М'ясоїд, П.
    Сергій Рубінштейн: життя висхідною [Текст] / П. М'ясоїд // Психологія і суспільство. - 2009. - № 2. - С. 7-36. - Бібліогр.: 130 назв. - Зміст: 1. Протистояння шкіл радянської психології та його метатеоретичне підгрунтя ; 2. Від принципу єдності свідомості і діяльності до принципу детермінізму ; 3. Від принципу детермінізму до "великого перелому" ; 4. "Великий перелом", або нова гносеологія психології ; 5. С.Л. Рубінштейн і В.А. Роменець: теоретизування і теми творчого діалогу ; 6. Спроба "творчого синтезу вчень Рубінштейна і Роиенця" та її оцінка ; 7. С.Л. Рубінштейн і пострадянська психологія ; Післяслово або життя-творчість у дзеркалі теоретичної рефлексії
Рубрики: Психологія--Видатні психологи
Кл.слова (ненормовані):
рух-поступ висхідною -- психологіяне пізнання -- марксистська психологія -- школи радянської психології -- основна проблема -- моністичний принцип -- гносеологічна концепція -- наукова раціональність -- стиль теоретизування -- постнекласична психологія -- ідея єдності свідомості і діяльності -- ідея місця психічного у взаємозв'язку явищ матеріального світу -- ідея людини як Всесвіту, що усвідомлює сам себе -- ідея існування людини усередині буття -- принцип детермінізму -- психологічне мислення -- творчий діалог -- життя-творчість -- Рубінштейн С.Л. -- Роменець В.А.
Анотація: Метою дослідження є з'ясування історико-логіко-психологічних моментів життя-творчості С.Л. Рубінштейна з виокремленням творчого діалогу, який веде з цим ученим В.А. Роменець.


Дод.точки доступу:
Рубінштейн, Сеогій Леонідович (1889-1960) \про нього\




    Аверін, М.
    Педагогічне управління самоорганізацією особистості учня [Текст] / М. Аверін // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2010. - № 4. - С. 20-25.
Рубрики: Педагогіка--Розвиток і формування особистості
   Виховання--Самовиховання

Кл.слова (ненормовані):
самоорганізація особистості -- принцип детермінізму -- принцип єдності свідомості й діяльності -- принип розвитку психіки та свідомості у діяльності -- здивування -- захоплення -- засвоєння -- переконання -- умови самоорганізації -- самоаналіз -- методи та прийоми роботинад собою -- самовдосконалення
Анотація: Автор обгрунтовує суть поняття "самоорганізація особистості", "самоаналіз", пропонує методику вивчення основ самоорганізації особистості школяра, починаючи з молодшого шкільного віку, розкриває методи та прийоми роботи над собою.