Пошуковий запит: <.>K=інтерактивне навчання<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 41
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
|
Подлевська, Неля. Формування культури спілкування в учнів 5-6 класів методами інтерактивного навчання [Текст] / Н. Подлевська> // Українська мова і література в школі. - 2005. - №4. - С. 10-13.
Рубрики: Українська мова--Вивчення і викладання--Методи навчання Кл.слова (ненормовані): Інтерактивне навчання Анотація: Мета статті, визначена автором: зосередити увагу вчителів української мови на домінуючій ролі інтерактивних технологій навчання для підвищення рівня культури спілкування учнів підліткового віку; запропонувати різновиди вправ ситуативного моделювання.
Є примірники у відділах: (27.07.2005р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1
Знайти схожі
|
>2.
|
Митник, О. Творчі завдання як засіб формування інтелектуальної культури молодшого школяра [Текст] / О. Митник> // Початкова школа. - 2005. - № 12. - С. 6-11.
Рубрики: Освіта--Педагогічна наука--Організація освіти в Україні--Початкове навчання Кл.слова (ненормовані): творче мислення -- дивергентне мислення -- інтерактивне навчання Дескриптори: ОСВІТА, ПЕДАГОГІЧНА НАУКА, ПЕДАГОГІЧНА ОСВІТА Анотація: В статті подано методики, які формують продуктивне мислення у молодших школярів
Є примірники у відділах: (18.01.2006р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1
Знайти схожі
|
>3.
|
Хом'як, І. М. Рецензії та відгуки [Текст] : методика формування мовної особистості / І.М. Хом'як> // Українська мова і література в школі. - 2006. - № 6. - С. 32-35.
. - Бібліогр. 3 назв. Рубрики: Українська мова--Методика Кл.слова (ненормовані): Мовлення -- Інтерактивне навчання -- Нові технології Дескриптори: ФІЛОЛОГІЧНІ НАУКИ. ХУДОЖНЯ ЛІТЕРАТУРА,МОВОЗНАВСТВО Анотація: Рецензія на книгу "Методика навчання українскої мови в середніх освітніх закладах (К: Ленвіт,2005 р.)
Є примірники у відділах: (09.11.2006р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1
Знайти схожі
|
>4.
|
Хом'як, І. М. Методика формування мовної особистості [Текст] : рецензия / І.М. Хом'як> // Українська мова і література в школі. - 2006. - № 6. - С. 70-72.
Рец. на методика навчання української мови в середніх освітніх закладах / Бакум З.П., Барахтяна М.М., Гайдаєнко І.В. та ін. - - Київ: Ленвіт, 2005 р.
Рубрики: Українська мова--Методика--Підручники і навчальні посібники Кл.слова (ненормовані): мовлення -- інтерактивне навчання -- нові технології Дескриптори: ФІЛОЛОГІЧНІ НАУКИ. ХУДОЖНЯ ЛІТЕРАТУРА -- УКРАЇНСЬКА МОВА -- МЕТОДИКА УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ
Є примірники у відділах: (24.11.2006р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1
Знайти схожі
|
>5.
|
Ісаєва, Олена. Діалогічна модель вивчення зарубіжної літератури в школі [Текст] / Олена Ісаєва> // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2007. - № 3. - С. 9-10. - Бібліогр.: 8 назв.
Рубрики: Зарубіжна література--Методика викладання Навчання--Діалогові технології Кл.слова (ненормовані): інтерактивне навчання
Знайти схожі
|
>6.
| CUKK-VDPU Ф11
Філоненко, Л. Використання сучасних методів під час роботи над переказами текстів різних типів і стилів мовлення [Текст] / Л. Філоненко> // Українська мова і література в школі. - 2007. - № 1. - С. 9-14.
. - Бібліогр.: 7 назв.РУБ CUKK-VDPU Рубрики: Українська мова--Методи--Зв'язне мовлення Кл.слова (ненормовані): когнітивні методи -- аудіативні вправи -- інтерактивне навчання Анотація: Указані шляхи роботи на уроках розвитку зв'язного мовлення з допомогою системи роботи над переказами різних типів і стилів мовлення
Є примірники у відділах: (19.03.2007р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1
Знайти схожі
|
>7.
| CUKK-VDPU В31
Вербицька, О. Інтерактивні методи навчання предметів природничого циклу [Текст] / О. Вербицька> // Початкова школа. - 2007. - № 6. - С. 25-27.
РУБ CUKK-VDPU Рубрики: Природознавство--Методика початкового навчання--Методи навчання Кл.слова (ненормовані): інтерактивне навчання -- малі групи Анотація: Інтерактивне навчання - це навчання в режимі діалогу, під час якого відбувається взаємодія учасників педагогічного процесу з метою взаєморозуміння, спільного вирішення навчальних завдань, розвиткуособистісних якостей учнів, - вважає автор статті.
Є примірники у відділах: (14.06.2007р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1
Знайти схожі
|
>8.
| CUKK-VDPU Я17
Явдошенко, І. Інтерактивні методи навчання на уроках української мови [Текст] / І. Явдошенко> // Початкова школа. - 2008. - № 2. - С. 4-7.
РУБ CUKK-VDPU Рубрики: Українська мова--Методи навчання--Інтерактивні методи Кл.слова (ненормовані): інтерактивне навчання -- зв'язне мовлення -- синоніми -- дієслово Анотація: Пропонуються зразки використання інтерактивних форм навчання на уроках української мови
Знайти схожі
|
>9.
|
Фасоля, А. Прийоми інтерактивного навчання під час роботи з підручником української літератури у 5-7 класах [Текст] / А. Фасоля> // Українська мова і література в школі. - 2008. - № 4. - С. 29-32. - Бібліогр.: 7назв.
РУБ CUKK-VDPU Рубрики: Література українська--Засоби навчання--Робота з підручником Кл.слова (ненормовані): інтерактивне навчання -- підручник -- текст Анотація: Організація інтерактивного навчання під час роботи з підручником української літератури
Знайти схожі
|
>10.
|
Сердюк, Т. Візуалізація навчального матеріалу з історії як прийом інтерактивного навчання [Текст] / Т. Сердюк> // Історія в школах України. - 2009. - № 10. - С. 21-24. - Бібліогр.: 6 назв.
Рубрики: Методика викладання історії в школі Кл.слова (ненормовані): візуалізація -- навчальний матеріал -- ІНТЕРАКТИВНЕ НАВЧАННЯ Анотація: Йдеться про застосування візуалізації навчального матеріалу у викладанні історії в школі. В умовах творчого педагогічного пошуку нових форм та методів навчання інтерактивні технології можуть стати дієвим способом реорганізування навчально-виховного процесу відповідно до вимог сучасності.
Знайти схожі
|
>11.
|
Ткачук, О. Ще раз про інтеракцію [Текст] / О. Ткачук> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2009. - № 12. - С. 22-25.
Рубрики: Педтехнології--Інтерактивне навчання Педагогічне спілкування Педагогіка--Педагогічна майстерність Кл.слова (ненормовані): інтерактивність -- інтерактивне навчання -- методи інтерактивного навчання Анотація: Процес навчання складається з діяльності вчителя (викладання) та діяльності учня чи колективу учнів і має двобічний характер, тобто неможливий без їх дидактичної єдності. Автор розкриває сутність понять "інтерактивність", "інтерактивне навчання", правила організації інтерактивного начання з використанням методів: "мозкового штурму", "навчаючи - учусь", "ажурна пилка", "вирішення проблем".
Знайти схожі
|
>12.
|
Ліщинська, Лариса. Складні випадки правопису особових форм дієслова (урок української мови в 10 класі) [Текст] / Л. Ліщинська> // Українська мова і література в школі. - 2009. - № 7. - С. 5-6.
РУБ CUKK-VDPU Рубрики: Українська мова--Методика--Урок Кл.слова (ненормовані): лексикологія -- культура мовлення -- стилістика -- правопис -- інтерактивне навчання Анотація: В статті подається зразок уроку систематизації та узагальнення випадків правопису особових форм дієслова та повторення складних випадків правопису. Використання інтерактивного методу та рефлексії.
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД
Знайти схожі
|
>13.
|
Остапчук, О. "Пізнавальний трикутник" [Текст] / О. Остапчук> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2010. - № 2. - С. 72-74.
Рубрики: Педтехнології--Інтерактивне навчання Кл.слова (ненормовані): інтерактивне навчання -- інтерактивні методи Анотація: Розкрито зміст інноваційної форми інтерактивного навчання "пізнавальний трикутник" учнів- старшокласників у науковому об'єднанні МАН.
Знайти схожі
|
>14.
|
Кратасюк, Л. Метод проектів у системі особистісно зорієнтованої мовної освіти [Текст] / Л. Кратасюк> // Українська мова і література в школі. - 2010. - № 4. - С. 10-14. - Бібліогр.: 18 назв.
РУБ CUKK-VDPU Рубрики: Українська мова--Методи навчання Кл.слова (ненормовані): Мовна особистість -- інтерактивне навчання -- комунікативна компетенція -- випереджувальні завдання Анотація: У статті висвітлюється питання доцільності й ефективності застосування проектного методу в процесі інтерактивного навчання мови й мовлення учнів 5-6 класів.
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД
Знайти схожі
|
>15.
|
Толерантність- шлях до незалежності : з виступів учителів Вінниччини на Міжобласній науково-практичній конференції "Формування толерантності старшокласників у процесі їхнього культурологічного розвитку" [Текст] / Г. Сабуняк, А. Ратушна, О. Книжник и др> // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2010. - № 9. - С. 11-37.
РУБ CUKK-VDPU Рубрики: Педагогіка--Виховання--Моральне Література українська--Методика--Виховання в процесі викладання Література українська--Методика--Досвід Вінниччина Кл.слова (ненормовані): якості толерантної людини -- інтерактивне навчання -- письменники України про повагу до людей -- "Маніфест" Матері Терези -- визнання, прийняття, розуміння, відповідальність -- екзистенційне викладання життєпису письменника -- правила ведення дискусії -- культура спілкування -- мовленнєвий етикет -- людяність -- загальнолюдські ідеали -- досвід позакласної роботи Анотація: Мета цієї публікації - ознайомити читачів із матеріалами Вінницької конференції "Формування толерантності школярів у процесі їхнього культурологічного розвитку". 10 вчителів української мови та літератури діляться методичним досвідом з вирішення даного питання. Під загальною рубрикою опубліковано наступні статті: "Толерантність потрібно виховувати" (авт. Сабуняк Г.); "Захистити любов'ю, правдою та літературою" (Ратушна А.); "Любити людину більше, ніж самого себе..." : методичні аспекти виховання толерантності учнів на уроках української літератури" (Книжник О.); "Завжди вкладати душу : Екзистенційне викладання життєпису письменника - ключ до виховання толерантності" (Заїка О.); "У дискусії виховується...толерантність" (Конотоп Ж.); "Мистецтво взаєморозуміння : Виховуємо толерантність старшокласників у процесі формування культури спілкування і мовленнєвого етикету" (Лівшиць Т.); "Пізнати душу кожної дитини : з досвіду виховання толерантності" (Козак С.); "Знання без людяності нічого не варті..." : Утвердження українського способу життя через виховання у дусі толерантності" (Олімчук Г.); "Формувати загальнолюдські ідеали : з досвіду позакласної роботи" (Щербатюк Г.); "Подаруймо одне одному квітку толерантності" (Польова І.).
Дод.точки доступу: Сабуняк, Г.; Ратушна, А.; Книжник, О.; Заїка, О.; Конотоп, Ж.; Лівшиць, Т.; Козак, С.; Олімчук, Г.; Щербатюк, Л.; Польова, І. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД
Знайти схожі
|
>16.
|
Водяницька, І. Випереджальна освіта школи сталого розвитку / І. Водяницька> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2012. - № 1. - С. 22-28
Рубрики: Освіта--Сталий розвиток Кл.слова (ненормовані): концепція освіти для сталого розвитку -- методичні об'єднання -- методична рада у школі -- відкритий урок у школі -- семінар-практикум -- методична оперативна нарада -- взаємовідвідування уроків -- методи випереджальної освіти -- проблемні методи навчання -- розвивальне навчання -- інтерактивне навчання -- проектне навчання -- етика толерантності -- толерантність -- ознаки толерантної людини -- основні принципи етикитолерантності у школі Анотація: В статті представлено модель науково-методичної роботи в ракурсі освіти для сталого розвитку.
Утримувачі документа: КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1 Є примірники у відділах: (24.01.2012р. - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
|
>17.
|
Костюк, В. Н. "Транспортний комплекс України. Загальна характеристика галузевої структури комплексу", 9 клас : урок з використанням інтерактивних технологій та електронного атласу [Текст] / В. Н. Костюк> // Географія та економіка в сучасній школі. - 2012. - № 7/8. - С. 16-18.
РУБ CUKK-VDPU Рубрики: Економічна географія--Урок Кл.слова (ненормовані): інтерактивне навчання -- інформаційні технології навчання -- комбінований урок географії 9 клас -- електронний атлас
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД
Знайти схожі
|
>18.
|
Якубовська, С. Детектив Оксани Лущевської "Дивні химерики, або Таємниця старовинної скриньки" : урок української літератури : 5 клас [Текст] / Світлана Якубовська> // Українська мова й література в сучасній школі. - 2012. - № 6. - С. 65-68. - Бібліогр.: 4 назви.
РУБ CUKK-VDPU Рубрики: Дитяча література--Лущевська Оксана--Україна, ХХ ст. Українська література--Урок Українська література--Позакласне читання Кл.слова (ненормовані): інтерактивне навчання -- відомості про автора -- різдвяний детектив -- химера -- Різдво Христове -- вертеп -- робота з текстом -- тестові завдання Анотація: Урок позакласного читання має на меті за допомогою інтерактивних методів навчання ознайомити п'ятикласників зі змістом різдвяного детективу Оксани Лущевської, формувати вміння переказу, розвивати зв'язне мовлення, творчі здібності учнів, а також виховувати любов до рідного слова та традицій українців.
Дод.точки доступу: Лущевська, Оксана \про неї\ Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД
Знайти схожі
|
>19.
|
Хроменко, І. Використання методів інтерактивного навчання на уроках світової літератури. Заняття № 8 [Текст] : дистанційний навчальний тренінг: "Сучасні підходи до організації уроку світової літератури" / Ірина Хроменко> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2012. - № 7/8. - С. 49-53. - Бібліогр.: 4 назви.
РУБ CUKK-VDPU Рубрики: Зарубіжна література--Інтерактивні методи навчання Кл.слова (ненормовані): інтерактивне навчання -- інновації на уроках зарубіжної -- діалогове навчання -- групова робота -- навчальний тренінг Анотація: Теоретичне роз'яснення поняття "інтерактивне навчання". Наведено приклади використання методів інтерактивного навчання на уроках зарубіжної літератури.
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД
Знайти схожі
|
>20.
|
Ковалинська, І. Шевченко і сучасність: минуле для прийдешнього : цикл уроків за творчістю Тараса Шевченка : українська література : 9 клас [Текст] / Ірина Ковалинська> // Українська мова й література в сучасній школі. - 2013. - № 3. - С. 40-46.
РУБ CUKK-VDPU Рубрики: Українська література--Шевченко Тарас Григорович (1814-1861 рр.) Українська література--Урок Кл.слова (ненормовані): поема Т. Шевченка "Гайдамаки" -- поема "Єретик" -- поема "Кавказ" -- інтерактивне навчання -- опорна схема уроку -- групова робота Анотація: Надано розробку циклу уроків за наступними темами: "Гайдамаки - злочинці чи месники: крапки зіткнення" (за поемою Т. Шевченка "Гайдамаки"); "У житті завжди є місце подвигу. Самопожертва в ім'я народу" (за поемою Т. Шевченка "Єретик"); "Кавказька проблема. Вчора, сьогодні, завтра" (за поемою Т. Шевченка "Кавказ"). Заняття мають сприяти розвитку соціально-комунікативних навичок учнів, їх інтелектуальних і творчих здібностей, а також виховувати в старшокласників почуття національної гідності та гордості за наших волелюбних предків.
Дод.точки доступу: Шевченко, Тарас Григорович (видатний укр. поет, художник, гром.-політ. діяч ; 1814-1861 ) \про нього\ Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД
Знайти схожі
|
|
|