Тинська, О. "Солярис" Станіслава Лема: на перехресті філософії та психології [Текст] / О. Тинська> // Слово і час. - 2005. - №4. - С. 81-83. Рубрики: Література Польщі, ХХ ст. Жанри--Літературні--Наукова фантастика Психологізм у літературі Анотація: Розглядається наукова фантастика і футурологія С. Лема, як синтез філософії і психології. Звертається увага на художні прийоми, до яких вдається автор. |
Зборовська, Ніла Стильовий портрет шістдесятництва [Текст] / Ніла Зборовська> // Слово і час. - 2001. - № 12. - С. 26-42 Рубрики: Українська література, 20 ст.--60-ті рр.--Стиль письменників--Психологізм в літературі |
Кодак, М. Викрадання людини (психологізм "Саду Гетсиманського" Івана Багряного) [Текст] / М. Кодак> // Слово і час. - 2005. - №6. - С. 25-31. Рубрики: Українська література --Історія, ХХ ст. 30- ті рр. Психологізм у літературі Анотація: Розглядається життєвий і творчий шлях Івана Лозов'ягіна (1906-1963), який підписував свої твори під псевдонімом Іван Багряний. Зосереджено увагу на образі Андрія Чумака із роману "Сад Гетсиманський", який відбиває самосвідомість і психологізм літератури 30-х років. Дод.точки доступу: Багряний, І. \про нього\; Винниченко, В. \про нього\; Лозов'ягін, І. \про нього\ |
Таран, Л. Наратив визволення [Текст] / Л. Таран> // Слово і час. - 2005. - №6. - С. 68-73. - Зміст: "Українська Реконкіста" Рубрики: Теорія літератури--Психологізм Соціолінгвістика--Жіноче письмо Гендер--Художня література Фемінізм Текст--Художній Анотація: Автор звертає увагу на автобіографічний твір Н. Зборовської як симптоматичний і вузловий на шляху творення якісно нового жіночого письма. Дослідниця визначає жанр твору як анти - роман, психоаналітичний підтекст якого очевидний. Дод.точки доступу: Забужко, О. \про неї\; Зборовська, Н. \про неї\ |
Данюк, Н. Метод психологізації у творчості Анатолія Свидницького [Текст] / Н. Данюк> // Слово і час. - 2005. - №6. - С. 80-83. - Зміст: "Люборацькі" Рубрики: Українська література --Історія, ХІХ ст. Теорія літератури--Психологізм Анотація: Розглядається творчість А. Свидницького, а саме розкриття ним людської психології як одного з основних способів індивідуалізації героя. На думку автора розвідки, найвищий рівень психологізації персони представлено в романі "Люборацькі". |
Каневська, Л. Злочин і кара по-франківськи, або ж неспростовні докази людиновимірності [Текст] / Л. Каневська> // Слово і час. - 2005. - № 9. - С. 88-91 Рец. на кн.: Швець А. І. Злочин і катарсис: Кримінальний сюжет і проблеми художнього психологізму в прозі Івана Франка / А. І Швець; Відп. ред. Є. Нахлік. - - Л., 2003.- 236 с. - ("Франкознавча сер."; Вип. 5) Рубрики: Українська література--Історія, ХІХ ст. Літературознавство--Психологізм у літературі Анотація: Автор рецензії звертає увагу, що значне місце у монографії приділено висвітленню змінності художнього трактування поглядів Франка на психологію переступника. Дод.точки доступу: Франко, І. \про нього\ |
Голобородько, Я. Психологізм... Епатажність... Феєричність [Текст] / Я. Голобородько> // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2006. - № 2. - С. 88-98. Рубрики: Українська література--Новітня--Персоналії--Забужко О.--Винничук Ю. Кл.слова (ненормовані): українська проза Дескриптори: ФІЛОЛОГІЧНІ НАУКИ. ХУДОЖНЯ ЛІТЕРАТУРА,ЛІТЕРАТУРА,УКРАЇНСЬКА ХУДОЖНЯ ЛІТЕРАТУРА -- ФІЛОЛОГІЧНІ НАУКИ. ХУДОЖНЯ ЛІТЕРАТУРА -- ЛІТЕРАТУРА -- УКРАЇНСЬКА ХУДОЖНЯ ЛІТЕРАТУРА Анотація: Нові тенденції української прози: творчість Оксани Забужко та Юрія Винничука Дод.точки доступу: Забужко, Оксана \про неї\; Винничук, Юрій \про нього\ Є примірники у відділах: (1 прим.) - Б.ц. - вільні 1 |
Лавринчук, В. Крізь призму однієї душі [] : психологізм оповідання О. Катренка "Омелько Цуциня" / В. Лавринчук> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2006. - №8. - С. 37-40. - Бібліогр.: 11 назв Рубрики: Письменники українські--Катренко Олександр Михайлович Українська література--Катренко Олександр Михайлович Літературні оповідання--Катренко Олександр Михайлович Анотація: Олександр Михайлович Катренко у творі "Омелько Цуциня" розробляє проблему "злочину і кари". Предметом художнього дослідження митця, здійсненого через душевну драму героя, стає морально-психологічний розпад особистості |
Черепанова, Світлана. Проблеми моралі у контексті цивілізаційних викликів сучасності: нотатки на полях видання [Текст] / С. Черепанова> // Вища школа. - 2007. - № 2. - С. 51-54. - Бібліогр. в підрядк. прим. Рец. на кн.: Мовчан В.С. Етика : Навч. посіб. - 3-те вид., випр. і доп / Мовчан В.С ; Мовчан В.С . - К.: Знання, 2007. - 483 с. Рубрики: Етика--Підручники та посібники Суспільство--Цивілізаційні зміни--Проблеми моралі Кл.слова (ненормовані): глобалізація -- цивілізація -- цінності -- натуралістичний психологізм -- трансценденталізм -- персоналістичний онтологізм -- культурно-історичний релятивізм -- соціологізм |
Александрова, Ганна. Жанрові модифікації малої прози В.Будзиновського [Текст] / Г. Александрова> // Слово і час. - 2008. - № 2. - С. 13-19. - Бібліогр.: 9 назв. Рубрики: Українська література--Проза Письменники--Україна, 19-20 ст. Кл.слова (ненормовані): Художня деталь -- Психологізм -- Концентрований час -- Несподіваний фінал Анотація: У статті досліджуються жанрові модифікації малої прози відомого українського письменника, політика, історика кінця ХІХ - початку ХХ століть В.Будзиновського. Побутові новели, оповідання та образи прозаїка, зокрема "Серце", "Не вб'ю його", "Пиши: пропало!" - художньо-документальні пам'ятки українського народного й інтелігентського побуту Галичини порубіжжя століть. Дод.точки доступу: Будзиновський, В'ячеслав \про нього\ |
Брайко, Олександр. Наративізація сакрального в поемі Тараса Шевченка "Марія" [Текст] / О. Брайко> // Слово і час. - 2008. - № 5. - С. 41-52. - Бібліогр.: 22 назв. Рубрики: Українська література--Художня--Поезії, 19 ст. Шевченкознавство Літературознавство--Аналіз твору Кл.слова (ненормовані): Гармонія -- Євангеліє -- Об'явлення -- Психологізм -- Розповідь -- Символ -- Сюжет Анотація: У статті аналізуються знаково-символічні структури твору. З'ясовується навантаження розповіді, ціннісні контексти автора й персонажів, семантика мікрообразів, хронотоп поеми, структура сюжету, особливості взаємодії євангельської фабули й новочасного художнього мислення. Залучаються концепти структуральної поетики, міфопоетики, культурний інтертекст, фольклорні джерела стильової манери поета. Увиразнюються елементи раціоналістичного конструювання образів і дії. Твір Т.Шевченка розглядається як взірцева модель людського існування, водночас сугестивна й автосугестивна. Дод.точки доступу: Шевченко, Т.Г. |
Лєпьохін, Є. Психологізм та історизм в оповіданні "Собака" В.Підмогильного й новелі "Зрадлива жінка" А.Камю [Текст] / Є. Лєпьохін> // Дивослово. - 2008. - № 12 . - С. 48-50 Рубрики: Українські письменники, 20 ст.--Підмогильний В.--Творчість Французькі письменники, 20 століття--Камю А.--Творчість Анотація: Досліджується історизм та психологізм у творчості В.Підмогильного та А.Камю. Є примірники у відділах: (28.01.2009р. - Б.ц.) (вільний) |
І-672 Кравець, Ярема. Українці в художній прозі письменниці Габріель Руа [Текст] / Я. Кравець> // Іноземна філологія : укр. наук. зб. - Львiв : Львів. нац. ун-т ім. І. Франка, 2007. - Вип. 118. - С. 133-141. - Бібліогр.: с. 141. Рубрики: Канадська література, 20 ст. Кл.слова (ненормовані): Квебекська література -- Націанальне коріння -- Психологізм -- Портретна Характеристика -- Українські мотиви Дод.точки доступу: Руа, Габріель (Франкомовна письменниця Канади ; 1909-1983) Є примірники у відділах: 1 Інв.Б 512248 - Б.ц. (вільний) |
У 333 Балла, Евеліна. Поетика заголовків у малій прозі Гр. Тютюнника [Текст] / Евеліна Балла> // Наук. вісник Ужгород. ун-ту. Серія: Філологія. - Ужгород, 2007. - Вип. 15. - С. 11-16. - Бібліогр.: с. 15-16.
Кл.слова (ненормовані): Назва твору -- Поетика -- Заголовок-символ -- Психологізм -- Ліризм Є примірники у відділах: 1 Інв.В 71099 - Б.ц. (вільний) |
С 916 Сучасні проблеми мовознавства та літературознавства [Текст]. Вип. 11. Творчість Івана Чендея в загальноукраїнському літературному контексті : матеріали Всеукр. наук. конф., 14-16 трав. 2007 р., Ужгород / М-во освіти і науки України, Ін-т літератури ім. Т. Г. Шевченка [НАН України], Ужгород. нац. ун-т ; [редкол.: І. В. Сабадош (відп. ред.) та ін.]. - Ужгород : Говерла, 2007. - 271 с. - 18.00 р. Зміст: Ходанич, Петро. Іван Чендей: митець і людина / Петро Ходанич. - С. 5. Чендей, Марія. Ідейно-естетичні засади творчості Івана Чендея (на матеріалі щоденникових записів 1953-1964 років) / Марія Чендей. - С. 6-10. Жулинський, Микола. Іван Чендей: художнє формування національного образу світу / Микола Жулинський. - С. 11-13. - Бібліогр. : с. 13. Мороз, Лариса. Іван Чендей - кінодраматург. " Тіні забутих предків" на шляху до екрану / Лариса Мороз. - С. 14-16. - Бібліогр. : с. 16. Голомб, Лідія. Іван Чендей про закарпатоукраїнську прозу 20-30-х рр. ХХ ст. / Лідія Голомб. - С. 17-19. - Бібліогр. : с. 19. Антофічук, Володимир. Українська євангельська проза ХХ століття: деякі питання поетики / Володимир Антофічук. - С. 20-25. - Бібліогр. : с. 25. Балла, Евеліна. Психологізм та ліризм: прийоми корелації (на прикладі новели Івана Ченедея "Син") / Евеліна Балла. - С. 26-30. - Бібліогр. : с. 30. Барчан, Валентина. Повість Т. Осьмачки "План до двору": художній світ в екзистенційних вимірах / Валентина Барчан. - С. 31-39. - Бібліогр. : с. 39. Білик, Іліана. Екзистенціалізм з людським обличчям (проза В. Портяка) / Іліана Білик. - С. 40-42. - Бібліогр. : с. 42. Біляцька, Валентина. Художня картина "Нелегкого життя народу" в оповіданнях І. Чендея / Валентина Біляцька. - С. 43-45. - Бібліогр. : с. 45. Бурлакова, Ірина. Типологія героя в романах В. Підмогільного "Місто" та Гі де Мопассана "Любий друг" / Ірина Бурлакова. - С. 46-48. - Бібліогр. : с. 48. Буслаєва, Катерина. Космологічні міфомотиви: бінарна опозиція "вода" / "вогонь" як вияв пантеїстичності світовідчуття у творчості Наталени Королевої / Катерина Буслаєва. - С. 49-53. - Бібліогр. : с. 53. Васьків, Майя. Вивчення творчості Івана Чендея на уроках позакласного читання та літературного краєзнавства / Майя Васьків. - С. 54-57. - Бібліогр. : с. 57. Васьків, Микола. Український діаспорний роман 1930-х років у контексті загальноукраїнських літературних тенденцій / Микола Васьків. - С. 58-63. - Бібліогр. : с. 63. Вигодованець, Наталія. Культурно-просвітницька діяльність та соборні послання О. Андрія Бачинського як духовна предтеча нової закарпатоукраїнської прози / Наталія Вигодованець. - С. 64-69. - Бібліогр. : с. 69. Віщанська, Світлана. Екзистенціалізм у творчості М. Кравчука та І. Чендея / Світлана Віщанська. - С. 70-73. - Бібліогр. : с. 73. Галас, Алла. Іван Чендей і Кирило Галас: до історії письменницьких взаємин / Алла Галас. - С. 74-77. - Бібліогр. : с. 77. Ганошенко, Юрій. Традиційнообразні структури в романі В. Домонтовича "Дівчина з ведмедиком" / Юрій Ганошенко. - С. 78-80. - Бібліогр. : с. 80. Гребенюк, Тетяна. Топос усамітнення в сучасній українській прозі / Тетяна Гребенюк. - С. 81-85. - Бібліогр. : с. 85. Гурбанська, Антоніна. Наративний дискурс повістей Івана Чендея / Антоніна Гурбанська. - С. 86-90. - Бібліогр. : с. 90. Журба, Світлана. "Я нічого не пропоную, я лише викладаю": авторська інтенція у романі "Честь" М. Могилянського / Світлана Журба. - С. 91-95. - Бібліогр. : с. 95. Заварзіна, Євгенія. Ненаписаний роман В. Винниченка: життеві реалії та перспектива художнього втілення (за матеріалами "Щоденника (1911-1925 роки)" В. Винниченка) / Євгенія Заварзіна. - С. 96-100. - Бібліогр. : с. 100. Захарчук, Ірина. Мілітарний міф у прозі Уласа Самчука / Ірина Захарчук. - С. 101-106. - Бібліогр. : с. 106. Зимомря, Микола. Поетика автографів Івана Чендея: особливості внутрішньої організації тексту / Микола Зимомря, Іван Зимомря. - С. 107-109. - Бібліогр. : с. 109. Кевішлігеті, Ольга. До проблеми моделі світу у прозовій творчості Івана Чендея / Ольга Кевішлігеті. - С. 110-112. - Бібліогр. : с. 112. Козак, Марія. Тенденції розвитку лутературного процесу Закарпаття 40-х рр. ХХ ст. на сторінках "Літературної неділі" / Марія Козак. - С. 113-116. - Бібліогр. : с. 116. Козій, Ольга. Ідеал як складник художньої концепції Івана Чендея / Ольга Козій. - С. 117-119. - Бібліогр. : с. 119. Колісник, Галина. Онтологічна трансформація героя в романі Євгенії Кононенко "Зрада" / Галина Колісник. - С. 120-122. - Бібліогр. : с. 122. Лисенко, Наталія. Поетика повесті І. Чендея "Далеке плавання" / Наталія Лисенко. - С. 123-126. - Бібліогр. : с. 126. Марко, Василь. Уроки Івана Чендея. До 85-річчя від дня народження / Василь Марко. - С. 127-130. - Бібліогр. : с. 130. Мовчан, Раїса. Микола Хвильовий: стилістична невправність чи гра словом? / Раїса Мовчан. - С. 131-134. - Бібліогр. : с. 134. Пашник, Олена. Цивілізаційні універсалії в прозі письменників 1920-1930-х рр. / Олена Пашник. - С. 135-138. - Бібліогр. : с. 138. Ромас, Людмила. Художнє осмислення ролі жіночого начала в формуванні національної самосвідомості (на матеріалі історичних романів Юрія Мушкетика "Яса", "На брата брат", "Гетьманський скарб" та повісті "Семен Палій") / Людмила Ромас. - С. 139-141. - Бібліогр. : с. 141. Сенько, Іван. Етнологічні аспекти роману Івана Чендея "Птахи полишають гнізда" / Іван Сенько. - С. 142-147. - Бібліогр. : с. 147. Ситько, Олена. Рецепція феномена новолатинської української барокової словесності в літературознавчих дослідженнях 1920-х років / Олена Ситько. - С. 148-152. - Бібліогр. : с. 152. Тиховська, Оксана. Доленосний аспект архетипу матері в чарівних казках Закарпаття / Оксана Тиховська. - С. 153-157. - Бібліогр. : с. 157. Турган, Ольга. Жанрова своєрідність публіцистичної прози Євгена Маланюка / Ольга Турган. - С .158-162. - Бібліогр. : с. 162. Фединишинець, Володимир. Мої взаємини з Іваном Чендеєм. До 85-річного ювілею письменника - короткий есей / Володимир Фединишинець. - С. 163-165. Ференц, Надія. Іван Чендей як літературний критик / Надія Ференц. - С. 166-171. - Бібліогр. 171.: с. Харченко, Алла. Елементи антиутопії в романі В. Дрозда "Листя землі" / Алла Харченко. - С. 172-174. - Бібліогр. : с. 174. Ходанич, Петро. Творчість Івана Чендея у контексті прози Закарпаття другої половини ХХ століття / Петро Ходанич. - С. 175-180. - Бібліогр. : с. 180. Чернова, Ірина. Фантастична умовність у прози О. Бердника / Ірина Чернова. - С. 181-186. - Бібліогр. : с. 186. Шумило, Наталія. Володимир Леонтович - тверезий реаліст / Наталія Шумило. - С. 187-190. - Бібліогр. : с. 190. Щербина, Тетяна. Роман Чендея "Птахи полишають гнізда" в дискурсі соцреалізму / Тетяна Щербина. - С. 191-193. - Бібліогр. : с. 193. Яремкович, Марія. Ідея двоплановості світу в "Гротесках" Галини Орлівни / Марія Яремкович. - С. 194-197. - Бібліогр. : с. 197. Юрова, Інна. Специфіка реалізації мотиву " віднайдення себе" у прозі Ю. Косача та І. Костецького / Інна Юрова. - С. 198-203. - Бібліогр. : с. 203. Вегеш, Анастасія. Літературно-художні антропоніми в творах Івана Чендея / Анастасія Вегеш. - С. 204-207. - Бібліогр. : с. 207. Венжинович, Наталія. Лінгвокультурологічний аспект вивчення фразеології у творах Івана Чендея / Наталія Венжинович. - С. 208-212. - Бібліогр. : с. 211-212. Гульпа, Діана. Форми мовного етикету в романах Ласла Балли "Великий нуль" та Михайла Томчанія "Жменяки" / Діана Гульпа. - С. 213-218. - Бібліогр. : с. 218. Кульбабська, Олена. Девербативи в простому неелементарному реченні: функціонально-лінгвістичний аналіз (на матеріалі мови творів І. Чендея) / Олена Кульбабська. - С. 219-224. - Бібліогр. : с. 223-224. Миголинець, Ольга. Викорестання діалектної лексики у повісті Івана Чендея "Терен цвіте" / Ольга Миголинець. - С. 225-227. - Бібліогр. : с. 227. Папіш, Віталія. Фразеологізми зі структурою речення в художніх творах Івана Чендея / Віталія Папіш. - С. 228-232. - Бібліогр. : с. 231-232. Піцура, Тетяна. Назви одягу і прикрас як засіб відтворення колориту місцевого побиту у художньому творі (на матеріалі роману Івана Чендея "Птахи полишають гнізда") / Тетяна Піцура. - С. 233-238. - Бібліогр. : с. 237-238. Статєєва, Валнентина. Іван Чендей як мовна особистість: чинники становлення / Валнентина Статєєва. - С. 239-253. - Бібліогр. : с. 239-253. Тимофєєв, Андрій. Традиції викорестання символіки блакиті у творах І. Чендея / Андрій Тимофєєв. - С. 254-258. - Бібліогр. : с. 258. Чендей, Наталія. Концептуальна метафора як засіб вираження емоцій в оповіданні І. М. Чендея "Цимбаланя" / Наталія Чендей. - С. 259-261. - Бібліогр. : с. 261. Чижмар, Ольга. Про специфіку літературно-художнього антропонімікону прози А. Дурунди / Ольга Чижмар. - С. 262-265. - Бібліогр. : с. 265.
РУБ 8(с)укр Рубрики: Українська література, 20 ст.--З'їзди та конференції Письменники українські, 20 ст.--З'їзди та конференції Дод.точки доступу: Сабадош, І. В. \редкол.\; Чендей, Іван Михайлович \о нем\; М-во освіти і науки України; Інститут літератури ім. Т. Г. Шевченка НАН УкраїниУжгородський національний університет Примірників всього: 1 1 (1) Свободны: 1 (1) |
У 453 Федунь, Олександра. Психологічно-соціальний аспект у малій прозі Івана Франка [Текст] / Олександра Федунь> // Українське літературознавство : зб. наук. пр. - Львiв, 2006. - Вип. 68: Іван Франко. Статті й матеріали. - С. 64-70. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Українська література--Проза, 19-20 ст. Психологізм у літературі Дод.точки доступу: Франко, Іван Якович (Український письменник, учений, громадський діяч ; 1856-1916) Є примірники у відділах: 1 Інв.Б 518523 - Б.ц. (вільний) |
Шупта-В'язовська, О. Художній часопростір як спосіб вираження несвідомого в прозі Михайла Коцюбинського [Текст] / О. Шупта-В'язовська> // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2009. - № 12. - С. 102-105. Рубрики: Література українська--Нова--Персоналії Кл.слова (ненормовані): модерний психологізм -- психологічна мотивація -- несвідоме -- принцип потоку свідомості -- принцип зображення сну (видіння, галюцинації) -- внутрішній монолог -- страждання -- екзистенційна доктрина М. Коцюбинського Анотація: Мета даної роботи полягає в розкритті особливостей М. Коцюбинського-психолога, який у своїй творчості приділяє увагу зображенню феномену несвідомого як принципу художнього втілення образів та характерів. На прикладі новел "Що записано в книгу життя", "Intermezzo", "Сон" та інших проаналізовано функцію і роль несвідомого в прозі М. Коцюбинського. Геніальна мистецька інтуїція письменника дозволяє поєднати дві тенденції у художньому вираженні несвідомого - аналітично-психологічну і ліричну, що додає психологічної достовірності та філософського забарвлення творам Коцюбинського. Дод.точки доступу: Коцюбинський, М. \про нього\ Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Даренський, Віталій. Мистецтво як феномен людинотворення [] / Віталій Даренський> // Філософська думка. - 2009. - № 6. - С. 61-78. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Естетика--Теорія художньої творчості--Методологічні дослідження Філософія мистецтва--Естетика Кл.слова (ненормовані): Естетичний дискурс -- Психологізм -- Соціологізм -- Засіб емансіпації -- Когнітивний стереотип Анотація: Метою цієї статті є подальший розвиток і концептуалізація підходу до осмислення мистецтва як специфічного феномена людинотворення, тобто формування людини як духовної істоти. Людина відбувається як духовна істота тією мірою, якою вона є здатною до цілісного світосприйняття та самоперетворення у горизонті вищих духовних цінностей Істини, Добра та Краси. У рамках цієї мети окреслено два окремих завдання: 1) історичний аналіз становлення людинотворчого розуміння мистецтва; 2) структурний аналіз специфіки художньої форми як засобу формування духовної рефлексії. |
Дяченко, С. У пошуках великої правди... : Модель борця за справедливість і її інтерпретація в романі Юрія Мушкетика "Прийдімо, вклонімося..." [Текст] / С. Дяченко> // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2010. - № 2. - С. 117-121. - Бібліогр.: 3 назви. Рубрики: Література--Новітня--Персоналії--Українська Кл.слова (ненормовані): історичний роман -- гайдамацький рух -- Холодноярська Січ -- образ отамана Максима Залізняка -- психологізм -- національний характер Анотація: У статті висвітлено тему визвольної боротьби українського народу у ХVІІІ ст. на Правобережжі проти жорстокого кріпосницького польсько-російського гніту, відомої під назвою гайдамацького руху або Коліївщини, в історичному романі Ю. Мушкетика "Прийдімо, вклонімося..." Показано історичне підгрунтя роману, охарактеризовано яскравий образ гайдамацького отамана Максима Залізняка - гордого борця за незалежність та справедливість. Романіст, по-своєму осмислюючи минуле, змалював образи українських лицарів, знайшов орієнтир, проникливий погляд на душу народу, що виявляється у національному характері. Дод.точки доступу: Мушкетик, Ю. \про нього\ Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Когут, Оксана. Риси психологізму в простмодерній драмі [Текст] / Оксана Когут> // Слово і час. - 2010. - № 4. - С. 94-102. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Психологізм у літературі Кл.слова (ненормовані): Психологізм -- Романтизм -- Сюжетний архетип -- Постмодерна література Анотація: Авторка розглядає можливості психологізму в романтичних творах постмодерної літератури на прикладі сучасних українських драм "Саламандри" Т. Мельник і "Рододендрон" А. Багряної. Висвітлено сюжетні архетипи мелодрами і драми адюльтеру. |