Ч-492 Тютюнник, Марія. Творча гра як засіб моделювання дошкільниками реальної дійсності [] : сборник научных трудов / М. Тютюнник, О. Брухальська > // Наук. вісник Чернівец. ун-ту. - Чернівці, 2003. - Вип.184: Педагогіка та психологія: Зб. наук. пр. - С. 136-140.
Дод.точки доступу: Брухальська , Оксана; чернівецький автор, але не про Чернівці (Буковину) Є примірники у відділах: 1 Інв.А 406838 - 8.58 р. (вільний) |
Шульга, Л. Діагностика сформованості моральних переконань в учнів початкових класів [Текст] / Л. Шульга> // Початкова школа. - 2005. - № 2. - С. 4-6. Рубрики: Педагогіка--Вивчення і викладання Кл.слова (ненормовані): анкетування -- ігри -- рольові Анотація: Формування особистості молодого школяра |
Шафранська, О. Дидиактичні ігри на уроках української мови в 2 класі [Текст] / О. Шафранська> // Початкова школа. - 2005. - № 2. - С. 6-8. Рубрики: Українська мова--Вивчення і викладання Кл.слова (ненормовані): фізкультхвилинка -- каліграфічна -- хвилинка Анотація: Засвоєння назв літер алфавіту. Методика і практика |
Майданик, Н. Еволюція цивільно-правового регулювання зобов'язань з гри і парі [Текст] / Н. Майданик> // Право України. - 2005. - № 1. - С. 109-112. - Бібліогр.: 14 назв Рубрики: Азартні ігри--Законодавство--Зобов'язання Кл.слова (ненормовані): Правозастосовча практика Анотація: Використання у правозастосовчий практиці зобовєязання з азартної гри і парі. Увага вчених і практикуючих юристів у сфері цивільного права у контексті існуючої у доктрині наукової дискусії стосовно правової природи зазначених зобов'язань. |
Біляцькй, С. Світ комп'ютерних ігор [Текст] / С. Біляцькй> // Політика і час. - 2005. - № 1. - С. 88-91 Рубрики: Комп'ютерні ігри Анотація: Комп'ютерні ігри: за і проти. |
Кузьменко, Л. Методика використання елементів гри на уроках фізики [Текст] / Л. Кузьменко> // Фізика та астрономія в школі. - 2005. - № 1. - С. 17-21 Рубрики: Фізика--Методика викладання Уроки фізики--Форми проведення Кл.слова (ненормовані): Інтерес учнів -- Елементи гри -- Навчальні ігри -- Приклади Анотація: Про використання елементів гри на уроках фізики викладачами. Наведено приклади кількох ігор |
Удовенко, М. В. Психологическая игра как способ адаптации младших школьников к обучению в основной школе [Текст] / М.В. Удовенко> // Практична психологія та соціальна робота. - 2005. - № 3. - С. 11-18 : табл. - Бібліогр. : 14 назв. Рубрики: Ігри--Психологія--Адаптація школярів Гра --Психологічна робота Психологічні ігри--Адаптація школярів Анотація: В статье говорится, что игра - самый популярный вид психологической работы. Она смягчает трудности адаптации детей к средней школе, обеспечит плавное, некризисное вхождение их предподростковый возрост и переход из младшей в основную школу. |
Удовенко, М. В. Психологическая игра как способ адаптации младших школьников к обучению в основной школе [Текст] / М.В. Удовенко> // Практична психологія та соціальна робота. - 2005. - № 3. - С. 11-18 : табл. - Бібліогр. : 14 назв. Рубрики: Ігри--Психологія--Адаптація школярів Гра --Психологічна робота Психологічні ігри--Адаптація школярів Анотація: В статье говорится, что игра - самый популярный вид психологической работы. Она смягчает трудности адаптации детей к средней школе, обеспечит плавное, некризисное вхождение их предподростковый возрост и переход из младшей в основную школу. |
Кожем"яка О. Театралізовані ігри-казки на уроках історії в 6-7 класах ( з досвіду роботи) [Текст] / Кожем"яка О.> // Історія в школі. - 2005. - № 1. - С. 41-43 Рубрики: Методика викладання історії в школі--Нетрадиційні уроки--Театралізовані ігри-казки |
Тимошенко С. Ігри з історії України для учнів 8 класу [Текст] / Тимошенко С.> // Історія в школі. - 2005. - № 1. - С. 44-46 Рубрики: Методика викладання історії в школі--Нетрадиційні уроки--Ігри |
Білоусова , Н. Становлення моральної свідомості: психологічні аспекти [Текст] / Н. Білоусова > // Дошкільне виховання. - 2005. - № 1. - С. 10-11. Рубрики: Педагогіка--Дошкільне виховання--Моральне виховання Кл.слова (ненормовані): бесіди -- дискусії -- придумування розповідей, казок -- творчі ігри Є примірники у відділах: (15.04.2005р. Інв.28 (1 прим.) - Б.ц.) |
Білан, О. Вчимо розповідати за ілюстраціями [Текст] / О. Білан> // Дошкільне виховання. - 2005. - № 1. - С. 12-13. Рубрики: Педагогіка--Дошкільне виховання Кл.слова (ненормовані): дидактичні ігри -- конспекти занять з розвитку мовлення Анотація: Важливе і найскладніше завдання розвитку мовлення - набуття дітьми вміння самостійно складати розповіді Є примірники у відділах: (15.04.2005р. Інв.29 (1 прим.) - Б.ц.) |
Віняр, О. Музично-дидактичні ігри [Текст] / О. Віняр, Е. Лебедєва> // Дошкільне виховання. - 2005. - № 1. - С. 28. Рубрики: Педагогіка--Дошкільне виховання--Естетичне виховання Кл.слова (ненормовані): ігри -- чуття ритму Анотація: Для дітей середнього і старшого дошкільного віку. Розвиток музичного слуху, пам'яті, уваги. Дод.точки доступу: Лебедєва, Е. Є примірники у відділах: (18.04.2005р. Інв.35 (1 прим.) - Б.ц.) |
Добріна, Л. Вектори творчості [Текст] / Л. Добріна> // Дошкільне виховання. - 2005. - № 2. - С. 15-17. Рубрики: Педагогіка--Дошкільне виховання--Естетичне виховання Кл.слова (ненормовані): творчі здібності дітей -- студії -- ритміка -- музично-рухливі ігри -- концерти -- танцювальні колективи Дескриптори: ПЕДАГОГІКА,ДОШКІЛЬНЕ ВИХОВАННЯ Анотація: Приорітетна увага приділена видам дитячої діяльності - грі, образотворчій, театралізованій, конструктивній, музичній, що сприяють всебічному розвитку малюків, сповнюють їхнє життя цікавим змістом, дають змогу пережити радіть творчості Є примірники у відділах: (07.04.2005р. Інв.1721 (1 прим.) - Б.ц.) |
Кірієнко, Т. Шляхом зростання майстерності [Текст] / Т. Кірієнко> // Дошкільне виховання. - 2005. - № 2. - С. 18-19. Рубрики: Педагогіка--Організація роботи дошкільних закладів Кл.слова (ненормовані): педагогічна -- майстерність -- діагностична схема -- професіограма -- передовий педагогогічний досвід -- ділові ігри -- мозкові штурми -- конкурси Дескриптори: ПЕДАГОГІКА Анотація: Зростання вимог до особистості педагога. Творчих дітей може виплекати лише творчий вихователь. Форми практичної роботи з кадрами Є примірники у відділах: (07.04.2005р. Інв.1721 (1 прим.) - Б.ц.) |
Рибцун, Ю. Грати словом і в слові [Текст] / Ю. Рибцун> // Дошкільне виховання. - 2005. - № 2. - С. 20-21. Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Розвиток мови Кл.слова (ненормовані): Ігри: "Телеграф" -- "Ось такі великі малята" -- "Твердий горішок" Дескриптори: ПЕДАГОГІКА Анотація: Всебічний гармонічний розвиток осбистовсті дитини. Чільне місце в цьому процесі належить розвиткові мовлення дітей. Гра з дітьми словом і в слові. Є примірники у відділах: (07.04.2005р. Інв.1721 (1 прим.) - Б.ц.) |
Козак, С. Килимки. Ланцюжок слів. [Текст] : [Ігри. Предметні картки нетрадиційного вигляду] / С. Козак> // Дошкільне виховання. - 2005. - № 2. - С. 28. Рубрики: Педагогіка--Дошкільне виховання Кл.слова (ненормовані): Ігри -- предметні картки Дескриптори: ПЕДАГОГІКА,ДОШКІЛЬНА,ВИХОВАННЯ Анотація: Методика проведення цікавих ігор Є примірники у відділах: (07.04.2005р. Інв.1721 (1 прим.) - Б.ц.) |
Онищук, Людмила. Науково-методичний супровід ситуацій пелагогічної підтримки учня вчителем [] / Л. Онищук> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2005. - № 3. - С. 9-14. - Бібліогр.: 12 назв Рубрики: Уроки--Українська література Дидактичні ігри--Українська література Українська література--Методика викладання Анотація: Стаття присвячена висвітленню актуальних проблем педагогічної науки і практики, які зумовлюють необхідності розробки і апробації програмно-інформаційного забезпечення розвитку учня |
Міхеєнко, В. Г. В ситуації пошуку, змагальності. [Текст] : конспект підсумкового уроку "Турнір найсильніших". 6 клас. / В.Г. Міхеєнко> // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2005. - № 3. - С. 29-31. Рубрики: Уроки зарубіжної літератури--Форми проведення--ПІДСУМКОВИЙ УРОК Зарубіжна література в школі--ПЕРЕВІРКА ЗНАНЬ Ігри--Літературні Анотація: Розроблений конспект підсумкового уроку дозволяє виявити найуважнішого й найдоскіпливішого учня, розвивати логічне мислення, навички грамотного усного мовлення, виховує інтерес до літератури, до глибокого аналізу тексту, робить урок цікавим і святковим. |
Хроменко , І. А. Інтерактивне навчання - розв’язання серії взаємопов’язаних проблемних завдань [Текст] : повторення за допомогою ігор "Літературний дев’ятий вал", "Щасливий випадок". 9 клас. / І.А. Хроменко > // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2005. - № 3. - С. 39-43. Рубрики: Ігри--Літературні Зарубіжна література--Методика викладання--ІГРОВА МЕТОДИКА |