Головна
Місце
зберігання
примірників

Бази даних


Систематична картотека статей- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Українська мова -- Методи навчання<.>
Загальна кількість знайдених документів : 62
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-62 
1.
CUKK-VDPU
П11


    Півторак, Віталій
    Вчити творити [Текст] : метод проектів у роботі вчителя-словесника (Спроба методичного путівника) / Віталій Півторак // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях,ліцеях та колегіумах . - 2006. - № 9-10. - С. 18-36.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
Метод проектів -- творчі -- Ігрові -- Інформаційні -- практикоорієнтовані проекти -- моніторинг
Анотація: Зміст діяльності вчителя й учня в умовах проектних методів

Є примірники у відділах:
(05.03.2007р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1

Знайти схожі

2.
CUKK-VDPU
Ц11


    Цінько, С.
    Інноваційні методи в навчанні рідної мови [Текст] / С. Цінько, О. Ковальова, Л. Рекун // Українська мова і література в школі. - 2007. - № 2. - С. 9-13.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
уроки -- інноваційні технології -- література -- прислівники
Анотація: Розкрити особливості побудови опису в науковому та художньому стилях; вчити учнів доводити власні думки, користуючись усіма засобами мови,розвивати логічне мислення


Дод.точки доступу:
Ковальова, О.; Рекун, Л.
Є примірники у відділах:
(11.05.2007р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1

Знайти схожі

3.


    Кучерук, Оксана.
    Концепція системи методів навчання мови в основній школі [Текст] / О. Кучерук // Українська мова і література в школі. - 2008. - № 7/8. - С. 10-16. - Бібліогр.: 20 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
мовна освіта -- концепція -- комунікативна компетентність
Анотація: Мета статті - комплексно розглянути проблему способів навчання мови, розробити й обгрунтувати систему, у якій міг би зайняти місце будь-який метод, спрямований на формування нової особистості.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

4.


    Козир, Маргарита.
    Системний підхід до вибору методів і прийомів навчання мови у процесі розвитку дискусійних умінь учнів 5-7 класів загальноосвітніх навчальних закладів [Текст] / М. Козир // Українська мова і література в школі. - 2009. - № 3. - С. 5-7. - Бібліогр.: 13 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
дискусія -- навички -- уміння -- ігровий метод
Анотація: Допомога вчителю у підборі методів і прийомів навчання в ході підготовки до уроку враховуючи рівень знань школярів.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

5.


    Кучерук, О.
    Метафоризація як засіб творчої спрямованості методів навчання мови [Текст] / О. Кучерук // Українська мова і література в школі. - 2010. - № 2. - С. 12-15. - Бібліогр.: 7 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Мовознавство--Лігвістика
   Українська мова--Методи навчання

Кл.слова (ненормовані):
Когнітивно-креативна суть мови -- метафора -- лінгвокогнітивний рівень -- лінгвосенергетика
Анотація: Стаття подає погляд на метафору і її роль у творчій спрямованості методів формування мовної особистості учнів.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

6.


    Солодюк, Н.
    Особливості функціонування інтерактивних методів на уроках української мови в старших класах [Текст] / Н. Солодюк // Українська мова і література в школі. - 2010. - № 4. - С. 5-10. - Бібліогр.: 5 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
Інтерактивні методи навчання -- мікрофон -- ток-шоу -- робота в групах -- робота в парах
Анотація: Стаття розкриває особливості функціонування інтерактивних методів на уроках української мови в старших класах. Інтерактивна методика базується на діалогічному спілкуванні, яке сприяє взаємодії, спільному розв'язанню важливих для кожного учасника завдань. Увага приділяється таким інтерактивним методам, як мікрофон, ток-шоу, робота в групах,робота в парах.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

7.


    Кратасюк, Л.
    Метод проектів у системі особистісно зорієнтованої мовної освіти [Текст] / Л. Кратасюк // Українська мова і література в школі. - 2010. - № 4. - С. 10-14. - Бібліогр.: 18 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
Мовна особистість -- інтерактивне навчання -- комунікативна компетенція -- випереджувальні завдання
Анотація: У статті висвітлюється питання доцільності й ефективності застосування проектного методу в процесі інтерактивного навчання мови й мовлення учнів 5-6 класів.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

8.


    Попова, О.
    Когнітивно-комунікативний підхід до роботи над граматичними нормами української мови [Текст] / О. Попова // Українська мова й література в сучасній школі. - 2012. - № 1. - С. 72-75. - Бібліогр.: 10 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Мовознавство--Когнітивна лінгвістика
   Українська мова--Методи навчання

Кл.слова (ненормовані):
лінгводидактика -- когнітологія -- процес навчання -- комунікативно-діяльнісний підхід -- функціонально-стилістичний підхід -- білінгвальне середовище -- граматична будова мови
Анотація: Метою цієї публікації є визначення наукових засад когнітивно-комунікативного підходу до вивчення граматики української мови. Цей підхід дає змогу спрямувати навчання на розвиток мовної особистості, виробляти граматичні уміння, спираючись у мовленнєвій діяльності на розвиток когнітивних здібностей учнів.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

9.


    Єлісеєва, С.
    Про сучасні підходи до організації навчання на уроках української мови й літератури. Частина перша: інтерактивний урок - особливий тип уроку [Текст] / Світлана Єлісеєва // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2011. - № 11/12. - С. 92-98. - Бібліогр.: 8 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Методи навчання
   Українська література--Методи навчання

Кл.слова (ненормовані):
форми організації системи навчання -- тип і структура уроку -- методика інтерактивного уроку -- інноваційне навчання -- висловлювання про освіту
Анотація: Серія статей, яку присвячено сучасним підходам до організації навчання на уроках української мови та літератури. У частині першій охарактеризовано становлення форм організації системи навчання, зокрема в Україні (з ХХ ст.). Визначено методику проведення інтерактивного уроку як особливого типу уроку, розкрито поняття інновації у навчанні, розглянуто шляхи та проблеми впровадження інноваційних технологій в систему освіти.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

10.


    Борисенко, В.
    Комунікативні вправи як засіб формування професійної мовленнєвої компетенції [Текст] / Валентина Борисенко // Українська мова й література в сучасній школі. - 2012. - № 2. - С. 21-26. - Бібліогр.: 5 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Розвиток мовлення
   Українська мова--Методи навчання

Кл.слова (ненормовані):
система вправ і завдань -- комунікативні технології -- професійне мовлення -- комунікативні ситуації
Анотація: У статті доведено актуальність комунікативного принципу навчання, який грунтується на практичному спрямуванні навчання мови, створенні комунікативних ситуацій, що викликали б бажання висловлюватися, заперечувати, дискутувати тощо. Приділено увагу використанню системи вправ і завдань комунікативного типу на заняттях з української мови професійного спрямування.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

11.


    Омельчук, Сергій
    Дослідницький метод у навчанні української мови [Текст] / Сергій Омельчук // Українська мова і література в школі. - 2012. - № 2. - С. 7-10. - Бібліогр.: 9 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
дослідницький метод -- компоненти дослідницького методу -- дослідницька діяльність -- навчальне дослідження -- прийоми мисленнєвого характеру
Анотація: У статті розкрито сутність дослідницького методу в навчанні української мови, його змістове наповнення й ключові поняття, визначено роль цього методу у формуванні стратегічної (діяльнісної) компетентності учня основної школи.


Знайти схожі

12.


    Солодюк, Н.
    Застосування інтерактивних методів навчання на уроках української мови [Текст] / Наталія Солодюк // Українська мова й література в сучасній школі. - 2012. - № 4. - С. 18-21. - Бібліогр.: 5 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
методичні інновації -- 4 групи інтерактивних технологій -- "мікрофон" -- робота в групах -- робота в парах
Анотація: У статті розглянуто окремі аспекти методичних інновацій у сучасному навчальному процесі. Інтерактивна методика базується на діалогічному спілкуванні, яке сприяє взаємодії, спільному розв'язанню важливих для кожного учасника питань. Приділено увагу таким методам, як "мікрофон", робота в групах, в парах, колективна робота з текстом, гра "Аукціон" та інші.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

13.


    Козир, М.
    Застосування дискусійних методів на уроках української мови : 5-7 класи [Текст] / Маргарита Козир // Українська мова й література в сучасній школі. - 2012. - № 4. - С. 10-14. - Бібліогр.: 7 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
навчальна дискусія -- ознаки дискусії -- власна думка -- 3 завдання -- аналіз тексту -- групи іменників
Анотація: У статті розкрито поняття навчальної дискусії, визначено велику освітню й виховну цінність дискусійних методів, висвітлено їх місце і роль у проведенні уроків української мови. Запропоновано зразки завдань та вправ, які формують в учнів 5-7 класів уміння критично мислити, доводити власну думку, брати участь у діалозі та бесіді, розв'язувати складні питання на основі аналізу інформації.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

14.


    Маленко, О. О.
    Наукові основи навчання української мови в контексті шкільної освіти [Текст] : (систематизація ключових навчальних засад) / О. О. Маленко // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2012. - № 14. - С. 6-9. - Бібліогр. наприкінці ст.
Рубрики: Українська мова--Методи навчання
Анотація: У статті здійснено пробу узагальнити й систематизувати основні наукові засади навчання української мови (концепції М. І. Пентилюк, К. М. Плиско, С. О. Карамана, С. Я. Єрмоленко).


Знайти схожі

15.


    Пономаренко, А.
    Практична робота зі словниками різних типів : урок української мови : 10 клас [Текст] / Антоніна Пономаренко // Українська мова й література в сучасній школі. - 2012. - № 6. - С. 63-64. - Бібліогр.: 4 назви.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Методи навчання
   Українська мова--Урок

   Українська мова--Лексикологія--Методика

   Українська мова--Лексикографія--Методика

Кл.слова (ненормовані):
лінгвістичні словники -- тлумачний словник -- переклад з російської -- словники паронімів, морфемні, фонетичні, орфографічні
Анотація: Подано розробку уроку, який має за мету поглиблення знань учнів про лінгвістичні словники, удосконалення вмінь і навичок працювати зі словниками, збагачення лексичного запасу учнів, виховання інтересу до слова.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

16.


    Бакум, З.
    Лінгвістичний аналіз художнього тексту в навчанні української мови: фонетико-стилістичний аспект [Текст] / Зінаїда Бакум, Лариса Бойко // Українська мова й література в сучасній школі. - 2012. - № 7/8. - С. 25-27. - Бібліогр.: 6 назв. - Зміст: "Туга" / К. Фольц.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Стилістика--Текст
   Українська мова--Методи навчання

Кл.слова (ненормовані):
принципи відбору художніх текстів -- аналіз тексту -- фоностилістика -- Клавдія Фольц -- українська діаспора в Канаді
Анотація: У статті визначено шляхи методики лінгвістичного аналізу художнього тексту. Об'єктом особливої уваги є саме текст, який, на думку багатьох науковців, можна вважати вершиною в навчанні, засобом, що сприяє досконалому оволодінню мовою і розвитку комунікативних умінь. Навчання на функційно-стилістичній основі, яке йде від тексту, розвиває соціокультурну компетентність учнів. Подано також розробку уроку, де з використанням елементів фоностилістики проаналізовано поезію Клавдії Фольц, яка емігрувала до Канади.


Дод.точки доступу:
Бойко, Л.
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

17.


    Трубачёва, Світлана
    Міжпредметні проекти у формуванні навчальних компетентностей старшокласників [Текст] / Світлана Трубачёва // Українська мова і література в школі. - 2012. - № 5. - С. 56-58. - Бібліогр.: 2 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
міжпредметний проект -- навчальні компетентності
Анотація: Статтю присвячено аналізу можливостей базової освітньої технології формування навчальних компетентностей учнів - методу проектів, який набуває особливого значення в умовах профільного навчання. Наведено приклади організації міжпредметного професійно орієнтованого проекту.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

18.


    Хіврич, С.
    Розвиток мислення і мовлення учнів у процесі вивчення шкільного курсу української мови [Текст] / Світлана Хіврич // Українська мова й література в сучасній школі. - 2012. - № 10. - С. 24-33. - Бібліогр.: 12 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Методи навчання
   Українська мова--Розвиток мовлення

Кл.слова (ненормовані):
формування мовної особистості -- проблемні завдання -- повідомлення на лінгвістичну тему -- робота з текстом -- евристичні бесіди -- метод "прес" -- робота в парах -- метод ігор -- пошукова робота -- робота за картками -- творчі роботи
Анотація: У статті викладено методику розвитку мислення і мовлення школярів у процесі викладання української мови. Запропоновано систему мовних і мовленнєвих завдань, які сприятимуть розвитку в учнів логічного мислення, а також свідомому засвоєнню матеріалу, коли учні на основі власних спостережень формулюють правила як певні закони й закономірності, властиві українській мові.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

19.


    Ясак, Т.
    Особливості застосування електронних засобів на уроках української мови в 9 класі [Текст] / Тетяна Ясак // Українська мова й література в сучасній школі. - 2013. - № 1. - С. 41-44. - Бібліогр.: 7 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Засоби навчання
   Українська мова--Методи навчання

   Українська мова--Синтаксис--Складне речення --Методика

Кл.слова (ненормовані):
інтерактивна дошка -- інтерактивні технології -- дидактичні мультимедійні засоби -- динамічне унаочнення -- синтаксис складного речення
Анотація: У статті розглянуто особливості використання розроблених для інтерактивної дошки дидактичних матеріалів із синтаксису складного речення. Подано приклади мультимедійних дидактичних засобів унаочнення. Запропоновано фрагменти застосування інтерактивної дошки на уроках вивчення синтаксису в 9 класі.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

20.


    Копусь, О.
    Функціонування методів навчання української мови в загальноосвітніх закладах різних типів [Текст] / Ольга Копусь // Українська мова й література в сучасній школі. - 2012. - № 11/12. - С. 4-8. - Бібліогр.: 15 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
класифікація методів навчання -- види навчальної діяльності учнів -- способи взаємодії вчителя й учнів
Анотація: У статті висвітлено ретроспективу функціонування методів навчання української мови в науковому полі сучасної лінгводидактики, інтерпретовано вектори їх застосування відповідно до потреб шкільної практики.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-62