061
Ч-492


    Тютюнник, Марія.
    Творча гра як засіб моделювання дошкільниками реальної дійсності [] : сборник научных трудов / М. Тютюнник, О. Брухальська // Наук. вісник Чернівец. ун-ту. - Чернівці, 2003. - Вип.184: Педагогіка та психологія: Зб. наук. пр. - С. 136-140.
УДК
Рубрики: Ігри творчі


Дод.точки доступу:
Брухальська , Оксана; чернівецький автор, але не про Чернівці (Буковину)
Є примірники у відділах:
1 Інв.А 406838 - 8.58 р. (вільний)




    Шульга, Л.
    Діагностика сформованості моральних переконань в учнів початкових класів [Текст] / Л. Шульга // Початкова школа. - 2005. - № 2. - С. 4-6.
Рубрики: Педагогіка--Вивчення і викладання
Кл.слова (ненормовані):
анкетування -- ігри -- рольові
Анотація: Формування особистості молодого школяра





    Шафранська, О.
    Дидиактичні ігри на уроках української мови в 2 класі [Текст] / О. Шафранська // Початкова школа. - 2005. - № 2. - С. 6-8.
Рубрики: Українська мова--Вивчення і викладання
Кл.слова (ненормовані):
фізкультхвилинка -- каліграфічна -- хвилинка
Анотація: Засвоєння назв літер алфавіту. Методика і практика





    Майданик, Н.
    Еволюція цивільно-правового регулювання зобов'язань з гри і парі [Текст] / Н. Майданик // Право України. - 2005. - № 1. - С. 109-112. - Бібліогр.: 14 назв
Рубрики: Азартні ігри--Законодавство--Зобов'язання
Кл.слова (ненормовані):
Правозастосовча практика
Анотація: Використання у правозастосовчий практиці зобовєязання з азартної гри і парі. Увага вчених і практикуючих юристів у сфері цивільного права у контексті існуючої у доктрині наукової дискусії стосовно правової природи зазначених зобов'язань.





    Біляцькй, С.
    Світ комп'ютерних ігор [Текст] / С. Біляцькй // Політика і час. - 2005. - № 1. - С. 88-91
Рубрики: Комп'ютерні ігри
Анотація: Комп'ютерні ігри: за і проти.





    Кузьменко, Л.
    Методика використання елементів гри на уроках фізики [Текст] / Л. Кузьменко // Фізика та астрономія в школі. - 2005. - № 1. - С. 17-21
Рубрики: Фізика--Методика викладання
   Уроки фізики--Форми проведення

Кл.слова (ненормовані):
Інтерес учнів -- Елементи гри -- Навчальні ігри -- Приклади
Анотація: Про використання елементів гри на уроках фізики викладачами. Наведено приклади кількох ігор





    Удовенко, М. В.
    Психологическая игра как способ адаптации младших школьников к обучению в основной школе [Текст] / М.В. Удовенко // Практична психологія та соціальна робота. - 2005. - № 3. - С. 11-18 : табл. - Бібліогр. : 14 назв.
Рубрики: Ігри--Психологія--Адаптація школярів
   Гра --Психологічна робота

   Психологічні ігри--Адаптація школярів

Анотація: В статье говорится, что игра - самый популярный вид психологической работы. Она смягчает трудности адаптации детей к средней школе, обеспечит плавное, некризисное вхождение их предподростковый возрост и переход из младшей в основную школу.





    Удовенко, М. В.
    Психологическая игра как способ адаптации младших школьников к обучению в основной школе [Текст] / М.В. Удовенко // Практична психологія та соціальна робота. - 2005. - № 3. - С. 11-18 : табл. - Бібліогр. : 14 назв.
Рубрики: Ігри--Психологія--Адаптація школярів
   Гра --Психологічна робота

   Психологічні ігри--Адаптація школярів

Анотація: В статье говорится, что игра - самый популярный вид психологической работы. Она смягчает трудности адаптации детей к средней школе, обеспечит плавное, некризисное вхождение их предподростковый возрост и переход из младшей в основную школу.





    Кожем"яка О.
    Театралізовані ігри-казки на уроках історії в 6-7 класах ( з досвіду роботи) [Текст] / Кожем"яка О. // Історія в школі. - 2005. - № 1. - С. 41-43
Рубрики: Методика викладання історії в школі--Нетрадиційні уроки--Театралізовані ігри-казки





    Тимошенко С.
    Ігри з історії України для учнів 8 класу [Текст] / Тимошенко С. // Історія в школі. - 2005. - № 1. - С. 44-46
Рубрики: Методика викладання історії в школі--Нетрадиційні уроки--Ігри





    Білоусова , Н.
    Становлення моральної свідомості: психологічні аспекти [Текст] / Н. Білоусова // Дошкільне виховання. - 2005. - № 1. - С. 10-11.
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне виховання--Моральне виховання
Кл.слова (ненормовані):
бесіди -- дискусії -- придумування розповідей, казок -- творчі ігри

Є примірники у відділах:
(15.04.2005р. Інв.28 (1 прим.) - Б.ц.)




    Білан, О.
    Вчимо розповідати за ілюстраціями [Текст] / О. Білан // Дошкільне виховання. - 2005. - № 1. - С. 12-13.
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне виховання
Кл.слова (ненормовані):
дидактичні ігри -- конспекти занять з розвитку мовлення
Анотація: Важливе і найскладніше завдання розвитку мовлення - набуття дітьми вміння самостійно складати розповіді

Є примірники у відділах:
(15.04.2005р. Інв.29 (1 прим.) - Б.ц.)




    Віняр, О.
    Музично-дидактичні ігри [Текст] / О. Віняр, Е. Лебедєва // Дошкільне виховання. - 2005. - № 1. - С. 28.
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне виховання--Естетичне виховання
Кл.слова (ненормовані):
ігри -- чуття ритму
Анотація: Для дітей середнього і старшого дошкільного віку. Розвиток музичного слуху, пам'яті, уваги.


Дод.точки доступу:
Лебедєва, Е.
Є примірники у відділах:
(18.04.2005р. Інв.35 (1 прим.) - Б.ц.)




    Добріна, Л.
    Вектори творчості [Текст] / Л. Добріна // Дошкільне виховання. - 2005. - № 2. - С. 15-17.
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне виховання--Естетичне виховання
Кл.слова (ненормовані):
творчі здібності дітей -- студії -- ритміка -- музично-рухливі ігри -- концерти -- танцювальні колективи
Дескриптори: ПЕДАГОГІКА,ДОШКІЛЬНЕ ВИХОВАННЯ
Анотація: Приорітетна увага приділена видам дитячої діяльності - грі, образотворчій, театралізованій, конструктивній, музичній, що сприяють всебічному розвитку малюків, сповнюють їхнє життя цікавим змістом, дають змогу пережити радіть творчості

Є примірники у відділах:
(07.04.2005р. Інв.1721 (1 прим.) - Б.ц.)




    Кірієнко, Т.
    Шляхом зростання майстерності [Текст] / Т. Кірієнко // Дошкільне виховання. - 2005. - № 2. - С. 18-19.
Рубрики: Педагогіка--Організація роботи дошкільних закладів
Кл.слова (ненормовані):
педагогічна -- майстерність -- діагностична схема -- професіограма -- передовий педагогогічний досвід -- ділові ігри -- мозкові штурми -- конкурси
Дескриптори: ПЕДАГОГІКА
Анотація: Зростання вимог до особистості педагога. Творчих дітей може виплекати лише творчий вихователь. Форми практичної роботи з кадрами

Є примірники у відділах:
(07.04.2005р. Інв.1721 (1 прим.) - Б.ц.)




    Рибцун, Ю.
    Грати словом і в слові [Текст] / Ю. Рибцун // Дошкільне виховання. - 2005. - № 2. - С. 20-21.
Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Розвиток мови
Кл.слова (ненормовані):
Ігри: "Телеграф" -- "Ось такі великі малята" -- "Твердий горішок"
Дескриптори: ПЕДАГОГІКА
Анотація: Всебічний гармонічний розвиток осбистовсті дитини. Чільне місце в цьому процесі належить розвиткові мовлення дітей. Гра з дітьми словом і в слові.

Є примірники у відділах:
(07.04.2005р. Інв.1721 (1 прим.) - Б.ц.)




    Козак, С.
    Килимки. Ланцюжок слів. [Текст] : [Ігри. Предметні картки нетрадиційного вигляду] / С. Козак // Дошкільне виховання. - 2005. - № 2. - С. 28.
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне виховання
Кл.слова (ненормовані):
Ігри -- предметні картки
Дескриптори: ПЕДАГОГІКА,ДОШКІЛЬНА,ВИХОВАННЯ
Анотація: Методика проведення цікавих ігор

Є примірники у відділах:
(07.04.2005р. Інв.1721 (1 прим.) - Б.ц.)




    Онищук, Людмила.
    Науково-методичний супровід ситуацій пелагогічної підтримки учня вчителем [] / Л. Онищук // Українська література в загальноосвітній школі. - 2005. - № 3. - С. 9-14. - Бібліогр.: 12 назв
Рубрики: Уроки--Українська література
   Дидактичні ігри--Українська література

   Українська література--Методика викладання

Анотація: Стаття присвячена висвітленню актуальних проблем педагогічної науки і практики, які зумовлюють необхідності розробки і апробації програмно-інформаційного забезпечення розвитку учня





    Міхеєнко, В. Г.
    В ситуації пошуку, змагальності. [Текст] : конспект підсумкового уроку "Турнір найсильніших". 6 клас. / В.Г. Міхеєнко // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2005. - № 3. - С. 29-31.
Рубрики: Уроки зарубіжної літератури--Форми проведення--ПІДСУМКОВИЙ УРОК
   Зарубіжна література в школі--ПЕРЕВІРКА ЗНАНЬ

   Ігри--Літературні

Анотація: Розроблений конспект підсумкового уроку дозволяє виявити найуважнішого й найдоскіпливішого учня, розвивати логічне мислення, навички грамотного усного мовлення, виховує інтерес до літератури, до глибокого аналізу тексту, робить урок цікавим і святковим.





    Хроменко , І. А.
    Інтерактивне навчання - розв’язання серії взаємопов’язаних проблемних завдань [Текст] : повторення за допомогою ігор "Літературний дев’ятий вал", "Щасливий випадок". 9 клас. / І.А. Хроменко // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2005. - № 3. - С. 39-43.
Рубрики: Ігри--Літературні
   Зарубіжна література--Методика викладання--ІГРОВА МЕТОДИКА