Колєнцова, В. Методичні основи розробки та упровадження вправ для навчання правопису ветеринарних термінів [Текст] / В. Колєнцова> // Українська мова і література в школі. - 2005. - № 3. - С. 51-54. Рубрики: Українська мова--Вивчення і викладання у ВНЗ Кл.слова (ненормовані): орфографія -- професійна освіта -- ветеринарна термінологія Анотація: Пропонується комплекс вправ на транслітерацію та транскрипцію латинських слів українською мовою, а також вправ на моделювання ветеринарних термінів Є примірники у відділах: (01.07.2005р. Інв.3826 (1 прим.) - Б.ц.) |
Жук, В. М. Інституціональні підходи до реформування економічної науки [Текст] / В. М. Жук> // Економіка АПК. - 2010. - № 10. - С. 147-151. - Бібліогр. в прим. Рубрики: Економіка України--Реформування Інституціональна економіка--Аграрний сектор Кл.слова (ненормовані): Сертифікація наукових кадрів -- Професійна освіта Анотація: Обгрунтовуються пропозиції щодо формування якісно нової моделі розвитку економічної науки в Україні з урахуванням глобальних впливів і національної інституціональної специфіки. Відображено особливості організації роботи недержавних наукових закладів з обліково-фінансовою спеціалізацією. |
Овсієнко, Л. Проблеми впровадження компетентнісного підходу в процес підготовки майбутніх педагогічних кадрів [Текст] / Людмила Овсієнко> // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 6. - С. 46-48. - Бібліогр.: 6 назв. Рубрики: Педагогіка--Підготовка майбутнього учителя- словесника Вища школа--Професійна освіта Кл.слова (ненормовані): компетентність -- компетентнісний підхід -- проблеми впровадження компетентнісного підходу -- професійна освіта Анотація: У статті розкривається концептуальна сутність компетентнісного підходу як ефективного засобу підготовки студентів до застосування знань у практичній діяльності. Акцентується увага на основних проблемах упровадження компетентнісного підходу в процес підготовки майбутніх учителів словесників. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Малик, Галина. Застосування методу моделювання у реалізації компетентісного підходу до професійної підготовки майбутнього документознавця / Галина Малик> // Вища школа. - 2012. - № 1. - С. 70-85 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Вища освіта--Модернізація освіти Кл.слова (ненормовані): модель -- моделювання -- система -- компетентісний підхід -- професійна освіта -- кваліфікація -- професійний стандарт -- навчальний процес -- документознавець Анотація: У статті проаналізовано можливості використання методу моделювання у впровадженні компетентісного підходу в освітню практику та представлено макромодель професійної підготовки майбутніх документознавців на компетентісних засадах. Утримувачі документа: КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1 Є примірники у відділах: (15.02.2012р. - Б.ц.) (вільний) |
Вольська, В. В. Бухгалтерський облік як складова система управління підприємством [Текст] / В. В. Вольська> // Економіка АПК. - 2012. - № 8. - С. 48-52. - Бібліогр. в підрядк. прим. Рубрики: Бухгалтерський облік--Фінансова звітність Бухгалтерський облік--Підприємства Бухгалтерський облік--Управлінський аспект Кл.слова (ненормовані): Управлінські рішення -- Бухгалтерська звітність -- Професійна освіта Анотація: Обґрунтовано важливість бухгалтерського обліку в системі управління підприємством. Визначено аспекти процесу прийняття управлінських рішень. |
Петрович, В. С. Особливості професійної підготовки соціальних педагогів/працівників до діяльності зі сприяння здоров'ю дітей та молоді [Текст] / В. С. Петрович> // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2012. - № 2. - С. 85-93. - Бібліогр.: с. 92-93 (11 назв) . - ISSN 1817-3764 Рубрики: Соціальна педагогіка--Професійна підготовка Кл.слова (ненормовані): сприяння покращенню здоров'я -- професійна освіта -- підвищення кваліфікації Анотація: У статті розкрито специфіку підготовки фахівців соціальної сфери до діяльності зі сприяння покращенню здоров'я, виявлено особливості її здійснення у процесі професійної освіти мйбутніх соціальних педагогів, показано шляхи підвищення фахового рівня практичних працівників у цьому напрямі соціально-педагогічної діяльності. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Пригодій, Микола. Запровадження рефлексивно-контекстного навчання як способу вдосконалення професійної підготовки майбутніх фахівців у НУБіП України / М. Пригодій> // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2014. - № 8. - С. 47-53. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Вища освіта--Дидактика--Навчальний процес Кл.слова (ненормовані): рефлексія -- контекстне навчання -- професійна освіта -- рефлексивно-контактне навчання Анотація: У статті розглянуто проблеми підготовки фахівців та необхідність удосконалення професійної освіти. Обгрунтовано теоретичні положення рефлексивно-контекстного навчання та розкрито його можливості при підготовці майбутніх фахівців у Національному університеті біоресурсів і природокористування. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Скибун, Н. Лінгводидактичний аспект формування професійної компетентності фахівців туристичного профілю [Текст] / Наталя Скибун> // Українська мова і література в школах України. - 2015. - № 10. - С. 52-55. Рубрики: Українська мова--Підготовка фахівців Українська мова--Викладання у ВНЗ Українська мова--Розвиток мовлення Кл.слова (ненормовані): професійна освіта -- мовленнєва компетентність -- аналіз професійних мовленнєвих ситуацій -- ситуативні вправи -- моделювання навчальної мовленнєвої ситуації Анотація: У статті розкрито лінгводидактичний аспект формування професійної мовленнєвої компетентності фахівців туристичного профілю. Аналіз і синтез наукових досліджень переконав автора, що вибір методів навчання залежить від матеріалу, пропонованого для вивчення, його зв'язку з попереднім і наступним матеріалом, співвідношення в матеріалі елементів теоретичного і практичного характеру, рівня загального розвитку та мовленнєвої підготовки студентів. Визначено найбільш продуктивні методи і прийоми формування професійної мовленнєвої підготовленості майбутніх фахівців. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Пятничук, Тетяна. Експеримент з упровадження елементів дуальної системи підготовки кваліфікованих робітників у професійно-технічних навчальних закладах України / Т. Пятничук> // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2017. - № 5/6. - С. 78-84 . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Вища освіта--Професійно-технічна Кл.слова (ненормовані): професійна освіта -- дуальна система навчання -- дослідно-експериментальна робота -- творчі групи -- навчальні плани -- навчальні програми Анотація: У статті проаналізовано підсумки першого етапу експерименту з упровадження елементів дуальної системи навчання у професійно-технічних навчальних закладах України. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Загірняк, Михайло. Щодо місця коледжів і технікумів у системі вищої освіти України / М. Загірняк, С. Сергієнко, Д. Загірняк> // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2018. - № 2. - С. 43-52. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Вища освіта--Професійно-технічна Кл.слова (ненормовані): молодший спеціаліст -- багаторівнева система підготовки -- коледжі -- технікуми -- професійна освіта -- вища освіта Анотація: У статті розглядаються питання проблем підготовки фахівців за освітньо-кваліфікаційним рівнем "Молодший спеціаліст" і місце у системі освіти України закладів вищої освіти І-ІІ рівнів акредитації. Проведено аналіз рівня реалізації освітнього потенціалу коледжів і технікумів як інтегрованої характеристики реалізації потенціалу обсягів підготовки молодших спеціалістів. Розглянуті проблемні питання подвльшої професійної реалізації випускників коледжів і технікумів. Запропоновано варіанти подальшого розвитку ситуації, яка склалася навколо питання підготовки молодших спеціалістів. Автори вказують на доцільність реалізації для збереження національного досвіду, надбань і здобутків у підготовці кадрів та вихованні нового покоління багаторівневої системи пердвищої професійної освіти. Дод.точки доступу: Сергієнко, Сергій; Загірняк, Денис Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Борисова, Тетяна. Тенденції оновлення фахової підготовки викладачів закладів професійної освіти / Т. Борисова> // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2018. - № 12. - С. 28-35. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Вища освіта--Професійна підготовка Вища освіта--Професійно-технічна Кл.слова (ненормовані): професійна освіта -- підготовка викладачів закладів професійної освіти -- професійна компетентність -- педагогічна компетентність -- напрями вдосконалення фахової підготовки викладачів Анотація: Дослідження розкриває основні напрями розвитку та вдосконалення професійної освіти, яка забезпечує конкурентоспроможний кадровий потенціал сучасних виробничих підприємств та сфери обслуговування. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Фандеєв, Олександр. Болючі питання навчання [Текст] / Олександр Фандеєв> // Охорона праці. - 2020. - № 8. - С. 4-5 Рубрики: Охорона праці--Безпека праці--Працівники--Підприємства--Україна Підприємства--Виробництво--Охорона праці--Україна Кл.слова (ненормовані): освіта -- навчання -- професійна освіта -- охорона праці Анотація: Редакція журналу „Охорона праці” та Центр професійної освіти і навчання (м. Кривий Ріг) провели онлайн-дискусію „Навчання з охорони праці. Про наболіле”. |
Шароватова, Олена. Діалоги роботодавців з університетами [Текст] : підготовка фахівців з охорони праці / Олена Шароватова, Богдан Цимбал> // Охорона праці. - 2021. - № 5. - С. 16-17 Рубрики: Охорона праці--Безпека праці--Україна Кадри--Персонал--Інженер з охорони праці--Україна Вища освіта--Навчальні заклади--Інженер з охорони праці Кл.слова (ненормовані): роботодавці -- працівники -- праця -- працевлаштування -- навчання -- професійна освіта Анотація: З чого мають складатися освітні програми з охорони праці? З‘ясовуємо позицію потенційних роботодавців та відповідної професійної спільноти. Дод.точки доступу: Цимбал, Богдан |