Ярошенко, Л.
    Роль уроків рідної літератури й історії в національному вихованні [Текст] / Л.Ярошенко // Дивослово. - 2001. - № 6. - С. 46-47
Рубрики: Педагогіка--Національне виховання





   
    Формуємо національну свідомість молодших школярів [Текст] // Початкова школа. - 2015. - № 6. - С. 28-29.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Досвід--Прихожай С. В.
   Педагогіка--Національне виховання

Кл.слова (ненормовані):
етнопедагогіка -- національне виховання -- досвід вчителя початкових класів
Анотація: Представлено досвід вчителя початкових класів Прихожай Світлани Вікторівни щодо впровадження в навчально-виховний процес здобутків української етнопедагогіки та формування соціально-творчої особистості на основі національного виховання.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Синяченко, М.
    Повернення до національних первнів [Текст] : з досвіду роботи пошуку концептуальних ресурсів архетипно-родоцентричної навчально-виховної системи на етапі переходу вітчизняної школи від пострадянських до національних підстав / Марія Синяченко // Українська мова і література в школах України. - 2015. - № 4. - С. 26-31.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Досвід
   Педагогіка--Зміст освіти

   Педагогіка--Народознавче виховання

   Педагогіка--Національне виховання

Кл.слова (ненормовані):
національна система освти й виховання -- досвід А. Алпатової та В. Азьомова -- світ витинанки -- поглиблений літературознавчий аналіз -- архетип -- Родоцентрична педагогічна система О. Лук'яненка -- традиції українського національного виховання -- досвід Роду -- Родоцентризм
Анотація: У статті зосереджено увагу на творчих пошуках учителів сучасної української школи концептуальних ресурсів архетипно-родоцентричної навчально-виховної системи. Зокрема, представлено педагогічний досвід учительки початкових класів А. Алпатової і вчителя української мови та літератури В. Азьомова. Також розглянуто Родоцентричну педагогічну систему, запропоновану науковцем із Полтави О. Лук'яненком. Розкрито зміст базових понять родоцентричної світоглядної системи (архетип, рід), ідеї та принципи Родошанування та Родоцентризму. Тисячолітні традиції українського націонгального виховання, на думку вчителів-новаторів, повинні сприяти вихованню національно свідомої особистості, формувати громадянське дієве суспільство в Україні.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД