Раковська, М. П. Інтелектуальне шоу "Усе життя - театр" [Текст] : (для 9-11 класів) / М. П. Раковська> // Виховна робота в школі. - 2009. - № 3. - С. 27-31. Рубрики: Сценарії--Ігри Педтехнології--Ігрові Анотація: Мета заходу: стимулювати розвиток творчих і інтелектуальних інтересів молоді, підлітків; залучати до театральної творчості. |
Горбань, Л. В. Свято відкриття шкільних олімпіад [Текст] / Л. В. Горбань> // Виховна робота в школі. - 2009. - № 8. - С. 54-55 Рубрики: Сценарії--Ігри Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
Дзьоба, Н. Бізнес-клуб "Шанс" [Текст] / Н. Дзьоба> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2009. - № 11. - С. 38-39. Рубрики: Сценарії--Ігри Виховні заходи--Профорієнтація Кл.слова (ненормовані): гроші Анотація: Розробка пізнавально-розважальної профорієнтаційної гри, мета якої - навчити учнів елементарних знань сучасного бізнесу, валютних операцій, розвивати інтерес до ринкових відносин та суспільного життя в цілому. |
Новорічні вчительські розваги [Текст]> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2009. - № 12. - С. 82-83. Рубрики: Сценарії--Ігри Сценарії--Новий рік Анотація: Жартівливі новорічні конкурси. |
Томченко, А. Ігри та забави для дітей [Текст] / А. Томченко> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2010. - № 2. - С. 75-77. Рубрики: Педагогіка--Відпочинок дітей влітку Початкова освіта--Ігри Сценарії--Ігри Анотація: Запропоновані ігри можна використати в роботі з дітьми будь-якого шкільного віку в позаурочний час, під час канікул, у дитячих оздоровчих таборах. |
Гавенко, Н. Материки Южного полушария [Текст] / Н. Гавенко> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2010. - № 1. - С. 59-63. Рубрики: Сценарії--Ігри Географія--Методика--Позакласна робота Кл.слова (ненормовані): материки -- рослинний світ -- гідроресурси -- тваринний світ -- кліматичні умови Анотація: Інтелектуальна гра для учнів 7-х класів "Что? Где? Когда?". |
Мора, Т. О. Сімейна гра "Щасливий випадок" [Текст] / Т.О. Мора> // Виховна робота в школі. - 2010. - № 3. - С. 45-47. Рубрики: Сценарії--Ігри Кл.слова (ненормовані): Інтелектуальна гра для учнів страших класів. |
Яремчук, Л. С. Інтелектуальний конкурс "Еврика" (10-11 класи) [Текст] / Л.С. Яремчук> // Виховна робота в школі. - 2010. - № 5. - С. 38-40. Рубрики: Сценарії--Ігри Анотація: Конкурс розроблений з метою поглиблення, розширення знань з різних предметів; стимулювання творчого ставлення до навчання; виявлення талановитих і здібних школярів; розвиток уміння правильно та лаконічно відповідати на запитання, будувати висловлювання на певну тему та презентувати свою позицію; виховання особистості, вміння оцінити себе, інтересу до знань. |
Ерасова, И. О. Урок по театрализованным играм [Текст] / И.О. Ерасова> // Виховна робота в школі. - 2010. - № 6. - С. 26-28. - Библиогр.: 2 наим. Рубрики: Виховні заходи--Естетичне виховання Сценарії--Ігри Кл.слова (ненормовані): театр -- театр юного зрителя Анотація: Мероприятие разработано с целью обеспечения благоприятной атмосферы для проявления детьми интеллектуального, речевого, музыкально- театрального творчества; обогащения возможностей учащихся в упражнении и практике проявления своих способностей. |
Раковская, М. П. Творческое начало. Интеллектуальная программа для старшеклассников [Текст] / М.П. Раковская> // Виховна робота в школі. - 2010. - № 6. - С. 29-32. Рубрики: Виховні заходи--Естетичне виховання Сценарії--Ігри Кл.слова (ненормовані): интеллектуальные игры -- композиторы -- писатели -- эстрада -- музыка -- режиссеры -- актеры Анотація: Разработка интеллектуальных игор для учащихся старших классов, область вопросов которых подобраны из области музыки, кино, прозы. |
Яремчук, Л. С. Інтелектуальний конкурс "Еврика" (10-11 класи) [Текст] / Л.С. Яремчук> // Виховна робота в школі. - 2010. - № 5. - С. 38-40. Рубрики: Сценарії--Ігри Анотація: Конкурс розроблений з метою поглиблення, розширення знань з різних предметів; стимулювання творчого ставлення до навчання; виявлення талановитих і здібних школярів; розвиток уміння правильно та лаконічно відповідати на запитання, будувати висловлювання на певну тему та презентувати свою позицію; виховання особистості, вміння оцінити себе, інтересу до знань. |
Ерасова, И. О. Урок по театрализованным играм [Текст] / И.О. Ерасова> // Виховна робота в школі. - 2010. - № 6. - С. 26-28. - Библиогр.: 2 наим. Рубрики: Виховні заходи--Естетичне виховання Сценарії--Ігри Кл.слова (ненормовані): театр -- театр юного зрителя Анотація: Мероприятие разработано с целью обеспечения благоприятной атмосферы для проявления детьми интеллектуального, речевого, музыкально- театрального творчества; обогащения возможностей учащихся в упражнении и практике проявления своих способностей. |
Раковская, М. П. Творческое начало. Интеллектуальная программа для старшеклассников [Текст] / М.П. Раковская> // Виховна робота в школі. - 2010. - № 6. - С. 29-32. Рубрики: Виховні заходи--Естетичне виховання Сценарії--Ігри Кл.слова (ненормовані): интеллектуальные игры -- композиторы -- писатели -- эстрада -- музыка -- режиссеры -- актеры Анотація: Разработка интеллектуальных игор для учащихся старших классов, область вопросов которых подобраны из области музыки, кино, прозы. |
Кучерява, О. І. Калейдоскоп. Пізнавально-розважальна гра [Текст] / О.І. Кучерява> // Виховна робота в школі. - 2010. - № 7. - С. 51-55. Рубрики: Сценарії--Ігри Анотація: Розробка пізнавальної гри для учнів старшого віку. Може проводитись як позакласний захід в школі, так і виховний захід в дитячому таборі. |
Сервачок, О. Стратегія успіху [Текст] / О. Сервачок> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2010. - № 10. - С. 68-69. Рубрики: Сценарії--Ігри Сценарії--Профорієнтація Кл.слова (ненормовані): професійне самовизначення -- життєва установка -- система цінностей Анотація: Рольова гра для учнів 9-11 класів розроблена з метою активізувати у старшокласників процес життєвого, професійного самовизначення, формувати активну життєву установку, навички моделювання, планування та рефлексії, створити умови для осмислення учнями власної системи цінностей, усвідомлення себе як суб'єкта життєвих ситуацій. |
Баланюк, Л. Нумо гратися [Текст] / Л. Баланюк> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2011. - № 1. - С. 37-40 Рубрики: Сценарії--Ігри Психологія--Тренінги Кл.слова (ненормовані): гра -- психологічне розвантаження Анотація: Запропоновано підбірку вправ, що забезпечують психологічне розвантаження, сприяють активізації уваги учасників, а також допомагають формуванню атмосфери довіри у групі та підвищують рівень її згуртованості. |
Охременко, Н. Прогноз погоди [Текст] : ігри / Н. Охременко> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2011. - № 1. - С. 70-72 Рубрики: Сценарії--Ігри Початкова освіта--Позакласні заходи Кл.слова (ненормовані): ігри Анотація: Представлено серію ігор міжпредметного характеру у форматі "Поле чудес". Ігри можуть проводити учні 10-11 класів під керівництвом учителя фізики для учнів початкової та середньої ланок під час тижня фізики. |
Перенесієнко, О. Що? Де? Коли? : інтелектуальна педагогічна гра / О. Перенесієнко> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2011. - № 4. - С. 54-57 Рубрики: Сценарії--Ігри Кл.слова (ненормовані): педагогічна гра Анотація: Гра для педагогічних працівників розроблена з метою виховання почуття відповідальності та гордості за вибрану професію. Утримувачі документа: КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1 Є примірники у відділах: (19.04.2011р. - Б.ц.) (вільний) |
Очеретяна, Л. В. В моєї України сто облич : (інтелектуальна гра) / Л. В. Очеретяна> // Виховна робота в школі. - 2011. - № 4. - С. 12-14 Рубрики: Виховні заходи --Розумове виховання Сценарії--Ігри Анотація: Гра розроблена з метою перевірити знання дітей з української мови та літератури, географії, народознавства, історії, правознавства. Утримувачі документа: КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1 Є примірники у відділах: (05.05.2011р. - Б.ц.) (вільний) |
Дронова, З. Є. Турнір знавців : захід / З. Є. Дронова> // Виховна робота в школі. - 2011. - № 6. - С. 48-51 Рубрики: Сценарії--Ігри Анотація: Захід розроблений з метою закріпити та узагальнити знання, отримані під час вивчення гуманітарних дисциплін; розвивати в учнів пізнавальний інтерес до соціальних дисциплін, ділову активність; виховувати почуття колективізму й відповідальності. Утримувачі документа: КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1 Дод.точки доступу: Кравченко, Т.О. Є примірники у відділах: (23.06.2011р. - Б.ц.) (вільний) |