CUKK-VDPU
Л84


    Лук'янчук, Л.
    "Гей ви, слова, мені допоможіть!" [Текст] / Л. Лук'янчук // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях,ліцеях та колегіумах . - 2006. - № 9-10. - С. 74-75.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Література українська
   Українська мова--Творча діяльність

Кл.слова (ненормовані):
творчі роботи -- поетичні рядки -- учнівські роботи -- художні образи
Анотація: Учнівські роздуми про рідну мову

Є примірники у відділах:
(05.03.2007р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1


CUKK-VDPU
Ф26


    Фасоля, А.
    Як доторкнутися до душі: Поліфонія звуків, барв, почуттів у поезії Павла Тичини "Світає" на особистісно-зорієнтованому уроці у 8 класі [Текст] / А. Фасоля, О. Гаврилюк // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2007. - № 5. - С. 14-18.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Література українська--Персоналії--Тичина П.
Кл.слова (ненормовані):
аналіз вірша -- оксиморон -- анафора -- художні образи
Анотація: Творчість письменника П.Тичини на уроці у 8 класі


Дод.точки доступу:
Гаврилюк, О.; Тичина, Павло
Є примірники у відділах:
(11.07.2007р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1




    Авраменко, О.
    Художня література як одна з форм духовної діяльності людини [Текст] / О. Авраменко // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2008. - № 7-8. - С. 30-33.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Література українська--Дидактика--Підручники і навчальні посі
Кл.слова (ненормовані):
розробка уроку -- художні образи
Анотація: Пропонується фрагмент підручника О. М. Авраменко й Г. К. Дмитренко "Українська література. 8 клас" і розробка уроку.





    Любарська, Л.
    Колір як засіб формування художньо-образного мислення учнів [Текст] / Л. Любарська, Л. Вовк // Початкова школа. - 2008. - № 12. - С. 36-40. - Бібліогр.: 6 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Мистецтво--Образотворче
   художнє мислення

Кл.слова (ненормовані):
форма -- колір -- засоби образотворення -- художні образи -- художня творчість
Анотація: Значення кольору як засобу формування художньо-образного мислення учнів


Дод.точки доступу:
Вовк, Л.
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Горболіс, Лариса.
    Художнє відображення "історії душі" в поезії Тараса Шевченка "Ми восени таки похожі..." [Текст] / Л. Горболіс // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2009. - № 2. - С. 98-108.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Література українська--Нова--Персоналії--Шевченко Т. Г.
Кл.слова (ненормовані):
тривога -- емоційна напруженість -- художні образи
Анотація: Поезія Т. Шевченка "Ми восени таки похожі...", яка написана у другій половині 1849 р. на Косаралі,віддзеркалює "історію душі" ліричного героя/автора, висвітлює образ болю-туги, що спричинює ностальгію у відірваного від рідного простору українця-страдника.


Дод.точки доступу:
Шевченко, Т.
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Камінчук, О.
    Поєднувати непоєднуване: естетичні тенденції неокласицизму і романтичне світовідчуття в поезії Володимира Самійленка [Текст] / О. Камінчук // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2009. - № 9. - С. 78-87.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Література українська--Нова--Персоналії
Кл.слова (ненормовані):
тип художнього мислення -- світоглядна проблематика -- ідея всеєдності -- дискурс -- художні образи -- патріотизм -- сатира і гумор
Анотація: В статті розглянуто творчість відомого поета кінця ХІХ-початку ХХ ст. Володимира Самійленка з точки зору естетичних тенденцій, панувавших у той час в українській поезії. Розкрито особливості творчої індивідуальності поета з ранніх віршів, де домінували романтичні риси, до пізніших творів, написаних в більш раціонально-філософському дусі. Проблематика, теми і художні особливості поетичного стилю Самійленка завжди поєднували неокласичну раціоналістичність, надособовість і філософсько-етичну спрямованість із романтичними образно-поняттєвим рядом та експресивністю.


Дод.точки доступу:
Самійленко, О. \про нього\
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Кошавець, І. М.
    Дидактичні моделі танців [Текст] / І. М. Кошавець // Фізичне виховання в школах України. - 2014. - № 12. - С. 11-16. - Бібліогр.: 6 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Мистецтво--Хореографія--Танець
Кл.слова (ненормовані):
танець -- художні образи -- стукалка -- гопачок -- танок із іграшками -- полька -- український народний танець "Козачок" -- російський народний танець
Анотація: У статті розглядається танець як просторово-часовий інтегрований вид мистецтва, у якому художні образи створюють за допомогою естетично значущих, музично організованих, ритмічно змінювальних рухів і повз людського тіла.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Шестобуз, С.
    А. Малишко "Пісня про рушник" [Текст] : урок, 7 клас / Світлана Шестобуз // Українська мова і література в школах України. - 2017. - № 3. - С. 40-41.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська література--Урок
   Українська література--Малишко А.

Кл.слова (ненормовані):
рушник -- життєвий і творчий шлях поета -- мати -- художні образи -- ідейно-художній аналіз твору -- аналі твору
Анотація: Мета уроку: ознайомити учнів із життєвим і творчим шляхом А. Малишка, проаналізувати ліричний твір "Пісня про рушник; розвивати в учнів уміння виразно читати поезію, виділяти художні засоби, коментувати основні мотиви, символічність образів; формувати морально-етичні цінності; виховувати любов до матері, Батьківщини, повагу до традицій свого народу.


Дод.точки доступу:
Малишко, Андрій Самійлович (1912-1970)
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Богосвятська, Анна-Марія
    Розвиток універсальних навчальних дій учнів на уроках зарубіжної літератури [Текст] / Анна-Марія Богосвятська // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2017. - № 10. - С. 22-26. - Бібліогр.: 6 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Зарубіжна література--Процес навчання
Кл.слова (ненормовані):
універсальні навчальні дії -- педагогічна технологія -- художні образи
Анотація: Універсальні навчальні дії (УНД) це узагальнені дії, що відкривають можливість широкої орієнтації учнів, - як в різних предметних галузях, так і в організації самого процесу навчальної діяльності. УНД забезпечують можливість кожному учневі самостійно здійснювати навчальну діяльність, ставити навчальні цілі, шукати і використовувати необхідні засоби і способи їх досягнення, вміти контролювати і оцінювати навчальну діяльність і її результати. Вони створюють умови розвитку особистості та її самореалізаціїї.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД