Демченко, Л. А. Інтегративна підготовка майбутніх учителів-філологів [] / Л. А. Демченко> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2005. - №5. - С. 51-53. - Бібліогр.: 7 назв Рубрики: Вища педагогічна освіта--Філологи--Україна Анотація: У статті стверджується важливість якісної підготовки майбутніх учителів-філологів. Основою такої підготовки автор вбачає використання інтеграційних новітніх технологій. Автор звертається до праць учених, які займаються дослідженням дидактичної інтеграції |
Ситченко, А. Л. Рецензія на статтю Демченко Л. А. "Інтегративна підготовка майбутніх учителів-філологів" [] / А. Л. Ситченко> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2005. - №5. - С. 53 Рец. на Ст. з журналу : Демченко Л. А. Інтегрована підготовка майбутніх учителів-філологів / Л. А. Демченко. - // Українська література в загальноосвітній школі .- 2005 .- №5 .- С.51-53 Рубрики: Вища педагогічна освіта--Філологи--Україна |
Халін, В. На шляху до формування художнього сприймання під час вивчення епічних творів студентами-філологами [Текст] / В. Халін> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2005. - № 8. - С. 53-56. - Бібліогр.: 7 назв Рубрики: Вища педагогічна освіта--Філологи--Україна Епос (літ.)--Вивчення Анотація: Проблема розвитку художнього сприймання творів літератури не нова. Дослідженням і обгрунтуванням процесів, які супроводжують її, займалися психологи, методисти та літературознавці. Майже всі роботи присвячені окремим сторонам художнього сприймання і тому виникає потреба звернутися до більш детального розгляду й обгрунтування шляхів його формування, які б могли стати орієнтиром для викладачів |
Семеног, О. Модернізація навчально-методичного супроводу професійної підготовки вчителів української мови і літератури [Текст] / О. Семеног> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2005. - № 8. - С. 48-52. - Бібліогр.: 20 назв Рубрики: Вища педагогічна освіта--Філологи--Україна Модернізація--Вища освіта--Україна Анотація: Мета статті - розглянути структурно-змістове наповнення сучасного навчально-методичного забезпечення професійної підготовки майбутніх учителів української мови і літератури в педагогічному університеті; завдання - з'ясувати структурне наповнення, різновиди вузівського підручника і посібника для освітньо-кваліфікаційних рівнів бакалавр-спеціаліст-магістр, схарактеризувати окремі із сучасних навчальних книг, у т. ч. авторські для студентів-філологів |
Халін, В. На шляху до формування художнього сприймання під час вивчення епічних творів студентами-філологами [Текст] / В. Халін> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2005. - № 8. - С. 53-56. - Бібліогр.: 7 назв Рубрики: Вища педагогічна освіта--Філологи--Україна Епос (літ.)--Вивчення Анотація: Проблема розвитку художнього сприймання творів літератури не нова. Дослідженням і обгрунтуванням процесів, які супроводжують її, займалися психологи, методисти та літературознавці. Майже всі роботи присвячені окремим сторонам художнього сприймання і тому виникає потреба звернутися до більш детального розгляду й обгрунтування шляхів його формування, які б могли стати орієнтиром для викладачів |
Семеног, О. Модернізація навчально-методичного супроводу професійної підготовки вчителів української мови і літератури [Текст] / О. Семеног> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2005. - № 8. - С. 48-52. - Бібліогр.: 20 назв Рубрики: Вища педагогічна освіта--Філологи--Україна Модернізація--Вища освіта--Україна Анотація: Мета статті - розглянути структурно-змістове наповнення сучасного навчально-методичного забезпечення професійної підготовки майбутніх учителів української мови і літератури в педагогічному університеті; завдання - з'ясувати структурне наповнення, різновиди вузівського підручника і посібника для освітньо-кваліфікаційних рівнів бакалавр-спеціаліст-магістр, схарактеризувати окремі із сучасних навчальних книг, у т. ч. авторські для студентів-філологів |
С30 Семеног, О. Формування культури педагогічного спілкування майбутнього вчителя-словесника засобами української літератури [Текст] / О. Семеног> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2005. - №9. - С. 5-9. - Бібліогр.: 13 назв Рубрики: Вища педагогічна освіта--Філологи--Україна Анотація: Мета статті - статті охарактеризувати різнобарвну палітру стилів педагогічного спілкування, представлену в українській художній літературі; теоретично обгрунтувати та експериментально перевірити педагогічні умови, форми і методи формування культури педагогічного спілкування у професійній підготовці майбутніх учителів-словесників |
Шуляр, В. І. Новий погляд на формування професійної компетенції вчителя-словесника [Текст] : рецензія на монографію Семеног Олени Миколаївни / В. І. Шуляр> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2005. - № 10. - С. 56 Рец. на Семеног, Олена Миколаївна. Професійна підготовка майбутніх учителів української мови та літератури / О. М. Семеног. - Суми: ВВП "Мрія-1" ТОВ, 2005. -404 с. Рубрики: Вища педагогічна освіта--Філологи--Україна Книги українські--Професійна освіта |
П'яст, Н. Гра як один із методів активного навчання української мови студентів-іноземців [Текст] / Н. П'яст> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2006. - № 6. - С. 38-42. - Бібліогр.: 14 назв Рубрики: Вища педагогічна освіта--Філологи--Україна Дидактичні ігри--Українська мова |
Семеног, О. Підготовка вчителя української мови і літератури: проблеми, пошуки, перспективи [Текст] / О. Семеног> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2006. - № 7. - С. 51-56. - Бібліогр.: 12 назви Рубрики: Вища педагогічна освіта--Філологи--Україна Анотація: У межах статті автор з'ясовує світові освітні тенденції, їх вплив на професійну підготовку вчителя української мови і літератури, визначає проблеми його підготовки в сучасних соціокультурних умовах. Основою для теоретичного аналізу слугують освітні документи, численні видання монографічного характеру, наукові розвідки |
Семеног, О. Удосконалення професійної компетентності майбутнього вчителя української мови і літератури [] / О. Семеног> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2006. - №8. - С. 49-53. - Бібліогр.: 13 назв Рубрики: Вища педагогічна освіта--Філологи--Україна Анотація: У межах статті автор розглядає окремі аспекти формування професійної компентентності студентів-філологів при опануванні методичних дисциплін: звертається до історико-педагогічного досвіду, окреслює сучасні підходи до цієї органічної складової фахової підготовки на різних освітньо-кваліфікаційних рівнях |
Шуляр, В. Контрольні роботи з методики літератури у професійній підготовці студентів заочної форми навчання [] / В. Шуляр> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2006. - №9. - С. 16-21. - Бібліогр.: 3 назви Рубрики: Вища педагогічна освіта--Філологи--Україна Анотація: Підготовка і написання контрольних робіт: мета, функції, особливості тематики, архітектоніка контрольних робіт. Тематика контрольних робіт з методики літератури |
Халін, В. Методика викладання української літератури та її місце у формуванні художнього сприймання студентів-філологів [] / В. Халін> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2007. - № 5. - С. 26-27. - Бібліогр.: 5 назв Рубрики: Українська література--Методика викладання Вища педагогічна освіта--Філологи--Україна Анотація: Проблема розвитку художнього сприймання епічного твору студентами філологічних факультетів зумовлена завданнями вдосконалення викладання літератури в школі і необхідністю підготовки вчителя, здатного викладати її на півні завдань сучасності |
Семеног, О. Взаємозв'язок педагогічних і навчальних практик у системі професійної підготовки вчителів-словесників [] / О. Семеног> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2007. - № 6. - С. 22-25. - Бібліогр.: 2 назви Рубрики: Вища педагогічна освіта--Філологи--Україна Філологічна освіта--Педагогічні навчальні заклади--Україна Анотація: Мета пропонованої статті - розглянути питання взаємозв'язку педагогічних і навчальних практик як невід'ємних складових в удосконаленні професійної компетентності майбутніх учителів української мови і літератури |
Шуляр, В. Компетентнісно зорієнтована підготовка майбутнього вчителя-філолога [] / В. Шуляр> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2007. - № 8. - С. 8-20 Рубрики: Вища педагогічна освіта--Філологи--Україна Конференції і конгреси--Філологічна освіта--Україна, травень 2007 р. Анотація: Нотатки після науково-практичної конференції, яка відбулася у травні цього року на базі Миколаївського державного університету ім. В. О. Сухомлинського |
"Якість навчання здебільшого залежить не від його тривалості, а від технології навчання" []> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2007. - № 8. - С. 5-7 Рубрики: Вища педагогічна освіта--Філологи--Україна Анотація: Ексклюзивне інтерв'ю доктора педагогічних наук, декана факультету філології та журналістики Миколаївського державного університету ім. В. О. Сухомлинського, Анатолія Ситченка |
"Формувати нове мислення" [] : ексклюзивне інтерв'ю ректора Миколаївського державного університету ім. В. О. Сухомлинського Валерія Дмитровича Будака> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2007. - № 10. - С. 2-4 Рубрики: Вища педагогічна освіта--Філологи--Україна Анотація: Валерій Дмитрович - один з ректорів, який дбає про підготовку кадрів з української та інших мов, теорії літератури, літературознавства й методики літератури. Він всіляко підтримує молодих дослідників, які хочуть працювати в царині цих наук. Сьогодні ректор спрямовує роботу колективу на формування нової генерації фахівців, які оволодівають фундаментальними знаннями, щоб здобувати освіту європейського рівня Є примірники у відділах: (.2007р. - Б.ц.)Всі прим-ки видані зайняті |
Бабійчук, Т. Як підготувати відефрагмент до зйомки і провести зйомку [Текст] / Т. Бабійчук> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2007. - № 11. - С. 29-33 : Іл. - Бібліогр.: 15 назв Рубрики: Відеофільми--Режисерське мистецтво Режисерське мистецтво Вища педагогічна освіта--Філологи--Україна Анотація: Викладач - керівник творчої групи студентів-аматорів - повинен насамперед мати високу методичну кваліфікацію, знати основи режисури і специфіку екранних посібників як виду мистецтва. Підготовка сценарію до зйомку з власного досвіду автора статті включає здебільшого три етапи: за столом; у кімнаті для репетицій (на сцені); на місці майбутньої зйомки Є примірники у відділах: (.2007р. - Б.ц.)Всі прим-ки видані зайняті |
Волошина, Н. Й. "Інститут філології - це частина мого життя" [Текст] / Н. Й. Волошина> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2007. - № 12. - С. 2-4 Рубрики: Вища педагогічна освіта--Філологи--Україна Філологічна освіта--Україна Інститути (навч.)--Філологія Анотація: Ексклюзивне інтерв'ю директора інституту філології, професора Григорія Фоковича Семенюка. З історії Інституту філології Є примірники у відділах: (.2007р. - Б.ц.)Всі прим-ки видані зайняті |
Семеног, О. Лексикографічна компетенція як показник мовної культури особистості / О. Семеног> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2008. - № 2. - С. 41-44. - Бібліогр.: 4 назви Рубрики: Культура мовлення українська Філологічна освіта--Україна Вища педагогічна освіта--Філологи--Україна Анотація: Рівень загальної і мовленнєвої культури багато в чому відзначається тим, які загальні і спеціальні лексикографічні знання має особистість, як володіє умінням користуватися лексикографічними виданнями різних типів і вилучати з них необхідну інформацію, якою мірою набуті навички самостійної науково-дослідної роботи в галузі лексикографії, чи усвідомлює потребує звернення до словника з метою вирішення пізнавальних і комунікативних завдань. Йдеться про лексикографічну компетенцію. Сформована лексикографічна компетенція характеризує високий ступінь професійної філологічної підготовки, засвідчує інтерес і повагу користувача до рідної мови, її історії, визначає рівень розвитку лінгвістичного чуття Є примірники у відділах: (.2008р. - Б.ц.) (вільний) |