Компетентнісний підхід до навчання української мови в основній школі (матеріали круглого столу) [Текст] // Українська мова і література в школі. - 2012. - № 4. - С. 51-64
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Процес навчання--Компетентність
Кл.слова (ненормовані):
компетентнісне навчання -- компетентність -- комунікативна компетентність
Анотація: Стаття про проведення круглого столу з проблем компетентнісного навчання української мови 19 березня в Інституті педагогіки НАПН України та його обговорення.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Голуб, Н.
    Формування комунікативної компетентності учнів 5-7 класів на уроках української мови (результати аналітико-конструктивного етапу експериментальної роботи) [Текст] / Ніна Голуб // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 6. - С. 33-36. - Бібліогр.: 3 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Процес навчання
Кл.слова (ненормовані):
компетентнісне навчання -- комунікативна компетентність -- мовленнєві жанри -- мотиви навчальної діяльності -- бар'єри спілкування -- цінності
Анотація: У статті висвітлено результати аналітико-констатувального етапу дослідження лабораторії навчання української мови Інституту педагогіки НАПН УКраїни. Зокрема, представлено узагальнені матеріали двох блоків анкетування учнів і вчителів експериментальних шкіл, що будуть ураховані під час створення експериментальної методики навчання мови учнів 5-7 класів в умовах компетентнісного підходу.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Фасоля, А. М.
    Компетентнісно зорієнтовані завдання: новація? Імітація? / А. М. Фасоля // Українська література в загальноосвітній школі. - 2014. - № 5(травень). - С. 14-20. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Українська література--Методика викладання
   Компетентнісний підхід--Українська література

Кл.слова (ненормовані):
Компетентнісний підхід -- Компетентнісно зорієнтовані завдання -- Компетентнісне навчання
Анотація: У статті розглянуто проблеми сутності компетентнісно зорієнтованих завдань, запропоновано їх типологію, алгоритм розробки. Увагу зосереджено на особливостях і структурі компетентнісно зорієнтованої задачі: філологічної і комплексної. Наведено приклади проблемних запитань і завдань, компетентнісно зорієнтованих задач.





   
    Урок української мови в системі компетентнісної освіти [Текст] // Українська мова і література в школі. - 2014. - № 4. - С. 61-62
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Круглий стіл --Урок
   Українська мова--Компетентність освіти

Кл.слова (ненормовані):
урок української -- компетентнісна освіта -- компетентнісне навчання -- мотивація навчальної діяльності учнів -- організація навчальної діяльності учнів -- показники ефективності уроку -- типи уроків
Анотація: 8 березня 2014 року в Інституті педагогіки НАПН України відбулося чергове засідання круглого столу на тему "Урок української мови у системі компетентнісної освіти".

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Галушко, М.
    Сучасні стратегії розвитку професійної компетентності майбутніх словесників у процесі вивчення повісті О. Довженка "Зачарована Десна" [Текст] / М. Галушко // Українська література в загальноосвітній школі. - 2014. - N 12(грудень). - С. 16-18. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Українська література--Методика викладання, 20 ст.
   Романи українські--Методика викладання, 20 ст.

   Письменники українські--Персоналії, 20 ст.

   Уроки--Українська література, 20 ст.

Кл.слова (ненормовані):
компетентнісне навчання -- компетентнісний підхід -- компетентнісно орієнтоване навчання
Анотація: У статті робиться спроба проаналізувати сучасні стратегії розвитку професійної компетентності майбутніх словесників.
З метою апробації розробленої моделі управління та механізму управлінського супроводу розвитку професійної компетентності молодих учителів літератури визначено процесуально-особистісний та результативний підходи.
Враховуючи проаналізовані аспекти управління розвитком професійної компетентності майбутнього словесника, запропоновано фрагмент заняття з вивчення повісті О. Довженка «Зачарована Десна».


Дод.точки доступу:
Довженко, Олександр Петрович (1894-1956) \про твір\




    Фасаля, Анатолій
    Роль організаційно-діяльнісних умінь у формуванні компетентного учня-читача [Текст] / Анатолій Фасаля // Українська мова і література в школі. - 2016. - № 2. - С. 34-38. - Бібліогр.: 4 назви.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська література--Процес навчання
Кл.слова (ненормовані):
компетентнісне навчання -- особистісно зорієнтоване навчання -- учень-читач
Анотація: У статті розглянуто місце організаційно-діяльнісних умінь у структурі компетентності, проаналізовано їх роль у процесі формування компетентного учня-читача.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




   
    Методичні рекомендації щодо вивчення української літератури у 5-11 класах загальноосвітніх навчальних закладів у 2016/2017 навчальному році з урахуванням змін у програмах [Текст] / Олена Котусенко, Анатолій Фасоля, Таміла Яценко, Галина Бійчук // Українська мова і література в школі. - 2016. - № 5. - С. 2-12
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська література--Методичні рекомендації--Керівні і законодавчі матеріали
Кл.слова (ненормовані):
вивчення літератури як мистецтва слова -- особистісно зорієнтоване навчання -- компетентнісне навчання -- формування організацйно-діяльнісних умінь -- інформаційно-комунікаційні технології -- мультимедійні технології -- електронне портфоліо

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Борисенко, В.
    Формування компетентної особистості на уроках української літератури. Життя прожити - не поле перейти (за повістю Галини Марчук "Запах холодної м'яти") [Текст] : урок / Валентина Борисенко // Українська мова і література в школах України. - 2017. - № 4. - С. 27-31. - Бібліогр.: 2 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська література--Марчук Галина
Кл.слова (ненормовані):
компетентність -- компетентнісне навчання -- компетентнісно зорієнтовані завдання
Анотація: Авторами обгрунтовано необхідність упровадження в навчальний процес компетентнісного навчання, схарактеризовано поняття "компетентність", виокремлено готовність як ключову характеристику компетентності, запропоновано конспект уроку, на якому поряд із традиційними використано компетентнісно зорієнтовані завдання.


Дод.точки доступу:
Костенко, Н.; Марчук, Галина
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Пасічник, Людмила.
    Фрагмент із наукової роботи "Реалізація компетентнісного підходу до вивчення української мови" [Текст] / Людмила Пасічник // Українська мова і література в школах України. - 2018. - № 2. - С. 44-45.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
компетентність у змісті освіти -- компетентнісне навчання -- інноваційні методи
Анотація: В статті подано фрагмент із магістерської роботи "Реалізація компетентнісного підходу до вивчення української мови". Результативність упровадження цього підходу визначалась методом педагогічного експерименту, на основі якого зроблено висновок: орфографічну вправність учнів можна поліпшити за допомогою реалізації інноваційних підходів до засвоєння української мови, зокрема компетентнісного.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Лобанчук, Олена.
    Роль анімації у формуванні компетентностей особистості в початковій школі [Текст] : (з досвіду роботи) / Олена Лобанчук, Наталія Чембержі // Початкова школа. - 2018. - № 11. - С. 47-50. - Бібліогр.: 15 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Естетичне виховання
Кл.слова (ненормовані):
естетичне виховання -- художньо-естетичний розвиток -- компетентнісне навчання -- емоційно-образна діяльність -- засоби емоційно-образної діяльності -- види художньої діяльності -- креативний підхід -- анімація -- міжпредметна інтеграція -- початкова школа
Анотація: Стаття присвячена ролі анімації в процесі емоційно-образної діяльності як засобу формування й розвитку компетентнісних умінь особистості. В умовах компетентнісного підходу до освітніх завдань означена проблема вирішується застосуванням інтеграції видів художньої діяльності у педагогічному процесі.


Дод.точки доступу:
Чембержі, Наталія




    Астахова, М. С.
    Учитися впродовж життя: методичні нотатки [Текст] / М. С. Астахова, З. Г. Жеребкіна, Т. І. Писаренко // Шкільний бібліотекар. - 2020. - № 7. - С. 2-5. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Бібліотекарі--Шкільні--Підвищення кваліфікації
Кл.слова (ненормовані):
професійна компетентність -- інкультурація -- літературна освіта -- компетентнісне навчання
Анотація: У статті акцентовано, що освіта дорослих, як складова непреривної освіти та навчання спрямована на розширення пізнавальних процесів, професійне самовдосконалення та фахове зростання.


Дод.точки доступу:
Жеребкіна, З. Г.; Писаренко, Т. І.
Є примірники у відділах:
(24.09.2020р. - Б.ц.) (вільний)




    Дерменжи, Наталія.
    Прикладні аспекти формування ключових компетентностей учнів 10 класу : на матеріалі підручника "Українська мова (профільний рівень)" [Текст] / Наталія Дерменжи // Українська мова і література в школах України. - 2020. - № 5. - С. 19-26. - Бібліогр.: 6 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Профільне навчання
Кл.слова (ненормовані):
ключова компетентність -- підручник з української мови -- профільний рівень -- авторська методика -- методика навчання української мови -- компетентнісне навчання
Анотація: Проаналізовано поняття "компетентнісний підхід" та ключові компетентності, формуванння яких передбачено у процесі вивчення української мови у 10 класі у програмі з української мови (профільний рівень). З'ясовано особливості кожної із компетентностей на прикладі вправ і завдань підручника з української мови: "Українська мова (профільний рівень)" (Авторський колектив: С. Караман, О. Караман, О. Горошкіна, Л. Попова).

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Візінська, Марія.
    Робота з текстом як засіб вивчення мови та підготовки до ЗНО [Текст] / Марія Візінська // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2021. - № 2. - С. 8-15
Рубрики: Українська мова--Методика викладання--Робота з текстом
   Зовнішнє незалежне оцінювання--Підготовка--Робота з текстом

Кл.слова (ненормовані):
компетентнісне навчання -- робота з малими текстами
Анотація: Запропоновано низку карток із вправами для вивчення граматики через роботу над зразками зв’язних висловлювань. Завдання розроблено з урахуванням принципів текстоцентризму та компетентнісного навчання. Подані картки стануть у пригоді й під час підготовки до ЗНО.

Є примірники у відділах:
СЖП (вільний)