М'ясоїд, П. А.
    Категорія практики у психології [Текст] / П. А. М'ясоїд // Педагогіка і психологія. - 2005. - № 2. - С. 77-88. - Бібліогр.: 20 назв
Рубрики: Практична психологія--Становлення
Анотація: Практика психології як суб'єктивна взаємодія людини зі світом, до якої, впроваджуючи певні моделі психологічної практики, своєю життєдіяльністю як практикою причетний психолог.





    М'ясоїд, П. А.
    Величний поступ психологічної думки [Текст] / П. А. М'ясоїд // Педагогіка і психологія. - 2006. - № 2. - С. 5-15. - Бібліогр.: 11 назв
Рубрики: Психологи українські--Роменець В.--Діяльність
Анотація: До 80-річчя з дня народження академіка, видатного українського вченого-психолога Роменця В. А.


Дод.точки доступу:
Роменець, В. А. \про нього\




    М'ясоїд, П.А.
    До функціонально - генетичного визначення вчинку [Текст] / П.А. М'ясоїд // Педагогіка і психологія. - 2007 . - № 1 . - С. . 89 - 101
Рубрики: Психологія розвитку--вчинок
Анотація: Вчинок характеризують як складно структуровану індивідуалізовану форму зв'язку людини зі світом, феномен культури, джерело історичного і онтогенетичного становлення людини.





    М'ясоїд, П. А.
    Творчий діалог і теоретизування у психології [Текст] / П. А. М'ясоїд // Педагогіка і психологія. - 2008. - № 3-4. - С. 117-127. - Библиогр.: с. 15 назв
Рубрики: Психологія --Творчий діалог
Анотація: Творчий діалог - складова історичного поступу психологічних знань і теоретизування у психології.





    М'ясоїд, П.
    Сергій Рубінштейн: життя висхідною [Текст] / П. М'ясоїд // Психологія і суспільство. - 2009. - № 2. - С. 7-36. - Бібліогр.: 130 назв. - Зміст: 1. Протистояння шкіл радянської психології та його метатеоретичне підгрунтя ; 2. Від принципу єдності свідомості і діяльності до принципу детермінізму ; 3. Від принципу детермінізму до "великого перелому" ; 4. "Великий перелом", або нова гносеологія психології ; 5. С.Л. Рубінштейн і В.А. Роменець: теоретизування і теми творчого діалогу ; 6. Спроба "творчого синтезу вчень Рубінштейна і Роиенця" та її оцінка ; 7. С.Л. Рубінштейн і пострадянська психологія ; Післяслово або життя-творчість у дзеркалі теоретичної рефлексії
Рубрики: Психологія--Видатні психологи
Кл.слова (ненормовані):
рух-поступ висхідною -- психологіяне пізнання -- марксистська психологія -- школи радянської психології -- основна проблема -- моністичний принцип -- гносеологічна концепція -- наукова раціональність -- стиль теоретизування -- постнекласична психологія -- ідея єдності свідомості і діяльності -- ідея місця психічного у взаємозв'язку явищ матеріального світу -- ідея людини як Всесвіту, що усвідомлює сам себе -- ідея існування людини усередині буття -- принцип детермінізму -- психологічне мислення -- творчий діалог -- життя-творчість -- Рубінштейн С.Л. -- Роменець В.А.
Анотація: Метою дослідження є з'ясування історико-логіко-психологічних моментів життя-творчості С.Л. Рубінштейна з виокремленням творчого діалогу, який веде з цим ученим В.А. Роменець.


Дод.точки доступу:
Рубінштейн, Сеогій Леонідович (1889-1960) \про нього\




    М'ясоїд, П. А.
    С.Л.Рубінштейн і В.А.Роменець: теоретизування і теми творчого діалогу [Текст] / П. А. М'ясоїд // Педагогіка і психологія. - 2009. - № 3. - С. 75-89. - Библиогр.: с. 89 (21 назва)
Рубрики: Психологи України--Роменець В.--Діяльність
   Психологи України--Рубінштейн С.Л.

Анотація: Матеріали до 120-річчя з дня народження С.Л.Рубінштейна.


Дод.точки доступу:
Рубінштейн, Сергій Леонідович (1889-1960) \о нем\; Роменець, Володимир Андрійович \о нем\




    М'ясоїд, П.
    Метатеоретичний аналіз у психології [Текст] / П. М'ясоїд // Психологія і суспільство. - 2009. - № 4. - С. 54-82. - Бібліогр.: 125 назв
Рубрики: Психологія--Методологія психологіїї
Анотація: Обгрунтовується концепція історичного метатеоретичного аналізу у психології, призначеного для характеристики теоретичних систем цієї дисципліни та систематизації психологічних знань. Виокремлюються історичні, гносеологічні, логічні та власне психологічні засади психологічного пізнання. Вводяться поняття основної проблеми психології (відношення "внутрішнє - зовнішнє"), психологічного світогляду (дуалістичного, або моністичного), психологічного мислення (співвідноситься з типами наукової раціональності, за В. С. Стьопіним), психологічного пояснення як способу вирішення традиційних проблем психології (психофізичної, психофізіологічної, психосоціальної тощо). Висвітлюються зміст, яким постає перед автором пояснення основна проблема психології; гносеологічна концепція, на підставі якої вирішується проблема:; стиль теоретизування, яким послуговується автор; історико-логіко-психологічні моменти пояснення; місце пояснення в історії набування психологіних знань; внесок автора у цей процес.Окреслюється сфера застосування концепції, наводяться посилання на дослідження, в яких здійснюється верифікація концепції.





    М'ясоїд, П. А.
    В.А.Роменець: від історичної до канонічної психології [Текст] / П. А. М'ясоїд // Педагогіка і психологія. - 2011. - № 1. - С. 5-16. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: Психологи--Персоналії--Україна
Анотація: Розглядаються історичні, логічні та психологічні аспекти творчості академіка В.А.Роменця.


Дод.точки доступу:
Роменець, Володимир Андрійович \о нем\




    М'ясоїд, П. А.
    Підручник із психології і психологічне пізнання [Текст] / П. А. М'ясоїд // Педагогіка і психологія. - 2011. - № 2. - С. 135-143. - Библиогр.: с. 143 (26 назв)
Рубрики: Психологія--Підручники
Анотація: Проведено аналіз підручників з психології. Визначено два типи- емпіричний (найпоширеніший) і теоретичний.