Л84 Лук'янчук, Л. "Гей ви, слова, мені допоможіть!" [Текст] / Л. Лук'янчук> // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях,ліцеях та колегіумах . - 2006. - № 9-10. - С. 74-75. Рубрики: Література українська Українська мова--Творча діяльність Кл.слова (ненормовані): творчі роботи -- поетичні рядки -- учнівські роботи -- художні образи Анотація: Учнівські роздуми про рідну мову Є примірники у відділах: (05.03.2007р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1 |
Ф26 Фасоля, А. Як доторкнутися до душі: Поліфонія звуків, барв, почуттів у поезії Павла Тичини "Світає" на особистісно-зорієнтованому уроці у 8 класі [Текст] / А. Фасоля, О. Гаврилюк> // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2007. - № 5. - С. 14-18. Рубрики: Література українська--Персоналії--Тичина П. Кл.слова (ненормовані): аналіз вірша -- оксиморон -- анафора -- художні образи Анотація: Творчість письменника П.Тичини на уроці у 8 класі Дод.точки доступу: Гаврилюк, О.; Тичина, Павло Є примірники у відділах: (11.07.2007р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1 |
Авраменко, О. Художня література як одна з форм духовної діяльності людини [Текст] / О. Авраменко> // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2008. - № 7-8. - С. 30-33. Рубрики: Література українська--Дидактика--Підручники і навчальні посі Кл.слова (ненормовані): розробка уроку -- художні образи Анотація: Пропонується фрагмент підручника О. М. Авраменко й Г. К. Дмитренко "Українська література. 8 клас" і розробка уроку. |
Любарська, Л. Колір як засіб формування художньо-образного мислення учнів [Текст] / Л. Любарська, Л. Вовк> // Початкова школа. - 2008. - № 12. - С. 36-40. - Бібліогр.: 6 назв. Рубрики: Мистецтво--Образотворче художнє мислення Кл.слова (ненормовані): форма -- колір -- засоби образотворення -- художні образи -- художня творчість Анотація: Значення кольору як засобу формування художньо-образного мислення учнів Дод.точки доступу: Вовк, Л. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Горболіс, Лариса. Художнє відображення "історії душі" в поезії Тараса Шевченка "Ми восени таки похожі..." [Текст] / Л. Горболіс> // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2009. - № 2. - С. 98-108. Рубрики: Література українська--Нова--Персоналії--Шевченко Т. Г. Кл.слова (ненормовані): тривога -- емоційна напруженість -- художні образи Анотація: Поезія Т. Шевченка "Ми восени таки похожі...", яка написана у другій половині 1849 р. на Косаралі,віддзеркалює "історію душі" ліричного героя/автора, висвітлює образ болю-туги, що спричинює ностальгію у відірваного від рідного простору українця-страдника. Дод.точки доступу: Шевченко, Т. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Камінчук, О. Поєднувати непоєднуване: естетичні тенденції неокласицизму і романтичне світовідчуття в поезії Володимира Самійленка [Текст] / О. Камінчук> // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2009. - № 9. - С. 78-87. Рубрики: Література українська--Нова--Персоналії Кл.слова (ненормовані): тип художнього мислення -- світоглядна проблематика -- ідея всеєдності -- дискурс -- художні образи -- патріотизм -- сатира і гумор Анотація: В статті розглянуто творчість відомого поета кінця ХІХ-початку ХХ ст. Володимира Самійленка з точки зору естетичних тенденцій, панувавших у той час в українській поезії. Розкрито особливості творчої індивідуальності поета з ранніх віршів, де домінували романтичні риси, до пізніших творів, написаних в більш раціонально-філософському дусі. Проблематика, теми і художні особливості поетичного стилю Самійленка завжди поєднували неокласичну раціоналістичність, надособовість і філософсько-етичну спрямованість із романтичними образно-поняттєвим рядом та експресивністю. Дод.точки доступу: Самійленко, О. \про нього\ Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Кошавець, І. М. Дидактичні моделі танців [Текст] / І. М. Кошавець> // Фізичне виховання в школах України. - 2014. - № 12. - С. 11-16. - Бібліогр.: 6 назв. Рубрики: Мистецтво--Хореографія--Танець Кл.слова (ненормовані): танець -- художні образи -- стукалка -- гопачок -- танок із іграшками -- полька -- український народний танець "Козачок" -- російський народний танець Анотація: У статті розглядається танець як просторово-часовий інтегрований вид мистецтва, у якому художні образи створюють за допомогою естетично значущих, музично організованих, ритмічно змінювальних рухів і повз людського тіла. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Шестобуз, С. А. Малишко "Пісня про рушник" [Текст] : урок, 7 клас / Світлана Шестобуз> // Українська мова і література в школах України. - 2017. - № 3. - С. 40-41. Рубрики: Українська література--Урок Українська література--Малишко А. Кл.слова (ненормовані): рушник -- життєвий і творчий шлях поета -- мати -- художні образи -- ідейно-художній аналіз твору -- аналі твору Анотація: Мета уроку: ознайомити учнів із життєвим і творчим шляхом А. Малишка, проаналізувати ліричний твір "Пісня про рушник; розвивати в учнів уміння виразно читати поезію, виділяти художні засоби, коментувати основні мотиви, символічність образів; формувати морально-етичні цінності; виховувати любов до матері, Батьківщини, повагу до традицій свого народу. Дод.точки доступу: Малишко, Андрій Самійлович (1912-1970) Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Богосвятська, Анна-Марія Розвиток універсальних навчальних дій учнів на уроках зарубіжної літератури [Текст] / Анна-Марія Богосвятська> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2017. - № 10. - С. 22-26. - Бібліогр.: 6 назв. Рубрики: Зарубіжна література--Процес навчання Кл.слова (ненормовані): універсальні навчальні дії -- педагогічна технологія -- художні образи Анотація: Універсальні навчальні дії (УНД) це узагальнені дії, що відкривають можливість широкої орієнтації учнів, - як в різних предметних галузях, так і в організації самого процесу навчальної діяльності. УНД забезпечують можливість кожному учневі самостійно здійснювати навчальну діяльність, ставити навчальні цілі, шукати і використовувати необхідні засоби і способи їх досягнення, вміти контролювати і оцінювати навчальну діяльність і її результати. Вони створюють умови розвитку особистості та її самореалізаціїї. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |