Шуляр, В.
    Переказ із творчим завданням: як уникнути помилок [] : технологічні особливості підготовки до написання переказу / В. Шуляр, Д. Діордіца // Українська література в загальноосвітній школі. - 2005. - № 3. - С. 45-49
Рубрики: Перекази (лінгв.)--Українська мова
   Уроки--Українська мова--Перекази (лінгв.)

   Контрольні письмові роботи--Українська мова

Анотація: Про оцінювання та характер помилок. Програма послідовних дій щодо організації повторення та підготовки до усунення недоліків у письмових роботах


Дод.точки доступу:
Діордіца, Д.




    Шуляр, В.
    Переказ як спосіб перевірки знань з української мови [] : продовження / В. Шуляр // Українська література в загальноосвітній школі. - 2005. - № 4. - С. 54-56
Рубрики: Уроки--Українська мова--Перекази (лінгв.)
   Перекази (лінгв.)--Українська мова

   Українська мова--Перекази (лінгв.)

Анотація: Основні прийоми роботи над переказом із творчим завданням. Як удосконалити своє писемне мовлення. Слово до учня. Слово до колег та батьків





    Шуляр, В.
    Переказ із творчим завданням: як уникнути помилок [] : готуємось до екзаменів / В. Шуляр, Т. Діордіца // Українська література в загальноосвітній школі. - 2005. - №5. - С. 45-46
Рубрики: Перекази (лінгв.)--Українська мова
Анотація: Основні види помилок, що можуть траплятися в письмових роботах


Дод.точки доступу:
Діордіца, Т.




    Скотняченко, Л.
    Письмовий переказ тексту художнього стилю з творчим продовженням [] : 9 клас / Л. Скотняченко // Українська література в загальноосвітній школі. - 2007. - № 6. - С. 40-42
Рубрики: Перекази (лінгв.)--Українська мова
   Уроки--Українська мова

Анотація: Розробка уроку розвитку зв'язного мовлення. Мета: на основі здобутих текстотворчих знань формувати в учнів вміння переказувати текст, складати плани різних видів, удосконалювати культуру усного й писемного мовлення





    Адамець, Л.
    Від творчих перекладів - до мовної дизайн-освіти [] / Л. Адамець, В. Тименко // Українська література в загальноосвітній школі. - 2007. - № 6. - С. 37-40
Рубрики: Перекази (лінгв.)--Українська мова
   Уроки--Українська мова

Анотація: З досвіду роботи у ліцеї з обдарованою учнівською молоддю пропонуємо свій варіант ефективної підготовки до написання переказу, творчого продовження у контексті мовної дизайн-освіти. Суть його полягає у застосуванні інтегрованого прийому: використанні музики, живопису, театрального мистецтва


Дод.точки доступу:
Тименко, В.