Гаврилюк, О. Що запишемо у книгу життя ? [Текст] : Особистісно-зорієнтований урок за оповіданням Коцюбинського "Що записано в книгу життя..." 8 клас / О. Гаврилюк> // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2005. - № 3. - С. 23-28. Рубрики: Українська література ХІХ ст.--Персоналії письменників--Коцюбинський М. Кл.слова (ненормовані): батьки і діти -- байдужість і милосердя -- добро і зло Анотація: Роздуми про сенс життя в оповіданні М. Коцюбинського "Що записано в книгу життя..."" Дод.точки доступу: Коцюбинський М. \о нем\ Є примірники у відділах: (1 прим.) - Б.ц. - вільні 1 |
О11 Поліщук, О. Вивчення новели М. Хвильового "Я" ("Романтика") [Текст] : (спроба ідейно-художнього аналізу твору в єдності цого змісту і форми) / О. Поліщук; О.> // Українська мова і література в школі. - 2007. - № 2. - . Рубрики: Література українська--Новітня--Персоналії--Хвильовий М. Кл.слова (ненормовані): Педагогічний досвід -- добро і зло -- доля людини -- урок Анотація: Характеристика новели " Я" ( "Романтика") М.Хвильового як витвору мистецтва Є примірники у відділах: (11.05.2007р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1 |
Никитюк, Л. Чи варто боятися Хухи-Моховинки? [Текст] : урок-знайомство у 5 класі / Л. Никитюк> // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2008. - № 9. - С. 27-30. Рубрики: Література українська--Персоналії--Королів-Старий В. Література українська--Методика--Урок--5 кл. Кл.слова (ненормовані): казка -- добро і зло -- образ Моховинки -- творча робота Анотація: Урок-знайомство з творчістю В. Короліва- Старого , добро і зло в казці "Хуха-Моховинка". Дод.точки доступу: Королів-, Василь |
Мовчан, О. Уроки життя і людської долі : За повістю Бориса Харчука "Планетник" : урок української літератури : 7 клас [Текст] / Оксана Мовчан> // Українська мова й література в сучасній школі. - 2012. - № 6. - С. 60-62. Рубрики: Українська література--Харчук Борис (1931-1988 рр.) Українська література--Урок Кл.слова (ненормовані): урок-захист проекту -- аналіз змісту повісті -- моральний вибір людини -- добро і зло -- дослідницька робота -- компаративний аналіз творів Б. Харчука і А. де Сент-Екзюпері Анотація: Мета розробленого уроку - аналізуючи зміст повісті Б. Харчука, розкрити сутність порушених автором морально-етичних проблем, замислитись над сенсом життя та моральним вибором людини. Заняття має також сприяти розвитку в учнів творчої уяви та логічного мислення, формуванню світогляду школярів. Дод.точки доступу: Харчук, Борис (1931-1988) \про нього\ Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Загребельний, Ігор. Концепція "Світу як вічної школи" Г. Костельника в оптиці богословської проблеми теодицеї [Текст] / Ігор Загребельний> // Філософські обрії. - 2013. - Вип. 29. - С. 154-161. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Церковно-громадські діячі--Україна, 19-20 ст. Кл.слова (ненормовані): атеїзм -- добро і зло -- телеологія -- теодицея -- теологія Дод.точки доступу: Костельник, Г. (священик УГКЦ, український (руський) теолог, мовознавець, письменник, історик, церковно-громадський діяч ; 1886-1948) \про нього\ |
Белецкий, Юрий. Акуна матата [Текст]. Ч. 1 / Юрий Белецкий> // Личности. - 2014. - № 7. - С. 1-5 Рубрики: Людина і суспільство Кл.слова (ненормовані): щастя -- добро і зло -- моральний вибір -- боротьба за виживання -- соціальні права -- байдужість |