Камінчук, О.
    Духовно-естетична концепція неоромантизму в поезії Лесі Українки [Текст] / О. Камінчук // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2010. - № 3. - С. 111-120.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Література українська--Нова--Персоналії
Кл.слова (ненормовані):
неоромантичний дискурс -- самовираження особистості -- космогонічна міфологема -- сила і краса мистецтва -- вольова активність особистості -- проблема свободи -- громадянська лірика -- природа як світоглядна категорія -- емоційна виразність -- ритмомелодична структура творів
Анотація: В літературно-критичній статті розглянуто багатоаспектність і системність духовно-естетичної концепції неоромантизму в поезії Лесі Українки, доведено основоположне значення творчості поетеси в становленні цієї художньої системи в українській поезії кінця ХІХ- початку ХХ ст.


Дод.точки доступу:
Леся, Українка \про неї\
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Білоус, Петро.
    Про художність, паралітературу й літературні смаки [Текст] / Петро Білоус // Слово і час. - 2012. - № 2. - С. 89-93
Рубрики: Літературознавці України , 20-21 ст.
   Літературознавство--Художність

Кл.слова (ненормовані):
художність -- образність -- образний лад -- емоційна виразність
Анотація: У статті здійснено аналіз праці М. Наєнка "Про помежів'я літератури й паралітератури". Автор висловлює дискусійні міркування з приводу деяких питань, означених у статті М. Наєнка. Літературознавець витлумачує власне розуміння літератури й виводить із того розуміння критерії її художності.


Дод.точки доступу:
Наєнко, Мимхайло (український літературознавець, доктор філологічних наук, професор ; 1938-) \про твір\




    Кохно, Т.
    Формування в учнів початкових класів умінь виразно читати на уроках українського літературного читання [Текст] / Тетяна Кохно // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 4. - С. 33-38. - Бібліогр.: 9 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська література--Навчання читання--Початкові класи
Кл.слова (ненормовані):
виразне читання -- техніка мовлення -- логіка -- мовлення -- емоційна виразність -- логічні -- граматичні -- ритмічні паузи -- оперативне поле читання
Анотація: У статті розкривається значення виразного читання для сприйняття і розуміння художнього твору учнями початкових класів шкіл з російською мовою навчання. Подано практичні поради щодо оволодіння школярами технікою мовлення, логічною виразністю та вмінням емоційно виразити описане. Запропоновано спеціальні завдання для розвитку темпу читання. Наведено орієнтовний конспект уроку літературного читання у 3 класі.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)