Попова, Л.
    Формування професійної компетентності студентів - майбутніх філологів під час вивчення дистанційного курсу "Мовленнєвий етикет ділового спілкування" [Текст] / Людмила Попова // Українська мова і література в школах України. - 2014. - № 11. - С. 3-6. - Бібліогр.: 8 назв.
Рубрики: Українська мова--Викладання у ВНЗ
   Українська мова--Підготовка фахівців

   Українська мова--Культура мовлення

Кл.слова (ненормовані):
формування особистості учителя-словесника -- професійна компетентність -- мовленнєвий етикет ділового спілкування -- завдання курсу -- завдання для студентів -- промова
Анотація: У статті визначено зміст поняття "професійна компетентність майбутнього вчителя-словесника", специфіку фахової діяльності педагога та сформульовано мету, завдання й особливості дисципліни "Мовленнєвий етикет ділового спілкування", спрямованої на формування професійної компетентності майбутнього вчителя-словесника. Значну увагу в цьому курсі приділено питанням вербального спілкування, основним критеріям культури мовлення, особливостям використання невербальних засобів та їх місцю в міжкультурній комунікації, застосуванню етикетних формул в опосередкованому спілкуванні тощо.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Горошкіна, О.
    Формування креативності майбутніх учителів української мови як лінгводидактична проблема [Текст] / Олена Горошкіна, Ольга Караман // Українська мова і література в школах України. - 2014. - № 12. - С. 29-33. - Бібліогр.: 8 назв.
Рубрики: Українська мова--Методи навчання
   Українська мова--Підготовка фахівців

Кл.слова (ненормовані):
креативність -- реалізація внутрішньопредметних та міжпредметних зв'язків -- проектна технологія -- науково-дослідницька робота
Анотація: На основі аналізу фахових праць уточнено зміст поняття "креативність майбутніх учителів української мови", окреслено шляхи її формування. Особливу увагу приділено врахуванню внутрішньопредметних та міжпредметних зв'язків у межах вивчення мовознавчих, мовленнєвознавчих фахових дисциплін, упровадженню проектної технології навчання, організації науково-дослідницької, експериментальної роботи.


Дод.точки доступу:
Караман, О.
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Копусь, О.
    Організація науково-дослідницької діяльності студентів у професійній підготовці майбутніх учителів української мови і літератури [Текст] / Ольга Копусь // Українська мова і література в школах України. - 2015. - № 3. - С. 10-12. - Бібліогр.: 9 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Викладання у ВНЗ
   Українська література--Викладання у ВНЗ

   Українська мова--Підготовка фахівців

   Українська література--Підготовка фахівців

Кл.слова (ненормовані):
науково-дослідницька діяльність -- професійна підготовка -- наукова робота -- магістерська робота -- професійна компетентність
Анотація: Статтю присвячено окремим аспектам формування професійної компетентності майбутніх учителів-словесників; з'ясовано місце і роль науково-дослідницької діяльності студентів у процесі професійної підготовки майбутніх учителів української мови і літератури.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Рябовол, Н.
    Ефективні форми навчання морфеміки і деривації майбутніх учителів української мови [Текст] / Наталія Рябовол // Українська мова і література в школах України. - 2015. - № 10. - С. 49-51. - Бібліогр.: 12 назв.
Рубрики: Українська мова--Словотвір--Методика
   Українська мова--Підготовка фахівців

   Українська мова--Викладання у ВНЗ

Кл.слова (ненормовані):
форми навчання -- лекція -- проблемна лекція -- практичне заняття -- система вправ -- узагальнювальні таблиці
Анотація: У статті визначено ефективні форми навчання морфеміки і деривації майбутніх учителів української мови, з'ясовано специфіку навчальної діяльності під час лекції і практичного заняття. Приділено особливу увагу тим видам вправ і завдань, які дають можливість досконало перевірити знання студентів з морфеміки й словотвору.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Скибун, Н.
    Лінгводидактичний аспект формування професійної компетентності фахівців туристичного профілю [Текст] / Наталя Скибун // Українська мова і література в школах України. - 2015. - № 10. - С. 52-55.
Рубрики: Українська мова--Підготовка фахівців
   Українська мова--Викладання у ВНЗ

   Українська мова--Розвиток мовлення

Кл.слова (ненормовані):
професійна освіта -- мовленнєва компетентність -- аналіз професійних мовленнєвих ситуацій -- ситуативні вправи -- моделювання навчальної мовленнєвої ситуації
Анотація: У статті розкрито лінгводидактичний аспект формування професійної мовленнєвої компетентності фахівців туристичного профілю. Аналіз і синтез наукових досліджень переконав автора, що вибір методів навчання залежить від матеріалу, пропонованого для вивчення, його зв'язку з попереднім і наступним матеріалом, співвідношення в матеріалі елементів теоретичного і практичного характеру, рівня загального розвитку та мовленнєвої підготовки студентів. Визначено найбільш продуктивні методи і прийоми формування професійної мовленнєвої підготовленості майбутніх фахівців.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Пентилюк, М.
    Мовна особистість студента в контексті професійного становлення [Текст] / Марія Пентилюк // Українська мова і література в школах України. - 2016. - № 4. - С. 3-8. - Бібліогр.: 15 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Викладання у ВНЗ
   Українська мова--Підготовка фахівців

Кл.слова (ненормовані):
мовна особистість -- мовленнєва діяльність -- студент -- професійне становлення -- компетентність -- компетенція -- професійне мовлення
Анотація: Узагальнено досвід вітчизняних та зарубіжних лінгвістів щодо трактування поняття "мовна особистість". Розкрито основні фактори розвитку мовної особистості учителя-словесника в процесі його професійної підготовки. Акцентовано увагу на пріоритетах вищої школи в плані формування сучасного спеціаліста, його особистісних якостях як мовця. Визначено психологічні передумови цього процесу, його соціальне значення, роль комунікативної компетентності в професійній підготовці студента.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД