Бобрицька, В. І.
    Як зберегти психічне здоров'я [Текст] / В.І. Бобрицька // Безпека життєдіяльності. - 2005. - № 1. - С. 54-58. - Бібліогр.: 6 назв
Рубрики: Здоров'я--Психічне здоров'я
Кл.слова (ненормовані):
ЗДОРОВ'Я -- ситуація -- стрес -- дистрес -- дослідження -- тести -- методи психічної саморегуляції -- релаксація -- аутогенне тренування -- висновки
Анотація: У статті розглядаються питання формування, збереження і зміцнення психічного здоров'я майбутніх учителів. Аналіз особливостей їхньої діяльності дозволяє дійти висновку про те, що праця педагога середньої школи належить до групи професій ризику виникнення нервово-психічних розладів. Центральним завданням дослідження є пошук шляхів перебудови змісту і логіки процесу підготовки вчителя у вищому навчальному закладі з тим, щоб ознайомити майбутніх педагогів з питанням збереження і зміцнення психічного здоров'я, сформувати навички володіння методикою підвищення стійкості до стрес-факторів у педагогічній діяльності.





    Баранов, В.
    Помаранчева революція [Текст] : зацікавлений погляд, уроки й висновки / В. Баранов // Київ. - 2005. - № 1. - С. 13-21
Рубрики: Помаранчева революція
   Публіцистика--21 століття

Анотація: у публіцистичній статі відтворюються події кінця 2004 року в Україні





    Лігоненко, Л.
    Аналіз процесі, пов'язаних з банкрутством підприємств в Україні: методичні аспекти та практичні висновки [Текст] / Л.Лігоненко // Економіка. Фінанси. Право. - 2000. - № 5. - С. 18-21
Рубрики: Банкрутство підприємств





    Кириченко, В.
    Досвід реалізації програм економічної та валютно-фінансової стабілізації в Латинській Америці : висновки для України [Текст] / В.Кириченко // Економіка України. - 2001. - № 8. - С. 66-70
Рубрики: Економіка Латинської Америки





    Чумак, В.
    Виходячи з власних інтересів [Текст] : порівняльний аналіз досвіду стратегічного партнерства зі США: висновки для України / В. Чумак // Політика і час. - 2003. - № 9. - С. 9-24. - Бібліографія: 30 назв
Рубрики: Зовнішня політика України--Україна - США
   США--Зовнішня політика--Японія--Корея

Кл.слова (ненормовані):
Мексика -- Ізраїль





    Мойсєєв, О.
    Шляхи вдосконалення висновку експерта [Текст] / О. Мойсєєв // Вісник Академії правових наук України. - 2004. - № 4. - С. 191-197. - Бібліогр.: С.192-194
Рубрики: Експертиза--Судова
   Судова експертиза--Висновки






    Омельченко, С.
    Здоров'я та здоровий спосіб життя людини: погляд, думки, висновки [Текст] / С. Омельченко // Рідна школа. - 2005. - № 7. - С. 6-10. - Бібліогр.: 16 назв.
Рубрики: Здоровий спосіб життя
Анотація: Здорова дитина - здорова нація. Статистичні дані про стан здоров'я підростаючого покоління тривожні. У сучасній науці є декілька підходів до цього питання.





    Андрієвський, В.
    Удосконалення методики проведення шкільного фізичного демонстраційного експерименту [Текст] / В. Андрієвський, І. Корсун, В. Мацюк, В. Чопик // Фізика та астрономія в школі. - 2005. - № 3. - С. 40-42 : мал. - Бібліогр.: 8 назв
Рубрики: Фізика--Уроки викладання
   Фізика--Експеримент демонстраційний

Кл.слова (ненормовані):
МЕТОДИКА -- ДОСЛІДЖЕННЯ -- Висновки
Анотація: Мета: з'ясувати , яким чином перетворити учнів із пасивних спостерігачів на активних учасників навчального процесу (на прикладі проведення демонстраційного експерименту)


Дод.точки доступу:
Корсун, І.; Мацюк, В.; Чопик, В.




    Конституційний Суд України.
    Рішення і висновки органу конституційної юрисдикції [Текст] / Конституційний Суд України // Юридична Україна. - 2005. - № 10. - С. 83-84
Рубрики: Судочинство в Україні--ПРАКТИКА КОНСТИТУЦІЙНОГО СУДУ
Кл.слова (ненормовані):
ЗМІНИ ДО КОНСТИТУЦІЇ -- ЗЕМЕЛЬНА ДІЛЯНКА
Анотація: Рішення у справі про введення змін до Конституції України та у справі про постійне користування земельними ділянками.

Є примірники у відділах:
(29.11.2005р. - Б.ц.) (вільний)




    Сусь, Б.
    Природа коливного процесу фотона [Текст] / Б. Сусь // Фізика та астрономія в школі. - 2005. - № 6. - С. 51-52. - Бібліогр.: 2 назви
Рубрики: Фізика--Світло--Фотон
Кл.слова (ненормовані):
ПРОЦЕС -- ФОРМУЛИ -- ВИСНОВКИ
Анотація: Світло - це потік фотонів як частинок, що мають не тільки масу й імпульс, а ще характеризуються фазою, що робить їх особливими частинками, які, поширюючись, знаходяться в коливному стані





    Волвенко, Павло.
    Акти тлумачення (рішення і висновки) Конституційного Суду України в механізмі правового регулювання з погляду теорії поділу влади [Текст] / Павло Волвенко // Підприємництво, господарство і право. - 2005. - № 12. - С. 136-139. - Бібліогр.: 21 назв.
Рубрики: Конституційний Суд--Функції--Офіційне тлумачення
Анотація: В статті розглянуто проблеми визначення статусу актів тлумачення Конституційного Суду України в системі джерел права.





    Шевчук , В.
    Корисні висновки з польської виборчої кампанії та процесу утворення післявиборчої урядової коаліції [Текст] / В. Шевчук // Економіст. - 2006. - № 2. - С. 76-81
Рубрики: Польща--ВНУТРІШНЯ ПОЛІТИКА--ВИБОРЧА КАМПАНІЯ
Кл.слова (ненормовані):
РЕЙТИНГ -- ПРАВОЦЕНТРИСТСЬКИЙ -- ПАРЛАМЕНТСЬКА КОАЛІЦІЯ -- ПОДІЛ КРАЇНИ
Анотація: Про чергові парламентські та президентські вибори, які відбулися в Польщі восени 2005 року.

Є примірники у відділах:
(17.04.2006р. - Б.ц.) (вільний)




    Кухарський В.
    Методологія злочинних голодоморів- у талмудичних джерелах (висновки зі свідчень І. Шахака) [Текст] / Кухарський В. // Персонал. - 2007. - № 1. - С. 9- 11. - Бібліогр.: 5 назв.
Рубрики: Новітня історія України--Голодомори--Україна, ХХ ст.
Анотація: Автор подає свою версію причин злочинних голодоморів в Україні на початку ХХ ст.





   
    Уроки Чорнобиля [] : висновки і рекомендації Міжнародної конференції "Двадцять років Чорнобильської катастрофи. Погляд у майбутнє" // Вісник Національної академії наук України. - 2007. - № 4. - С. 23-41.
Рубрики: Конференції в Україні--Міжнародні--м. Київ, 24-26 квітня 2006 р.
   Чорнобильська катастрофа--20 років потому

Кл.слова (ненормовані):
Чорнобильський форум -- Радіоактивне забруднення -- Генетичні зміни -- Навколишнє середовище -- Гострі ефекти -- Довгострокові ефекти -- Інституційний розвиток
Анотація: В статті йдеться про висновки та рекоментації Міжнародної конференції "Двадцять років Чорнобильської катастрофи. Погляд у майбутнє", яка відбулася в квітні 2006 р. в м. Києві. На конференції було розглянуто питання причин і наслідків аварії. Вивчення, узагальнення й розповсюдження величезного досвіду, накопиченого за два десятиріччя у процесі усунення різноманітних наслідків аварії, а також визначення наступних кроків для подальшого подолання наслідків аварії й реалізації нових ініціатив на національному та міжнародному рівнях





   
    Висновки Комітету ФПБАУ з стандартів і практики бухгалтерського обліку щодо Положення про порядок бухгалтерського обліку окремих активів та операцій і Змін до деяких нормативно-правових актів Міністерства фінансів України з бухгалтерського обліку № 1213 від 19.12.2006р. [Текст] // Вестник бухгалтера и аудитора Украины. - 2007. - № 5-6. - С. 8-9.
Рубрики: Стандарти бухгалтерського обліку
   Сумнівні борги

   Гудвіл

Анотація: На підставі аналізу тексту Положення про порядок... звертається увага розробників та користувачів на помилки, неузгодженості та невідповідність законодавству окремих пунктів зазначеного положення.





    Крехівський, О. В.
    Визначити акценти у розвитку вітчизняних високо-технологічних виробництв [Текст] : общественно-политическая литература / О.В. Крехівський, О.Б. Саліхова // Діловий вісник. - 2007. - № 3. - С. 13-14. - Зміст: Досвід Китаю, Індії і Туреччини ; Досвід Японії ; Висновки для України
Рубрики: Економіка--Високотехнологічне виробництво--Експорт--Імпорт
Анотація: Дані Організації економічного співробітництва та розвитку свідчать про те, що більш ніж 50% економічного зростання в окремих країнах відбувається завдяки інноваційним проектам США, Німеччини та Японії.


Дод.точки доступу:
Саліхова, О.Б.




    Євтушенко, Раїса
    Всеукраїнський конкурс "Учитель року - 2008" в номінації "Історія": підсумки та висновки [Текст] / РаїсаЄвтушенко // Історія в школах України. - 2008. - № 6. - С. 3-6 : фото
Рубрики: Конкурс учителів--Історія
Анотація: У публікації йдеться про особливості підготовки та проведення конкурсу, детально аналізуються його етапи та відзначаються найкращі конкурсанти.

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1




    Соскін, Олег.
    Хибні стереотипи щодо НАТО - перепона на шляху євроатлантичного розвитку України [Текст] / О. Соскін // Освіта і управління. - 2008. - № 1. - С. 86-91
Рубрики: Північно-атлантичний альянс
   НАТО--Україна

   НАТО--Інтегрування нових членів та партнерів--Висновки для України

Анотація: У статті спростовуються стереотипи щодо вступу України до Північно-атлантичного альянсу як одна з перешкод на шляху євроатлантичної моделі розвитку.





    Матяш, Надія.
    Конструювання тесту з біології для зовнішнього незалежного оцінювання [Текст] / Н. Матяш // Біологія і хімія в школі. - 2008. - № 4. - С. 20-23. - Бібліогр.: 9 назв.
Рубрики: Педагогічний тест--конструювання--методика викладання в школі
Кл.слова (ненормовані):
завдання стандартизоване -- висновки про знання -- уміння та навички учнів
Анотація: У педагогіці тест (проба) - це стандартизоване завдання, за результатом якого роблять висновки про знання учнів. Тому під час конструювання тесту з біології для зовнішнього незалежного оцінювання проектом є его структура. Розглянуто кілька підходів для складання тестових завдань.





    Глузман, О.
    Методологічні засади дослідження університетської педагогічної освіти [Текст] / О. Глузман // Психологія і суспільство. - 2008. - № 2 . - С. 8-44. - Бібліогр.: 45 назв. - Зміст: Вступ ; Університетська педагогічна освіта як сфера системного дослідження та о'бєкт порівняльного аналізу ; Зміст, структура і функції університетської педагогічної освіти ; Концептуальна модель Вітчизняної університетської педагогічної освіти ; Висновки
Рубрики: Педагогічна освіта
   Вища освіта--Загальні питання

Кл.слова (ненормовані):
університет -- навчання -- педагогічний процес
Анотація: Публікація присвячена університетській педагогічній освіті. На початку статті подається історична довідка щодо виникнення університеті, та їх розвитку. Визначаються основні суперечності як джерела розвитку університетської педагогічної освіти, суть і цілі університетської педагогічної освіти та ін.