Н11 Ніколаєнко, С. Якісна освіта - запорука самореалізації особистості: Фрагменти доповіді на Підсумковій колегії МОН України 17 серпня 2007 року [Текст] / С. Ніколаєнко> // Дошкільне виховання. - 2007. - № 9. - С. 3-6. Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Законодавчі та директивні матеріали Кл.слова (ненормовані): Дитиноцентризм |
Кремень, Василь Григорович. Вища освіта в соціокультурних змінах сучасності [Текст] / В.Г. Кремень> // Вища освіта України. - 2007. - № 3. - С. 9-13. Рубрики: Трансформація освіти Прогнозування освіти Кл.слова (ненормовані): Дитиноцентризм Анотація: Сформульовано та обгрунтовано основні тенденції, ідеї і завдання розвитку системи освіти, зумовлені цивілізаційними процесами. |
Василь Кремень:Cпогади про майбутнє [Текст]> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2008. - № 1 . - С. 7-11 Рубрики: Освіта-Видатні діячі освіти й науки Кл.слова (ненормовані): інноваційний тип суспільногго прогресу -- знання -- технологія -- освітні реформи -- методологія -- самодостатня особистість -- дитиноцентризм Анотація: Інтерв'ю з В.Г.Кременем, президентом АПН України, академіком НАН України, доктором філософських наук, професором . Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
Губанова, Н. Нові форми планування [Текст] / Н. Губанова, С. Макаренко, Я. Смирнова> // Дошкільне виховання. - 2009. - № 9. - С. 5-8. Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Плани і програми Кл.слова (ненормовані): Дитиноцентризм -- Шестирічки -- Календарне планування Анотація: Представлено одну з можливих моделей планування освітнього процесу з дітьми, відпрацьовану в експерементальних закладах Донеччини. Дод.точки доступу: Макаренко, С.; Смирнова, Я. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Коломієць, Олена. Агресивність особистості: вроджена і набута (спроба філософського аналізу) [Текст] / О. Коломієць> // Вища освіта України. - 2011. - № 4. - С. 78-82. - Библиогр.: с. 81 (14 назв.) Рубрики: Агресивна поведінка дитини Конфліктність у родині Дитиноцентризм Анотація: У статті вроджена і набута агресивність розглядаються як становлення агресивної поведінки особистості. Зазначається, що неприйняття дитини батьками або недостатня прихильність одного з батьків можуть бути причиною агресивної поведінки дитини. |
Кремень, Василь. Якісна освіта і нові вимоги часу [Текст] / В. Кремень> // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2013. - №4. - С. 4-18. - укр. та англ. мовами. - Бібліогр. в кінці ст. - Зміст: Інноваційна знаннєва людина ; Самодостатня демократична особистість ; Самодостатня демократична особистість та соціальне середовище ; Дитиноцентризм ; Цінності Рубрики: Освіта --Україна Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): сутність змін нового часу -- нові освітні завдання -- затребувані типи особистості -- інноваційна людина -- самодостатня людина -- принцип дитиноцентризму -- знання як сутнісна складова особистості Анотація: В статті обгрунтовується головне завдання всього суспільства й освіти - підготовка людини до життя і діяльності в нових умовах. Автор визначає спосіб позбавлення формального підходу в навчанні. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Захаренко, Сергій. Дитиноцентризм - провідна лінія в педагогічній спадщині О.А.Захаренка [Текст] : педагогіка школи / С. Захаренко> // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2013. - №4. - С. 63-66. - Бібліогр. в кінці ст. - Зміст: Постановка проблеми Рубрики: Педагогіка--Педагогічна наука Видатні педагоги--Україна Кл.слова (ненормовані): дитиноцентрична освіта -- суспільство -- навчання -- особистісні цінності Анотація: У статті розкривається принцип дитиноцентризму як один із провідних у сучасній педагогічній науці. Розглядається його втілення в навчально-виховній системі видатного українського педагога О.А. Захаренка. Дод.точки доступу: Захаренко, Олександр Антонович (Відомий український педагог, творець Авторської школи ; 1937-2002 рр.) Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Освіта для сучасності: європейські стандарти : репортаж з українсько-польського наукового форуму [Текст] / Оксана Проценко, Юлія Журлакова> // Дошкільне виховання. - 2015. - № 11. - С. 4-5 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Організація--Міжнародне співробітництво Кл.слова (ненормовані): українсько-польський форум -- європейські стандарти в освіті -- дитиноцентризм -- компетентнісний підхід Анотація: Репортаж з VI українсько-польського наукового форуму, який відбувся 14-16 вересня у Києві. Форум організований Національною академією педагогічних наук України і Комітетом педагогчних наук Польської академії наук, Національним педагогічним універстетом імені М. П. Драгоманова. Лейтмотивом форуму стала ідея про необхідність упровадження в освіту європейських стандартів та цінностей. Дод.точки доступу: Проценко, Оксана; Журлакова, Юлія Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Бондаренко, Юрій. Дитиноцентризм у викладанні літератури [Текст] / Юрій Бондаренко> // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2017. - № 5. - С. 11-14 Рубрики: Література--Методика викладання Дитяча психологія--Психологічні якості дітей--Розвиток--Уроки літератури Кл.слова (ненормовані): дитиноцентризм -- принципи навчання -- шкільний курс літератури -- поняття феноменального Анотація: Рзкрито систему принципів навчання літератури, які пов’язані з визнанням дитини головним суб’єктом навчального процесу. На основі цих принципів окреслено засади формування шкільного курсу літератури, визначено основні вектори в діяльності вчителя-словесника, спрямовані на розвиток психологічних якостей учнів. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Михайловська, Неля. Конструювання нового підручника з української мови як державної: виклики сьогодення [Текст] / Неля Михайловська> // Українська мова і література в школах України. - 2018. - № 3. - С. 33-37. - Бібліогр.: 5 назв. Кл.слова (ненормовані): Нова українська школа -- українська мова -- державна мова -- підручник -- освітній процес -- критичне мислення -- ключові компетентності -- дитиноцентризм -- педагогіка партнерства -- творча особистість -- мовна особистість -- патріот Анотація: У статті запропоновано нові підходи з питань написання сучасного підручника з української мови як державної. Проаналізовано формування компетентного мовця згідно з Концепцією "Нова українська школа". Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Дічек, Н. П. Особистісно орієнтована парадигма освіти в українській школі: витоки реалізації [Текст] / Н. П. Дічек> // Педагогіка і психологія. - 2019. - № 4. - С. 35-48. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Початкова школа--Ідивідуалізація навчання--Психодіагностика--Дитиноцентризм--Україна Анотація: Висвітлено здійснені в Україні в 1980-1990-х рр. кроки з реалізації особистісно орієнтованого навчання учнів початкової школи через диференціацію й індивідуалізовані методи навчання. Розкрито погляди одного з фундаторів сучасної психодіагностики в Україні Ю. Гільбуха, а також його колег (Є. Верещак, Л. Кондратенко, А Фурман та ін.) на шляхи здійснення індивідуалізації навчання школярів, опрелюднені й перевірені експериментально у практиці понад 400 загальноосвітніх шкіл (1989-1998). Дод.точки доступу: Гільбух, Юрій Зіновійович (укр. науковець, д-р психол. наук (1987), професор (1992) ; 1928-2000) \про нього\ |