Ч-492 Рега, О. Учитель у процесі реформування змісту освіти в Україні (20-і роки ХХ ст. Гуманістичний аспект) [Текст] : сборник научных трудов / О. Рега> // Наук. вісник Чернівец. ун-ту. - Чернівці, 2003. - Вип.178: Педагогіка та психологія: Зб. наук. пр. - С. 130-136.
Є примірники у відділах: 1 Інв.Б 487136 - 9.44 р. (вільний) |
Каленченко, 0. Учитель і поет [Текст] : миколі Сому - 70 / 0. Каленченко> // Дивослово. - 2005. - № 1. - С. 57-58 Рубрики: Поети України 20 століття Анотація: Поезія та учительська діяльність М. Сома Дод.точки доступу: Сом, М. \про нього\ |
Україна М-во освіти і науки. Про проведення Всеукраїнського конкурсу "Учитель року - 2005" [Текст] : наказ МОН України від 29.10.04 № 832 > // Інформаційний збірник Міністерства освіти і науки України. - 2005. - № 1-2. - С. 40-42. Рубрики: Освіта України--Законодавчі і нормативні документи |
Про умови та порядок проведення третього (заключеного) туру Всеукраїнського конкурсу "Учитель року - 2005" [Текст]> // Інформаційний збірник Міністерства освіти і науки України. - 2005. - № 1-2. - С. 44-46. Рубрики: Освіта України--Законодавчі і нормативні документи |
Перелік матеріалів, що необхідно подати переможцю обласного туру Всеукраїнського конкурсу "Учитель року" для участі в заключному ІІІ турі [Текст] : дод. №1 до листа МОН України від 18.11.04 №1/9-577> // Інформаційний збірник Міністерства освіти і науки України. - 2005. - № 1-2. - С. 47-48. Рубрики: Освіта України--Законодавчі і нормативні документи |
Турло, І. Учитель від Бога [Текст] / І. Турло> // Дивослово. - 2005. - № 3. - С. 64-67 Рубрики: Учитель--Професійна майстерність--професійна компетентність--УКРАЇНСЬКА МОВА Анотація: Сучасний навчально-виховний процес тримається на вчителеві - творчій гуманній особистості, яка має високу фахову підготовку. Саме такою особистістю є вчитель-методист української мови і літератури Галина Кононівна Дмитренко Є примірники у відділах: (.2005р. - Б.ц.) (вільний) |
Шуляр, В. І. Модель учителя-філолога в умовах 12-річної школи: тенденції та шляхи формування [Текст] / В.І. Шуляр> // Зарубіжна література в школах України. - 2005. - № 4. - С. 27-28. - Бібліогр.: 7 назв. Рубрики: Професії--Учитель-філолог Анотація: В статті розглядається загальна модель учителя літератури. Вона представлена як багатопланова, багатоелементна, яка охоплю.є комплекс теоретичних, практичних і творчих компетентностей і компетенцій |
Учитель, методист, учений [Текст] : [В.М. Герасимчук - викладач фізичної і суспільної географії]> // Географія та основи економіки в школі. - 2005. - № 2. - С. 43. Рубрики: Педагогіка--Обмін досвідом--2. Географія --Обмін досвідом Кл.слова (ненормовані): учитель -- методика -- географія -- підручник Анотація: Про вчителя методиста ученого Володимира Макаровича Герасимчука, який працює над питаннями методології та методики вивчення географії України і є автором близько 200 книжок і статей. Перейти до зовнішнього ресурсу: Є примірники у відділах: (12.05.2005р. (1 прим.) - Б.ц.) |
Дмитришин, Г. Сучасні діти, які вони? [Текст] / Г. Дмитришин> // Початкова школа. - 2005. - №4. - С. 37-39. Рубрики: Освіта--Педагогічна наука--Школознавство--Вчитель Кл.слова (ненормовані): учитель -- учень -- взаєморозуміння -- шкільні конфлікти Анотація: В статті йдеться, про те як досягти взаєморозуміння у стосунках між вчителем і учнем, як розв'язати проблеми, які виникають у житті молодших школярів і викликають труднощі у їх вихованні і навчанні Перейти до зовнішнього ресурсу: Є примірники у відділах: (12.05.2005р. (1 прим.) - Б.ц.) |
Шуляр, В. Василь Шуляр - учитель 2000 року [Текст] / В. Шуляр> // Українська мова і література в школі. - 2000. - № 5. - С. 60-62 Рубрики: Педагогіка--Українська педагогіка 20 століття--Педагоги Дод.точки доступу: Шуляр, В. \о нем\ |
Костова, О. Учитель - інтелігент чи жебрак ? [Текст] / О. Костова> // Українська мова і література в школі. - 2000. - N 6. - С. 79 Рубрики: Школознавство--Учитель |
Радчук, В. Майстер, філолог, учитель [Текст] / В.Радчук> // Всесвіт. - 2001. - № 1. - С. 140-142 Рубрики: Мовознавство--Переклад Перекладачі--Коптілов Віктор Вікторович |
Пушкарьова, Т. Взаємодія вчителя початкових класів з учнями в умовах особистісно орієнтованого навчання [Текст] / Т.Пушкарьова> // Початкова школа. - 2002. - № 6. - С. 47-49 Рубрики: Початкова освіта--Учитель-учень |
Ночвінова, О. Завжди у творчому пошуку [Текст] / О.Ночвінова> // Початкова школа. - 2002. - № 7. - С. 9-11 Рубрики: Освіта України--Конкурси--"Учитель року - 2002" |
Юніцька, Н. Учитель краси і добра [Текст] / Н. Юніцька> // Дивослово. - 2003. - № 9. - С. 25 Рубрики: Педагоги українські--Сухомлинський В.О.--Життя і діяльність Дод.точки доступу: Сухомлинський, В.О. \про нього\ |
Башинська, Т. Проектувальна діяльність- основа взаємодії вчителя та учнів [Текст] / Т. Башинська> // Початкова школа. - 2003. - № 7. - С. 59-62. - Бібліогр.: 12 назв Рубрики: Початкова освіта--Учитель-учень Анотація: У статті формулюються основні ідеї щодо застосування методу проекту, класифікацію проектування для початкової школи. Є історичні відомості з цієї теми. |
Данилова , О. Всеукраїнський конкурс "Учитель року - 2004" у номінації "біологія" [Текст] / О. Данилова > // Біологія і хімія в школі. - 2004. - № 4. - С. 2-3 : фото Рубрики: Конкурси професійні Всеукраїнські конкурси--"Вчитель року-2004"--Біологія Дод.точки доступу: Ягенська, Галина Василівна (Вчитель гімназії №21 м. Луцьк , переможець конкурсу "Вчитель року - 2004") \про неї\ |
Ночвінова, Олена Сходинки конкурсу [Текст] / Олена Ночвінова> // Початкова школа. - 2004. - № 1. - С. 15-17 Рубрики: Освіта України--Конкурси--"Учитель року - 2004" Анотація: Щорічне змагання кращих учителів України, на якому визначається Вчитель року України. |
Ночвінова, Олена Сходинками педагогічного Олімпу "Учитель року - 2004" [Текст] / Олена Ночвінова> // Початкова школа. - 2004. - № 7. - С. 1-12 Рубрики: Освіта України--Конкурси--"Учитель року - 2004" Анотація: Аналіз проведення конкурсу. Розповіді конкурсантів про себе. |
Кузь, В. Труд, талант і творчість [Текст] : сучасний учитель - будівничий нової школи / В. Кузь> // Рідна школа. - 2004. - № 6. - С. 9-11 Рубрики: Учитель--Сучасність Учитель--Престиж професії--Професіоналізм |