CUKK-VDPU
Ц11


    Цінько, С.
    Інноваційні методи в навчанні рідної мови [Текст] / С. Цінько, О. Ковальова, Л. Рекун // Українська мова і література в школі. - 2007. - № 2. - С. 9-13.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
уроки -- інноваційні технології -- література -- прислівники
Анотація: Розкрити особливості побудови опису в науковому та художньому стилях; вчити учнів доводити власні думки, користуючись усіма засобами мови,розвивати логічне мислення


Дод.точки доступу:
Ковальова, О.; Рекун, Л.
Є примірники у відділах:
(11.05.2007р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1


CUKK-VDPU
П16


    Панчук, О.
    Як викликати на урок української мови "невідкладну ігрову допомогу" [Текст] / О. Панчук // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2007. - № 4. - С. 10-19.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Навчання методами гри
Кл.слова (ненормовані):
ігрова допомога -- дефіс -- прислівники -- режисура уроку
Анотація: Формування орфографічних умінь і навичок шляхом поєднання інноваційних ідей з образно-асоціативним методом

Є примірники у відділах:
(19.06.2007р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1




    Панчук, О.
    "Ігрова допомога" на уроках української мови [Текст] / О. Панчук // Українська мова і література в школі. - 2007. - № 3. - С. 27-29.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Навчання ігровими методами
Кл.слова (ненормовані):
Дефіс -- педагогічний досвід -- прислівники -- ігрові прийоми
Анотація: Ігрові форми вивчення навчального матеріалу

Є примірники у відділах:
(12.06.2007р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1




    Нечипоренко, Алла.
    Прислівник - як "стилістична" частина мови (Теоретико-практичні матеріали на допомогу вчителеві) [Текст] / А. Нечипоренко // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2009. - № 4. - С. 60-68. - Бібліогр.: 13 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Граматика--Частини мови--Прислівник
   Літературознавство--Українське--Художній твір--Мова

Кл.слова (ненормовані):
порівняльні епітети -- прислівники-кольоративи -- сенсорні прислівники -- вправи
Анотація: ВІ статті досліджується прислівник, його роль ,як епітета з колірною семантикою, в поезії другої половини ХХ століття.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Сосницька, Оксана Іллівна.
    Цикл уроків з теми "Прислівник" [Текст] : уроки перший і другий / О. І. Сосницька // Українська література в загальноосвітній школі. - 2009. - № 12. - С. 43-46
Рубрики: Прислівники--Українська мова
   Уроки--Українська мова--Прислівники

Анотація: План-конспект уроків

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Сосницька, О. І.
    Написання прислівників разом і через дефіс [Текст] / О. І. Сосницька // Українська література в загальноосвітній школі. - 2010. - № 3. - С. 45-48
Рубрики: Прислівники--Українська мова
   Уроки--Українська мова--Прислівники

Анотація: План-конспект уроку





    Сосницька, О. І.
    Узагальнення та систематизація знань з теми "Прислівник" / О. І. Сосницька // Українська література в загальноосвітній школі. - 2010. - № 4. - С. 37-40 : іл.
Рубрики: Прислівники--Українська мова
   Уроки--Українська мова--Прислівники

Анотація: План-конспект уроку





    Музиченко-Мельник, Тетяна.
    Способи творення прислівників : урок у 7 класі / Т. Музиченко-Мельник // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2012. - № 1. - С. 4-5
Рубрики: Українська мова--Вивчення і викладання--Прислівники
Анотація: Урок ознайомлення семикласників з основними способами творення прислівників і словотворчими засобами, правилами їх наголошування. Урок розвиває навички учнів роботи у групах, пробуджує інтерес школярів до українських звичаїв і традицій.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Троян, О. П.
    Написання прислівників через дефіс. 6 клас (на українознавчому матеріалі) [Текст] / О. П. Троян // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2012. - № 3. - С. 8-11.
Рубрики: Прислівники--Правопис український--Методика викладання
Анотація: Мета уроку поглибити знання про способи творення прислівників, сприяти зміцненню навичок правопису складних прислівників через дефіс та позначати відповідні орфограми, пояснювати їх за допомогою орфографічних правил.





    Дуняшенко, Наталія.
    Прислівник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. Розряди прислівників : урок у 7 класі / Н. Дуняшенко // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах) : науково-методичний журнал. - 2012. - № 6. - С. 15-17
Рубрики: Прислівники--Значення--Морфологічні ознаки --Розряди
   Уроки--Розробка


Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Гірник, А. В.
    Прислівник [Текст] : 7 клас. Цикл уроків / А. В. Гірник // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2012. - № 19-21. - С. 29-40.
Рубрики: Прислівники--Українська мова--Методика викладання
Анотація: Стаття пропонує конспекти проведення уроків з української мови в 7 класі за темою "Прислівник".





    Фесай, Н. І.
    Написання прислівників разом і через дефіс [Текст] : 7 клас / Н. І. Фесай // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2012. - № 34-36. - С. 30-35.
Рубрики: Прислівники--Правопис--Українська мова
   Українська мова --Прислівники --Методика викладання






    Кулеба, Н.
    Узагальнення та систематизація вивченого про прислівник (на текстовій основі новели О. Генрі "Останній листок") [Текст] : бінарний урок: українська мова і світова література. 7 клас / Н. Кулеба, О. Зубченко // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2013. - № 2. - С. 9-12. - Бібліогр. наприкінці ст.
Рубрики: Прислівники--Українська мова--Методика викладання
   Нестандартні уроки--Українська мова--Світова література--Методика викладання

Анотація: План проведення бінарного уроку у 7-му класі, мета якого узагальнити знання учнів з розділу "Прислівник, його вживання і правопис" на матеріалі новели "Останній листок" О. Генрі.


Дод.точки доступу:
Зубченко, О.; Генрі, О. (Американський письменник, майстер жанру оповідання ; 1862-1910 рр.) \про твори\




    Ріпей, Марія.
    Прислівники "пізніше", "потім" і "згодом" в українській мові / Марія Ріпей // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2013. - № 3. - С. 48-49. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Прислівники--Правила застосування

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Дробот, Н. В.
    Прислівник [Текст] : підсумковий урок-подорож. 7 клас / Н. В. Дробот // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2013. - № 32. - С. 13-16.
Рубрики: Прислівники--Українська мова--Методика викладання
Анотація: Підсумковий урок з української літератури у 7-му класі за темою "Прислівник".





    Кравець, Вікторія.
    Прислівник. Загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. Урок-ярмарок [Текст] / Вікторія Кравець // Українська мова та література. - 2014. - Груден. (№ 24). - С. 17-19. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Методика викладання--Українська мова--Прислівники





    Ніщенко, Мар'яна
    Урок з теми: "Розряди прислівників за значенням" [Текст] / Мар'яна Ніщенко // Українська мова і література в школі. - 2015. - № 3. - С. 44-46.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Урок
Кл.слова (ненормовані):
урок української мови -- прислівники за значенням
Анотація: Надається розробка уроку з теми "Розряди прислівників за значенням", метою якого є поглиблення знань про прислівник як самостійну частину мови, визначення прислівників у тексті а також виховання любові до української мови.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Маркова, Наталія.
    Прислівник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль [Текст] : 7 клас / Наталія Маркова // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2016. - № 12. - С. 13-15
Рубрики: Прислівники--Вивчення в школі
   Уроки--Розробки

Кл.слова (ненормовані):
робота з текстом -- творення прислівників -- робота з варіантами -- ігрове завдання
Анотація: Вміщено проект уроку української мови для учнів 7 класу, який охоплює вступну тему, пов'язану з опануванням загальних відомостей про прислівник як частину мови. Урок поєднує такі традиційні прийоми, як слово вчителя, робота з підручником, словникова робота з інноваційними: інтерактивні вправи, розподільна робота з дослідницьким завданням, пошукове завдання та іншими.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Богданова, Є. В.
    Історія акцентуації відприкметникових прислівників, мотивованих суфіксальними прикметниками [Текст] / Є. В. Богданова // Мовознавство. - 2016. - № 4. - С. 60-69. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Мовознавство--Прислівники--Відприкметникові
Анотація: Стаття присвячена дослідженню особливостей акцентуації відприкметникових прислівників, мотивованих суфіксальними прикметниками. У розвідці також проаналізовано випадки варіантного акцентування лексем та встановлено причини відхилення від первісної акцентуації, визначено закономірності в наголошуванні прислівників одного словотвірного типу. Окреслено перспективи вивчення відприкметникових прислівників української мови в діахронному аспекті.





    Симоненко, Г. І.
    Правопис прислівників. Написання прислівників через дефіс та разом [Текст] : 7 клас / Г. І. Симоненко // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2016. - № 31-32. - С. 16-20.
Рубрики: Прислівники--Українська мова--Уроки--Методика викладання
Анотація: Конспект уроку з української мови в 7-му класі, мета якого ознайомити учнів з правилами написання прислівників через дефіс і разом, домогтися практичного засвоєння ними цих правил.