Шуляр, В. Переказ із творчим завданням: як уникнути помилок [] : технологічні особливості підготовки до написання переказу / В. Шуляр, Д. Діордіца> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2005. - № 3. - С. 45-49 Рубрики: Перекази (лінгв.)--Українська мова Уроки--Українська мова--Перекази (лінгв.) Контрольні письмові роботи--Українська мова Анотація: Про оцінювання та характер помилок. Програма послідовних дій щодо організації повторення та підготовки до усунення недоліків у письмових роботах Дод.точки доступу: Діордіца, Д. |
Шуляр, В. Переказ як спосіб перевірки знань з української мови [] : продовження / В. Шуляр> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2005. - № 4. - С. 54-56 Рубрики: Уроки--Українська мова--Перекази (лінгв.) Перекази (лінгв.)--Українська мова Українська мова--Перекази (лінгв.) Анотація: Основні прийоми роботи над переказом із творчим завданням. Як удосконалити своє писемне мовлення. Слово до учня. Слово до колег та батьків |
Шуляр, В. Переказ із творчим завданням: як уникнути помилок [] : готуємось до екзаменів / В. Шуляр, Т. Діордіца> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2005. - №5. - С. 45-46 Рубрики: Перекази (лінгв.)--Українська мова Анотація: Основні види помилок, що можуть траплятися в письмових роботах Дод.точки доступу: Діордіца, Т. |
Скотняченко, Л. Письмовий переказ тексту художнього стилю з творчим продовженням [] : 9 клас / Л. Скотняченко> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2007. - № 6. - С. 40-42 Рубрики: Перекази (лінгв.)--Українська мова Уроки--Українська мова Анотація: Розробка уроку розвитку зв'язного мовлення. Мета: на основі здобутих текстотворчих знань формувати в учнів вміння переказувати текст, складати плани різних видів, удосконалювати культуру усного й писемного мовлення |
Адамець, Л. Від творчих перекладів - до мовної дизайн-освіти [] / Л. Адамець, В. Тименко> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2007. - № 6. - С. 37-40 Рубрики: Перекази (лінгв.)--Українська мова Уроки--Українська мова Анотація: З досвіду роботи у ліцеї з обдарованою учнівською молоддю пропонуємо свій варіант ефективної підготовки до написання переказу, творчого продовження у контексті мовної дизайн-освіти. Суть його полягає у застосуванні інтегрованого прийому: використанні музики, живопису, театрального мистецтва Дод.точки доступу: Тименко, В. |