Головна
Місце
зберігання
примірників

Бази даних


Систематична картотека статей- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Конференції і вісники (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Овсієнко, Л.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.


    Овсієнко, Л.
    Проблеми впровадження компетентнісного підходу в процес підготовки майбутніх педагогічних кадрів [Текст] / Людмила Овсієнко // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 6. - С. 46-48. - Бібліогр.: 6 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Підготовка майбутнього учителя- словесника
   Вища школа--Професійна освіта

Кл.слова (ненормовані):
компетентність -- компетентнісний підхід -- проблеми впровадження компетентнісного підходу -- професійна освіта
Анотація: У статті розкривається концептуальна сутність компетентнісного підходу як ефективного засобу підготовки студентів до застосування знань у практичній діяльності. Акцентується увага на основних проблемах упровадження компетентнісного підходу в процес підготовки майбутніх учителів словесників.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

2.


    Овсієнко, Л.
    Особливості поетапного навчання лінгвістики тексту студентів філологічних спеціальностей на засадах компетентнісного підходу [Текст] / Людмила Овсієнко // Українська мова і література в школі. - 2014. - № 3. - С. 41-46. - Бібліогр.: 15 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Вивчення і викладання у вузі
Кл.слова (ненормовані):
текст -- лінгвістика тексту -- сучасна українська літературна мова -- компетентнісний підхід -- компетентність -- компетенції -- поетапне навчання -- технологія навчання -- система вправ і завдань -- студенти-філологи -- вища школа
Анотація: У поданій статті робиться спроба визначити особливості навчання лінгвістики тексту студентів філологічних спеціальностейвищих навчальних закладів освіти. Стрижневим положенням є те, що під час навчання в студентів мають сформуватися професійні компетенції. Авторка робить висновок, що процес навчання лінгвістики тексту має будуватися на засадах компетентнісно орієнтованої освіти і проходити поетапно й системно під час вивчення всіх дисциплін лінгвістичного спрямування у вищій школі ("Сучасна українська літературна мова", " Методика навчання української мови", "Лінгвістичний аналіз художнього тексту" та ін.) У своїй осноі цей процес повинен мати оптимальну технологію, а саме відповідну систему підходів, принципів, методів, прийомів і засобів навчання. Система вправ і завдань тут займає одну із основних позицій.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Овсієнко, Л.
    Методи навчання лінгвістики тексту в системі компетентнісної мовної освіти майбутніх учителів-словесників [Текст] / Людмила Овсієнко // Українська мова і література в школах України. - 2014. - № 12. - С. 5-11. - Бібліогр.: 18 назв.
Рубрики: Українська мова--Методи навчання
   Українська мова--Викладання у ВНЗ

   Мовознавство--Лінгвістика тексту

Кл.слова (ненормовані):
компетентнісний підхід -- компетенції -- традиційні методи -- активні та інтерактивні методи -- активне програмоване навчання -- практика -- проблемна лекція -- викладачі -- студенти-філологи
Анотація: У статті визначено і проаналізовано сучасні методи навчання майбутніх учителів-словесників. Із численного арсеналу методів, адекватних завданням компетентнісного підходу, виділено такі, як метод проектів, портфоліо, кейс-метод, ділова гра, активне програмоване навчання та ін. Упроваджуючи ці методи в процес навчання лінгвістики тексту, викладач ВНЗ формує індивідуальні, професійні, творчі здібності майбутнніх учителів-словесників, тобто професійно-педагогічну компетентність, яка охоплює літературознавчий, лінгвістичний, психологічний, педагогічний, дидактичний, методичний і комунікативний складники.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

4.


    Овсієнко, Л.
    Реалізація ідеї текстоцентризму в навчанні лінгвістики тексту студентів-філологів [Текст] / Л. Овсієнко // Рідна школа. - 2015. - № 11-12. - С. 40-43. - Бібліогр.: 8 назв.
Рубрики: Підготовка кадрів--ВНЗ--Вчителі-філологи
Анотація: У статті автор звертається до проблеми навчання лінгвістики тексту студентів-філологів на засадах текстоцентричного ідходу. Зроблено висновок про те, що практична робота на текстовій основі є потужним і ключовим засобом навчання, виховання й розвитку майбутнього вчителя-філолога, вона не повинна обмежуватися якимось одним чи кількома навчальними курсами. Цей процес має бути поетапним, системним і систематичним під час вивчення усіх дисциплін лінгвістичного спрямування у ВНЗ.


Знайти схожі

5.


    Овсієнко, Л.
    Проблема визначення сутності медіатексту в науковому полі лінгвістики й лінгводидактики [Текст] / Людмила Овсієнко // Українська мова і література в школах України. - 2016. - № 2. - С. 9-13. - Бібліогр.: 13 назв.
Рубрики: Мовознавство--Лінгвістика тексту
   Мовознавство--Психолінгвістика

   Українська мова--Викладання у ВНЗ

Кл.слова (ненормовані):
медіатекст -- текст -- медіапродукт -- медіакультура -- ЗМІ -- лінгвістичні дисципліни -- комунікативність -- комунікативна компетентність -- лінгвісти -- студенти-філологи
Анотація: У статті охарактеризовано сутність медіатексту в контексті лінгвістичних і лінгводидактичних досліджень. Доведено, що застосування медіатекстів в освітньому процесі є не лише вимогою часу, а й ефективним засобом навчання. Проаналізувавши досвід дослідження теми вітчизняними та зарубіжними лінгвістами, автор робить висновок, що практична доцільність медіатекстів полягає в проблемності та актуальності питань, які розглядаються в них, у різноманітному мовному матеріалі та потенціалі мотивування студентів-філологів критично оцінювати текст на різних мовних рівнях.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі