CUKK-VDPU
Ж72


    Жила, С. О.
    "Словесник має нагадувати досвідченого архітектора, який безпомилково визначає кожному мистецтву єдино належне для нього місце і роль" [Текст] : ексклюзивне інтерв'ю доктора педагогічних наук С. О. Жили (Чернігів) / С. О. Жила // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2007. - № 6. - С. 2-10.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Досвід
Кл.слова (ненормовані):
вчитель-словесник -- вивчення літератури -- літературна освіта

Є примірники у відділах:
(23.06.2007р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1




    Омельчук, С.
    Із калейдоскопа найцінніших спогадів про зустрічі : Про Х Чернігівські педагогічні зустрічі переможців і лауреатів Всеукраїнського конкурсу "Вчитель року" в номінаціях "Українська мова й література", "Світова література", присвячені проблемі "Учительська справа як вільне мистецтво" [Текст] / Сергій Омельчук // Українська мова й література в сучасній школі. - 2012. - № 9. - С. 2-4.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Досвід
   Педагогіка--Конкурси всеукраїнські

Кл.слова (ненормовані):
спогади -- творчі портрети учителів -- презентації -- круглі столи -- творчість -- Ніжинщина -- Ічнянщина -- Бахмаччина -- творча інтелігенція -- мистецькі вечори -- педагогічні обрії
Анотація: Читачів ознайомлено із цінними спогадами про проведення Х Чернігівських педагогічних зустрічей. Стаття містить враження від цих оригінальних за формою проведення заходів, а також перелік аспектів діяльності учасників. Це, зокрема, яскраві майстер-класи вчителів-переможців, презентації системи методичної роботи, круглі столи, присвячені актуальним проблемам мовно-літературної освіти школярів, презентації, мистецькі вечори та ін. Приділено увагу також географії зустрічей, зокрема відвідуванню міст Ніжин, Батурин, Ічнянського та Ріпкинського районів. Автор вдячний організаторам зустрічей за те, що зміг долучитися до педагогічних обріїв і культурно-історичної спадщини Чернігівського краю.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Гончарук, І.
    Створення вчителем комфортних умов для адаптації першокласників до навчання у школі [Текст] / Ірина Гончарук // Початкова школа. - 2013. - № 7. - С. 42-44. - Бібліогр.: 4 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Досвід
   Педагогіка--Початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
адаптація першокласників -- шестирічки -- досвід вчителя
Анотація: Висвітлено 30-річний досвід роботи вчителя-методиста ЗОШ № 166 Солом'янського району м. Києва І. В. Гончарук, в основу якого покладено ідеї В. Сухомлинського.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Хорощак, Н.
    Із корення родинного : [про вчителя початкових класів Бондарчук Г. З.] [Текст] / Наталія Хорощак // Початкова школа. - 2014. - № 5. - С. 54.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Досвід
Кл.слова (ненормовані):
вчитель початкових класів -- досвід вчителя
Анотація: Описано досвід роботи учителя-методиста початкових класів ЗОШ І-ІІІ ст. № 2 м. Копитчинці Гусятинського р-ну Тернопільської обл. - Бондарчук Галини Зіновіївни.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Снігірьова, Г.
    За творчими учнями - майбутнє [Текст] / Галина Снігірьова // Початкова школа. - 2014. - № 5. - С. 57.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Досвід
Кл.слова (ненормовані):
досвід вчителя -- вчитель початкових класів
Анотація: Описано досвід роботи вчителя початкових класів Цюрипинської СЗШ І-ІІІ ст. № 2 Херсонської обл. - Снігірьової Галини.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Гречко, Н.
    Моя педагогічна філософія [Текст] / Наталія Гречко // Початкова школа. - 2014. - № 7. - С. 57-58.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Досвід
Кл.слова (ненормовані):
досвід вчителя -- вчитель початкових класів -- духовний розвиток дитини
Анотація: Описано багаторічний досвід вчителя початкових класів вищої категорії Харківської ЗОШ № 157 - Наталії Гречко щодо організації творчої атмосфери для духовного розвитку дітей.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Павлюченко, Т.
    ...І в гурті кожен - це талант : [Л. Б. Петренко] [Текст] / Тетяна Павлюченко // Початкова школа. - 2014. - № 10. - С. 1-5.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Досвід
Кл.слова (ненормовані):
вчитель початкових класів
Анотація: Описано педагогічний досвід заслуженного вчителя України, вчителя початкових класів Ніжинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. № 15 Черніговської області - Лариси Борисівни Петренко.


Дод.точки доступу:
Петренко, Лариса Борисівна (заслужений вчитель України, вчитель початкових класів ) \про неї\
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Кузьменко, В.
    Доброта і милосердя починаються з любові до природи [Текст] : з досвіду роботи / Валентина Кузьменко // Початкова школа. - 2015. - № 1. - С. 62-63.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Досвід
Кл.слова (ненормовані):
досвід вчителя
Анотація: Описано досвід вчителя-методиста Новомиколаївської ЗОШ І-ІІІ ст. Скадовського р-ну Херсонської обл. - Валентини Кузьменко.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Чістякова, В.
    Агресивна поведінка дитини [Текст] / Валентина Чістякова // Початкова школа. - 2015. - № 2. - С. 63.
Рубрики: Педагогіка--Досвід
   Дитяча психологія--Психологія навчання

Кл.слова (ненормовані):
конфлікт у школі -- проблемні учні

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Синяченко, М.
    Повернення до національних первнів [Текст] : з досвіду роботи пошуку концептуальних ресурсів архетипно-родоцентричної навчально-виховної системи на етапі переходу вітчизняної школи від пострадянських до національних підстав / Марія Синяченко // Українська мова і література в школах України. - 2015. - № 4. - С. 26-31.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Досвід
   Педагогіка--Зміст освіти

   Педагогіка--Народознавче виховання

   Педагогіка--Національне виховання

Кл.слова (ненормовані):
національна система освти й виховання -- досвід А. Алпатової та В. Азьомова -- світ витинанки -- поглиблений літературознавчий аналіз -- архетип -- Родоцентрична педагогічна система О. Лук'яненка -- традиції українського національного виховання -- досвід Роду -- Родоцентризм
Анотація: У статті зосереджено увагу на творчих пошуках учителів сучасної української школи концептуальних ресурсів архетипно-родоцентричної навчально-виховної системи. Зокрема, представлено педагогічний досвід учительки початкових класів А. Алпатової і вчителя української мови та літератури В. Азьомова. Також розглянуто Родоцентричну педагогічну систему, запропоновану науковцем із Полтави О. Лук'яненком. Розкрито зміст базових понять родоцентричної світоглядної системи (архетип, рід), ідеї та принципи Родошанування та Родоцентризму. Тисячолітні традиції українського націонгального виховання, на думку вчителів-новаторів, повинні сприяти вихованню національно свідомої особистості, формувати громадянське дієве суспільство в Україні.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Гордійчук, О.
    Всі діти - наші діти [Текст] / Оксана Гордійчук // Початкова школа. - 2015. - № 10. - С. 62.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Досвід
   Педагогіка--Інклюзивна освіта

Кл.слова (ненормовані):
досвід вчителя початкової школи -- дитина із ДЦП
Анотація: Описано досвід вчителя початкових класівщодо труднощів навчання хлопчика із ДЦП у звичайному класі початкової школи.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Найдюк, Н. В.
    Ми єдина класна родина [Текст] / Н. В. Найдюк // Початкова школа. - 2017. - № 8. - С. 51.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Досвід
Кл.слова (ненормовані):
міні-проект -- рідний клас -- знання і вміння -- звичаї гостинності
Анотація: У рубриці "Розкажи про свій клас" вчитель розповідає про свій навчально-виховний досвід роботи зі своїм класом.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Повзун, В.
    В очікуванні зустрічі [Текст] : досвід роботи / Василь Повзун // Початкова школа. - 2017. - № 9. - С. 58.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Досвід
Кл.слова (ненормовані):
досвід роботи вчителя початкової школи -- переможець конкурсу "Учитель року" -- вчитель початкових класів - чоловік
Анотація: Навчання у четвертому класі - найвідповідальніший період у початковій школі. Саме тому автор-вчитель-методист з нетерпінням чекає початку нового навчального року, щоб разом із дітьми продовжити шлях пізнання світу, наук і природи. А дороговказом для вителя були й залишаться слова великого великого педагога В. О. Сухомлинського: "Полюбити кожну дитину саме такою, якою вона є, і докласти всіх зусиль, аби вона стала кращою. Пам'ятаючи, що не потрібно вчити дерево рости, краще - створити сприятливі умови для його росту".

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Савчук, Марія.
    Радість пізнання та успіху, або Про творчий потенціал учителя / Марія Савчук // Початкова школа. - 2018. - № 8. - С. 56.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Досвід
Кл.слова (ненормовані):
обдаровані діти -- педагогічні проекти -- Інтелект України, проект -- творчий процес -- досвід вчителя -- початкова школа
Анотація: Автор статті розповідає про роботу вчителя за науково-педагогічним проектом "Інтелект України" в початковій школі, який створений для академічно обдарованих дітей, які здатні успішно засвоювати матеріал на уроках, відповідно до стандартів меритократичної освіти.





    Неізвідська, Людмила.
    "Спасибі, Вчителю!." [Текст] / Людмила Неізвідська // Початкова школа. - 2018. - № 9. - С. 58-59.
Рубрики: Педагогіка--Досвід
Кл.слова (ненормовані):
педагогічна спадщина В. О. Сухомлинського -- уроки серед природи -- екологічна стежка -- морально-етичні цінності -- ставлення до природи -- здоров'я дітей -- молодші школярі
Анотація: Автор статті розповідає про реалізацію педагогічних ідей В. О. Сухомлинського в Полтавській ЗОШ № 24.


Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (український педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \про нього\




    Крат, Любов.
    Захистити дитячу душу [Текст] / Любов Крат // Початкова школа. - 2020. - № 1. - С. 55-57.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Досвід
Кл.слова (ненормовані):
сухомлиністика -- педагогічна спадщина -- педагогічна діяльність Сухомлинського В. О. -- упровадженння ідей -- батьківські збори -- родинне виховання -- ігрова діяльність -- учнівське самоврядування -- гуманне виховання -- початкова школа
Анотація: Авторка статті розповідає про упровадження в практику роботи педагогічної спадщини В. О. Сухомлинського як безперервний пошук найефективніших новітніх технологій навчання та виховання молодших школярів.





    Караман, Станіслав.
    Пієтетно про майстрів педагогічної справи [Текст] / Станіслав Караман // Українська мова і література в школах України. - 2021. - № 1. - С. 60-61.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Досвід
Кл.слова (ненормовані):
київська школа № 249 -- вчителі київської школи № 249
Анотація: У статті розповідається про педагогічний колектив київської школи № 249.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




   
    Інтерв'ю з Руденко Наталією Миколаївною, директором Вишнівського академічного ліцею "Основа" [Текст] // Українська мова і література в школі. - 2020. - № 4. - С. 55-57
Рубрики: Педагогіка--Досвід
Кл.слова (ненормовані):
інтерв'ю з руденко наталією миколаївною -- учитель-методист

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)