Головна
Місце
зберігання
примірників

Бази даних


Систематична картотека статей- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=форми навчання<.>
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10
1.


    Родигіна, Ірина.
    Дидактичні умови реалізації компетентнісного підходу в навчанні [Текст] / І. Родигіна // Біологія і хімія в школі. - 2007. - № 3. - С. 7-10. - Бібліогр.: 10 назв.
Рубрики: Освіта--Компетентнісний підхід--Навчання
   Педагогіка --Методи навчання

Кл.слова (ненормовані):
Форми навчання -- Фронтальне -- Індивідуальне -- Компетентність
Анотація: В статті розповідається, про новий конпетентнісний підхід у національній системі освіти. Особливістю цього підходу є нова мета навчання, де треба адаптувати усі компоненти навчального процесу.


Знайти схожі

2.


    Карпин, О.
    Історичні вікторини на уроках історії України у 8 класі, або ще раз про дидактичні ігри на уроках історії [Текст] : методичний матеріал / О. Карпин // Історія в школах України. - 2008. - № 3. - С. 33-38
Рубрики: Методика викладання історії України в школі--Дидактичні ігри
Кл.слова (ненормовані):
форми навчання -- дидактичні ігри -- пізнавальна, творча діяльність
Анотація: Проблема дидактичних ігор на уроках історії активно обговорюється на сторінках фахових видань кілька десятиліть. Адже дидактичні ігри належать до універсальних форм навчання, що відповідають природним потребам школярів, оскільки поєднують у собі елементи пізнавальної та творчої діяльності.

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі

3.


    Полонська, Тамара.
    Методичні рекомендації з допрофільної підготовки учнів [Текст] / Т. Полонська, В. Кизенко, Г. Лашевська // Біологія і хімія в школі. - 2009. - № 2. - С. 30-35. - Бібліогр.: с. 35.
Рубрики: Профільне навчання--Старша школа
   Педагогіка--Допрофільне навчання

Кл.слова (ненормовані):
Предметні курси -- Форми навчання -- Міжпредметні курси
Анотація: Поняття "допрофільна підготовка" є новим для вітчизняної педагогічної науки і практики. Уперше воно зв'явилося в Концепції профільного навчання в старшій школі. Отже, базовими складовими допрофільної підготовки є курси за вибором (елективні курси), інформаційна робота, профільна орієнтація, підсумкова орієнтація випускників основної школи.


Дод.точки доступу:
Кизенко, Василь; Лашевська, Ганна

Знайти схожі

4.


    Гурняк, Ірина.
    Реалізація компетентнісного підходу в навчанні хімії [Текст] / Ірина Гурняк // Біологія і хімія в школі. - 2009. - № 5. - С. 35-37. - Бібліогр. : с. 37.
Рубрики: Методика навчання--Компетентнісний підхід
   Методи навчання--Хімія

Кл.слова (ненормовані):
Форми навчання -- Рівні компетентності -- Засоби навчання
Анотація: В статті розглядається компетентнісний підхід як можливість практичного використання здобутих знань і вмінь з метою розв'язання життєвих і соціальних завдань. Упровадження компетентнісного підходу передбачає, що знання і вміння, одержані в навчальному закладі, можуть бути використанні людиною в її професійній діяльності, повсякденному житті, різноманітних ситуаціях, у тому числі проблемних, з якими вона стикається.


Знайти схожі

5.


    Пархатський, І.
    Узагальнювальний урок - конференція "Магнітне поле" [Текст] / І. Пархатський // Фізика та астрономія в школі. - 2010. - № 7-8. - С. 8-13. - бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Фізика--Вивчення в школі--ПОЗАКЛАНА РОБОТА
Кл.слова (ненормовані):
ФОРМИ НАВЧАННЯ
Анотація: В статті йдеться про застосування нестандартних форм і методів в організації уроку, а саме акцентується увага на проведені конференції.


Знайти схожі

6.


    Ярмолюк, А.
    Методика формування ціннісного компонента комунікативної компетентності в учнів 5-7 класів [Текст] / Алла Ярмолюк // Українська мова і література в школі. - 2014. - № 8. - С. 2-8. - Бібліогр.: 12 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Комунікативна компетентність
Кл.слова (ненормовані):
цінності -- ціннісні орієнтації -- комунікативна компетентність -- соціокультурна компетентність -- методи навчання -- форми навчання -- критерії навчальних текстів -- ситуативні завдання
Анотація: У статті викладено основні результати дослідження проблеми формування ціннісного компонента комунікативної компетентності в учнів 5-7 класів на уроках української мови. Представлено розроблені технології експериментального навчання, визначено інноваційну сутність їх. Описано методи й форми роботи, які сприяють ефективній реалізації дослідної методики; схарактеризовано систему завдань і вправ, спрямовану на формування в учнів соціокультурної компетентності, визначено критерії добору текстів для цієї системи й види творчих завдань. Наведено узагальнені результати апробації створеної методики, здійсненої в експериментальних загальноосвітніх школах. Визначено суть і способи контролю рівня сформованості соціокультурної компетентності в учнів 5-7 класів, з'ясовано час проведення його й місце в структурі уроку української мови. Запропоновано зразки ситуативних завдань, завдань на рефлексію й комплексних вправ, розроблених на основі текстів.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

7.


    Мелешко, В.
    Реалізація змісту освіти в малочисельній початковій школі на засадах рівневої диференціації [Текст] / Віра Мелешко // Початкова школа. - 2015. - № 3. - С. 38-41. - Бібліогр.: 7 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Малокомплектна школа
Кл.слова (ненормовані):
сільська малочисельна школа -- форми навчання -- рівнева диференціація -- варіативні завдання

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

8.


    Ткач, Дмитро.
    Організація інноваційної діяльності у виші як умова підвищення якості освіти / Д. Ткач // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2015. - № 4/5. - С. 13-19. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-2366
Рубрики: Вища освіта--Якість освіти
   Педтехнології--Інтерактивне навчання

Кл.слова (ненормовані):
форми навчання -- методи навчання -- інтерактивне навчання -- аналіз конкретної ситуації -- підвищення якості освіти
Анотація: Розглядається проблема необхідності пошуку ефективних моделей навчання студентів із використанням інноваційних методів діяльності у виші. Розкривається сутність принципів інтерактивних методів навчання. Сформовані принципи, на основі яких обгрунтовано систему застосування нових форм і методів навчання студентів; побудовано інструментарій визначення навчання в інтерактивному режимі. Запропонований алгоритм проведення заняття можна використовувати у процесі викладання інших дисциплін.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

9.


    Рябовол, Н.
    Ефективні форми навчання морфеміки і деривації майбутніх учителів української мови [Текст] / Наталія Рябовол // Українська мова і література в школах України. - 2015. - № 10. - С. 49-51. - Бібліогр.: 12 назв.
Рубрики: Українська мова--Словотвір--Методика
   Українська мова--Підготовка фахівців

   Українська мова--Викладання у ВНЗ

Кл.слова (ненормовані):
форми навчання -- лекція -- проблемна лекція -- практичне заняття -- система вправ -- узагальнювальні таблиці
Анотація: У статті визначено ефективні форми навчання морфеміки і деривації майбутніх учителів української мови, з'ясовано специфіку навчальної діяльності під час лекції і практичного заняття. Приділено особливу увагу тим видам вправ і завдань, які дають можливість досконало перевірити знання студентів з морфеміки й словотвору.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

10.


    Джус, Оксана.
    Перші українські вчителі у північноамериканських громадах: проблеми підготовки й організації освітньої діяльності / О. Джус // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2018. - № 10. - С. 91-100. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-2366
Рубрики: Вища освіта--Історія та розвиток освіти--Зарубіжні країни
Кл.слова (ненормовані):
українська еміграція -- емігранти -- діаспора -- вчителі -- професійна підготовка -- вища школа -- учительські семінарії -- курси українознавства -- "конвенції" -- з’їзди -- "вакаційні" школи -- форми навчання -- форми виховання -- освітня діяльність
Анотація: У статті аналізуються особливості організації, зміст фахової підготовки і педагогічної діяльності перших українських учителів у США й Канаді. Акцентовано на персоналістичному дискурсі проблеми, ролі у професійному становленні майбутніх педагогів визначних культурно-освітніх діячів "піонерської доби" української еміграції на північноамериканському континенті, здебільшого вихідців із Західної України. Представлено інституційні форми та види здобуття педагогічної освіти українцями у США й Канаді на початку XX ст., специфіку їхньої навчально-виховної діяльності у різних типах закладів освіти.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі