Іванишин, Петро. Герменевтичні основи новітнього літературознавства: теорія і практика [Текст] / П. Іванишин> // Слово і час. - 2005. - № 1. - C. 69-77. - Зміст: "Основи герменевтики" Рубрики: Українська література--Методологія Націоналізм Кл.слова (ненормовані): Дискурс -- Інтенція -- Рецепція -- Постмодернізм Анотація: Як приклад свідомого спрямування на увиразнення, відзначаються праці С. Квіта. Робиться аргументований аналіз доробку літературознавця. Дод.точки доступу: Шевельов, Ю. \про нього\; Донцов, Д. \про нього\; Квіт, С. \про нього\; Грабович, Г. \про нього\ |
Мельниченко, І. Творчість Карла Махи в Україні: критика, рецепція, рецепція, перекладацька інтерпретація [Текст] / І.Мельниченко> // Слово і час. - 2002. - № 1. - С. 49-56 Рубрики: Чеська література, ХХ ст.--Карл Маха--Творчість Дод.точки доступу: Маха, К. \про нього\ |
Бабич, С. Діалектика "порожнього місця": рецепція культурної давнини в українському модернізмі [Текст] / С.Бабич> // Слово і час. - 2002. - № 6. - С. 8-15 Рубрики: Модернізм--Український--Культурна давнина |
Гутьтєва, В. Рецепція емфітевзису в праві України [Текст] / В. Гутьтєва> // Підприємництво, господарство і право. - 2003. - № 9. - С. 105-110. - Бібліограф.: 17 назв. Рубрики: Земельне право--Емфітевзис |
Тригуб, І. А. Лірика А.А. Фета [Текст] : урок-рецепція поезії крізь призму імпресіонізму / І.А. Тригуб> // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2004. - № 8. - С. 38-40. Рубрики: Уроки літератури--Форми проведення--Урок-рецепція Російські письменники, 19 ст.--Поезія Імпресіонізм--Література Дод.точки доступу: Фет, Опанас Опанасович \про нього\ |
Лімборський, І. В. Західноєвропейський преромантичний роман "жахів" і його рецепція в українській літературі [Текст] / І.В. Лімборський> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2005. - № 2. - С. 13-18. Рубрики: Українська література--Проза--Романи Кл.слова (ненормовані): готична література Дескриптори: УКРАЇНСЬКА ХУДОЖНЯ ЛІТЕРАТУРА Анотація: Національні витоки літератури "жахів" в українській художній свідомості епохи бароко ХVІІ - ХVІІІ ст. Є примірники у відділах: (30.03.2005р. Інв.1560 (1 прим.) - Б.ц.) |
Капленко , Оксана. "Нова" рецепція "старого" авангарду [Текст] / О. Капленко > // Слово і час. - 2005. - № 10. - С. 78-80 Рец. на кн: Біла А. Український літературний авангард: пошуки, стильові напрямки : Монографія / А. Біла; А Біла. - - Донецьк: ДонНУ, 2004.- 445 с. Рубрики: Літературознавство--Художні методи--Авангардизм Українська література--Історія, ХХ ст. Анотація: Рецензується перше комплексне видання в Україні , авторка якого обирає явище авангарду центральним і єдиним предметом свого аналітичного осмислення. Дод.точки доступу: Павличко, С. \про неї\ |
Підопригора, С. Художня рецепція комплексу Валенрода у романному триптиху "Вогненні стовпи" Романа Іваничука [Текст] / С. Підопригора> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2005. - № 10. - С. 7-10. - Бібліогр.: 13 назв Рубрики: Українська література--Іваничук Роман Іванович (р. н. 1929) Письменники українські--Іваничук Роман Іванович (р. н. 1929) Романи українські--Іваничук Роман Іванович (р. н. 1929) Літературна критика--Іваничук Роман Іванович (р. н. 1929) Кл.слова (ненормовані): "Валенродизм" Анотація: Походження поняття "комплекс Валенрода" або "валенродизм" бере свій початок від відомої поеми А. Міцкевича "Конрад Валенрод". Головний герой поеми, обираючи життєвий шлях, керується порадою свого вчителя "...ти ж невільник, лукавство - єдина невільників зброя". Шляхом приховування свого істинного ставлення до оточення Конрад добивається високого чину в ордені хрестоносців, щоб послабити його зсередини і таким чином помститися за зруйновану батьківщину. У період бездержавності України цьому художньому прийому надавалась значна перевага. Осмислення валенродизму у романному триптиху "Вогненні стовпи" проходить через розуміння одного з головних героїв твору Мирона Шинкарука, який відчуває покликання бути письменником |
Л890 Науменко, Наталія. Рецепція української новели зламу ХІХ-ХХ століть у світлі архетипного аналізу [] : научное издание / Н. Науменко> // Вісник Львівського університету. Серія філологічна. - 2004. - Вип. 33: Теорія літератури та порівняльне літературознавство, Ч. 1. - С. 188-191. - Бібліогр.: 15 назв.
Дод.точки доступу: Юнг, К.Г. \про нього\ Є примірники у відділах: всього 1 : 1 (1) Вільні: 1 (1) |
Л 890 Мацевко-Бекерська, Лідія. Топос дороги: поетика, рецепція (мала проза Володимира Винниченка) [] : научное издание / Л. Мацевко-Бекерська> // Вісник Львівського університету. Серія філологічна. - 2004. - Вип. 33: Теорія літератури та порівняльне літературознавство, Ч. 2. - С. 43-49. - Бібліогр.: 8 назв.
Дод.точки доступу: Винниченко, В. \про нього\ Є примірники у відділах: всього 1 : 1 (1) Вільні: 1 (1) |
Л 890 Цимбал, Ярина. Рецепція французького сюрреалізму в українській літературі 1920-1930-х років [] : научное издание / Я. Цимбал> // Вісник Львівського університету. Серія філологічна. - 2004. - Вип. 33: Теорія літератури та порівняльне літературознавство, Ч. 2. - С. 234-239. - Бібліогр.: 9 назв.
Є примірники у відділах: всього 1 : 1 (1) Вільні: 1 (1) |
Любарець, Наталія. Рецепція прози Вірджинії Вулф у романі Майкла Каннінгема "Години" [Текст] / Н. Любарець> // Слово і час. - 2006. - № 7. - С. 56-61. - Бібліогр. в підрядк. прим. Рубрики: Письменники--Англія, 20 ст. Літературні зв'язки Письменники--США, 20-21 ст. Анотація: Роман В. Вулф "Місіс Делловей" становить собою класичний для психологічної прози текст, в якому протягом одного дня розгортаються кілька сюжетних ліній, у центрі яких перебуває одна й та сама героїня. М. Каннінгем наслідує ідею значущості одного вихопленого з життя дня, але поступово розгортає її у трьох сюжетних лініях, однією з героїнь яких стає сама Вірджинія Вулф. Дод.точки доступу: Вулф, Вірджинія; Каннінгем, Майкл |
Колосова, К. Римське приватне право та його вплив на розвиток сучасного цивільного права [Текст] / К. Колосова> // Юридична Україна. - 2006. - № 9. - С. 22-25. - Бібліогр.: 8 назв Рубрики: Римське приватне право--ЦИВІЛЬНЕ ПРАВО--ВПЛИВ Кл.слова (ненормовані): ВІЗАНТІЙСЬКИЙ ПЕРІОД -- ЗАХІДНА ЄВРОПА -- РЕЦЕПЦІЯ Анотація: Римське право- це досконала правова система та історична пам'ятка, саме тому в світлі реформ, що відбулися у цивільному праві України, при розробленні нової концепції розглядалося питання впровадження інститутів римського цивільного права у законодавство України, зокрема запозичення основних принципів до визначення обсягу права власності та права володіння, не оминаючи при цьому права на чужі речі. Є примірники у відділах: (17.10.2006р. - Б.ц.) (вільний) |
Котенко, Наталія. Рецепція формалістичних ідей у колі київських неокласиків [Текст] / Н. Котенко> // Слово і час. - 2006. - № 11. - С. 58-69. - Бібілогр. в підрядк. прим. Рубрики: Напрямки і стилі в літературі Літературний процес Анотація: Одним із важливих напрямів літературознавства 20 ст. був формалізм. Прояви формального аналізу в українському літературознавстві 20-30-х рр. були, однак вони не розвинулись у цілісну теоретичну систему чи школу. |
Пелашенко, І. І. Теоретичні аспекти формування граматичної компетенції у студентів в процесі вивчення іноземних мов [Текст] : научное издание / І.І. Пелашенко, Н.О. Серебрякова> // Studia germanica et romanica: Іноземні мови. Зарубіжна література. Методика викладання. - 2006. - Т. 3, № 3 (9). - С. 76-86. - Бібліогр.: 17 назв Рубрики: Методика викладання іноземних мов--Граматика спілкування Кл.слова (ненормовані): Виткова граматика -- Фрейми -- Вміння та навички -- Рецепція -- Продукція -- Мовленнєві висловлювання Анотація: Обгрунтовується необхідність 3-виткової граматики для формування та визначення сформованості й ступеня граматичної компетенції. Дод.точки доступу: Серебрякова, Н.О. |
Циховська , Елліна . Творчість Є. Маланюка як модель міжкультурної художньої комунікації: українсько-польські літературні зв'язки [Текст] / Е. Циховська > // Слово і час. - 2007. - № 4. - С. 23-27. - Бібліогр. у підряд. прим. Рубрики: Художня література--Міжвоєнний період Письменники діаспори --Польща Кл.слова (ненормовані): Семіосфера -- Дискурс -- Рецепція -- Компаративісти -- Епістемологія -- Ауратичний стиль Анотація: У статті досліджується специфіка українсько-польського дискурсу; творча доля поета у контексті українсько-польських літературних взаємин міжвоєнної доби. Проаналізовано ауратичний стиль творів польських письменників та українських письменників-емігрантів. Основна увага зосереджена на творчому доробку Євгена Маланюка, який виступає посередником між двома комунікантами - українською та польською літературами (Я й Іншим). Дод.точки доступу: Маланюк, Євген \про нього\ |
Мацькевич , М. Рецепція австрійської державно - правової культури в Галичині в 1771 - 1919 рр. [Текст] / М. Мацькевич > // Право України. - 2007 . - № 6 . - С. . 134 - 137 . - Бібл.: - 3 назви. Рубрики: Національно-державний рух--Галичина Анотація: Український національно - державний рух в Галичині в складі Австро - Угорщини - це явище складне і багатогранне як за своєю внутрішньою сутністю, так і щодо впливу державно- правової культури імперії. |
Т51 Токмань, Г. Етапи літературного розвитку: 1. Сприймання літератури молодшими підлітками [Текст] / Г. Токмань> // Урок української. - 2007. - №6. - С. 31-33. - Библиогр. в конце ст.: 3 назв. Рубрики: Література--Методика викладання Літературознавство--Рецепція тексту Анотація: Психологічні ообливості сприйняття літератури учнями 5-6 класів. |
Т51 Токмань, Г. Етапи літературного розвитку: 2. Старші підлітки (7-9 класи) [Текст] / Г. Токмань> // Урок української. - 2007. - №7-8. - С. 41-42. - Библиогр. в конце ст.: 2 назв. Рубрики: Література--Методика викладання Літературознавство--Рецепція тексту Анотація: Психологічні ообливості сприйняття літератури учнями 7-9 класів. |
Чопик, Ростислав. Вовчок [Текст] / Р. Чопик> // Слово і час. - 2007. - № 8. - С. 3-14. - Бібліогр. у прим. Рубрики: Українська літератураH19 ст. Письменники--Дослідження творчості Кл.слова (ненормовані): Рецепція -- Псевдонім -- Листування Анотація: Стаття присвячена відомій українській письменниці - Марку Вовчку. Проаналізовано походження її літературного псевдоніма, творчості, стосунки з сучасниками, зокрема з П.Кулішем, О.Марковичем, І.Тургенєвим, Т.Шевченком, О.Пчілкою та ін. Дод.точки доступу: Вовчок, Марко \про неї\ |