Демченко, Л. А.
    Інтегративна підготовка майбутніх учителів-філологів [] / Л. А. Демченко // Українська література в загальноосвітній школі. - 2005. - №5. - С. 51-53. - Бібліогр.: 7 назв
Рубрики: Вища педагогічна освіта--Філологи--Україна
Анотація: У статті стверджується важливість якісної підготовки майбутніх учителів-філологів. Основою такої підготовки автор вбачає використання інтеграційних новітніх технологій. Автор звертається до праць учених, які займаються дослідженням дидактичної інтеграції





    Ситченко, А. Л.
    Рецензія на статтю Демченко Л. А. "Інтегративна підготовка майбутніх учителів-філологів" [] / А. Л. Ситченко // Українська література в загальноосвітній школі. - 2005. - №5. - С. 53
Рец. на Ст. з журналу : Демченко Л. А. Інтегрована підготовка майбутніх учителів-філологів / Л. А. Демченко. - // Українська література в загальноосвітній школі .- 2005 .- №5 .- С.51-53

Рубрики: Вища педагогічна освіта--Філологи--Україна





    Халін, В.
    На шляху до формування художнього сприймання під час вивчення епічних творів студентами-філологами [Текст] / В. Халін // Українська література в загальноосвітній школі. - 2005. - № 8. - С. 53-56. - Бібліогр.: 7 назв
Рубрики: Вища педагогічна освіта--Філологи--Україна
   Епос (літ.)--Вивчення

Анотація: Проблема розвитку художнього сприймання творів літератури не нова. Дослідженням і обгрунтуванням процесів, які супроводжують її, займалися психологи, методисти та літературознавці. Майже всі роботи присвячені окремим сторонам художнього сприймання і тому виникає потреба звернутися до більш детального розгляду й обгрунтування шляхів його формування, які б могли стати орієнтиром для викладачів





    Семеног, О.
    Модернізація навчально-методичного супроводу професійної підготовки вчителів української мови і літератури [Текст] / О. Семеног // Українська література в загальноосвітній школі. - 2005. - № 8. - С. 48-52. - Бібліогр.: 20 назв
Рубрики: Вища педагогічна освіта--Філологи--Україна
   Модернізація--Вища освіта--Україна

Анотація: Мета статті - розглянути структурно-змістове наповнення сучасного навчально-методичного забезпечення професійної підготовки майбутніх учителів української мови і літератури в педагогічному університеті; завдання - з'ясувати структурне наповнення, різновиди вузівського підручника і посібника для освітньо-кваліфікаційних рівнів бакалавр-спеціаліст-магістр, схарактеризувати окремі із сучасних навчальних книг, у т. ч. авторські для студентів-філологів





    Халін, В.
    На шляху до формування художнього сприймання під час вивчення епічних творів студентами-філологами [Текст] / В. Халін // Українська література в загальноосвітній школі. - 2005. - № 8. - С. 53-56. - Бібліогр.: 7 назв
Рубрики: Вища педагогічна освіта--Філологи--Україна
   Епос (літ.)--Вивчення

Анотація: Проблема розвитку художнього сприймання творів літератури не нова. Дослідженням і обгрунтуванням процесів, які супроводжують її, займалися психологи, методисти та літературознавці. Майже всі роботи присвячені окремим сторонам художнього сприймання і тому виникає потреба звернутися до більш детального розгляду й обгрунтування шляхів його формування, які б могли стати орієнтиром для викладачів





    Семеног, О.
    Модернізація навчально-методичного супроводу професійної підготовки вчителів української мови і літератури [Текст] / О. Семеног // Українська література в загальноосвітній школі. - 2005. - № 8. - С. 48-52. - Бібліогр.: 20 назв
Рубрики: Вища педагогічна освіта--Філологи--Україна
   Модернізація--Вища освіта--Україна

Анотація: Мета статті - розглянути структурно-змістове наповнення сучасного навчально-методичного забезпечення професійної підготовки майбутніх учителів української мови і літератури в педагогічному університеті; завдання - з'ясувати структурне наповнення, різновиди вузівського підручника і посібника для освітньо-кваліфікаційних рівнів бакалавр-спеціаліст-магістр, схарактеризувати окремі із сучасних навчальних книг, у т. ч. авторські для студентів-філологів



74.58
С30


    Семеног, О.
    Формування культури педагогічного спілкування майбутнього вчителя-словесника засобами української літератури [Текст] / О. Семеног // Українська література в загальноосвітній школі. - 2005. - №9. - С. 5-9. - Бібліогр.: 13 назв
ББК 74.58
Рубрики: Вища педагогічна освіта--Філологи--Україна
Анотація: Мета статті - статті охарактеризувати різнобарвну палітру стилів педагогічного спілкування, представлену в українській художній літературі; теоретично обгрунтувати та експериментально перевірити педагогічні умови, форми і методи формування культури педагогічного спілкування у професійній підготовці майбутніх учителів-словесників





    Шуляр, В. І.
    Новий погляд на формування професійної компетенції вчителя-словесника [Текст] : рецензія на монографію Семеног Олени Миколаївни / В. І. Шуляр // Українська література в загальноосвітній школі. - 2005. - № 10. - С. 56
Рец. на Семеног, Олена Миколаївна. Професійна підготовка майбутніх учителів української мови та літератури / О. М. Семеног. - Суми: ВВП "Мрія-1" ТОВ, 2005. -404 с.

Рубрики: Вища педагогічна освіта--Філологи--Україна
   Книги українські--Професійна освіта






    П'яст, Н.
    Гра як один із методів активного навчання української мови студентів-іноземців [Текст] / Н. П'яст // Українська література в загальноосвітній школі. - 2006. - № 6. - С. 38-42. - Бібліогр.: 14 назв
Рубрики: Вища педагогічна освіта--Філологи--Україна
   Дидактичні ігри--Українська мова






    Семеног, О.
    Підготовка вчителя української мови і літератури: проблеми, пошуки, перспективи [Текст] / О. Семеног // Українська література в загальноосвітній школі. - 2006. - № 7. - С. 51-56. - Бібліогр.: 12 назви
Рубрики: Вища педагогічна освіта--Філологи--Україна
Анотація: У межах статті автор з'ясовує світові освітні тенденції, їх вплив на професійну підготовку вчителя української мови і літератури, визначає проблеми його підготовки в сучасних соціокультурних умовах. Основою для теоретичного аналізу слугують освітні документи, численні видання монографічного характеру, наукові розвідки





    Семеног, О.
    Удосконалення професійної компетентності майбутнього вчителя української мови і літератури [] / О. Семеног // Українська література в загальноосвітній школі. - 2006. - №8. - С. 49-53. - Бібліогр.: 13 назв
Рубрики: Вища педагогічна освіта--Філологи--Україна
Анотація: У межах статті автор розглядає окремі аспекти формування професійної компентентності студентів-філологів при опануванні методичних дисциплін: звертається до історико-педагогічного досвіду, окреслює сучасні підходи до цієї органічної складової фахової підготовки на різних освітньо-кваліфікаційних рівнях





    Шуляр, В.
    Контрольні роботи з методики літератури у професійній підготовці студентів заочної форми навчання [] / В. Шуляр // Українська література в загальноосвітній школі. - 2006. - №9. - С. 16-21. - Бібліогр.: 3 назви
Рубрики: Вища педагогічна освіта--Філологи--Україна
Анотація: Підготовка і написання контрольних робіт: мета, функції, особливості тематики, архітектоніка контрольних робіт. Тематика контрольних робіт з методики літератури





    Халін, В.
    Методика викладання української літератури та її місце у формуванні художнього сприймання студентів-філологів [] / В. Халін // Українська література в загальноосвітній школі. - 2007. - № 5. - С. 26-27. - Бібліогр.: 5 назв
Рубрики: Українська література--Методика викладання
   Вища педагогічна освіта--Філологи--Україна

Анотація: Проблема розвитку художнього сприймання епічного твору студентами філологічних факультетів зумовлена завданнями вдосконалення викладання літератури в школі і необхідністю підготовки вчителя, здатного викладати її на півні завдань сучасності





    Семеног, О.
    Взаємозв'язок педагогічних і навчальних практик у системі професійної підготовки вчителів-словесників [] / О. Семеног // Українська література в загальноосвітній школі. - 2007. - № 6. - С. 22-25. - Бібліогр.: 2 назви
Рубрики: Вища педагогічна освіта--Філологи--Україна
   Філологічна освіта--Педагогічні навчальні заклади--Україна

Анотація: Мета пропонованої статті - розглянути питання взаємозв'язку педагогічних і навчальних практик як невід'ємних складових в удосконаленні професійної компетентності майбутніх учителів української мови і літератури





    Шуляр, В.
    Компетентнісно зорієнтована підготовка майбутнього вчителя-філолога [] / В. Шуляр // Українська література в загальноосвітній школі. - 2007. - № 8. - С. 8-20
Рубрики: Вища педагогічна освіта--Філологи--Україна
   Конференції і конгреси--Філологічна освіта--Україна, травень 2007 р.

Анотація: Нотатки після науково-практичної конференції, яка відбулася у травні цього року на базі Миколаївського державного університету ім. В. О. Сухомлинського





   
    "Якість навчання здебільшого залежить не від його тривалості, а від технології навчання" [] // Українська література в загальноосвітній школі. - 2007. - № 8. - С. 5-7
Рубрики: Вища педагогічна освіта--Філологи--Україна
Анотація: Ексклюзивне інтерв'ю доктора педагогічних наук, декана факультету філології та журналістики Миколаївського державного університету ім. В. О. Сухомлинського, Анатолія Ситченка





   
    "Формувати нове мислення" [] : ексклюзивне інтерв'ю ректора Миколаївського державного університету ім. В. О. Сухомлинського Валерія Дмитровича Будака // Українська література в загальноосвітній школі. - 2007. - № 10. - С. 2-4
Рубрики: Вища педагогічна освіта--Філологи--Україна
Анотація: Валерій Дмитрович - один з ректорів, який дбає про підготовку кадрів з української та інших мов, теорії літератури, літературознавства й методики літератури. Він всіляко підтримує молодих дослідників, які хочуть працювати в царині цих наук. Сьогодні ректор спрямовує роботу колективу на формування нової генерації фахівців, які оволодівають фундаментальними знаннями, щоб здобувати освіту європейського рівня

Є примірники у відділах:
(.2007р. - Б.ц.)Всі прим-ки видані
зайняті




    Бабійчук, Т.
    Як підготувати відефрагмент до зйомки і провести зйомку [Текст] / Т. Бабійчук // Українська література в загальноосвітній школі. - 2007. - № 11. - С. 29-33 : Іл. - Бібліогр.: 15 назв
Рубрики: Відеофільми--Режисерське мистецтво
   Режисерське мистецтво

   Вища педагогічна освіта--Філологи--Україна

Анотація: Викладач - керівник творчої групи студентів-аматорів - повинен насамперед мати високу методичну кваліфікацію, знати основи режисури і специфіку екранних посібників як виду мистецтва. Підготовка сценарію до зйомку з власного досвіду автора статті включає здебільшого три етапи: за столом; у кімнаті для репетицій (на сцені); на місці майбутньої зйомки

Є примірники у відділах:
(.2007р. - Б.ц.)Всі прим-ки видані
зайняті




    Волошина, Н. Й.
    "Інститут філології - це частина мого життя" [Текст] / Н. Й. Волошина // Українська література в загальноосвітній школі. - 2007. - № 12. - С. 2-4
Рубрики: Вища педагогічна освіта--Філологи--Україна
   Філологічна освіта--Україна

   Інститути (навч.)--Філологія

Анотація: Ексклюзивне інтерв'ю директора інституту філології, професора Григорія Фоковича Семенюка. З історії Інституту філології

Є примірники у відділах:
(.2007р. - Б.ц.)Всі прим-ки видані
зайняті




    Семеног, О.
    Лексикографічна компетенція як показник мовної культури особистості / О. Семеног // Українська література в загальноосвітній школі. - 2008. - № 2. - С. 41-44. - Бібліогр.: 4 назви
Рубрики: Культура мовлення українська
   Філологічна освіта--Україна

   Вища педагогічна освіта--Філологи--Україна

Анотація: Рівень загальної і мовленнєвої культури багато в чому відзначається тим, які загальні і спеціальні лексикографічні знання має особистість, як володіє умінням користуватися лексикографічними виданнями різних типів і вилучати з них необхідну інформацію, якою мірою набуті навички самостійної науково-дослідної роботи в галузі лексикографії, чи усвідомлює потребує звернення до словника з метою вирішення пізнавальних і комунікативних завдань. Йдеться про лексикографічну компетенцію. Сформована лексикографічна компетенція характеризує високий ступінь професійної філологічної підготовки, засвідчує інтерес і повагу користувача до рідної мови, її історії, визначає рівень розвитку лінгвістичного чуття

Є примірники у відділах:
(.2008р. - Б.ц.) (вільний)