: Прийменники--Правопис український--Уроки--Методика викладання
Анотація: Конспект уроку з української мови в 7-му класі, мета якого поглибити знання учнів про словотвір, похідні та непохідні слова, про прийменник як службову частину мови, навчити правильно писати прийменники - разом, окремо й через дефіс.