Ткач, Н.
    Дослідження емоційних особливостей злобливої та незлобливої форм заздрості [Текст] / Н. Ткач // Психологія і суспільство. - 2005. - №1. - С. 39-45. - Бібліогр.: 8 назв.
Рубрики: --Феномен заздрості
Кл.слова (ненормовані):
Почуття -- Базові та похідні емоції -- Соціальне порівння -- Суперництво -- Ревнощі -- Ідентифікація -- Фрустрація -- Мотивація самовдосконалення -- Співпереживання





    Власенко, І. В.
    Аналіз емоцій осіб, які працюють в екстремальних умовах та попередження причин нещасних випадків [Текст] / І.В. Власенко, А.Ю. Федоркін // Безпека життєдіяльності. - 2005. - № 3. - С. 25-29
Рубрики: Охорона праці--Попередження нещасних випадків
   Емоції--Аналіз--Екстемальні умови

Кл.слова (ненормовані):
Травматизм -- Реабілітація -- Адаптація -- Стрес -- Загроза -- Життя -- Емоції -- Працездатність -- Підсумки
Анотація: Зниження рівня травмвтизму осіб, які працюють в екстримальних умовах, за рахунок додаткової емоційної підготовки


Дод.точки доступу:
Федоркін, А.Ю.




    Печерська, А.
    Сім`я і музичне виховання [Текст] / А. Печерська // Початкова школа. - 2004. - №1. - С. 52-55.
Рубрики: Педагогіка--Сімейне виховання
Кл.слова (ненормовані):
мистецтво -- емоції -- мелодія -- моральне виховання
Дескриптори: ПЕДАГОГІКА,ВИХОВАННЯ
Анотація: Музичне виховання молодших школярів в сім`ї і в школі

Є примірники у відділах:
(31.03.2005р. Інв.1574 (1 прим.) - Б.ц.)




    Солощенко, Д. В.
    Экстренная психологическая помощь [Текст] : консультирование / Д.В. Солощенко // Практична психологія та соціальна робота. - 2002. - № 9-10. - С. 17-38 ; Практична психологія та соціальна робота. - 2003. - № 1. - С. 61-66
Рубрики: Практичний психолог
   Психологія людини--Психічний стан

   Стрес

   Насильство--Діти

   Емоції--Емоційні порушення

   Сексуальні відносини

Кл.слова (ненормовані):
РЕГУЛЯЦІЯ -- Моторна -- Когнитивна -- Десенситизація -- Контрацепція






    Кульчицкая , Е. И.
    Эмоциональное и интеллектуальное поведение [Текст] / Е.И. Кульчицкая // Практична психологія та соціальна робота. - 2003. - № 1. - С. 1-3
Рубрики: Психологія особистості--Емоції





    Матвійчук, В.
    Істоки доброти [Текст] : програма корекційно-розвиваючої роботи по рохвитку емоційно-особистісної сфери та попередженню афективних проявів поведінки дошкольника / В. Матвійчук // Практична психологія та соціальна робота. - 2003. - № 2-3. - С. 41-57. - Бібліогр.: 19 назв.
Рубрики: Психологія вікова--Дошкільники--Розвиток
   Емоції--Розвиток у дитини--Корекція

   Дитяча психологія--Дошкільний вік






    Заика, Е. В.
    Методики исследования эмоций в клинической психологии [Текст] / Е.В. Заика // Практична психологія та соціальна робота. - 2003. - № 5. - С. 35-53
Рубрики: Емоції--Психологія





    Заика, Е. В.
    Методики исследования эмоций в клинической психологии [Текст] / Е.В. Заика // Практична психологія та соціальна робота. - 2003. - № 6. - С. 62-68. - Бібліогр.:52 назв.
Рубрики: Емоції--Психологія





    Рєпнова , Т. П.
    Фенемен емоційної зрілості і кризи розвитку [Текст] / Т.П. Рєпнова ; Т.П. Рєпнова // Практична психологія та соціальна робота. - 2004. - № 4. - С. 42-52
Рубрики: Практична психологія--Емоції
Кл.слова (ненормовані):
Емпатії -- Експресії -- Самоповага -- Моральне судження -- Саморегуляція





    Рєпнова , Т. П.
    Феномен емоційої зрілості і кризи розвитку [Текст] / Т.П. Рєпнова ; Т.М. Рєпнова // Практична психологія та соціальна робота. - 2004. - № 5. - С. 77-79
Рубрики: Практична психологія--Емоції





    Рєпнова , Т. П.
    Фенемен емоційної зрілості і кризи розвитку [Текст] / Т.П. Рєпнова ; Т.П. Рєпнова // Практична психологія та соціальна робота. - 2004. - № 4. - С. 42-52 ; № 6. - С. 54-62
Рубрики: Практична психологія--Емоції
Кл.слова (ненормовані):
Емпатії -- Експресії -- Самоповага -- Моральне судження -- Саморегуляція






    Цыбур, Е. Н.
    Интегративная модель психологической коррекции инфальтильной эмоциональной зависимости [Текст] / Е.Н. Цыбур // Практична психологія та соціальна робота. - 2004. - № 10. - С. 46-50
Рубрики: Практична психологія --Особистість--Емоції--Допомога





    Цыбур, Е. Н.
    Интегративная модель психологической коррекции инфальтильной эмоциональной зависимости [Текст] / Е.Н. Цыбур // Практична психологія та соціальна робота. - 2004. - № 10. - С. 46-50 ; № 11. - С. 41-46
Рубрики: Практична психологія --Особистість--Емоції--Допомога






    Цыбур, Е. Н.
    Интегративная модель психологической коррекции инфальтильной эмоциональной зависимости [Текст] / Е.Н. Цыбур // Практична психологія та соціальна робота. - 2004. - № 10. - С. 46-50 ; № 11. - С. 41-46 ; № 12. - С. 1-17
Рубрики: Практична психологія --Особистість--Емоції--Допомога







    Крючкова, О.
    Формування інтелектуальних умінь студентів немовних вищих закладів освіти на базі іноземної мови [Текст] / О. Крючкова // Рідна школа. - 2004. - № 4. - С. 22-25. - Бібліогр.: 18 назв.
Рубрики: Інтелект--Мисленнєві дії--Іноземні мови
   Мовні здібності--Емоції--Мотивація






    Голуб, Н.
    Роль засобів мистецтва в активізації і формуванні емоцій та почуттів. [Текст] / Н Голуб // Українська мова і література в школі. - 2004. - №1. - С. 2-4
Рубрики: Методика мови.
Кл.слова (ненормовані):
Емоції.





    Ніколаєнко, Л. І.
    Категоризація і мовне вираження емоцій співчуття та злорадства (на матеріалі української, російської і польської мов) [Текст] / Л.І. Ніколаєнко // Мовознавство. - 2005. - № 1. - С. 45-57. - Бібліогр.: 19 назв
Рубрики: Психологія особистості--Емоції
   Психолінгвістика

Кл.слова (ненормовані):
Лексико-семантичне поле, категоризація , концептуалізація, емотивні назви, конструктивні та деструктивні емоції, позитивні та негативні емоції.
Анотація: Стаття присвячена психолінгвістичній проблемі категоризації двох протилежних груп емоцій "співчуття" та "злорадство". У статті здійснюється порівняльний аналіз семантики назв емоцій співчуття та злорадства в українській, російській і польській мовах на підставі етимологічних даних, словникових дефініцій та контекстуальної вживаності емотивних назв, а також досліджується концептуалізація цих емоцій у трьох порівнювальних мовах





    Васильченко, Л. В.
    Психологія натовпу [Текст] / Л.В. Васильченко // Безпека життєдіяльності. - 2005. - № 11. - С. 30-34. - Бібліогр.: 4 назви
Рубрики: Психологія--Психологія натовпу
Кл.слова (ненормовані):
Натовп -- Поведінка -- ОСОБИСТІСТЬ -- ЕМОЦІЇ -- Почуття -- Радість -- Гнів -- Страх -- Афект -- СТРЕС
Анотація: Що таке натовп, які його різновиди, спільні риси натовпу? Детально у статті





    Калошин, В. Ф.
    Вплив емоцій на ефективність навчального процесу (теорія та практика) [Текст] / В.Ф. Калошин // Практична психологія та соціальна робота. - 2006. - № 1. - С. 70-74. - Бібліогр. : 12 назв.
Рубрики: Психіка людини--Емоції
   Емоції--Ефективність навчання

Анотація: В статті розповідається про сприятливий вплив емоцій на усі сфери людського життя, в тому числі на навчання.





    Ілляшенко, Т.
    Дитяча агресія - що це? [Текст] / Т. Ілляшенко // Початкова школа. - 2006. - № 1. - С. 9-11.
Рубрики: Психологія--Вікова
Кл.слова (ненормовані):
емоції -- аутоагресія -- жорстокість
Дескриптори: ПСИХОЛОГІЯ -- ВІКОВА ПСИХОЛОГІЯ
Анотація: Тлумачення поняття "дитяча агресія", визначено її види й причини, окреслено стратегію подолання.

Є примірники у відділах:
(31.01.2006р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1