Ткач, Н. Дослідження емоційних особливостей злобливої та незлобливої форм заздрості [Текст] / Н. Ткач> // Психологія і суспільство. - 2005. - №1. - С. 39-45. - Бібліогр.: 8 назв. Рубрики: --Феномен заздрості Кл.слова (ненормовані): Почуття -- Базові та похідні емоції -- Соціальне порівння -- Суперництво -- Ревнощі -- Ідентифікація -- Фрустрація -- Мотивація самовдосконалення -- Співпереживання |
Власенко, І. В. Аналіз емоцій осіб, які працюють в екстремальних умовах та попередження причин нещасних випадків [Текст] / І.В. Власенко, А.Ю. Федоркін> // Безпека життєдіяльності. - 2005. - № 3. - С. 25-29 Рубрики: Охорона праці--Попередження нещасних випадків Емоції--Аналіз--Екстемальні умови Кл.слова (ненормовані): Травматизм -- Реабілітація -- Адаптація -- Стрес -- Загроза -- Життя -- Емоції -- Працездатність -- Підсумки Анотація: Зниження рівня травмвтизму осіб, які працюють в екстримальних умовах, за рахунок додаткової емоційної підготовки Дод.точки доступу: Федоркін, А.Ю. |
Печерська, А. Сім`я і музичне виховання [Текст] / А. Печерська> // Початкова школа. - 2004. - №1. - С. 52-55. Рубрики: Педагогіка--Сімейне виховання Кл.слова (ненормовані): мистецтво -- емоції -- мелодія -- моральне виховання Дескриптори: ПЕДАГОГІКА,ВИХОВАННЯ Анотація: Музичне виховання молодших школярів в сім`ї і в школі Є примірники у відділах: (31.03.2005р. Інв.1574 (1 прим.) - Б.ц.) |
Солощенко, Д. В. Экстренная психологическая помощь [Текст] : консультирование / Д.В. Солощенко> // Практична психологія та соціальна робота. - 2002. - № 9-10. - С. 17-38 ; Практична психологія та соціальна робота. - 2003. - № 1. - С. 61-66 Рубрики: Практичний психолог Психологія людини--Психічний стан Стрес Насильство--Діти Емоції--Емоційні порушення Сексуальні відносини Кл.слова (ненормовані): РЕГУЛЯЦІЯ -- Моторна -- Когнитивна -- Десенситизація -- Контрацепція |
Кульчицкая , Е. И. Эмоциональное и интеллектуальное поведение [Текст] / Е.И. Кульчицкая > // Практична психологія та соціальна робота. - 2003. - № 1. - С. 1-3 Рубрики: Психологія особистості--Емоції |
Матвійчук, В. Істоки доброти [Текст] : програма корекційно-розвиваючої роботи по рохвитку емоційно-особистісної сфери та попередженню афективних проявів поведінки дошкольника / В. Матвійчук> // Практична психологія та соціальна робота. - 2003. - № 2-3. - С. 41-57. - Бібліогр.: 19 назв. Рубрики: Психологія вікова--Дошкільники--Розвиток Емоції--Розвиток у дитини--Корекція Дитяча психологія--Дошкільний вік |
Заика, Е. В. Методики исследования эмоций в клинической психологии [Текст] / Е.В. Заика> // Практична психологія та соціальна робота. - 2003. - № 5. - С. 35-53 Рубрики: Емоції--Психологія |
Заика, Е. В. Методики исследования эмоций в клинической психологии [Текст] / Е.В. Заика> // Практична психологія та соціальна робота. - 2003. - № 6. - С. 62-68. - Бібліогр.:52 назв. Рубрики: Емоції--Психологія |
Рєпнова , Т. П. Фенемен емоційної зрілості і кризи розвитку [Текст] / Т.П. Рєпнова ; Т.П. Рєпнова> // Практична психологія та соціальна робота. - 2004. - № 4. - С. 42-52 Рубрики: Практична психологія--Емоції Кл.слова (ненормовані): Емпатії -- Експресії -- Самоповага -- Моральне судження -- Саморегуляція |
Рєпнова , Т. П. Феномен емоційої зрілості і кризи розвитку [Текст] / Т.П. Рєпнова ; Т.М. Рєпнова> // Практична психологія та соціальна робота. - 2004. - № 5. - С. 77-79 Рубрики: Практична психологія--Емоції |
Рєпнова , Т. П. Фенемен емоційної зрілості і кризи розвитку [Текст] / Т.П. Рєпнова ; Т.П. Рєпнова> // Практична психологія та соціальна робота. - 2004. - № 4. - С. 42-52 ; № 6. - С. 54-62 Рубрики: Практична психологія--Емоції Кл.слова (ненормовані): Емпатії -- Експресії -- Самоповага -- Моральне судження -- Саморегуляція |
Цыбур, Е. Н. Интегративная модель психологической коррекции инфальтильной эмоциональной зависимости [Текст] / Е.Н. Цыбур> // Практична психологія та соціальна робота. - 2004. - № 10. - С. 46-50 Рубрики: Практична психологія --Особистість--Емоції--Допомога |
Цыбур, Е. Н. Интегративная модель психологической коррекции инфальтильной эмоциональной зависимости [Текст] / Е.Н. Цыбур> // Практична психологія та соціальна робота. - 2004. - № 10. - С. 46-50 ; № 11. - С. 41-46 Рубрики: Практична психологія --Особистість--Емоції--Допомога |
Цыбур, Е. Н. Интегративная модель психологической коррекции инфальтильной эмоциональной зависимости [Текст] / Е.Н. Цыбур> // Практична психологія та соціальна робота. - 2004. - № 10. - С. 46-50 ; № 11. - С. 41-46 ; № 12. - С. 1-17 Рубрики: Практична психологія --Особистість--Емоції--Допомога |
Крючкова, О. Формування інтелектуальних умінь студентів немовних вищих закладів освіти на базі іноземної мови [Текст] / О. Крючкова> // Рідна школа. - 2004. - № 4. - С. 22-25. - Бібліогр.: 18 назв. Рубрики: Інтелект--Мисленнєві дії--Іноземні мови Мовні здібності--Емоції--Мотивація |
Голуб, Н. Роль засобів мистецтва в активізації і формуванні емоцій та почуттів. [Текст] / Н Голуб> // Українська мова і література в школі. - 2004. - №1. - С. 2-4 Рубрики: Методика мови. Кл.слова (ненормовані): Емоції. |
Ніколаєнко, Л. І. Категоризація і мовне вираження емоцій співчуття та злорадства (на матеріалі української, російської і польської мов) [Текст] / Л.І. Ніколаєнко> // Мовознавство. - 2005. - № 1. - С. 45-57. - Бібліогр.: 19 назв Рубрики: Психологія особистості--Емоції Психолінгвістика Кл.слова (ненормовані): Лексико-семантичне поле, категоризація , концептуалізація, емотивні назви, конструктивні та деструктивні емоції, позитивні та негативні емоції. Анотація: Стаття присвячена психолінгвістичній проблемі категоризації двох протилежних груп емоцій "співчуття" та "злорадство". У статті здійснюється порівняльний аналіз семантики назв емоцій співчуття та злорадства в українській, російській і польській мовах на підставі етимологічних даних, словникових дефініцій та контекстуальної вживаності емотивних назв, а також досліджується концептуалізація цих емоцій у трьох порівнювальних мовах |
Васильченко, Л. В. Психологія натовпу [Текст] / Л.В. Васильченко> // Безпека життєдіяльності. - 2005. - № 11. - С. 30-34. - Бібліогр.: 4 назви Рубрики: Психологія--Психологія натовпу Кл.слова (ненормовані): Натовп -- Поведінка -- ОСОБИСТІСТЬ -- ЕМОЦІЇ -- Почуття -- Радість -- Гнів -- Страх -- Афект -- СТРЕС Анотація: Що таке натовп, які його різновиди, спільні риси натовпу? Детально у статті |
Калошин, В. Ф. Вплив емоцій на ефективність навчального процесу (теорія та практика) [Текст] / В.Ф. Калошин> // Практична психологія та соціальна робота. - 2006. - № 1. - С. 70-74. - Бібліогр. : 12 назв. Рубрики: Психіка людини--Емоції Емоції--Ефективність навчання Анотація: В статті розповідається про сприятливий вплив емоцій на усі сфери людського життя, в тому числі на навчання. |
Ілляшенко, Т. Дитяча агресія - що це? [Текст] / Т. Ілляшенко> // Початкова школа. - 2006. - № 1. - С. 9-11. Рубрики: Психологія--Вікова Кл.слова (ненормовані): емоції -- аутоагресія -- жорстокість Дескриптори: ПСИХОЛОГІЯ -- ВІКОВА ПСИХОЛОГІЯ Анотація: Тлумачення поняття "дитяча агресія", визначено її види й причини, окреслено стратегію подолання. Є примірники у відділах: (31.01.2006р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1 |